خودروسازی زامیاد طی بخشنامهای قیمت جدید محصولات خود را همراه با افزایش قابل توجه اعلام کرد.
این قیمتها ویژه آذرماه بوده و برای حوالههای سه ماهه سوم سال اعمال خواهد شد:
مدل خودرو | قیمت قبلی (تومان) | قیمت جدید (ویژه سه ماهه سوم سال ۱۴۰۱) |
وانت نیسان تکسوز آپشنال | ۳۱۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۴۹,۰۰۰,۰۰۰ |
وانت نیسان دوگانهسوز آپشنال | ۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۸۹,۹۰۰,۰۰۰ |
وانت پادرا پلاس تکسوز | ۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
وانت دیزل یورو ۵ آپشنال | ۳۸۹,۵۰۰,۰۰۰ | ۴۴۹,۰۰۰,۰۰۰ |
وانت پادرا پلاس دوکابین (کارون) | ۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۴۹۹,۰۰۰,۰۰۰ |
وانت پادرا پلاس دوگانهسوز | ۳۹۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۴۴۳,۰۰۰,۰۰۰ |
طبق تجربههای قبلی، محصولات تجاری همواره سردمدار موج جدید افزایش قیمت خودروها در کارخانه بودهاند. با توجه به وضعیت تورم در فضای اقتصادی کشور و همچنین افزایش آرام نرخ دلار نیمایی، بعد از زامیاد بایستی منتظر اعلام افزایش قیمت در سایر خودروسازان دولتی باشیم.
DoctoR
۱ آذر ۱۴۰۱میدونستید تاپ اسپید کارون ۹۰ کیلومتره؟😂
DoctoR
۱ آذر ۱۴۰۱https://carnewschina.com/2022/11/08/baw-calorie-8300-usd-pickup-truck-production-started-in-china/
این رو قبلا گذاشتم ولی دوباره بذارم بی لطف نیست
AHMADREZA
۱ آذر ۱۴۰۱به نسبت قیمتش خوبه اما چرخهاش خیلی کوچیکه به نسبت ابعادش باعث شده نمای بغلش زشت بشه
البته من بیشتر تبلیغات پایینش برام جذاب بود 😀
علیhosseini
۱ آذر ۱۴۰۱مگه قرار نبود توقف تولید بشه نیسان؟ازچند سال پیش؟!سازمان استاندارد تیبا پراید سمند و ۴۰۵ که ازاین امکانات بیشتری داشتن توقف تولید کرد ولی اینو نه حداقل ۲تاایربگ داشتن این که هیچی؟!
Saman
۲۳ بهمن ۱۴۰۱در مدت ۲ سال از نظر کیفی ارتقا دادن که تونست ۳ ستاره کیفی رو بگیره ولی نیسان همون ۲ ستاره ست. مشخصه تصمیم قطعی برای جایگزینی نیسان همین گزینه س
NAVID۰۰۹۸
۱ آذر ۱۴۰۱هنوز منتظر ارزانی و واردات هستید ؟؟؟!
اگر نیستید که هیچی !
اگر هستید یه زیرانداز بندازید زیر پاتون علف سبز شد کمر درد نگیرید !
هنوز تا عید چند ماهی مونده ، پس این قیمتها هم هنوز ارزان به حساب میاد !
علیhosseini
۱ آذر ۱۴۰۱سلام،ببخشید پیش بینیتون چیه؟
NAVID۰۰۹۸
۱ آذر ۱۴۰۱پیشبینی چیه دیگه !!!
تا حالا شده چیزی ارزون بشه یا حتی برای مدتی کوتاه ثابت بمونه !
ایران میشه محصول مشترک کوبا افغانستان کرهشمالی که همه زیر پرچم چین دولا راست میشیم !
علی جردن
۱ آذر ۱۴۰۱بجای برقی کردن خودروهای شخصی (که ۹۰٪ جهت لذت بردن از سواری هندلینگ) توسط اشخاص خریداری می شن، قانون منع فروش خودروهای عمومی بنزینی (تاکسی-انواع کامیونت و کامیون-انواع وانت- موتورسیکلت-اتوبوس و مینی بوس- ون) تمام برقی بشن قول می دم ۵۰درصد هوا تمیزتر ازین می شه تو یکسال
AMANTE
۱ آذر ۱۴۰۱۴۴۳ میلیون تومن برای ماشینی که زیر ساخت اش برای دهه ۸۰ میلادی هست.
تقریبا با دلار امروز ۱۳۰۰۰ هزار دلار میشه که در بازار جهانی فقط وانت های دست دوم میتونی بخری ولی در بازار چین میتونی وانت صفر با کلی امکانات قابل قبول بخری که چند تا شون هم ایران حضور دارن ولی میلیاردی قیمت دارن.
علیhosseini
۱ آذر ۱۴۰۱با سلام و عرض خسته نباشید خدمت عوامل سایت پدال بخصوص آقای اشتری.
آقای اشتری اگه میشه از تاریخچه نیسان آبی رو از ابتدا تا الآن که پادراپلاس شده لطفا بصورت یک مقاله کارکنید،چون هرچی گشتم چیزی پیدانکردم تو اینترنت،مثلا تو نسل سوم جونیور یک پیشرانه ۶ سیلندر ارائه شده که در هیچ سایتی بنده مشخصات این انجینو پیدانکردم یا در شرکت زامیاد نسخه ای از نیسان تولید شده بود که ۳.۸ تن قابلیت بارگیری داشته که اصلا نام و مشخصاتشو ندیدم ولی خب الآن توان حملش ۲تن و ۹۰ کیلو هست یا حتی نسخه های مختلف نیسان ابی توسط زامیاد که تااخر دهه هفتاد مثلا موتوراش ساخت نیسان بودن یا شوکا دودیفرانسیل یا حتی نسخه های دوکابین و دودیفرانسیل این وانت ها نسخه های خاصی که درکشور درواقع تیونینگ کردن و رفتار راننده ها بااین فسیل که چگونه ان را تقویت میکنند و اضافه بار میزنن،اگه بشه یک مقاله واقعا جامع در مورد این فسیل شرکت زامیاد نوشته بشه خوب هست از ۳ نسل اول جونیور تا شوکا،،پادرا،پادراپلاس و کارون و پادراپلاس،البته اگر کمی صبرکنید تا نسخه لانگ و ۶ چرخ پادرا معرفی بشه و زامیاد صحرا و موتورهای جدید زامیاد هم معرفی بشه بعد تاریخچه رو بگید بهتره.درواقع تاریخچه تمام وانت های زامیاد.احتمالا تااخر سال معرفی بشن
علیhosseini
۱ آذر ۱۴۰۱مثلا میگن پادراپلاس همون نیسان ابی هست فقط اتاق جلوش فرق میکنه بقیش همون نیسان ابی است پس چرا بعضیا میگن فاصله محوری و اندازه اتاقش از نیسان بیشتره؟!
علی hosseini
۲ آذر ۱۴۰۱یا مثلا میگن که نیسان دیزلی موتورش توربو هست ایا واقuا توربودیزل هست یا خیر چون بعضیا میگن هست بعضیا میگن نیست
حسن
۱ آذر ۱۴۰۱اینکه قیمتش فضایی هست. شکی درش نیست. ولی شما یه وانت بیار که بتونه ۲ تن رو حمل کنه با این قیمت . من جایزه میدم. تو پست نیسان جونیور همه تاکید کردن که اگر کیفیت اتاقش بهبود پیدا کنه . جهت حمل بار بدک نیست. ولی نه واسه لایی کشیدن و ….
حسام
۱ آذر ۱۴۰۱همون پادرا پلاس جایگزین مناسبی برای نیسان وانت هست چون فقط اتاق تغییر کرده با آغاز تولید پادرا پلاس اگر نیسان آبی از خط تولید خارج میشد و این با همون قیمت قبلی جایگزین میشد بازار موفق و خوبی داشت ولی خب متاسفانه ایران خودرو به دلیل عدم وجود رقیب سوده ترین راه حل رو دنبال می کنه
یوسف
۱ آذر ۱۴۰۱واقعا آشغال های زامیاد این قیمت نمیارزن…..حیف پول که میدن جای این آشغال
aMiRsHaYaN
۱ آذر ۱۴۰۱وای شهرداری محلمون یه کارون خریده هر سری میبینم میخوام بالا بیارم
حتی این قالپاق های تصویرم ندارن..
یعنی رینگ نیسان آبی رسما
Ali
۱ آذر ۱۴۰۱شرکت های ایران خودرو و سایپا باعث بدبختی مملکت وملت هستن باید تعطیل بشن .این چه وضعش هست هرروز قیمت ها رو افزایش میدن با خودروهای بونجول ولی بی کیفیتشون باید بساتشون از این مملکت جمع بشه .پدر ملت رو درآوردن.حداکثر قیمت ماشین های این دو شرکت در مقایسه با کیفیت خودرو های خارجی حدودا ۱۰۰الی ۱۵۰میلیون هست .خودتان قضاوت کنید
چرا کسی اینها رو کنترل نمی کنه. بیشترین نارضایتی ملت از همین دوشرکت خودرو ساز هست .به داد ملت برسید .
احسان
۱ آذر ۱۴۰۱پدال جان سر شبی میایم دوتا مقاله علمی بخونیم تورو خدا اگه داخلی ها و چینی هارم پوشش میدی لااقل این زامیاد رو برای ماها ارفاق قائل شو….حالم بد میشه اصلا اسمش رو میشنوم؛ممنون
(Saeed (peugeot
۲ آذر ۱۴۰۱اولا نیسان خودروی جدا ناپذیر حمل و نقل ایران هستش ….. مثل کامیون بنز تک ( نارنجی ها ) که مهندسان ایران خودرو دیزل میگن تولید میشه ؛ چون جایگزینی نیست براش ، که با اون قیمت ، و اون اصطحلاک و دوام ، تو معدن و جاده کار کنه ؛ با این شرایط ایران و قیمت ارز بنز آکسور که یک راننده نمیتونه با قیمت فضایی بخره ببره تو معدن ؛ یه چیزیش هم خراب شه کلی مکافات ….
نیسان هم دقیقا همینه ، پادرا پلاس شده ،چون هم قشنگ تره ؛ هم راحت تره ، هم اینکه فک کنم تو تصادف بهتر از نیسان آبی باشه با اون فرمان تو سینه راننده ، ولی موتور و شاسی همون نیسان هست ، فقط ای کاش این موتور و یه مقدار ارتقا بدن ، هرچند خیلی الان باهاش سرعتی هم میرن ؛