پورشه 911 GTS تِک آرت با قدرت 553 اسبی و بهبودهای فنی معرفی شد
تِک آرت به عنوان یکی از تیونرهای مشهور دنیا پکیج ارتقای جدیدی را برای پورشه 911 GTS معرفی میکند. تغییرات رخ داده در این خودروی اسپرت شامل قدرت بیشتر، سیستم تعلیق بهبود یافته، کیت بدنه ملایم و کابینی متمرکز روی پرفورمنس خواهند بود. استفاده از نرمافزار تِک ترونیک این تیونر باعث میشود قدرت پیشرانه به 553 اسب بخار و گشتاور به 670 نیوتون متر برسد که نسبت به خروجی و گشتاور استاندارد 473 اسبی و 569 نیوتون متری 911 GTS بهبود محسوسی را نشان میدهد. به این ترتیب کوپه اسپرت پورشه در عرض 3.1 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت میرسد که سهدهم ثانیه سریعتر از نسخه استوک خواهد بود. حداکثر سرعت 911 GTS تک آرت هم به 320 کیلومتر در ساعت میرسد.
تک آرت برای این افزایش قدرت نرمافزاری را در نظر گرفته و بنابراین افزایش قدرت زمانی در دسترس خواهد بود که راننده حالتهای رانندگی اسپرت یا اسپرت پلاس را انتخاب کند. در حالت نرمال رانندگی قدرت پیشرانه نسبت به نسخه استاندارد تغییری نخواهد داشت. این تیونر همچنین فنرهای قابل تنظیم را ارائه میکند که باعث کاهش ارتفاع 15 تا 40 میلیمتری ارتفاع خودرو خواهند شد. سیستم افزایش ارتفاع دماغه نیز وجود دارد که با فشار یک دکمه باعث افزایش ارتفاع چند میلیمتری بخش جلو میشود تا از برخورد با موانع جلوگیری به عمل آید.
کیت آئرودینامیک تک آرت نیز شامل اسپلیتر جلو، رکابهای جانبی، اسپویلر سقف و بخش پایینی سپر عقب است. به این موارد باید کاپوت فیبر کربنی را نیز اضافه کنیم که 2.5 کیلوگرم سبکتر از کاپوت فابریک 911 GTS خواهد بود. دو گزینه نیز برای بال عقب در نظر گرفته شدهاند. تک آرت این خودرو را با رینگهای فرمولا VII پیچ مرکزی به نمایش گذاشته که در ابعادشان در جلو و عقب به ترتیب برابر با 20 و 20 اینچ است. مشتریان همچنین میتوانند رینگهایی با 5 پیچ را نیز سفارش دهند. در داخل کابین نیز فرمان اسپرت با ترکیبی از چرم و آلکانترا وجود دارد و تریم فیبر کربن نیز در سایر بخشها به چشم میخورد. این شرکت همچنین رول بار تائید شده توسط فیا، پوشش آلکانترا، پارچه و چرم را برای صندلیها و دربها ارائه میکند.