شرکتی آمریکایی بنام ۱۰۱۶ Industries کیت تیونینگی برای رولزرویس کالینان ارائه کرده است که بین ۶۰ تا ۸۰ هزار دلار قیمت دارد.
تبدیل رولزرویس کالینان به خودرویی چشمگیرتر و لوکستر ممکن است غیرممکن به نظر برسد اما برخی ثروتمندان به دنبال تمایز و جلبتوجه هستند و اینجا است که تیونرهایی مثل منصوری وارد عمل میشوند. حالا نیز شرکت دیگری از لسآنجلس بنام ۱۰۱۶ Industries کیت جدید خود را برای کالینان معرفی کرد است. برخلاف کیت منصوری که ظاهری جسورانهتر دارد، کیت ۱۰۱۶ Industries ظریفتر و متعادلتر طراحی شده و همین امر آن را متمایز میکند.
کیت استاندارد شامل سپر جلوی جدید با ورودیهای هوای بازطراحیشده میشود. گلگیرهای عریض در جلو و عقب نیز به این مجموعه اضافه شدهاند تا ظاهری عضلانیتر به خودرو ببخشند. در قسمت عقب، دیفیوزر جدید و اسپویلر عقب توجه را جلب میکنند. برای کسانی که به دنبال تمایز بیشتر هستند، ۱۰۱۶ Industries امکان افزودن دیلایتهای جدید در جلو و گلگیرهای متمایزتر را نیز فراهم کرده است. ویژگی مهم این کیت، قابلیت نصب و جداسازی بدون نیاز به سوراخکاری گلگیرهای اصلی خودرو است. این کیت در چند جنس مختلف شامل فیبر کربن سنتی، فیبر کربن فورجکاری شده، فیبر کربن «بلک بج» و پلاستیک تقویتشده با فایبرگلاس عرضه میشود.
با توجه به اینکه کیت موردبحث تغییرات گستردهای ایجاد نمیکند، شاید انتظار داشته باشید قیمت آن معقول باشد اما اینطور نیست. کیت استاندارد با جنس فایبرگلاس قیمتی معادل ۶۰ هزار که این رقم برای فیبر کربن معمولی به ۷۰ هزار دلار ۷۵ هزار دلار برای فیبر کربن بلک بج و ۸۰ هزار دلار برای فیبر کربن فورجکاری شده افزایش میابد یعنی معادل قیمت یک کوروت استینگری صفرکیلومتر! البته برای مالکان رولزرویس کالینان، این ارقام احتمالاً چندان قابلتوجه نیست.
Mr wrong
۱۶ خرداد ۱۴۰۴مصداق بارز الکی گرون
برای ماشینی که اصلا نیازی به همچین چیزی نداره اونم رولزرویس
اگه قراره کف خابش کنی خب چرا اینو میخری برو لامبورگینی بخر چسپیده به زمین
P
۱۶ خرداد ۱۴۰۴فارق از اینا که کاملا درسته ، اما تاکسی لندن(Hackney carriage ) اصلا ارزش اینکارا نداره
Mohammad
۱۶ خرداد ۱۴۰۴سلیقه ای هست عزیز ولی بنده هم خوشم نمیاد
کلا به نظرم رولز رویس نیازی به تیونینگ نداره
لامبورگینی هم نیازی به برچسب نداره
این کارا رو بیشتر روی ۲۰۶ انجام میدن
Navid A J
۱۶ خرداد ۱۴۰۴تا تونسته نشسته ب مشتری
yektachafi
۱۶ خرداد ۱۴۰۴قشنگه
ولی فاقد اهمیت
حسین
۱۶ خرداد ۱۴۰۴نمیدونم چرا حس میکنم رولزرویس با تیون کردن از وقار و ابهتش کم میشه
elijah wood 2001tby j7
۱۶ خرداد ۱۴۰۴چون دیگه ته لوکس بودنه و لوکس تر نمیشه
آریا
۱۶ خرداد ۱۴۰۴چقدر خوب شده با این رینگ ها واقعا جذابه
احمدرضا
۱۶ خرداد ۱۴۰۴چرا یکی باید با رولزرویس همچین کاری کنه ؟!
O
۱۶ خرداد ۱۴۰۴چرا من از رولزرویس های جدید خوشم نمیاد
( احساس میکنم با ویژگی های الکی سعی در پاچه کردن به مردم داره )
انگار یه خانواده ای هستن که به خاطر چشم و هم چشمی میرن چیز های الکی گرون میخرن 😂
!!! ولی مدلهای کلاسیکش عالین
۱۶ خرداد ۱۴۰۴بهترین ماشین ۴ در جهان به نظر من همینه ♥️♥️♥️
بقیه به درد نمیخورن
M4A1
۱۶ خرداد ۱۴۰۴با همان رینگ ها و کمبر چرخ ها میخوای لاکچری بازی کنی؟
Taha Ayoobi
۱۶ خرداد ۱۴۰۴تیونینگ مسخره
M power
۱۶ خرداد ۱۴۰۴خوده شرکت باید جلوشونو بگیره
مثله فراری