چشم انداز

10 سدان اسپرت با نصف قیمت بی ام و M5 جدید؛ از آکورا و جنسیس تا کادیلاک

درحالی‌که نسل جدید ب‌ام‌و M5 حدود ۱۲۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است؛ در اینجا با سدان‌های اسپرت فوق‌العاده‌ای آشنا می‌شویم که هزینه خرید ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار دارند.

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام نسل جدید ب‌ام‌و M5 معرفی شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، به قوای محرکهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی هیبریدی شاسی‌بلند XM مجهز شده است که در اینجا ۷۲۷ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. M5 جدید اما با وزن ۲.۵ تنی، بسیار سنگین شده و قیمت گزاف ۱۲۰ هزار دلاری دارد. به همین دلیل، به این فکر افتادیم که با قیمتی ارزان‌تر از سوپرسدان باواریایی‌ها چه سدان‌های اسپرتی می‌توان خرید. البته منظور فقط چند هزار دلار ارزان‌تر نیست بلکه در ادامه با ۱۰ سدان اسپرت آشنا خواهیم شد که نصف M5 قیمت دارند.

همچنین بخوانید: نسل جدید M5 سنگین‌تر از شورلت تاهو، کندتر از مدل قبلی؛ بی ام و چه می‌کند؟

آئودی S4

قیمت: ۵۴,۵۰۰ دلار

پیشرانه ۳.۰ لیتری V6 توربو
قدرت ۳۵۰ اسب بخار
گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۴ ثانیه

اولین خودروی این لیست سدانی معقول و نسبتاً ساده است اما همچنان پرفورمنس قابل‌احترامی دارد. البته میدانیم که ۳۵۰ اسب بخار قدرت رقم چندان چشمگیری نیست اما برای اکثر نیازها کافی خواهد بود و علاوه بر این، S4 از سامانهٔ چهارچرخ محرک افسانه‌ای کواترو هم بهره می‌برد که قدرت را به‌طور مؤثری به مسیر منتقل می‌کند. همچنین اگر خواهان ظاهر جذاب‌تری هستید، می‌توانید سراغ S5 اسپرت‌بک بروید که از همین پیشرانه استفاده می‌کند.

آکورا TLX تایپ S

قیمت: ۵۷,۰۰۰ دلار

پیشرانه ۳.۰ لیتری V6 توربو
قدرت ۳۵۵ اسب بخار
گشتاور ۴۸۰ نیوتن متر
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۶ ثانیه

TLX تایپ S سدان اسپرتی است که نه‌تنها فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد بلکه به لطف سامانهٔ چهارچرخ محرک سوپر هندلینگ آکورا، پرفورمنس قابل‌قبولی را هم فراهم می‌کند. این سدان اسپرت ژاپنی برای سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرد اما همچنان به فرمول اولیه که بسیار خوب جواب داده بود وفادار مانده است. تایپ S هرچند به‌اندازهٔ یک گرند تورر راحت نیست اما برای اکثر خریداران پرفورمنس کافی را ارائه می‌کند.

جنسیس G70 3.3T

قیمت: ۵۰,۴۵۰ دلار

پیشرانه ۳.۳ لیتری V6 توئین توربو
قدرت ۳۶۵ اسب بخار
گشتاور ۵۱۰ نیوتن متر
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۵ ثانیه (AWD)

هرکسی هنوز معتقد است جنسیس نمی‌تواند با رقبای اروپایی، آمریکای و ژاپنی رقابت کند، باید چشمان خود را به واقعیت باز کند. G70 به لطف کابین فوق‌العاده، دینامیک رانندگی مناسب و قیمت پایهٔ پایین، از بسیاری از این رقبا بهتر است. این سدان کره‌ای به‌صورت محرک عقب ارائه می‌شود زیرا جنسیس همچنان معتقد است محرک عقب لذت بیشتری را برای علاقه‌مندان به پرفورمنس فراهم می‌کند اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای G70 قابل سفارش است. به‌محض نشستن پشت فرمان G70، هر خودروی گران‌تری که دیده باشید را فراموش خواهید کرد.

ولوو S60 T8 ریشارژ

قیمت: ۵۳,۱۴۵ دلار

پیشرانه ۲.۰ لیتری I4 توربو هیبرید
قدرت ۴۵۵ اسب بخار
گشتاور ۷۱۰ نیوتن متر
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۳ ثانیه

هرچند S60 به‌زودی بدون معرفی جایگزین از روی خط تولید کنار خواهد رفت اما همچنان خودروی جذابی است و با اینکه هر وقت صحبت از پرفورمنس می‌شود ولوو اولین نامی نیست که به ذهن می‌آید اما نسخهٔ ریشارژ این تفکر را تغییر می‌دهد. این خودرو همچنین برای کسانی که خواهان سدان اسپرت پلاگین‌هیبریدی ارزان‌تر از M5 هستند گزینهٔ بسیار مناسبی خواهد بود. البته S60 T8 ریشارژ اسپرت‌ترین تجربهٔ رانندگی را فراهم نمی‌کند زیرا بیشتر روی راحتی تمرکز دارد اما قدرت فوری سیستم هیبریدی آن باعث می‌شود بسیار سریع باشد.

کادیلاک CT5-V

قیمت: ۵۱,۴۹۵ دلار

پیشرانه ۳.۰ لیتری V6 توئین توربو
قدرت ۳۶۰ اسب بخار
گشتاور ۵۵۰ نیوتن متر
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۸ ثانیه (RWD)

کادیلاک در حال حاضر دو نمونه از بهترین سدان‌های اسپرت بازار را تولید می‌کند و CT5-V یکی از آن‌ها است. هرچند نسخهٔ بلک‌وینگ این خودرو با پیشرانهٔ V8 سوپرشارژ، نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد اما با نصف این مبلغ می‌توان سراغ CT5-V معمولی رفت که با پیشرانهٔ V6 توئین توربو در نسخه‌های محرک عقب و چهارچرخ محرک ارائه می‌شود. هرچند برخلاف برادر بزرگ‌تر، این نسخه فقط با گیربکس اتوماتیک تولید می‌شود اما به لطف تنظیم عالی شاسی، هندلینگی در کلاس اروپایی را ارائه می‌کند.

ب‌ام‌و M340i

قیمت: ۵۷,۶۰۰ دلار

پیشرانه ۳.۰ لیتری I6 توربو
قدرت ۳۸۲ اسب بخار
گشتاور ۴۲۰ نیوتن متر
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۸ ثانیه (AWD)

هرچند اعداد و ارقام هیجان‌انگیز خودروهایی مثل M5 و حتی M3 بسیار جذاب است اما گاهی نیاز است فکر کنید واقعاً به چنین قدرت و پرفورمنسی نیاز دارید؟ اگر پاسخ منفی باشد، می‌توانید سراغ خودرویی از خود ب‌ام‌و با نصف قیمت M5 بروید که هنوز هم پرفورمنس قابل‌توجهی دارد. زیر کاپوت M340i پیشرانهٔ B58 قرار دارد که یکی از بهترین موتورهای ب‌ام‌و محسوب می‌شود و نسخهٔ قوی‌تر آن را با نام S58 در M3 می‌بینیم. همچنین فیس‌لیفت اخیر هم کابین سری ۳ را به فضایی عالی تبدیل کرده است.

آکورا اینتگرا تایپ S

قیمت: ۵۱,۸۰۰ دلار

پیشرانه ۲.۰ لیتری I4 توربو
قدرت ۳۲۰ اسب بخار
گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر
شتاب صفر تا ۹۶ ۵.۱ ثانیه

هرچند اینتگرا تایپ S دورترین خودروی این لیست به M5 محسوب می‌شود اما نه‌تنها یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های این جمع به‌حساب می‌آید بلکه لذت ناب رانندگی را هم فراهم می‌کند. هرچند خیلی‌ها این خودرو را یک سیویک تایپ R با لباس شیک‌تر می‌دانند اما این لباس مطمئناً بسیار جذاب به نظر می‌رسد و همچنان همان دینامیک رانندگی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند که هوندا می‌تواند از پلت‌فرم محرک جلو بیرون بکشد. اینتگرا کابین لوکس‌تر و سواری راحتی دارد اما درعین‌حال با گیربکس شش سرعته دستی لذت رانندگی بی‌نظیری خواهد داشت.

تسلا مدل ۳ پرفورمنس

قیمت: ۵۴,۹۹۰ دلار

پیشرانه الکتریکی دو موتوره
قدرت ۵۱۰ اسب بخار
گشتاور ۷۴۰ نیوتن متر
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۹ ثانیه

مدل ۳ پرفورمنس سال‌ها یکی از ارزشمندترین خودروهای پرفورمنس بازار بوده است اما نسخهٔ بروز شدهٔ آن قدرت و کارایی را به سطح جدیدی ارتقاء داده است. مدل ۳ پرفورمنس جدید از ظاهر بروز شدهٔ سری هایلند و ارتقاء شاسی بهره می‌برد و پرفورمنسی را ارائه می‌کند که باعث می‌شود تقریباً هر خودرویی که در خیابان می‌بینید را شرمنده کنید. همچنین تسلا همهٔ این‌ها را با قیمت مناسب ۵۵ هزار دلار ارائه می‌کند که با اعتبار مالیاتی می‌تواند به ۴۷,۵۰۰ دلار کاهش پیدا کند.

لکسوس IS 500 F Sport Performance

قیمت: ۶۰,۰۰۰ دلار

پیشرانه ۵.۰ لیتری V8
قدرت ۴۷۲ اسب بخار
گشتاور ۵۳۵ نیوتن متر
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۴ ثانیه

لکسوس IS500 به لطف پیشرانهٔ جذاب V8، یکی از بهترین جایگزین‌ها برای M5 خواهد بود. این همچنین تنها خودروی V8 تنفس طبیعی محرک عقب لیست ما محسوب می‌شود یعنی ترکیب جذابی که این روزها از جهان ماشین ناپدید شده است. به همین دلیل، IS500 از لحاظ روح و شخصیت بسیار به M5 نسل E39 نزدیک است. هرچند IS500 به خاطر گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک نامناسب، اسپرت‌ترین گزینهٔ اینجا نیست اما در بیرون یکی از بهترین تفاسیر از زبان طراحی لکسوس را به نمایش می‌گذارد و غرش V8 نیز چیزی نیست که بتوان به‌سادگی از آن گذشت.

کادیلاک CT4-V بلک‌وینگ

قیمت: ۶۱,۴۹۵ دلار

پیشرانه ۳.۶ لیتری V8 توئین توربو
قدرت ۴۷۲ اسب بخار
گشتاور ۶۰۵ نیوتن متر
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۰ ثانیه

همان‌طور که گفتیم، سدان‌های کادیلاک از بهترین گزینه‌های اسپرت بازار هستند اما نسخه‌های بلک‌وینگ این عملکرد را به سطح کاملاً جدیدی ارتقاء می‌دهند. به همین دلیل، CT4-V بلک‌وینگ را می‌توان مناسب‌ترین خودروی این لیست برای جایگزینی با M5 دانست. این ماشین با گیربکس دستی، یکی از خودروهایی است که واقعاً خریداران را متقاعد می‌کند تا سدان اسپرتی ارزان‌تر بخرند زیرا بلک‌وینگ به همان اندازه جذاب است و احتمالاً حتی لذت رانندگی بیشتری را نسبت به M5 فراهم خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۶ رای

منبع
HotCar

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸۵ دیدگاه‌ها

  1. JaMsHiD-R1988

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1794 ديدگاه)

    اصلا آئودی رو نگاه کن
    دبدبه کبکبه بی ام و رو ندارن ، ولی خیلی بهتر از اونه
    درود بر آئودی که تمام محصولاتش عالی هستن
    اصلا تو یه لول دیگه از ماشینای آلمانی قرار داره

    موافقم 16
    مخالفم 5
    1. ممد ژانگولر

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (3836 ديدگاه)

      داداش هندلینگ و کیفیت فرمون که تو دست میگیری رو دست bmw نیومده هنوز .
      اینارو پشتشون میشینی فرمونشون سبکه وای m3 لامصب ی چیز دیگست .
      خود تسلا با اون همه شتابش حواست نباشه فرمونش از دستت در میره .

      موافقم 5
      مخالفم 19
      1. رامتین رامتینی

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (6 ديدگاه)

        آهان اون وقت شما چندبار فرمون تسلا از دستتون در رفته ممداقا؟

        موافقم 9
        مخالفم 0
        1. ممد ژانگولر

          ۱۸ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3836 ديدگاه)

          دوبار داداش . بر چشم خوب رحمت

          موافقم 4
          مخالفم 4
        2. SMS

          ۱۹ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (191 ديدگاه)

          گزینه ی همه موارد

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. B

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (560 ديدگاه)

      اینکه یه برندی دبدبه کبکبه کسب میکنه و خیلی با سابقست تصادفی نیست حتما یه فرقی با آئودی داره که این چهره برتر نسبت به آئودی رو برای خودش دست و پا کرده البته منکر خوب بودن آئودی نیستم
      ولی بی دلیل نیست وقتی میگن آلمان ذهن مردم میره سمت پورش و بنز و بی ام و نه آئودی

      موافقم 11
      مخالفم 3
      1. JaMsHiD-R1988

        ۱۷ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (1794 ديدگاه)

        بنظرم آئودی تجربیات زیادی داره ، نوآوری های دنیا رو تغییر داده
        شرکتی که AWD رو آورد رو جاده
        تنها شرکتی که توی ساخت پنج سیلندر توربو بسیار موفق بوده
        جزو سه شرکت اول توی لمانز هست که مسابقات رو برده !

        ولی فکر نکنم بی ام و که داره هر روز بدتر میشه و دیگه ماشیناش پیشرفت که هیچ پسرفت می‌کنه ، به پای آئودی برسه
        حداقل توی موتور اسپرت

        درضمن ، بنظرم گروه فولکس واگن و زیر برنداش قدرتی داره که هیچ بنی بشری به جز دایملر بنز بهش نزدیک نشده ! که گذاشتن بی ام و کنار اینها مثل فحش میمونه ! کامیون ( اسکانیا ) موتور ( دوکاتی ) سوپر اسپرت ( لامبورگینی ) ماشین خانوادگی ( اشکودا و سئات ) ماشین لاکچری ( بنتلی ) هایپر کار و سریع ترین ماشین جهان ( بوگاتی ) ماشین لمانز ( پورشه ) ماشین رالی ( آئودی ) و و و ….
        تازه توی بعضی از بخش ها مرسدس اصلا سر رشته ای نداره
        مثل رالی و موتور !
        خدای اروپا ، گروه سلطنتی فولکس واگن !

        موافقم 10
        مخالفم 4
      2. حامد

        ۱۹ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (22 ديدگاه)

        با خوندم اکثر نظرات به این نتیجه رسیدم فقط من از ایران پیام میذارم

        موافقم 4
        مخالفم 0
    3. پیام

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1972 ديدگاه)

      انتخابم کادیلاک

      موافقم 7
      مخالفم 12
      1. ناخدا

        ۱۷ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (348 ديدگاه)

        پس جنسیس چی ؟ 😂

        موافقم 10
        مخالفم 11
        1. پیام

          ۱۸ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (1972 ديدگاه)

          جنسیس رو از برند ژاپنی بهتر میدونم

          موافقم 1
          مخالفم 12
      2. JaMsHiD-R1988

        ۱۷ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (1794 ديدگاه)

        دقیقا پیام
        خوب کاری می‌کنی
        که به بنیان گذار کل صنعت کره جنوبی احترام میذاری

        موافقم 9
        مخالفم 1
    4. froG-driVer

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (516 ديدگاه)

      هر چقدر دنیا به سمت وقاحت پیش می‌ره
      این آئودیه که بهتر میشه…

      موافقم 13
      مخالفم 1
    5. Taha Ayoobi

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2512 ديدگاه)

      جمشید منم همیشه میگم.

      توی آلمان بهترین ها به این ترتیب هستن

      پورشه
      آئودی
      بنز
      بی ام و
      فولکس

      موافقم 5
      مخالفم 4
    6. پیام

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1972 ديدگاه)

      (((هرکسی هنوز معتقد است جنسیس نمی‌تواند با رقبای اروپایی، آمریکای و ژاپنی رقابت کند، باید چشمان خود را به واقعیت باز کند.)))
      کلید اسرار، این قسمت: برگرفته از متن

      موافقم 1
      مخالفم 9
      1. کاوه

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (88 ديدگاه)

        یه کوچلو. اشتباه کردی.البته فقط یه کوچولو.همه حرفت درست بود جز جمله اخر ات که باید مینوشتی:کلید اسرار ؛این قسمت: برگرفته شده از مصرف سنتی و صنعتی به صورت همزمان!!!!

        موافقم 4
        مخالفم 0
      2. سوشیانت

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2623 ديدگاه)

        داداش پیام انصافا قبول کن جنسیس در حد برند های آمریکایی مثل کادیلاک نیست

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. JaMsHiD-R1988

          ۱۸ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (1794 ديدگاه)

          سوشیانت مقایسه شون هم زشته

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. Meow

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    به جای نصف قیمت M5 باید میگفتید بهترین سدان ها با نصف وزن M5
    از تاهو سنگین تر شده نسل جدیدش

    موافقم 14
    مخالفم 1
  3. sorenas

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    لکسوس رو خیلی دوست دارم 8v داره و طراحی اش خیلی خفنه

    موافقم 15
    مخالفم 2
    1. محمد

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      ولوو tlx و کادیلاک حرف ندارن

      موافقم 7
      مخالفم 0
  4. Petrol Head

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    عجب مقایسه بی خودی …
    همه‌ی این ماشین ها روی هم یه چرخ M5 هم نمی ارزند …
    جنسیس و آکورا و ولوو را با امپراتور سدان ها یعنی M5 مقایسه می کنید !! اجاره بدید اندکی بخندیم به این پست 😅😅

    درضمن هنوز نسخه کامپتیشن و cs از M5 مونده و اگر مقایسه می کنید با نسل قبل فقط با M5 معمولی بکنید …

    اما آقای اشتری خطاب حرفم به شما …
    خیلی زیرکانه و با جهت گیری کاملا مشهود در حال تخریب یک برند هستید !
    دلیلش رو نمی دونم ! شاید فن بوی بنز هستند .
    در تمام پست های مربوط به BMW به طراحیش می تازید در حالی که جهان و بازار بسیار بسیار از طراحی ب ام و استقبال کرده و همچنین در تمام طراحی های افتضاح جدید بنز اصلا نقدی به طراحی وارد نکردید …

    انتخاب تیتر ، انتخاب مقدمه و حتی انتخاب لینکی ابتدای این نوشته کاملا جهت دار است …

    اصول بی طرفی در رسانه را لطفاً یادبگیرید ….

    موافقم 5
    مخالفم 17
    1. arvin44

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (53 ديدگاه)

      شما هم اصول بی طرفی رو یاد بگیرید که میگی بقیه برند ها یه چراغ ام ۵ نیستن

      موافقم 16
      مخالفم 0
    2. 𝐀𝐥𝐢

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1285 ديدگاه)

      “در حالی که جهان و بازار بسیار بسیار از طراحی ب ام و استقبال کرده”

      آره یک نمونه اش xm
      https://www.pedal.ir/bmw/bmw-xm-discount/

      موافقم 11
      مخالفم 4
    3. St.Marc

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چرا به پدال اینو میگی ؟ مگه سایتای خارجی خودشون انتقاد نمیکنن از بی ام و ؟ خیلی از سایتای خارجی از بی ام و داره انتقاد میکنن

      موافقم 9
      مخالفم 0
    4. B

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (560 ديدگاه)

      مت واتسون گفته بود نسخه کامپتیشن نداره

      موافقم 4
      مخالفم 0
    5. ab0lf4zl

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      داداش ی جوری میگی داره برند رو تخریب میکنه ک انگار جفتشون تو ایران نمایندگی فعال دارن و دارن با قیمت و شرایط پرداخت جهانی ماشین میفروشن و داخل کشور رقابت برای فروش دارن😂😂😂😂

      موافقم 8
      مخالفم 0
    6. RAM1500TRX

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (198 ديدگاه)

      تو از اونایی هستی ک فقط ایده های خودتو میبینی و چشمتو رو همه میبندی
      همه این ماشین ها واقعا سرتر از M5 هستن

      موافقم 9
      مخالفم 2
    7. Mr wrong

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (119 ديدگاه)

      اره داداش آئودی و لکسوس و ولوو و کادیلاک یه چرخ بی ام و هم نیستن
      اره داداش

      موافقم 8
      مخالفم 1
    8. حسن

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1542 ديدگاه)

      اخی سهامت سقوط کرد
      اقا اشتری رعایت حال سهامدارا را بکن
      یه تیتر هم بزن بگو بنز بده زشته کل خودروهای این لیستم کلا خودرو نیستن ماشینن بدردم نمیخورن

      موافقم 4
      مخالفم 4
    9. Taha Ayoobi

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2512 ديدگاه)

      پترول جان،

      همه این ماشین ها روی هم به ام 5 نمیارزن؟

      جلوی بی ام و اسم کادیلاک رو به زبون بیاری بلوک سیلندر‌ش ترک بر میداره،
      بعد میگی به چرخش هم نمیارزن؟
      یه مقدار توجه کن به چیزی که مینویسی
      میدونم به بی ام و علاقه داری، ولی صحبت های فضایی نکنید لطفا.

      موافقم 6
      مخالفم 6
    10. JaMsHiD_R1988

      ۱۹ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1794 ديدگاه)

      تو حرفات بیشتر حرص آدمو در میاره تا سوشیانت …
      اون بنده خدا اقلا تعصب داره
      یه کسی مثل تو ، به بقیه هم میگه شماها بی سوادین و سواد رسانه ای ندارین !
      بی ام و وضعیت سهامش ده سال آینده دیدن داره اگه تا اون موقع همین روند رو پیش بره . همینجا باش ، به حول قوه الهی اگه زنده باشم و در خدمت همگی باشم ، بهت وضعیت بی ام و رو شرح میدم
      الآنم میتونم اگه بخوای ، فقط اگر قصد اینو داشته باشی که با واقعیت روبرو بشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. shetab-car

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    آئودی، آکورا، کادیلاک ب ام m3 هم اوکیه

    موافقم 11
    مخالفم 0
  6. Engineer

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (54 ديدگاه)

    کسی که اسب میخره باید ، باید هزینه بیشتری نسبت به استر پرداخت کنه.
    البته این به معنی نیست که مابقی لیست بد باشن نه هرکدوم جایگاه و پرفورمنس خودشون رو داره و قابل احترام هستند اما سنگ محک و پای ثابت این کلاس نیاز به تعریف و تحقیر نداره.

    موافقم 8
    مخالفم 10
    1. Taha Ayoobi

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2512 ديدگاه)

      باید زیر اسبش کهنه ببنده 🤣

      موافقم 5
      مخالفم 7
      1. Engineer

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (54 ديدگاه)

        میتونی یه بار توی سری 5 بشینی تا تفاوت چرم و کهنه رو …

        موافقم 7
        مخالفم 2
    2. JaMsHiD_R1988

      ۱۹ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1794 ديدگاه)

      سری پنج جدید تنها چیزی که داشته باشه شاید کیفیت باشه
      ولی نه طراحی بیرونی و داخلی داره نه پرفورمنس نه چابکه نه کم خرجه
      به راحتی هر چه تمام میشه آئودی رو ترجیح داد

      موافقم 1
      مخالفم 1
  7. حسین دهمرد

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (2470 ديدگاه)

    اول m3 از خود بیمر. دوم لکسوس بی آزار. سوم آئودی s5 . چهارم کدی

    موافقم 4
    مخالفم 4
  8. سوشیانت

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (2623 ديدگاه)

    دلیلی نداره m5 هیبرید خرید اگر دنبال ماشینی باشی که موتور برقی داشته باشه تسلا و لوسید انتخاب بهتری هستن اگر ماشینی میخوای که موتور درون سوز داشته باشه کادیلاک بلک وینگ و چارجر انتخاب بهتری هستن هیبرید زمانی خوبه که یه موتور درون سوز قوی در کنار چند تا موتور برقی قدرتمند قرار بگیره تا قدرت کلی و شتاب و سرعت بهتری نسبت به برقی ها داشته باشه

    موافقم 6
    مخالفم 12
    1. froG-driVer

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (516 ديدگاه)

      چرا اینقدر دیس خوردی
      حق میگه دوستان
      الان منم یه چی بگم دیس بخورم
      تسلا مدل سه پرفورمنس جدید تنها ماشین که از سبد تسلا واقعا دوستش دارم😐😐
      جنسیس هم نابوده.
      M5 جدید هم مثل آخرین دست و پا های بی ام و برای فرار از باتلاقی که خودش راه انداخت(منظورم طراحی های جدیدشونه).هرکس هم به ct5.blackwing یا بقیه ترجیحش بده🤬🤬🤬

      موافقم 5
      مخالفم 3
    2. JaMsHiD-R1988

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1794 ديدگاه)

      تو همونی نبودی که مرسدس رو مسخره میکردی که چند تا موتور الکتریکی کنار موتور درون سوز گذاشته؟

      موافقم 6
      مخالفم 2
      1. سوشیانت

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2623 ديدگاه)

        آره جمشید به خاطر اینکه با پنج تا موتور تازه رسیده به ۱۰۶۳ اسب بخار و شتاب ۲.۹ ثانیه هم با این همه موتور خیلی کمه کوروت ای ری ۲.۵ میزنه با یه موتور برقی، بی ام و هم با این ماشین هیبریدیش رسما نه خوبی های درون سوز رو داره نه اونقدر قوی هست که بشه به برقی ها ترجیحش داد
        طاهای عزیز از شما هم ممنونم که کامنت من رو درک میکنید و منطقی نظر میدید کاش بعضی از دوستان هم یه ذره کمتر تعصبانه فکر کنن

        موافقم 0
        مخالفم 7
        1. JaMsHiD_R1988

          ۱۹ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (1794 ديدگاه)

          سوشیانت ، می‌خوام تایم کوروت ای ری رو با AMG ONE مقایسه کنی ، ببینی مرسدس لات کوچه خلوته یا کوروت😇
          حالا هم کم میاری لطفا بحث قیمت رو وسط نکش
          کوروت تیراژ تولیدش و قیمتش در برابر AMG ONE حکم مقایسه پراید و رولز رویس کالینان داره که اصلا قابل مقایسه نیستند
          از تایم هاشون روی پیست معلومه
          اگر هم برا شما شتاب و فقط صفر تا صد مهمه ، اصلا بحث کردن بی فایده هست بنظرم

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. JaMsHiD_R1988

          ۱۹ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (1794 ديدگاه)

          سوشیانت
          توی حادثه چرنوبیل ، اتحاد جماهیر شوروی ، تعداد تلفات رو فقط 53 تا اعلام کرد …
          مدرک هست دیگه ، صد در صد داره راست میگه …

          موافقم 1
          مخالفم 1
        3. سوشیانت

          ۱۹ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (2623 ديدگاه)

          جمشید من اصن راجب پیست صحبت نکردم دوباره داری بحث رو عوض میکنی :)

          موافقم 0
          مخالفم 1
    3. Taha Ayoobi

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2512 ديدگاه)

      همه به بی ام و فوش میدادن، وقتی سوشی داره نقد میکنه دیس میدن.
      باید دیدتون رو به سوشی عوض کنید.

      موافقم 3
      مخالفم 7
      1. مازیار

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2969 ديدگاه)

        دست خودشه
        مک لارن تو چند سال اخیر تیردروازه هرچی پیست و درگ تو دنیا بود رو آورد پائین اونوقت ایشون بهش میگه لات کوچه خلوت
        و صدها مثال دیگه از این دست
        .
        .
        اینجا همه فقط با کامنت‌هاشون شناخته میشن

        موافقم 10
        مخالفم 1
        1. سوشیانت

          ۱۸ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (2623 ديدگاه)

          برای من مهم نیست که دیگران چه احساسی نسبت به من دارن من فقط حرف حق میزنم حالا هر کی میخواد دیس بده، بده برام مهم نیست :)

          موافقم 1
          مخالفم 8
        2. مازیار

          ۱۸ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (2969 ديدگاه)

          بله بله فقط حرف حق میزنی شما
          از جمله همون مثالی که زدم

          موافقم 6
          مخالفم 2
        3. مازیار

          ۱۸ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (2969 ديدگاه)

          همه فکر می‌کنن که حرف حق می‌زنن
          اما اونچه که عیار حرف رو تعیین میکنه نظر مخاطبان هست. نه یک نظر و دو نظر، که ممکنه جهت دار باشه، اما آراء جمعی اینطور نیست. وقتی نظر جمع مخالف هست وضعیت روشنه. مگه اینکه کسی مثل شما صراحتا عنوان کنه هیچکس اطلاعاتش در حد من نیست …😆
          بهتره دیگه ادامه ندم

          موافقم 7
          مخالفم 2
        4. سوشیانت

          ۱۸ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (2623 ديدگاه)

          مازیار اتفاقا حرف حق رو من و شما و دیگران تعیین نمیکنیم بلکه مدرک تعیین میکنه من تو تمامی حرف هام مدرک داشتم و لینک میفرستادم در حالی که اونایی که دیسلایک میکنن و با من مخالف هستن هیچ مدرکی ندارن تا بتونن ثابت کنن حرف من اشتباهه

          موافقم 1
          مخالفم 6
        5. مازیار

          ۱۸ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (2969 ديدگاه)

          حق نگهدارت جناب حق🤚

          موافقم 4
          مخالفم 1
  9. car lover

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (148 ديدگاه)

    انتخاب هام: کادیلاک، لکسوس، آکورا، جنسیس

    موافقم 7
    مخالفم 1
    1. Mon

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (193 ديدگاه)

      البته G70 بعد تنها یک نسل و بدون معرفی جانشین ، به علت آمار فروش پایین از بازار کنار رفت

      موافقم 5
      مخالفم 3
      1. car lover

        ۱۷ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (148 ديدگاه)

        به عنوان گزینه آخر دم دستی بد نیست😁

        موافقم 5
        مخالفم 0
  10. محمد امین

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    m440i bmw تقریبا 66000 دلاره و هم ظاهر خوبی داره هم s58 زیر کاپوتشه
    دیگه آدم چی می خواد

    موافقم 1
    مخالفم 3
  11. Elmiraj

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (3159 ديدگاه)

    همه زیر model 3 هستن چه در درگ و چه پیست…

    موافقم 2
    مخالفم 12
    1. froG-driVer

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (516 ديدگاه)

      منم با اینکه از تسلا متنفرم و پراید رو به ماشیناش ترجیح میدم اما این یکی به دلم نشسته👍🏻👍🏻

      موافقم 8
      مخالفم 1
    2. Alan.r

      ۱۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1114 ديدگاه)

      همه شون بالای ترسلا هستن چه طراحی ، چه کابین ، چه کیفیت و …….

      موافقم 9
      مخالفم 5
      1. سوشیانت

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2623 ديدگاه)

        Alan.r
        این چیزایی که گفتی تو ماشین پرفورمنس اهمیتی نداره تسلا هدف اصلیش پرفورمنسه و خیلی هم خوبه از این لحاظ

        موافقم 0
        مخالفم 6
  12. B

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (560 ديدگاه)

    کادیلاک و لکسوسو به باقی ترجیح میدم بعدش ام۳

    موافقم 8
    مخالفم 1
  13. Mon

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (193 ديدگاه)

    به عشق موتور v8 تنفس طبیعی و بی آزار ، لکسوس IS
    طراحیشم عالیه واقعا

    موافقم 11
    مخالفم 1
  14. ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4704 ديدگاه)

    آکورا انتخابمه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  15. BlackWing

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1064 ديدگاه)

    بلک وینگ‌ها همیشه میدرخشن ، واقعاً پلتفرم عالی و هندلینگ فوق العاده دارن

    موافقم 7
    مخالفم 2
  16. نویدی

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (346 ديدگاه)

    در حد سری 3 هم نیستن،چه برسه به بهترین سدان دنیا سری 5

    موافقم 4
    مخالفم 6
    1. حسن

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1542 ديدگاه)

      ده ها بررسی از مجلات معتبر هست که یا کادیلاک اوله یا بنز یا ام 5
      قطعا از نظر یک ب ام و فن ام 5 بهترینه
      اما صحبت از ام 5 نیست از این جدیده است که تمام مجلات خودرویی نقدش کردن و گفتن افتضاحه حتی مدیران ب ام و مجبور شدن پاسخ انتقادات را بدن و برای توجیه ساخت این اعجوبه طومار تو مجلات چاپ کنن

      موافقم 4
      مخالفم 4
      1. نویدی

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (346 ديدگاه)

        M2 جدید هم زمان معرفی خیلی نقد شد و گفتن افتضاحه،بعد از ورود به بازار مشخص شد چه خودروی بی نقصیه.
        BMW کارشو خیلی خوب بلده.

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. سوشیانت

          ۱۸ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (2623 ديدگاه)

          نویدی
          اتفاقا اعداد و ارقام این m5 هیبرید نشون داده که با ماشین خوبی از لحاظ پرفورمنس نسبت به رقبا طرف نیستیم

          موافقم 2
          مخالفم 2
  17. RAM1500TRX

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (198 ديدگاه)

    فقط آمریکایی فن

    موافقم 5
    مخالفم 2
  18. nikan

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    لکسوس و بلکوینگ خیلی جذابن به خصوص بلکوینگ با صدا جذاب و هندلینگ عالی

    موافقم 8
    مخالفم 1
  19. زیزیگولو

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (5926 ديدگاه)

    لکسوس IS 500 F Sport Performance و ولوو S60 T8 ریشارژ 👌

    موافقم 6
    مخالفم 2
  20. علی جردن

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1606 ديدگاه)

    آقای دهقان این قیمت های نوشته شده قیمت مدل کارکرده هستند ؟!

    موافقم 1
    مخالفم 1
  21. مازیار

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (2969 ديدگاه)

    چهل سال سنگ محک کلاس خودت باشی بعد تو یه مدل انتظارات رو برآورده نکنی قورباغه‌های هفت‌تیرکش صف بکشن!!
    بی انصافی یا فرصت طلبی؟

    موافقم 6
    مخالفم 5
    1. Taha Ayoobi

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2512 ديدگاه)

      اونا غورباغه نیستن، روالوِر های حرفه ای هستن.

      موافقم 4
      مخالفم 3
    2. Amir Machine

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1225 ديدگاه)

      آئودی و کادیلاک و لکسس قورباغن؟!!
      عجبا

      موافقم 6
      مخالفم 0
      1. مازیار

        ۱۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2969 ديدگاه)

        اونا قورباغه نیستن مثال بود امیرجان
        در مورد مدعیانی که بعد چند دهه حکمرانی سروکله‌شون پیدا میشه
        شاید هم حق با شماست و مثال بجایی نبود

        موافقم 3
        مخالفم 2
        1. Amir Machine

          ۱۸ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (1225 ديدگاه)

          والا مازیار جان درسته سدان‌های پرفورمنس اون سه برندی که گفتم هیچکدوم سابقه M5 رو ندارن اما اینطور هم نیست که در طول سال‌ها در برابر M5 هیچ حرفی نداشتن و حالا تازه میخوان عرض اندام کنن
          سری S6 آئودی سال 1994 و سری RS6 سال 2002 معرفی شد. نسل دوم RS6 در سال 2008 با موتور V10 توئین توربو که برگرفته از موتور گالاردو بود، واقعاً M5 E60 رو به چالش کشید که موتور V10 تنفس طبیعی داشت
          همین سال‌ها هم هرچند شاید RS7 بهتر از M5 نبوده اما رقیب قابل احترامی بود

          سری V کادیلاک سال 2004 با CTS-V متولد شد که موتور 5.7 لیتری کوروت Z06 با 400 اسب داشت و دو سال بعد هم STS-V با موتور 4.4 لیتری سوپرشارژ و 470 اسب اومد که رقیب قابلی برای M5 بود. CT5-V بلک وینگ هم در اکثر مقایسه‌ها در حد M5 ظاهر شد

          لکسوس هم با اینکه سابقه پرفورمنس کمتری نسبت به دو برند قبلی داره اما سال 2015 مدل اسپرت GS F رو با همین موتور V8 تنفس طبیعی که الان رو IS500 هست معرفی کرد و سدان پرفورمنس واقعاً جذابی بود که حرفایی برای گفتن داشت

          موافقم 3
          مخالفم 0
  22. مجید

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (73 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان یه سوال ذهن من رو درگیر کرده چطور ۵۷۰ به علاوه ۱۹۷ میشه ۷۲۷ اسب بخار ؟؟؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Taha Ayoobi

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2512 ديدگاه)

      767 تا میشه

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. حسین دهمرد

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2470 ديدگاه)

      به این راحتی جمع نمیشن چون هرکدوم حداکثر قدرت رو تو دور متفاوتی عرضه میکنن. باید از قدرت دو تا موتور برایند بگیری

      موافقم 1
      مخالفم 0
  23. علی Shelby

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    پر شتاب ترین تسلا
    زیبا ترینها کادیلاک ct5و لکسوس
    قدرتمند ترین تسلا
    پر ابهت ترین دوتا کادیلاک
    پر استحکام ترین ولوو
    بیشترین گشتاور تسلا
    انتخاب خودم کادیلاک ها
    آکورا هم بخاطر طراحی زیباش

    موافقم 4
    مخالفم 1
  24. علی Shelby

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    طراحی های بنز وبی ام و خیلی زشت شدن ولی آئودی طراحی زیبایی داره

    موافقم 7
    مخالفم 0
  25. Taha Ayoobi

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (2512 ديدگاه)

    انتخابم کادیلاک ها، لکسوس و آکورا ها

    موافقم 5
    مخالفم 2
  26. Behnaz

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    من تو این لیست بیشتر کادلیاک بلک وینگ با آئودی رو میپسندم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  27. Behnaz

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    من تو این لیست بیشتر. بلک وینگ با آئودی رو میپسندم

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا