پورشه

پیش‌نمایش پورشه 911 توربو S منهارت با ویژگی‌های احساس‌برانگیز

منهارت عادت خاصی دارد و آن‌هم انتشار رندرها و برخی مشخصات محصولات آتی خود قبل از رونمایی رسمی است. این بار نیز پورشه ۹۱۱ توربو S در گاراژ این تیونر خوش‌نام حضور یافته است و ما نیز می‌خواهیم نگاهی اولیه به این خودرو داشته باشیم. این پورشه که حالا منهارت TR 750 نام گرفته است از قدرت بیشتر و شاسی ارتقا یافته سود می‌برد.

از نظر بصری باید گفت پورشه ۹۱۱ توربو S در حالت استاندارد هم بسیار گیراست و به همین خاطر منهارت تنها به استفاده از پوشش خاص روی بدنه اکتفا کرده است. نوشته‌ها و برچسب‌های خاص منهارت با عناصر طلایی‌رنگ تضادی جذاب با بدنه مشکی‌رنگ ایجاد کرده‌اند. پورشه ۹۱۱ توربو S منهارت به لطف استفاده از فنرهای جدید شرکت H&R حدود ۳۰ میلی‌متر به سطح زمین نزدیک‌تر شده است. همچنین به خاطر استفاده از سیستم اگزوز شرکت Kline با خروجی‌های جدید صدای پرطنین‌تری ارائه خواهد شد.

نکته مهم‌تر اینکه پکیج تیونینگ منهارت منجر به افزایش قدرت پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی پورشه می‌شود. این نیروگاه آهنین هم‌اکنون قدرت ۷۴۰ اسب بخاری تولید می‌کند و آن را از طریق گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ ها می‌فرستد. به این ترتیب خودروی موردبحث ۹۹ اسب بخار قوی‌تر از نسخه استوک بوده و این کار فقط به لطف برنامه‌ریزی دوباره ECU پیشرانه انجام شده است. به این ترتیب هیچ تغییر سخت‌افزاری در محصول پورشه رخ نداده و بنابراین همین ریزه‌کاری پتانسیل‌های بالای پیشرانه ۹۱۱ را نشان می‌دهد. در نظر داشته باشید که منهارت با تیون نسل قبلی توربو S کد ۹۹۱.۲ قدرت ۸۳۸ اسب بخاری را ارائه می‌کرد.

اگرچه منهارت اشاره‌ای به مشخصات عملکردی خودروی خود نداشته اما حدس می‌زنیم افزایش قدرت پیشرانه تأثیر مثبتی روی شتاب خواهد داشت. به گزارش پدال و به نقل از carscoops، نسخه استاندارد این خودروی دوست داشتنی در عرض ۲.۷ ثانیه از سکون به‌ سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی دارد بنابراین پروژه منهارت می‌تواند سریع‌تر عمل کند. قیمت منهارت TR 750 هنوز اعلام نشده اما این پورشه حتی در حالت استاندارد نیز قیمت بالایی دارد بنابراین اکثر مشتریان قادر خواهند بود این کیت تیونینگ را خریداری کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. بهراد

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (243 ديدگاه)

    عجب استایلی داره من یکی که خوشم اومد.

    موافقم 35
    مخالفم 1
  2. ۹۱۱

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (564 ديدگاه)

    استانداردش که واس خودش هیولایی بود، این دیگه چی باشه……

    موافقم 22
    مخالفم 2
    1. Royal Driver UK 70

      ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1293 ديدگاه)

      توربو اس همه فن حریفه!

      موافقم 5
      مخالفم 1
  3. Phonix

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (336 ديدگاه)

    بهتر از پورشه هست
    ون واقعاً به فراری هم ترجیح میدم تین بشرو

    موافقم 3
    مخالفم 13
  4. ریما

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (80 ديدگاه)

    خدای من اون ۹۱۱ قرمز چقدر جذاب و رویاییه

    موافقم 11
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (728 ديدگاه)

      دقیقا میخواستم همین حرف بزنم
      چقدر این پورشه خوبه آخه
      لامصب هرچی زمان میگذره این طرح تکراری زیباتر میشه

      موافقم 14
      مخالفم 2
  5. Royal Driver UK 70

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1293 ديدگاه)

    یک رنگ خاکستری متالیک بزنی بهش با رینگ های کلاسیک استایل مخصوص توربو اس بعد بزنی کمر بشکونی. این پورشه موردعلاقمه. مثل برق سریعه و برای روزمره حرف نداره! حال اومدم با این تیونینگ.

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. Payfast

      ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (807 ديدگاه)

      من که با قرمز کرومی بیشتر حال میکنم با رینگ شیرون یا وننو

      موافقم 3
      مخالفم 1
  6. Reza Waffen SS

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    گل بود به سبزه نیز آراسته شد

    موافقم 4
    مخالفم 1
  7. Erfan

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (536 ديدگاه)

    این ترکیب رنگ مشکی و طلائی عالیه روی هر ماشینی میشینه.

    موافقم 6
    مخالفم 0
  8. خان

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (84 ديدگاه)

    چی بود چی شد۰۰۰👌👌👌👌

    موافقم 4
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا