چشم انداز

مکسوس استار H شتابران خودرو؛ مشخصات و قیمت وانت دو دیفرانسیل

شرکت شتابران خودرو پرشیا برای واردات یک مدل وانت دوکابین چهارچرخ محرک آماده می‌شود. مکسوس استار از محصولات زیرمجموعه‌ی سایک موتورز چین است.

مکسوس استار H شتابران خودرو پرشیا

استقبال علاقه‌مندان وانت‌های دو دیفرانسیل از محصولات چینی مثل جک KMC T8 کرمان موتور، آمیکو آسنا و فوتون تونلد ایران خودرو، فرصت مناسب برای محصول بزرگ‌تر و گران‌تر فراهم کرده است. قیمت بالای خودروهای چینی نسبت به تولیدات سایپا و ایران خودرو، گردش مالی در واردات مدل‌های ناشناخته ایجاد می‌کند. از سویی دیگر، امکان خرید مدل‌های دو دیفرانسیل ساخت برندهای مطرح جهان برای علاقه‌مندان طبیعت‌گردی در ایران فراهم نیست. احتمالا به همین دلیل، پیکاپ‌های چینی با وجود قیمت‌ بالا، مشتریان پرشمار در کشورمان دارند. ظاهرا بسیاری از مردم، صرفا وانت‌های دو دیفرانسیل ساخت چین را به دلیل نمای بیرونی و قابلیت‌های تردد در خارج جاده، می‌خرند. هرچند که این خودروها مناسب بیراهه‌نوردی حرفه‌ای نیستند و صرفا برای آفرود سبک، استفاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

گروه سایک موتور (SAIC Motor)، یکی از غول‌های صنعتی چین است. در ایران، خودروهای MG و تعدادی از محصولات فردا موتور (FMC) ساخت زیرمجموعه‌ی سایک محسوب می‌شوند. برند مکسوس (MAXUS) از سال ۲۰۱۱ معرفی شده و هم‌اکنون تنوع جالبی از مدل‌های مختلف وانت، شاسی‌بلند، ون MPV و کامیونت تولید می‌کند.

مکسوس استار H شتابران خودرو نمای اصلی

شرکت شتابران خودرو پرشیا، سال ۱۴۰۲ از گریت وال تانک ۳۰۰ برای بازار ایران رونمایی کرد و حالا وانت پیکاپ استار H را برای واردات آماده می‌کند. این محصول در چین با کد مدل T60  به نام استلار شناخته می‌شود و در کلاس اندازه متوسط است. ظاهرا برای ایران، نسخه‌ی جدید با طراحی مدرن ارایه می‌شود؛ اما پلتفرم این خودرو از سال ۲۰۱۶ تاکنون، تفاوتی ندارد.

نمای بیرونی و طراحی ظاهری مکسوس استار H شتابران خودرو

مشابه بسیاری دیگر پیکاپ‌های چینی که طی سال‌های اخیر رونمایی شده‌اند، برای مکسوس هم چراغ‌های باریک و جلوپنجره‌ی بزرگ وجود دارد، به شکلی که حالت آرواره‌ای و تهاجمی فراهم کند.

مکسوس استار H شتابران خودرو نمای روبرو

حجم‌دهی بدنه در طرفین سپر و کاپوت جلو، جالب توجه است. نسخه‌های سفارشی، ادوات براق کروم دارند و چندان وابسته به قطعات پلاستیکی سیاه نیستند. روشنایی روز LED داخل کاسه چراغ اصلی نصب شده و مه‌شکن‌های ظریف، داخل حفره‌های نزدیک گلگیر، مخفی هستند. در مجموع می‌توان نمای اصلی مکسوس استار H را جذاب و چشم‌گیر توصیف کرد.

مکسوس استار H شتابران خودرو نمای جانبی

از دید جانبی، تفاوت خاصی با دیگر پیکاپ‌های چینی اندازه متوسط دیده نمی‌شود و حالت کلی تویوتا هایلوکس وجود دارد. رینگ‌های اسپرت ۱۷ اینچ با تایرهای ۲۴۵ میلی‌متر، همراه فاصله‌ی قابل توجه با قاب گلگیرها ارایه می‌شوند تا فضای لازم برای فشردن فنرها و عبور از موانع وجود داشته باشد. عدم استفاده از ادوات پلاستیکی در قاب پنجره، آینه بغل، رکاب و پیرامون گلگیرها، نکته‌ی مثبت مکسوس استار است.

مکسوس استار H شتابران خودرو نمای عقب

بخش بزرگی از نمای پشت خودرو با لایه‌ای از پلاستیک سیاه روی درپوش صندوق ارایه می‌شود. همچنین نواز قرمز رنگ بین چراغ‌های عقب کشیده شده که زیبایی خاصی ندارد. سپر عقب چندان وابسته به ادوات پلاستیکی نیست و در مدل‌های سفارشی، روکش کروم براق دارد. میله‌های محافظ (گارد) که پشت کابین تا دیواره‌های محل حمل بار را پوشش می‌دهند، حس اسپرت مکسوس استار را تقویت می‌کنند.

مکسوس استار H شتابران خودرو نمای ترکیبی

ابعاد وانت پیکاپ چینی گریت وال، شامل طول ۵,۶۸۰  و عرض ۱,۹۰۰  و ارتفاع ۱,۸۰۹  و فاصله محوری ۳,۴۷۰ میلی‌متر می‌شود. مکسوس استار H کمی بزرگ‌تر از جک KMC T8 کرمان موتور است.

نمای داخلی و طراحی کابین مکسوس استار H شتابران خودرو

هنوز مشخص نیست کدام مدل از وانت استلار T60 وارد ایران شود. نسخه‌ی جدید با امکانات سفارشی، صندلی‌های تمام چرم و پنل دیجیتال بزرگ دارد؛ اما نمونه‌های ساده، همراه داشبورد معمولی و نمایشگر لمسی زیر تهویه مطبوع نیز همچنان در چین تولید می‌شوند.

مکسوس استار H شتابران خودرو نمای داخلی

ارزان‌ترین دانگ فنگ مدل استلار T60 در سراسر داشبورد و تودری‌ها از  پلاستیک خشک استفاده می‌کند. حتی صندلی‌ها نیز ترکیب پارچه و چرم مصنوعی هستند. فرمان دایره‌ای و دسته‌دنده‌ی سنتی، فضای داخلی این خودرو را قدیمی جلوه می‌دهد؛ اما نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ و امکانات الکترونیک مثل مسیریاب ماهواره‌ای و قابلیت انتقال تصویر تلفن همراه به مانیتور نیز دارد.

مکسوس استار H شتابران خودرو نمای چرم کابین سفارشی

مدل سفارشی (تصویر بالا)، مجهز به چرم مرغوب با رنگ‌های خاص مثل قهوه‌ای روشن برای داشبورد، تودری و صندلی‌ها است. برای این خودرو، عملا دسته دنده وجود ندارد و عملکرد گیربکس به صورت دکمه‌ای، تنظیم می‌شود. امکانات مدرن، مثل شارژر بی‌سیم، گرم‌کن داخل صندلی، دوربین ۳۶۰ درجه و کروز کنترل هوشمند، در استلار T60 فول آپشن، ارایه می‌شود.

پیشرانه و تجهیزات فنی مکسوس استار H شتابران خودرو

براساس اطلاعات موجود، مکسوس استار H مجهز به موتور بنزینی ۲ لیتر توربو با ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۱۰ نیوتن متر گشتاور است. این خودرو با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT  و سیستم انتقال نیرو به هر چهار چرخ عرضه می‌شود. ظاهرا قفل دیفرانسیل مکانیکی با حالت رانندگی‌های ۲H و ۴H و ۴L برای نسخه‌ی وارداتی، ارایه خواهد شد. همچنین میانگین مصرف سوخت حدود ۱۰ لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

در بازارهای خارح چین مثل استرالیا و امریکای جنوبی، استلار T60 با موتور ۲ لیتر توربو دیزل عرضه می‌شود که  ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. وانت پیکاپ سایک با پیشرانه‌ی پلاگین هیبرید و فناوری تمام برقی، همراه توان پیمایش ۳۵۰ کیلومتر نیز تولید شده است.

قیمت استلار T60 در چین و پیش‌بینی برای ایران

وانت پیکاپ سایک موتور با گیربکس دستی و امکانات پایه، به قیمت ۱۷ هزار دلار در تایلند فروخته می‌شود. این محصول، همراه تجهیزات سفارشی، جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک و سیستم دو دیفرانسیل، حدود ۲۰ هزار دلار قیمت دارد. با شرایط موجود، احتمالا نسخه‌ی وارداتی شتابران خودرو برای بازار ایران، نزدیک به ۲ میلیارد تومان هزینه خرید خواهد داشت.

هرچند که وانت پیکاپ‌های چینی بازار ایران، مثل آمیکو آسنا و جک KMC T8 کرمان موتور، خودروهایی متوسط برای رانندگی خارج جاده محسوب می‌شوند اما به دلیل بازار انحصاری، فروش قابل قبول داشته‌اند. این موضوع، جلب مشتری برای شرکت تازه تاسیس شتابران خودرو را سخت خواهد کرد؛ اما از سویی دیگر، استلار H با پیشرانه‌ی قوی‌تر و طراحی جذاب‌تر نسبت به T8 مشتری خاص خود را خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۳ رای

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. 𝐀𝐥𝐢

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1285 ديدگاه)

    ظاهرش حال بهم زنه

    موافقم 14
    مخالفم 5
    1. مزدا

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2059 ديدگاه)

      از برکات توافق ایران و چین هست ک مصرف کننده اشغال های درجه دو و سه چینی با قیمت چند برابر باشیم

      موافقم 19
      مخالفم 2
  2. Amirsh

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (80 ديدگاه)

    یه خواهشی دارم ،
    لطفا اخبار مربوط به واردات ، فروش ، آخرین قیمت ، شرایط و …. رو تو یه بخش دیگه ، یه کتگوری جدا از اخبار دنیای خودرو برای علاقه مندان قرار بدید ،
    مث خیلی از سایتای معتبر انگلیسی زبان حوزه ی خودرو ، شما هم خوبه که سایتتون رو به چند بخش تقسیم کنید و یا حداقل این دوبخش رو از هم جدا کنید
    من قبلا روزی چند بار به سایت سر میزدم ، به مدت ۶ الی ۷ سال ، و خوب بود
    جدیدا هر بار که سر میزنم ، خروار خروار مقاله راجع به فروش و آخرین قیمت و واردات و معرفی در ایران و اینا میاد ، که هیچ جذابیتی برای منی که برای علاقه به خودرو سایتو چک میکنم نداره ، ولی اگه یه روز هم برام مهم شد این خبرا ، اگه این دسته از اخبار تو بخش دیگه ایی از سایت پوشش داده بشن ، دسترسی و پیدا کردنشون برام راحت تر میشه
    ممنون

    موافقم 18
    مخالفم 1
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2520 ديدگاه)

      اگر شما صرفا خودروهای خارجی براتون جالب هست، ما می تونیم یک گروه بندی جدید ایجاد کنیم مخصوص اخبار و مقالات خارجی
      پیشنهاد خوبی هست و شما خیلی راحت اون بخش سایت در مرورگر خودتون، ذخیره می کنید
      اما صفحه اصلی پدال همیشه باید ترکیبی از اخبار داخلی و خارجی و مقالات متنوع باشه

      موافقم 14
      مخالفم 1
      1. Amirsh

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (80 ديدگاه)

        بله اینجوری هم خوبه
        ممنون از پاسخگوییتون و خسته نباشید

        موافقم 5
        مخالفم 2
      2. محمد

        ۲۳ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (9 ديدگاه)

        سلام، آقای اشتری عزیز، شما تجربه هونگچی اچ 5 دارید، چطور ماشینی هست، چقدر ارزش خرید ه، ممنون میشم اگه اطلاعات در این زمینه دارید، در میان بذارید و تا 4 تومن چی پیشنهاد میدید. بعضی از دوستان از هاوال اچ 9 تعریف می‌کنند. ماشین برای مسافرت میخوام و بی دردسر باشد و راحت.

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. جواد عقیلی

          ۲۳ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (47 ديدگاه)

          با اجازه آقای اشتری، بنده هر دوی این ماشینها رو تست کردم. هونگچی اون انتظار اولیه من از کیفیت و لوکس بودن رو برآورده نکرد. شاید اگه قیمتش این رقم نبود، این قدر هم سختگیرانه قضاوتش نمی کردم. کیفیت خوب و نه درخشانی داره. برای مسافرت گزینه خوبی هست. یه جورایی منو یاد ماکسیما می اندازه. هاوال H6 فکر کنم منظورتون باشه که البته توی کلاس دیگه ای هست. با این حال کاملا من اون رو به هونگچی ترجیح می دم. در همه زمینه ها. آریزو 8 هم عملکردی بهتر از تصور من داشت هم توی پرفورمنس و هم راحتی و کابین. البته کاش دولت جددی به وعده خودش در مورد آزادسازی واردات برای هر ایرانی عمل کنه و ما با این قیمت ها نسخه های غیر چینی رو انتخاب کنیم.

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. ali

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (170 ديدگاه)

      با سلام
      منم کاملا موافقم به شخصه اصلا برام اینجور مقالات جالب نیست.
      والا کل مقالات شده شرکتهای بی نام و نشون ایرانی که یه محصول بی اصل و نسب چینی رو میارن می اندازن به خلق الله.خلق الله هم دلشون خوشه که این آت و آشغالها رو دارن می خردن که واوووو قیافه خشنی داره ولی تو دراز مدت نه نمایندگی پاسخگو هست نه قطعه ای براش گیر میاد.خیلی هم بی حساب و کتاب دارن مثل قارچ سبز میشن

      موافقم 13
      مخالفم 2
      1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2520 ديدگاه)

        مطالب پدال براساس کلیک های مخاطب انتخاب می شن
        ما میزان بازدید هر خبر و مقاله طی مدت یک روز و یک هفته و یک ماه به دقت آنالیز می کنیم، بر همون اساس، مطالب بعدی پدال رو جلو می بریم
        مقالات معرفی خودروهای وارداتی، مقایسه خودروهای بازار داخلی و راهنمای خرید، بیشترین آمار بازدید پدال دارند
        جالبه بدونید ترجمه خبر از منبع خارجی برای نویسندگان پدال خیلی آسون‌تر از مقاله نویسی راجع به خودروهای بازار داخلی هست
        همین مطلبی که الان داخلش هستید برای من حدود سه ساعت زمان برده
        درحالی‌که خبر معرفی یک ماشین خارجی حدود نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه بیشتر کار نداره

        موافقم 15
        مخالفم 0
  3. علی جردن

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1606 ديدگاه)

    غول صحرا

    واسه خودروی پیکاپ (وانت) کابین لوکسی داره
    انگار فورد F150 با کابین مرسدس بنز اس پونصد مخلوط کردی نتیجه شده اژدهای چینی

    موافقم 4
    مخالفم 16
    1. froG-driVer

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (516 ديدگاه)

      چپوندن مانیتور توی کابین هر اسباب بازی رو که عمه مت واتسون هم می‌تونه انجام بده.
      هنر اینه که مثل مرسدس یا اسکالید جدید یجوری بچپونه که آدم حال کنه،با ماشین متناسب باشه،وگرنه توی پیکاپ داشتن مانیتور مثل داشتن کروز کنترل توی خودروی فرمول یکه یا سانروف توی آفرودر.به هیچ دردی نمیخوره.

      “ارزان‌ترین دانگ فنگ مدل استلار T60 در سراسر داشبورد و تودری‌ها از پلاستیک خشک استفاده می‌کند. حتی صندلی‌ها نیز ترکیب پارچه و چرم مصنوعی هستند. فرمان دایره‌ای و دسته‌دنده‌ی سنتی، فضای داخلی این خودرو را قدیمی جلوه می‌دهد؛ اما نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ و امکانات الکترونیک مثل مسیریاب ماهواره‌ای و قابلیت انتقال تصویر تلفن همراه به مانیتور نیز دارد.“

      پلاستیک خشک و چرم مصنوعی و پارچه بی کیفیت با مانیتور یکپارچه بزرگ نمیخونن.اسم و ابهت مانیتور یکپارچه زیر سوال می‌ره کلا
      این هم که نوشتن نمایشگر مسیریاب داره و قابلیت اتصال به گوشی،شاهکار بزرگی نیست و دنا و تارا و شاهین و کوییک مانیتور دار و ۲۰۷هم دارنش.
      اگه راست میگن یه چیز جدید رو کنن از این نمایشگری که امروزه مد شده.
      مثل اسکالید نمایشگر led خمیده رو کنن.که البته نمیتونن چون در حدی نیستن که بخوان با غیر از خودشون و ایرانیا مقایسه بشن.

      “کار هر بز نیست خرمن کوفتن
      گاو نر میخواهد و مرد کهن“
      والسلام

      موافقم 12
      مخالفم 6
      1. علی جردن

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (1606 ديدگاه)

        چینیا دارن تلاششونو ادامه میدن الان بقول شما هم سطح کادیلاک هستند اما به زودی فراتر از جنرال موتورز میشن چراکه هنوز چین اول راهه تونسته اینارو بسازه بعدها یه چیزی هایی میسازنن که بوگاتی پیشش پیکان محسوب شه

        موافقم 7
        مخالفم 11
      2. روزنامه

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (55 ديدگاه)

        خدمتتون عرض شود که ۸۰درصد تویوتا پلاستیکه. اگر نقدی هست به تویوتا هایلوکس وارده …

        موافقم 6
        مخالفم 13
        1. ۱۱۱

          ۲۰ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (6 ديدگاه)

          سینه چاک چینی چین فقط دو تا برند داره خوبه اونم به کمک کمپانی های آلمانی و کره ای و ژاپنی که میشه هاوال و گریت وال خود چینی ها هم همین دو تا را سوار میشن

          موافقم 2
          مخالفم 0
      3. ۱۹ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (4704 ديدگاه)

        واقعا درست گفتید احسنت به شما👏👏👏👏👏👏

        موافقم 4
        مخالفم 2
  4. ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4704 ديدگاه)

    کپی تویوتا

    موافقم 12
    مخالفم 3
    1. froG-driVer

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (516 ديدگاه)

      آره واقعا با اینکه خیلی قیافه چرتی داره ولی یه حس تویوتا بودن درش هست.

      موافقم 7
      مخالفم 5
      1. ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (4704 ديدگاه)

        آرم تویوتا بندازی روش جلوش حله ولی عقبشو نمی‌دونم

        موافقم 4
        مخالفم 7
        1. ۱۱۱

          ۲۰ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (6 ديدگاه)

          اینکار اگه بکنی میام میکنم آرم ماشینت ببین کی گفتم اصالت ژاپن حق نداری خراب کنی

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. ارسلان

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (327 ديدگاه)

    اگر به عاشقان سینه چاک آشغال چینی بر نمی‌خوره نظر بدیم ؟!؟

    موافقم 13
    مخالفم 5
    1. علی جردن

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1606 ديدگاه)

      اگه میتونی یکی بهترشو از لحاظ قدرتی و قیمتی و آپشنی معرفی کنی خوشحال میشیم بشنویم نظرتونو ؟

      موافقم 5
      مخالفم 12
      1. ali

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (170 ديدگاه)

        با سلام
        دوست عزیز همه اینهایی که میفرمایید درست ولی یه سرچ ساده بکنید تو اینترنت وانتهای با ریشه پدرمادر دار پیدا میکنید که علاوه بر مواردی که فرمودین آپشن بسیار مهم تری دارن به اسم دوام.تویوتا هایلوکس،نمونه بارز دوام و سرسختی و قابل اطمینان بودنه.چیزی که چینی ها حالا حالاها مونده تا برسن.من خودم ماشین چینی دارم دقیقا انگار فوت کوزه گری رو یاد نگرفتن

        موافقم 13
        مخالفم 2
      2. ارسلان

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (327 ديدگاه)

        نمیدانم ، اطلاعی ندارم!! 😉

        داداش شما یه خر داری نشونمون میدی ، دنبال یه اسب میگردی که با این خره هم قیمت باشه! درسته ؟!

        موافقم 7
        مخالفم 1
      3. ۱۱۱

        ۲۰ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (8 ديدگاه)

        تویوتا هایلوکس خجالت بکشید از مقایسه یک مشت کره ای و چینی با ژاپن این ماشین نه موتور داره نه شکل داره براشته از تویوتا اسکی رفته تازه زشت هم کرده ماشین

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. datsun

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (3669 ديدگاه)

    مهم‌ترین شاخصه یک پیکاپ دوام و قابلیت اطمینانه که پیکاپهای چینی ندارن

    موافقم 16
    مخالفم 1
  7. علی Shelby

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    علی جردن بیش از حد تعصبی به ماشین های چینی
    اصن تو تعصب تکه

    موافقم 15
    مخالفم 1
  8. علی Shelby

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    چین هر روز یه شرکت خودرو سازی پایه گذاری میکنه

    موافقم 11
    مخالفم 2
  9. زیزیگولو

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (5926 ديدگاه)

    به اندازه کافی چینی هم مونتاژ میشه و هم وارد میشه ….. اینو میخوایم چه کار؟؟

    موافقم 10
    مخالفم 2
  10. Hosseink3

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (52 ديدگاه)

    اول بگم از تمام پیکاپ های توی بازار بهتره دوم بگم ایرانی هر پیکاپی کپی از تویوتا نیست اگرم باشه مشخصه نیاز به راهنمای شما نیست در آخر انشالله واردات خودرو کمی آزاد تر بشه تا وانت های واقعی مثل ایسوزو و سوزوکی و … وارد بشه با قیمت قابل خرید مثلا1تا1200ملیارد

    موافقم 5
    مخالفم 5
    1. ۱۱۱

      ۲۰ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      خیلی هم هست

      موافقم 1
      مخالفم 0
  11. علی

    ۱۹ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (98 ديدگاه)

    خودروی چینی = آشغال
    درخواست من و بسیاری از ایرانیان از دولت جدید، قطع واردات خودرو از چین و بستن قرارداد سرمایه گزاری و تولید برندهای معتبر ژاپنی و اروپایی در ایران هست

    موافقم 12
    مخالفم 4
  12. Mohammad hasan

    ۱۹ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (107 ديدگاه)

    مهم ترین عیب این ماشین اون موتور کوچولوشه…که با گذاشتن یه کف دست توربو روش و کشیدن فلان مقدار قدرت ازش بیرون دهن مردم رو میبندن…

    در حالی که استهلاک این ماشین سر به فلک می‌کشه و تو سینه کشی حرفی برای گفتن نداره چون توربو تو دور های بالا وارد مدار میشه و موتور باید تو دور پایین نهایت گشتاور رو تحویل گیربکس بده تا ماشین بتونه شیپ پیمایی داشته باشه…

    در حالی که این موتور های جور و واجور چینی که فقط اسم یه موتور توربو رو یدک میکشن همچین قابلیتی ندارن

    موافقم 6
    مخالفم 3
  13. محمد

    ۱۹ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    برند مگسوس هم مانند دیگر محصولات گروه سایک ریشه انگلیسی دارد در واقع همان شرکت LDV زیر مجموعه لیلاند بوده که در سال 2011 توسط سایک خریداری شده و علاوه بر پیک آپ محصولاتی مثل آمبولانس هم تولید میکند

    موافقم 4
    مخالفم 1
  14. ااا

    ۲۰ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    خوب چرا هایلوکس نباید بیاد این کپی زشت و بد قواره چینی چرا واقعا هر کسی میرسه یک سیخ به ژاپن میزنه کمپانی های بازی سازی آمریکا که رداشتند تاریخ سامورایی ها را تحریف کردند با آوردن سامورایی سیاه پوست و زن که اصلا در تاریخ ژاپن وجود نداشته اینها هم که اسکی میرن از روی ماشین ژاپنی فقط میتونم بگم خدا لعنت کنه تویوتا باید سریعا شکایت کنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  15. ARDAVAN

    ۲۰ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من هم موافق هستم که واقعا اصلا چه بدونیم چه ندونیم همه ماشین های داخل کشوری بی ارزش اند و چه بسا اخبارشان رو بخونیم
    درضمن اسم مکسوس در بازی فناف DLC بود M.X.E.S

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. باشو

    ۲۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    سلام عزیزان، متاسفم واقعا برای عده ای که فقط غر زدن بلد هستن، آخه مومن هیچ آدم عاقلی پیدا نمیکنی که هایلوکس رو با T8یا تواند یا این مقایسه بکنه الان یه هایلوکس 2012تمیز و کم کارکرد چند تو بازار همین چینی اگر بیاد دو تومنی مایه باید بدی، الان کلی از همین چینی ها تو معدن مس سرچشمه جای هایلوکس ها و نیسان پیکاپ و رفتن بی دردسر ماهی دارن چهل پنجاه تومان ازشون در میارن خوب هم هست راضی کننده هم هست،بعد ی عده میان قیاس مع الفارق میکنن عاروق سرمستی هم میزنن، شماها کجایین و ما کجا

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا