چشم اندازهفته نامه

جذاب‌ترین سدان‌های مدل سال 2022 کدامند؟

نگران نباشید، سدان‌ها هنوز منقرض نشده‌اند و به این زودی‌ها از بین نخواهند رفت. ممکن است این روزها کراس‌اوورها به مُد جهان ماشین تبدیل شده باشند اما صنعت خودرو بر اساس همین مدها پیش می‌رود که می‌آیند و می‌روند. به‌عنوان‌مثال، در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ استیشن‌ها محبوبیت داشتند، از دههٔ ۸۰ تا ۹۰ مینی‌ون‌ها محبوب شدند و حالا هم شاسی‌بلندها خود را در دل خریداران جا کرده‌اند. با همهٔ این ماجراها، سدان‌ها تا به امروز جان سالم به در برده‌اند و همواره بهتر و بهتر شده‌اند زیرا خودروسازان مجبور بوده‌اند سخت تلاش کنند تا این خودروها را جذاب نگه دارند؛ بنابراین به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۲ سال بسیار خوبی برای سدان‌ها باشد زیرا نمونه‌های بسیار جذابی برای مدل ۲۰۲۲ معرفی شده‌اند که می‌توانند خیلی‌ها را از خرید کراس‌اوورها منصرف کنند.

هیوندای الانترا N

هیوندای الانترا به‌خودی‌خود خودروی فوق‌العاده‌ای است اما اگر خواهان هیجان واقعی در یک سدان کامپکت باشید، نسخهٔ پرفورمنس N آن گزینه‌ای بسیار عالی خواهد بود. پیشرانهٔ ۲ لیتری توربوشارژ این خودرو ۲۷۶ اسب بخار قدرت و ۳۹۲ نیوتن متر گشتاور دارد، سیستم تعلیق آن به‌طور خاص تنظیم شده است، دیفرانسیل لغزش محدود به آن اضافه شده و ترمزها نیز به طرز عجیبی خوب هستند. نتیجهٔ نهایی این است که الانترا N می‌تواند سریع‌تر از چیزی که انتظار دارید پیچ‌ها را طی کند. برای این ماشین حتی گیربکس دستی هم قابل سفارش است.

کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ

CT5-V بلک‌وینگ در دنیای سدان‌ها یک هیولای مطلق است. این خودرو همچنین احتمالاً آخرین محصول V بنزینی کادیلاک خواهد بود. پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ این سوپر سدان آمریکایی ۶۶۸ اسب بخار قدرت و ۸۹۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و برخلاف سوپر سدان‌های آلمانی، تمام این نیرو به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. یکی دیگر از جذابیت‌های CT5-V بلک‌وینگ ارائهٔ گیربکس دستی برای آن است. البته این خودرو با گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک سریع‌تر بوده و ظرف ۳.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که حداکثر سرعت آن فراتر از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

ب‌ام‌و M5 CS

M5 کامپتیشن به‌خودی‌خود سوپر سدان فوق‌العاده و بسیار جذابی است اما M5 CS یک گام فراتر رفته است. نیروگاه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی این نسخه ۶۳۵ اسب بخار قدرت دارد که آن‌را به قوی‌ترین محصول حاضر ب‌ام‌و تبدیل می‌کند. درعین‌حال، CS سبک‌تر و سفت‌تر از کامپتیشن هم هست. البته ویژگی‌های جذاب M5 CS صرفاً در توانایی مغلوب کردن سوپرکارها در پیست آن‌هم با دو درب اضافی خلاصه نمی‌شود زیرا در داخل این ماشین هم بهترین برداشت ب‌ام‌و از فضای لوکس و اسپرت ارائه شده است.

هوندا سیویک Si

هرچند سیویک کوپه از بین ما رفته است اما نسخه‌های پرفورمنس سیویک سدان هنوز هم زنده و سرحال هستند و به‌تازگی هم نسل جدید سیویک Si معرفی شده است که نوید سدان فوق‌العاده جذابی را می‌دهد. این ماشین تمام تجهیزات و همین‌طور قیمت مناسب سیویک معمولی را در کنار توانایی کافی برای نشاندن لبخند روی لبان رانندگان ارائه می‌کند. پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر این خودرو ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی به چرخ‌های جلو می‌فرستد. برای سیویک Si گیربکس اتوماتیک حتی به‌صورت سفارشی هم ارائه نمی‌شود تا مبادا به لذت رانندگی آن خدشه‌ای وارد شود.

مرسدس بنز EQS

کسانی که خواهان مرسدس بنز S کلاس با تمام آن تجمل و تکنولوژی هستند اما دوست ندارند به پمپ‌بنزین بروند، باید EQS را انتخاب کنند. این خودرو با برخورداری از دو موتور الکتریکی که ۵۱۶ اسب بخار قدرت و ۸۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند، از همان قدرتی برخوردار است که یک مرسدس بنز پرچم‌دار باید داشته باشد درحالی‌که لیست تکنولوژی‌های آن‌هم بسیار چشمگیر است. ازجملهٔ ویژگی‌های برجستهٔ EQS می‌توان به سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب، نمایشگر ۵۶ اینچی موسوم به هایپراسکرین در داخل، سیستم صوتی فراگیر سه‌بعدی برمستر و هدآپ دیسپلی واقعیت افزوده اشاره کرد. قیمت EQS هم از ۱۰۲,۳۱۰ دلار آغاز می‌شود که از S کلاس کمتر است.

آئودی RS3

نسل جدید RS3 با تکنولوژی‌های مدرن‌تر، پیشرانهٔ توانمندتر و ظاهر کاملاً جدید وارد بازار شده است. زیر کاپوت این خودرو پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری پنج سیلندر توربوشارژ نمادین آئودی قرار گرفته که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. کل این گشتاور از دور ۲,۲۵۰ rpm در اختیار راننده قرار می‌گیرد و تا دور ۵,۶۰۰ rpm همچنان ارائه می‌شود. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت این خودرو ۳.۸ ثانیه است و می‌توان با سفارش پکیج RS دینامیک، ترمزهای کربن سرامیکی و سیستم تعلیق تطبیقی با کمک‌فنرهای فعال، توانایی‌های آن‌را ارتقاء داد.

پورشه پانامرا توربو S

پانامرا توربو S به‌واقع یک سوپرکار چهاردر است. نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربوی این ماشین ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۸۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. به گفتهٔ پورشه، پانامرا توربو S ظرف ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد اما آزمایش‌های مستقل زمان ۲.۶ ثانیه را ثبت کرده‌اند. این شتاب را سدانی ارائه می‌کند که یک تسلا با لانچ کنترل پیچیده نیست بلکه یک سدان بنزینی است که تا زمان خالی شدن باک سوخت می‌تواند بارها و بارها چنین شتابی داشته باشد. حس و حال رانندگی پانامرا توربو S مثل یک ۹۱۱ بزرگ است و این هرگز چیز بدی نیست زیرا در این خودرو از همان دقت و لذت ۹۱۱ برخوردار خواهید بود اما می‌توانید دو بزرگ‌سال را هم با راحتی کامل در عقب حمل کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
منبع
CarBuzz

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. Ali_x76

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1204 ديدگاه)

    انتخاب من بین اینا CT5-V
    واقعا جذاب و قلدره
    و صداااااش

    موافقم 34
    مخالفم 20
    1. MƛӇƳƛƦ (Ninja سابق)

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      جذابیت که داداشم بی ام و!!!!
      ولی کدیلاک خداییش بهتره

      موافقم 22
      مخالفم 14
  2. Philipp

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    تنها ماشینی که حقش نیست توی این لیست باشه بنز EQS با اون طراحی و فرم بدنه عجیب غریبشه اصلا معلوم نیست سدانه استیشنه چیه
    بهتر بود بجاش GT4door رو میاوردن هم زیباتره هم قوی تره و تنها سدان بنزه که ابهت بنزهای قدیمی رو داره

    موافقم 39
    مخالفم 23
  3. Aboalfazl demon

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (519 ديدگاه)

    من کادیلاک انتخاب میکنم

    موافقم 17
    مخالفم 16
  4. شاهرخ

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (338 ديدگاه)

    اول کادیلاک بعد ام فایو بعدش فک کنم پانامرا بعد آئودی بقیشون زیاد مهم نیستن

    موافقم 19
    مخالفم 27
  5. new RAMIN

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    https://cdn.motor1.com/images/mgl/kNW0x/s3/2021-porsche-panamera-4s-e-hybrid-executive-exterior-front-quarter.jpg

    https://cdn.motor1.com/images/mgl/rv4g6/s3/2021-porsche-panamera-4s-e-hybrid-executive-exterior-side-profile.jpg

    https://cdn.motor1.com/images/mgl/ErWBv/s1/2021-porsche-panamera-4s-e-hybrid-executive-interior-dashboard.jpg

    https://cdn.motor1.com/images/mgl/VkMJy/s3/2021-porsche-panamera-4s-e-hybrid-executive-interior-rear-seats.webp

    https://cdn.motor1.com/images/mgl/ZXGeN/s3/2021-porsche-panamera-4s-e-hybrid-executive-interior-front-seats.jpg

    .

    https://images.caricos.com/c/cadillac/2022_cadillac_ct5-v_blackwing/images/1024×768/2022_cadillac_ct5-v_blackwing_1_1024x768.jpg

    https://images.caricos.com/c/cadillac/2022_cadillac_ct5-v_blackwing/images/1024×768/2022_cadillac_ct5-v_blackwing_2_1024x768.jpg

    https://images.caricos.com/c/cadillac/2022_cadillac_ct5-v_blackwing/images/1024×768/2022_cadillac_ct5-v_blackwing_3_1024x768.jpg

    https://images.caricos.com/c/cadillac/2022_cadillac_ct5-v_blackwing/images/1024×768/2022_cadillac_ct5-v_blackwing_11_1024x768.jpg

    https://images.caricos.com/c/cadillac/2022_cadillac_ct5-v_blackwing/images/1024×768/2022_cadillac_ct5-v_blackwing_27_1024x768.jpg
    از این 2 تا بهتر مگه داریم؟؟🤔 اللخصوص دومی.

    البته من اون ور آب هم بودم پولم نمیرسید هیچ کدومشونو بخرم.انتخابم النترا N ولی این 2 تا اللخصوص شماره 2 واقعا شاهکار هستن…

    موافقم 17
    مخالفم 13
  6. J.L.A

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (82 ديدگاه)

    1-مرسدس بنز EQS (میشه گفت تنها برقی ای ک دوست دارم)
    2-ب‌ام‌و M5 CS

    موافقم 15
    مخالفم 20
  7. کیان

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1435 ديدگاه)

    یه لیست با این همه ماشین زیبا بعدش هیوندای هم با اون طراحی و جلوپنجره جزوشون باشه !!!
    بنظرم توهین به سایر خودروهای لیست هست

    موافقم 33
    مخالفم 34
    1. محمدهادی

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (2143 ديدگاه)

      واقعا!
      کی اینو انتخاب کرده؟به چه دلیل؟
      شاید امسال چنتا مقام و رتبه آورده ما نمیدونیم
      ینی با اصالت هایی مثل الفارومئو،آئودی a6،فولکس پاسات،پژو 508,جاگوار Xj,تویوتا کمری،هوندا آکورد،نیسان ماکسیما یا آلتیما،مزدا۶،حتی خود هیوندا سوناتای جدید،فورد فیوژن،انتخاب نشن یه سدان کوچیک اقتصادی هیوندا انتخاب بشه؟
      خلاصه اینهمه سدان پدر مادر دار و سابقه دار…
      حتی انتخاب هوندا سیویک جایی که هوندا آکورد هست برای چیه؟

      موافقم 11
      مخالفم 17
    2. دايان

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (93 ديدگاه)

      فشاری شدی باز که :)))
      هنوز به دیدن النترا تو لیست ها عادت نکردی خدایی؟ امسال تو چندین لیست بهترین ها بود برعکس سیویک با طراحی کسل کننده،فشاری نشو :)))

      موافقم 13
      مخالفم 26
      1. محمدهادی

        ۷ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (2143 ديدگاه)

        نمیدونم!
        شاید من درکش نمیکنم
        حتما نسل جدیدتر دوسش دارن دیگه
        چیه آخه این گربه ماهی با اون دک و پوز گندش با اون رنگ آبی بیریختش
        من ماشینای سنگین تر و با اصالت تر رو بیشتر قبول دارم
        انصافا سدانی مثل ماکسیما یه انتخاب فوق الادست

        موافقم 4
        مخالفم 2
      2. ارین صاحب جمعی

        ۸ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1074 ديدگاه)

        بابا لغت فشار را از شما ساختن تا یک فن ژاپنی میبینی خودت بدتر فشاری میشی که

        موافقم 0
        مخالفم 1
    3. Clean energy (بر باعث بانیش...)

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1333 ديدگاه)

      اتفاقا به نظرم شیکه!
      من خودم خیلی جوونم و به این طرحا علاقه شدیدی دارم
      ممکنه شما سنتون بالاتر باشه و خوشتون نیاد
      ولی نظرتون محترمه

      موافقم 2
      مخالفم 11
    4. جناب ایکس

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      النترا توربو که تو ایران هیچ وقت نیومد، واقعا ماشین خوبی هست

      موافقم 1
      مخالفم 5
  8. محمدهادی

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2143 ديدگاه)

    انتخاب اول بی چون و چرا
    M5 و درکل سری پنج
    دوم پانامرا
    سوم مرسدس Eqs
    و درنهایت بعنوان یک سدان اقتصادی اما اصیل،سیویک

    موافقم 21
    مخالفم 12
  9. Love Lockheed Martin

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    M5CS
    CT5-V
    پانامرا توربو اس بنظرم بهترین و جذاب ترین ها هستن

    موافقم 16
    مخالفم 4
  10. محمد امین

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2170 ديدگاه)

    M5 , و ct5 v و پانامرا ، به ترتیب فارغ از قیمت بهترین گزینه ها هستن

    موافقم 21
    مخالفم 5
    1. سهند

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (662 ديدگاه)

      اگر قیمت را در نظر نگیریم پورشه دوم است چون به جز قیمت از هر نظر از کادیلاک بهتره

      موافقم 10
      مخالفم 9
  11. میثم

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    انتخاب من کادیلاک با همین رنگ

    موافقم 11
    مخالفم 14
  12. Kf

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (506 ديدگاه)

    Rs7 کووووش؟؟؟

    موافقم 9
    مخالفم 4
    1. Love Lockheed Martin

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1082 ديدگاه)

      Rs7 در واقع یه کوپه چهار درب هست

      موافقم 8
      مخالفم 3
    2. GT

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      RS7 که 2022 مدل جدیدی نداده بیرون همون قبلی هست ولی مثلا پانامرا توربو اس جدیده و تغیراتی داشته که هست بقیه هم کاملا جدید هستند

      موافقم 2
      مخالفم 1
  13. GT

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    M5 cs
    CT5_V blackwing
    Panamera Turbo S
    EQS
    بقیه هم یه کبریت و تمام😎😂

    موافقم 16
    مخالفم 5
  14. ارین صاحب جمعی

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    اگه اجازه نظر دارم اول m5 بعد پانامرا بعد کادیلاک بعد ایودی و بنزم که خوب قضیش فرق میکنه برقی هست ولی اونا نه و در آخر اول سیویک و با اختلاف به شدت زیاد بعد هیوندای چون خیلی زشته هم از عقب هم از جلو افتضاح و در یک صافکاری اساسی میخواد

    موافقم 12
    مخالفم 4
  15. یک کاربر

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (148 ديدگاه)

    من بی صبرانه منتظر رونمایی سدان بنز EQXX هستم که بنز ادعا میکند انقلابی در ساخت خودروهای الکتریکی صورت گرفته

    بنز eqxx را طبق ادعا ها میتوان تلاقی ،《 نبوغ فنی ، هنر ، علم 》دانست .

    چیزی که تسلا بهش بنظرم بی اعتنا بوده همین “هنر “هست.

    یک محصول خودرو ، در کنار مشخصات فنی خوب ، با یک هنر طراحی زیبا ، جاودانه در ذهن ها حک میشود. خودروهای الکتریکی که جدید ساخته میشوند بیشتر شبیه نمایش های fasion mode هستند فقط میخواهند تفاوت خود را نشان دهند اما یک روح سرد و خشک و ماشینی دارند . شما طراحی خودروهای امریکایی دهه ۶۰ و ۷۰ ببینید بنوعی یک نوع هنر بوده است.

    امیدوارم دوباره شاهد پیوند هنر طراحی زیبا در خودروهای الکتریکی باشیم و نگاه تک بُعدی و فقط فنی نگریستن به خودرو های الکتریکی آفت این صنعت هست.

    موافقم 10
    مخالفم 7
  16. محمد مختاری آذر

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    دوستان عزیز یکی میشه بگه چرا هیوندای به این زیبایی زشت هستش؟ به نظر من واقعا اون خطوط تیز کلا زیبا هستش

    موافقم 5
    مخالفم 11
  17. ARMAN

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (325 ديدگاه)

    بلک وینگ
    M5
    پانامرا
    مخصوصا بلک وینگ

    موافقم 12
    مخالفم 4
  18. محمدرضا

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1068 ديدگاه)

    سیویک والانترا قطعا خودرو های بی نظیری هستند ولی بین این ها چیکار میکنند🤣.
    EQS هم خودروی مجللی هست ولی جذاب نیست.
    جذاب فقط پانامرا😍

    موافقم 7
    مخالفم 5
  19. M.K

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (860 ديدگاه)

    خب اینجا بحث جذابیت مطرحه ….
    1. قلب تپنده V8 شیش لیتری ( و البته این هشت سیلندر آمریکایی باشه که قطعا بحثی جداست …)
    ۲. قدرت سرسام آور که بعد از چارجر حرف اول رو سگمنت خودش میزنه
    ۳.گیربکس دستی
    ۴. دف عقب
    ۵. کابین لوکس
    ۶. و در آخر یک کادیلاک ….
    چه گزینه ای جذاب تر و دلرباتر ؟! ( خب البته که سلیقه اشخاص متفاوته)
    (7. و البته ارزش خرید هم شاید جزو عناصر جذابیت نباشه اما واقعا تحریک کنندست !)
    در ادامه لیست بنظرم CS نه تنها به عنوان یه بی ام و بلکه به عنوان نماد اوج توانایی بی ام و و صنعت خودروسازی آلمان در تولید یه سدان برای به هم زدن معادلات و تایم های سوپر کار های چند صد هزار دلاری …

    و البته پانامرا …

    بنظرم بقیه لیست با وجود این سه گزینه خیلی به چشم نمیان.
    اگه محدود به 2022 نبودند قطعا رقابت خیلی جذاب تر میشد.

    موافقم 7
    مخالفم 5
    1. M.K

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (860 ديدگاه)

      برداشت اشتباه نشه به شخصه پانامرا رو جذاب تر و دلربا تر از CS میدونم.
      و البته هوندا سیویک و الانترا هم قطعا در کلاس خودشون جذابیت فوق العاده ای دارن.

      ولی بنظرم EQS تو بحث جذابیت واقعا حرفی برای گفتن نمیتونه داشته باشه… (نظر شخصی)

      موافقم 4
      مخالفم 7
    2. جناب ایکس

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      بی و ام ۵ cs عالی هست ولی واقعا اوج توانایی بی ام و نیست، یعنی واقعا بی ام و اگه بخواد نمیتونه یه هایپر کار خفن مث amg وان بزنه؟ معلومه که میتونه.

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. Love Lockheed Martin

        ۷ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1082 ديدگاه)

        مساله اینجاست که آیا با ورود بیمر توجه ها جلب میشه
        آیا فروش خوبی خواهد داشت
        آیا مردم نسبت به طراحی واکنش مثبت میدن (می دونم طراحی های بیمر واقعا بعضی هاشون افتضاح هست ولی خب آمریکایی دوست دارن)
        بحث ساخت یک سوپر اسپرت و هزینه های تحقیقات آن
        بی ام و مثل مازراتی نیست به یه MC20 رازی باشه قطعا می خواد پرچمدار سگمنت رو معرفی کنه
        و کلی شاید و آیا

        موافقم 1
        مخالفم 0
  20. مردیم از خوشی

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1390 ديدگاه)

    خب خوبند ولی میشد گزینه های بهتری باشند الان به جای النترا حداقل کیا k5 قشنگ تر بود به جای سیویک ، Audi A4

    موافقم 5
    مخالفم 1
  21. TOM KRISTENSEN

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (163 ديدگاه)

    عشقم پورشه

    موافقم 3
    مخالفم 3
  22. viper

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1144 ديدگاه)

    دقت کردین دوج چارجر نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 16
    1. GT

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      دقت کردی مال سال 2022 نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 8
      مخالفم 0
      1. محمدهادی

        ۷ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (2143 ديدگاه)

        😂😂😂😂😂✊✊

        موافقم 4
        مخالفم 0
      2. viper

        ۸ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1144 ديدگاه)

        چرا ۲۰۲۲ هم ساخته میشه ازش 😂

        موافقم 0
        مخالفم 0
  23. Sina10

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    به ترتیب
    M5 CS
    بلک وینگ
    پانامرا
    بشخصه دو تای اول مخصوصا اولیو خیلی دوست دارم
    امیدوارم ب‌ام‌و برای رکورد زدن توی پیست خودش اقدام کنه
    تا عملکرد واقعیشو ببینیم امیدوارم تو نسل بعد سری ۵ خراب نکنن
    کادیلاکم که حرف نداره

    موافقم 5
    مخالفم 1
  24. Clean energy (بر باعث بانیش...)

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    M5 cs
    EQS
    الانترا
    پانامرا
    سیویک هم خوبه
    بقیه متوسطن

    موافقم 4
    مخالفم 2
  25. Hamid

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2444 ديدگاه)

    مرسدس … واقعا خودروی زیبایی نیست و کمی هم حتی بنظرم بی ریخته … (اگه دوستان ناراحت نمیشن!)
    هیوندای هم همینطور …
    (اگرچه طراحی داخلی مرسدس واقعا عالیه !!! و خیلی لوکس ولی بیرونش نه در حد یه بنز نیست …)
    سیویک هم انتظار داشتم یکم بهتر از لحاظ طراحی ظاهر بشه و اون سیویک قدیمی باشه که دوست داشتیم! ولی خب یه طراحی معمولی اما مناسب داره …
    بقیه هم خوبن …
    کادیلاک – بی ام و بنظرم عالی ترین هان …
    پورشه هم مثل همیشه خوبه ..

    موافقم 6
    مخالفم 2
  26. ممد هلکت سوار

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (750 ديدگاه)

    شخصا از m5 cs و کادیلاک ct5 بلک وینگ خوشم اومده

    موافقم 7
    مخالفم 0
  27. M.K

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (860 ديدگاه)

    امروز داشتم ویدیو تست و بررسی و مقایسه CT5 ، M5 CS و تسلا پلاد رو از کانال Hagerty میدیدم. جالب اینجا بود تایم پیست کادیلاک 1:28:07 و تایم بی ام و 1:27:76 !!! ( در پیست willow springs ) یعنی کادیلاک حداقل در این تایم گیری نه تنها از بی ام و کند تر نبود بلکه ذره ای هم در تایپ پیست سریع تر بود !!! ( البته خب بر خلاف میلم باید معترف شد تسلا با اختلاف کمتر از یک ثانیه از هر دو سریع تر بود 😅)

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Sina10

      ۸ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      مشخصا میش انتظار دلشت تسلا توی ویلواسپرینگ سریع تر باشه چون مسیر ویلواسپرینگ نمیگم اسونه ولی سخت هم نیست
      باید منتظر تایم های دیگه هم باشیم
      مخصوصا تایم های رسمی ، چون راننده های شرکت بیش از بقیه با ماشین ها اشنا هستن
      فعلا که ب‌ام‌و توی تایم غیر رسمی تونسته تسلا رو تو تایپ رسمی نوربرینگ شکست بده ولی توی پیست های کوتاه تر شتاب تسلا همه رو محو میکنه
      باید دید کادیلاک که به نظر من GT3 ۹۱۱ سدان هاست چه میکنه ، توی خط مستقیم عادیه و پیست وحشتناکه!
      ب‌ام‌و به نظر من 911 توربو اس سدان هاست یه عملکردی بین این دو تاست و در عین حال کابین لوکس تری و تجملاتی تری داره
      و تسلا هم دوج دیمن سدان هاست

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. M.K

        ۸ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (860 ديدگاه)

        دقیقا . کادیلاک تو درگی که بین این سه تا برگزار شد با فاصله عجیبی از بی ام و عقب افتاد ، از اون طرف بی ام و هم با فاصله عجیبی از تسلا عقب افتاد ! ولی تایم های پیست چیز دیگه ای رو میگن… البته بنظرم اونقدری که بی ام و برای پیست مجهز اومده کادیلاک نیومده ، و اینکه کادیلاک بتونه پا به پای بیمر تایم بزنه و حتی در اینجا تایم بهتری رو هم بزنه واقعا شاهکاره !

        موافقم 0
        مخالفم 0
  28. ماکان

    ۸ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (34 ديدگاه)

    سلام . با اینکه می دانم شاید این چیزی که من درباره نظر خودم آن هم در رابطه با سدان های 2022 می گویم زیاد یا اینکه اصلاً ربطی به این مقاله نداشته باشد ، اما در هر صورت بگویم که من با اینکه اون خودرو در این لیست نیست و اسمی هم از آن آورده نشده است ، ولی باز هم بگویم که من اگر در همین سال 2022 معرفی شود ، نسخه S73 از جدیدترین نسل موجودی که بنز کلاس S دارد ، برای من بنز S73 AMG جذاب ترین سدان 2022 هستش چون که کل مشخصات آن میشه گفت که همان چیزی هستش که من می خواهم . در ضمن خدا کنه تا جایی که امکان دارد هرچه سریعتر معرفی رسمی شود .

    موافقم 2
    مخالفم 1
  29. Philipp

    ۸ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    از بین اینا بخوام انتخاب کنم باید بین کادیلاک و ب ام و شیروخط بندازم
    ولی در کل بنظرم بهترین سدان اسپرت بنز C63 W204 خیلی دوستش دارم
    البته که اینا:,M5 E60, 500E W124, E63 W212, Charger Hellcat, GT63, M3 E46, M3 E92,
    هم عالین ولی اون یچیز دیگست

    موافقم 0
    مخالفم 1
  30. حسین

    ۸ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1011 ديدگاه)

    کادیلاک از همه بهتره

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا