تجربه و آزمایش
- رانندگی با جیامسی یوکان دنالی 2025، پا در کفش اسکالید!
- پشت فرمان مرسدس AMG GT63 S E پرفورمنس؛ افزایش قدرت، کاهش لذت!
- رانندگی با رولزرویس اسپکتر بلک بج، وقتی نیازی به موتور V12 نیست!
- اولین رانندگی با نسل جدید لینکلن نویگیتور، همچنان زیر سایه اسکالید
- رانندگی با نسل جدید جیامسی تراین، ارزشمند و جذاب اما کمتوان
- پشت فرمان کادیلاک CT4-V، قدرتمند اما فاقد هیجان بلکوینگ
- اولین رانندگی با شورلت کوروت ZR1 جدید، قدم به بُعدی دیگر!
- رانندگی با کادیلاک اسکالید مدل 2025، بازیابی هویت مستقل
- پشت فرمان رنجروور اتوبیوگرافی EWB مدل 2025، بازتعریف تجمل
- رانندگی با نسل جدید شورلت تراورس، گزینهای معمولی در بین رقبا
- رانندگی با مرسدس EQS SUV، میراث S کلاس در قالب شاسیبلند برقی
- رانندگی با مرسدس میباخ SL680، فوقالعاده لوکس، بینهایت راحت!
- رانندگی با نسل جدید فولکسواگن تیگوآن، بازگشت به بازی
- رانندگی با نسل جدید نیسان مورانو، تغییرات بزرگ، پیشرفتهای چشمگیر
- رانندگی با اسمارت #3 برابوس، کراساوور برقی که تسلا مدل Y را به چالش ...
- رانندگی با هیوندای اینستر، هاچبک برقی ارزانقیمت و کاربردی
- پشت فرمان جنسیس GV70 مدل 2026، پیشرفتهتر و راحتتر از قبل
- رانندگی با پورشه ماکان برقی، عالی اما گرانقیمت!
- پشت فرمان هیوندای i20 N، هاچبک داغ کوچک اما هیجانانگیز
- رانندگی با هاوال جولیون هیبرید، رقیب تویوتا کرولا کراس در بازارهای صادراتی
جدیدترین
جیامسی یوکان دنالی با پیشرانهٔ V8 قدرتمند و سیستم تعلیق بادی، ویژگیهای یک شاسیبلند لوکس واقعی را دارد هرچند که در کابین کمی پایینتر از...
مرسدس AMG GT63 S E-Performance با 816 اسب بخار قدرت و فناوری فرمول یک، شتاب 2.8 ثانیهای دارد، اما تجربه رانندگی آن فاقد جذابیت است.
رولزرویس اسپکتر بلک بج با قوای محرکهٔ الکتریکی قدرتمند و شتاب خیرهکننده، ثابت میکند که برای لذت رانندگی نیازی به موتور 12 سیلندر نیست.
هرچند نسل جدید نویگیتور بسیار سریعتر و لوکستر شده ولی همچنان کاستیهایی دارد که آن را زیر سایهٔ کادیلاک اسکالید قرار میدهد.
جیامسی تراین که رقیبی برای تویوتا راوفور و هوندا CR-V محسوب میشود، ارزش بالایی در برابر قیمت دارد هرچند که هیجان رانندگی چندانی ارائه نمیکند.
کادیلاک CT4-V با شاسی عالی و ظاهری جذاب، گزینهای بین مدل پایه و بلکوینگ است، اما کابین پلاستیکی و پیشرانهای کمهیجان از جذابیت آن کاستهاند.
کوروت ZR1 جدید با 1064 اسب بخار، قدرتی بیسابقه ارائه میدهد. این خودرو با سرعت 375 کیلومتر بر ساعت و شتاب خیرهکننده، آماده به چالش کشیدن هر پیست...
کادیلاک اسکالید 2025 با کابین کاملاً بازطراحیشده و نمایشگر 55 اینچی، هویتی متمایز پیدا کرده است. این شاسیبلند لوکس، تجربهای بینظیر برای...
رنجروور اتوبیوگرافی EWB با موتور V8 قدرتمند، کابین لوکس و قابلیت آفرود بینظیر، تجربهای بیرقیب از تجمل و عملکرد ارائه میدهد اما آیا ارزش برچسب...
فضای جادار و رانندگی راحت، نسل جدید تراورس را به گزینهای مناسب در بین شاسیبلندهای سهردیفه تبدیل کرده است اما این خودرو هنوز هم فاصله زیادی با...
مرسدس بنز EQS شاسیبلند با طراحی مدرن، کابین فوق لوکس و فناوری پیشرفته، تلاش میکند میراث S کلاس را در قالب یک شاسیبلند الکتریکی بازآفرینی کند.
میباخ SL680 با قیمتی حدود 250 هزار دلار، راحتی بینظیر و طراحی مجللی را ارائه میدهد. این رودستر دونفره، بهترین تجربه رانندگی را در خانوادهٔ نسل...
نسل جدید فولکسواگن تیگوآن با کابین لوکس، فناوری پیشرفته و قیمت رقابتی، به رقابت شاسیبلندهای کامپکت بازار بازگشته است!
نیسان مورانو ۲۰۲۵ با طراحی جدید، کابین لوکس و موتور توربو ۲ لیتری، بازگشتی قدرتمند دارد، اما فقدان نسخه هیبریدی و کندی شتاب اولیه، نقاط ضعف آن هستند.
اسمارت #3 برابوس با طراحی مرسدس، شتاب 3.7 ثانیهای و قیمت رقابتی 45 هزار دلار، رقیبی جدی برای تسلا مدل Y پرفورمنس و دیگر شاسیبلندهای الکتریکی...
هیوندای اینستر، خودروی الکتریکی مقرونبهصرفه با قیمت زیر 30 هزار پوند، طراحی جسورانه، کابین جادار و برد مناسب است که تجربهای کاربردی و جذاب...
GV70، پرفروشترین خودروی جنسیس، برای سال ۲۰۲۶ با مجموعهای از تغییرات کوچک اما هوشمندانه بهروزرسانی شده است.
پورشه ماکان الکتریکی با ۳۵۵ اسب بخار، برد ۵۰۷ کیلومتر و دینامیک رانندگی فوقالعاده، شاسیبلندی است که ارزش قیمت بالای خود را دارد.
هیوندای i20 N با طراحی جذاب، پرفورمنس چشمگیر و قیمت اقتصادی، یکی از جذابترین گزینهها در کلاس خود محسوب میشود.
هاوال جولیون هیبریدی با قیمت رقابتی، کابین باکیفیت و پیشرانه هیبریدی کارآمد وارد بازارهای صادراتی شده و مدلهای مشهور این سگمنت را به چالش کشیده است.