رپورتاژ

گسترش شبکه خدمات پس از فروش؛ اولویت استراتژیک مدیران خودرو در سال 1404

مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو از برنامه‌ریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای افزایش ۵۰  نمایندگی خدمات جدید در سطح کشور تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.

در فضای رقابتی امروز صنعت خودرو، کیفیت خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین عوامل شکل‌دهنده به تجربه مشتری و انتخاب برند است. شرکت مدیران خودرو، به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار خودروی ایران، با سه برند فعال ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم، طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری قابل توجهی در توسعه و ارتقای شبکه خدمات پس از فروش خود انجام داده است.

در همین راستا، گفت‌وگویی داشتیم با مدیر شبکه خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو تا از آخرین وضعیت شبکه نمایندگی‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت مطلع شویم.

سید حمید سید، مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره وضعیت فعلی شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو، اظهار کرد: در حال حاضر، شرکت مدیران خودرو دارای ۲۵۱ نمایندگی فعال در سطح کشور است که در ۳۱ استان و ۸۹ شهر فعالیت می‌کنند. گستردگی شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور، از مزیت‌های رقابتی اصلی ماست که تلاش کرده‌ایم به‌طور متوازن در سراسر ایران توسعه یابد.

به گفته وی از بین ۲۵۱  نمایندگی خدمات فعال مدیران خودرو، ۱۵۸ نمایندگی در برند ام‌وی‌ام، ۷۰ نمایندگی در برند فونیکس و ۲۰ نمایندگی در برند اکستریم مشغول به فعالیت هستند و سه نمایندگی نیز در هر سه برند ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم در حال خدمات‌رسانی هستند.

افزایش تعداد نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو به بیش از ۳۰۰  نمایندگی تا پایان ۱۴۰۴

سید در ادامه درباره برنامه این شرکت برای افزایش تعداد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال جاری نیز گفت: توسعه کمی و کیفی شبکه خدمات پس از فروش یکی از اولویت‌های کلیدی ما در سال جاری است. هدف‌گذاری ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۴ میلادی، ۵۰ نمایندگی جدید به شبکه اضافه کنیم تا پوشش خدماتی ما گسترده‌تر و دسترسی مشتریان به خدمات آسان‌تر شود. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال میلادی تعداد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سه برند به بیش از ۳۰۰  نمایندگی برسد.

مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو با بیان اینکه این شرکت برای انتخاب محل نمایندگی‌ها، بر اساس تراکم مشتریان، نیاز منطقه‌ای، سطح رضایتمندی مشتریان و همچنین شرایط جغرافیایی تصمیم‌گیری می‌کند، تصریح کرد: تلاش ما این است که در هر منطقه‌ای که حجم بالایی از مشتریان وجود دارد، نمایندگی‌هایی استاندارد و مجهز حضور داشته باشند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خدمات لازم را ارائه دهند.

هم‌قدم با شما

او همچنین تاکید کرد که تمام مشتریان سه برند تحت پوشش شرکت مدیران خودرو، صرف‌نظر از اینکه مالک خودرو ام‌وی‌ام، فونیکس یا اکستریم باشند، از خدمات پس از فروش با سطح کیفی بالا، قطعات اصلی و تیم‌های آموزش‌دیده بهره‌مند می‌شوند. هر برند با توجه به ویژگی‌های فنی خاص خود، تیم‌های تخصصی و آموزش‌های متناسب دریافت کرده است تا خدمات با استانداردهای مشخص انجام شود.

مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو در پایان با بیان اینکه ما در مدیران خودرو، خدمات پس از فروش را نه صرفاً یک مرحله پس از فروش، بلکه آن را پایه اعتماد و رضایت بلندمدت مشتریان می‌دانیم، گفت: به همین دلیل، برنامه‌ریزی ما نه‌فقط برای افزایش تعداد نمایندگی‌ها، بلکه برای افزایش سطح کیفی خدمات، توسعه زیرساخت‌های دیجیتال و ارتقای آموزش نیروی انسانی در حال اجراست. شعار ما در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو «هم‌قدم با شما» است و در همین‌ راستا امیدواریم با اقدامات انجام‌شده، مشتریان عزیز همواره از همراهی با مدیران خودرو احساس آرامش و رضایت داشته باشند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Mgh

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (70 ديدگاه)

    آقای اشتری دروغ محضه من الان سه ماه برای یه شارژر بیسیم ایکس ۳۳ کراس تو نمایندگی مرکزی درخواست زدم، گفتند ۲۰ روزه مید تا الان که خبری نشده ماشین با ۸۰۰۰ تا کار با روشن کردن کولر آب از داشبورد میاد و چرخ جلو صدا میده و تمام درها و داشبورد صدا میده یه ماهه میخام نوبت بگیرم نمیشه!

    موافقم 3
    مخالفم 2
  2. امید

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تا وقتی منافع این شرکتها تضمین شده ست و دستگاههای نظارتی هم خاصیتی از خودشون نشون نمیدن اوضاع بهتر از این نمیشه، به اسم فروش فوری پول نقد رو میگیرن بعد به هزار بهانه تحویل رو به تاخیر میندازن، خدمات پس از فروش هم که تعطیله چرا؟ چون بازار انحصاری در اختیارشونه

  3. محسن افتخاری

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درود
    متاسفانه مدیران خودرو در تحویل خودرو تاخیر زیادی دارد.
    روز اول کارشناس فروش قول دو هفته‌ای تحویل خودرو میدهند، الان با گذشت بیش از سه ماه ، حتی شاسی ندارند که شاسی تخصیص بدهند.
    به هبج جا هم نمی تونی شکایت کنی.
    انصراف هم بدهی بعد از دو ماه به پول نقدی که دادی می رسید.

  4. رضا جمعه زاده

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بسیارعالی تشکر ازخدمات پس از فروش مدیران خودرو بخصوص نمایندگی ۳۱۹ آقای ناصری خرم آباد لرستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا