فولکس واگن

اولین به‌روزرسانی فولکس‌واگن برای ID.4

فولکس ID.4 یکی از خودروهایی است که جدیت آلمانی‌ها در ورود به عرصه الکتریکی‌ها را نشان می‌دهد. تاکنون چندین نسخه از ID.4 معرفی شده و بسیاری از تست کنندگان آن تحت تأثیر رانندگی و قابلیت‌های استفاده روزمره آن قرار گرفته‌اند. این خودرو حتی توسط برخی نشریات نظیر کار اند درایور و موتور وان در فهرست بهترین خودروها و خودروی سال قرار گرفته است.

فولکس ID.4

باوجود تحسین منتقدان، فولکس‌واگن بر این باور است که این خودروی نوپا و جوان هنوز می‌تواند پیشرفت‌های بیشتری داشته باشد. بنابراین اولین برنامه ارتقا و به‌روزرسانی آن را برای مدل‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ اعلام کرده است. این به‌روزرسانی‌ها شامل تغییرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، چند تغییر داخلی و تغییر قیمت است.

فولکس ID.4

مهم‌ترین تغییر در شارژر قدرتمندتر داخلی ۱۳۵ کیلوواتی به جای مدل ۱۲۵ کیلوواتی فعلی است که همراه با افزایش شعاع حرکتی باتری‌ها بدون تغییر ظرفیت آن‌ها است. هرچند فولکس از دادن اطلاعات دقیق در این مورد تاکنون خودداری کرده اما گفته که شعاع حرکتی مدل پایه از ۴۰۲ کیلومتر به ۴۱۸ کیلومتر افزایش خواهد یافت.

فولکس ID.4

اواخر سال جاری همچنین فولکس یک به‌روزرسانی از راه دور (OTA) را معرفی می‌کند که شامل عملکردهای اتوهولد و شارژ آسان ویژه شبکه الکتریفای آمریکا می‌شود. همچنین یک کنسول مرکزی به سبک آمریکایی در مدل‌های ۲۰۲۳ نصب خواهد شد که البته هنوز تصویری از آن منتشر نشده است.

علاوه بر این، افزایش قیمت برای تمام‌ تریم‌ها و مدل‌ها ۷۶۵ دلار درنظر گرفته شده است. اکنون نسخه تک موتوره ۲۰۱ اسبی Pro با قیمت ۴۱۹۹۵ دلار و نسخه چهار چرخ محرک دو موتوره ۲۹۵ اسبی Pro S با قیمت ۵۰۱۳۵ دلار قابل خرید هستند. البته به گفته مدیرعامل فولکس در امریکا، یک مدل پایه با قیمت پایین‌تر و حدود ۳۵ هزار دلاری با ظرفیت باتری کمتر نیز به خط تولید خواهد آمد.

فولکس ID.4

در مورد مدل‌های ۲۰۲۳، تغییر محل مونتاژ مدل‌های مخصوص بازار ایالات‌متحده به کارخانه چاتانوگا ایالت تنسی مهم‌ترین خبر خواهد بود. فولکس‌واگن همچنین زنجیره تأمین‌کنندگان باتری را تغییر داده و به‌جای باتری‌های LG از باتری‌های SK Innovation بهره خواهد برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. امیرعباس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (118 ديدگاه)

    یکی از مورد علاقه هام داخل برقی ها

    موافقم 11
    مخالفم 2
  2. F22RAPTOR

    ۲۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    این پلتفرم باعث میشه در آینده وولکس واگن سئات اشکودا و آئودی خیلی خیلی بیشتر شبیه هم باشن

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا