مسابقه رانندگان ردبول و آلفاتائوری با کامیون‌های کوچک هوندا

یک‌شنبه 9 مهر 1402 - 06:36
مطالعه 4 دقیقه
F1 Drivers Vs WILD Japanese Game Show 1
ردبول و اسکودریا آلفاتائوری نه تنها در پیست فرمول 1 با هم رقابت می‌کنند، بلکه این دو تیم خواهرخوانده در سری مسابقات (Un)Serious Race Series در...
تبلیغات

ردبول و اسکودریا آلفاتائوری نه تنها در پیست فرمول 1 با هم رقابت می‌کنند، بلکه این دو تیم خواهرخوانده در سری مسابقات (Un)Serious Race Series در یوتیوب نیز با هم به رقابت پرداخته‌اند. در آخرین قسمت این سری مسابقات، مکس ورشتپن، سرجیو پرز، یوکی سونودا و لیام لاوسون با تراک‌های کوچک هوندا Kei در یک سری چالش‌های پیچیده در ورزشگاه آریاکه (Ariake) توکیو پیش از گرندپری ژاپن به رقابت پرداختند.

دو تیم ابتدا در یک چالش رانندگی به عقب با هم روبرو شدند که سونودا از آلفاتائوری آن را برنده شد. پرز رانندگی هوندا را برای ردبول بر عهده داشت و در بخش پارک دوبل با مشکل مواجه شد.

تراک‌های کوچک ژاپنی به دلیل اینکه می‌توانستند در جاده‌های باریک و مراکز پرجمعیت شهری این کشور حرکت کنند، به وسایل نقلیه کاری محبوبی تبدیل شدند. اندازه کوچک و طراحی کاربردی، آنها را مفید و قابل مانور می‌کند که در چالش دوم - حرکت در مسیر مانع با چشم‌بند - به طور کامل نمایش داده شد.

ورشتپن و لاوسون چشم‌بند زدند درحالی‌که پرز و سونودا آنها را هدایت می‌کردند. رانندگان باید تراک‌ها را بدون از دست دادن جعبه‌هایی که در کفی بار چیده شده بودند هدایت می‌کردند که برای لاوسون که هنگام عبور از خط پایان کمی بیش از حد روی پدال گاز فشار داد و چندین جعبه را از دست داد و چندین پنالتی زمانی دریافت کرد، دشوار بود. درست مانند F1، البته بیشتر یا کمتر، ردبول بدون از دست دادن حتی یک جعبه مسیر را به پایان رساند.

آلفاتائوری چالش بولینگ بزرگ را برنده شد، اما ردبول در مسابقه آخر اول شد. در آخرین مسابقه، لاوسون در داخل تراک سر خورد و باعث شد دسته‌دنده در حالت خلاص قرار گیرد و باعث شکست هر دوی آنها شود.

این سومین دور از سری مسابقات (Un)Serious Race Series ردبول بود. پیش از گرندپری میامی، سونودا و دنیل ریکاردو در یک مسابقه قایق جت مینی با هم رقابت کردند. سونودا این رقابت را برنده شد و پیش از گرندپری اتریش نیز دومین پیروزی خود را به دست آورد. او و ورشتپن با تراک‌های هیولا مسابقه دادند.

ورشتپن با پیروزی در گرندپری ژاپن، پیروزی خود در تراک kei را تکمیل کرد. مقام اول او به ردبول امتیاز کافی برای کسب قهرمانی سازندگان F1 برای دومین سال متوالی داد. این تیم دوبرابر مرسدس امتیاز دارد - 623 امتیاز در مقابل 305 امتیاز.

سرجیو پرز، هم تیمی او، در مسابقه روز یکشنبه شانس چندانی نداشت و پس از آسیب‌دیدن خودرویش از مسابقه خارج شد. او همچنین دو پنالتی دریافت کرد.

آلفاتائوری، تیم خواهرخوانده ردبول، مسابقه را در رده‌های میانه به پایان رساند. لاوسون پیش از سونودا که در جایگاه دوازدهم قرار گرفت، یازدهم شد. این تیم با پنج امتیاز در قعر جدول قهرمانی سازندگان قرار دارد که آینه نمایش معکوس تیم ردبول به شمار می‌آید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.