خودنمایی رولزرویس ریث و دون رنتک

چهارشنبه 10 بهمن 1397 - 10:30
مطالعه 3 دقیقه
rolls-royce-wraith-renntech-tuning-4
اگرچه برخی از مالکان رولزرویس فانتوم دوست دارند در صندلی عقب این قایق لوکس زمینی نشسته و از فضا لذت ببرند اما برخی دیگر هم دوست دارند پشت فرمان...
تبلیغات

اگرچه برخی از مالکان رولزرویس فانتوم دوست دارند در صندلی عقب این قایق لوکس زمینی نشسته و از فضا لذت ببرند اما برخی دیگر هم دوست دارند پشت فرمان مدل‌های دون یا ریث بنشینند. البته که چنین افرادی از افزایش قدرت و بهبود ظاهر خودروی خود استقبال خواهند کرد.

اینجاست که تیونری همچون رنتک وارد میدان می‌شود و قدرت بیشتر و ظاهر اسپورت تری را به ارمغان می‌آورد.

پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.6 لیتری توئین توربوی رولزرویس در مدل دون قدرت 571 اسب بخاری و گشتاور 820 نیوتون متری داشته درحالی‌که همین نیروگاه در ریث خروجی 632 اسبی و گشتاور 820 نیوتون متری را تولید می‌کند. رنتک از طریق برنامه‌ریزی دوباره‌ی ECU حدود 96 اسب بخار قدرت و 122 نیوتون متر گشتاور بیشتری به دست آورده است.

جدای از بهبود پاسخ گاز در هر دو خودرو، رنتک دون و ریث را به ماژول کاهش‌دهنده‌ی ارتفاعی مجهز کرده که به خوبی با تنظیمات سواری استاندارد رولزرویس کار می‌کند. این ویژگی که باعث عملکرد فوق‌العاده‌ی خودرو می‌شود به راننده اجازه می‌دهد تا ارتفاع خودرو را در حد میلی‌متر تنظیم کند.

بهترین خبر درباره‌ی این دو خودروی تیون شده اینکه بهبودهای یاد شده تأثیری روی فوق‌العاده بودن دون و ریث نداشته‌اند. به این ترتیب سواری فرض جادویی رولزرویس اصلاً دستخوش تغییر نشده و البته ذره‌ای از آرامش کابین هم کاسته نشده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.