فولکس واگن

فولکس واگن آماروک دلتا با تجهیزات آفرود جدید معرفی شد

شرکت دلتا ۴×۴ از جدیدترین پروژه خود یعنی فولکس واگن آماروک رونمایی کرد. این وانت پیکاپ که هم‌اکنون با نام Beast 2.0 شناخته می‌شود به تجهیزات آفرود متنوع مجهز شده است.

بازار وانت پیکاپ های قلدر و آفرود پر از برندهای آمریکایی و ژاپنی است اما به‌ندرت می‌توان محصولی اروپایی را در این بخش مشاهده کرد. البته که دومین نسل فولکس واگن آماروک نیز همانند نسل پیشین خود اروپایی نیست و با همکاری فورد توسعه یافته است. این خودرو از همان پلتفرم ارتقا یافته T6 فورد رنجر جدید استفاده می‌کند و در واقع توسط خود فورد در کارخانه سیلورتون آفریقای جنوبی تولید می‌شود. البته آماروک هنوز نشان فولکس واگن را بر پیشانی دارد و روی کاغذ باید آن را وانتی اروپایی دانست.

متخصصان آفرود در شرکت دلتا ۴×۴ اخیراً ملاقاتی با این وانت جدید داشته‌اند تا آن را در قالب پروژه‌ای به نام Beast 2.0 ارتقا دهند. وانت میان سایز یاد شده هم‌اکنون ۱۰۰ میلی‌متر ارتفاع بیشتری نسبت به مدل استاندارد دارد. همچنین سیستم تعلیق نیز تغییراتی را متحمل شده تا ارتفاع کلی خودرو حدود ۱۵۰ میلی‌متر افزایش یابد. البته بهبودهای بیشتری وجود دارند. برای مثال لاستیک‌های ۳۳ اینچی بی اف گوودریچ به همراه افزایش ارتفاع کلی ۱۷۰ میلی‌متری در عبور از مسیرهای آفرود کاملاً مفید خواهند بود. دلتا مدعی شده آماروک با این تغییرات می‌تواند به لاستیک‌های ۳۵ اینچی نیز مجهز شود که در این صورت با دست بازتر به جنگ مسیرهای خشن خواهد رفت.

برای اینکه لاستیک‌های ۳۰۵/۶۰/R18 بتوانند روی فولکس واگن آماروک دلتا نصب شوند پهنای قوس چرخ های آماروک که از جنس پلی اورتان هستند ۶۰ میلی‌متر در هر طرف بیشتر شده‌اند. گلگیرهای فربه خودرو هم‌اکنون پذیرای رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی هستند و در پروفایل جانبی خودرو پله‌های جدیدی نیز نصب شده است. تکمیل کننده این بهبودها جلوپنجره جدید با چراغ‌های بیشتر خواهند بود. اگر درباره قیمت این پکیج سؤال دارید باید گفت دلتا خواهان ۲۸۰۰ دلار برای کیت افزایش ارتفاع بدنه، ۱۷۰۰ دلار برای کیت افزایش ارتفاع سیستم تعلیق و ۳۱۰۰ دلار برای رینگ و لاستیک‌هاست. همچنین بچه گلگیرها نیز با بهای ۱۹۰۰ دلار در دسترس هستند. نهایتاً باید به قیمت ۷۵۰ و ۶۴۰ دلاری پله‌های جانبی و چراغ‌های اضافی اشاره‌ کنیم. به این قیمت‌ها می‌بایست هزینه‌های نصب را نیز افزود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. R/T

    ۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (962 ديدگاه)

    قشنگه آماده آفروده

    موافقم 31
    مخالفم 4
    1. IMAN0099

      ۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (32 ديدگاه)

      همانا اینها از برترین ها هستند (اروپا و آمریکا) و هیچکس به گرد آن ها نخواهد رسید

      موافقم 7
      مخالفم 27
  2. JDM

    ۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (608 ديدگاه)

    اون سایبر تراکتورتون هم عددی نیست تازه فولکس‌واگن کبیر(به معنای‌واقعی کلمه) رو این محصول اندازه سایبرچلاق ادعا و سر‌وصدا نکرده ولی اینطور اسب زین شده معرفی کرده اون تسلا جاش تو زباله هاس
    قدرت فولکس‌واگن کبیر اینه🇩🇪🇩🇪🇩🇪💪🏻💪🏻😍😍

    موافقم 30
    مخالفم 16
    1. ARMAN سابق

      ۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (453 ديدگاه)

      درسته سایبر تراک عددی نیست ولی غیر از آمریکا و ژاپن هم هیچ برندی در پیکاپ سازی عددی نبوده نیستند و نخواهند بود.
      همین آماروک رو شاسی ناوارا ساخته شده

      موافقم 21
      مخالفم 20
      1. شاهرخ

        ۷ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (338 ديدگاه)

        حداقل متن رو بخون بعد کامنت بزار
        البته که دومین نسل فولکس واگن آماروک نیز همانند نسل پیشین خود اروپایی نیست و با همکاری فورد توسعه یافته است. این خودرو از همان پلتفرم ارتقا یافته T6 فورد رنجر جدید استفاده می‌کند و در واقع توسط خود فورد در کارخانه سیلورتون آفریقای جنوبی تولید می‌شود

        موافقم 26
        مخالفم 1
        1. JDM

          ۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (608 ديدگاه)

          من اصلا منظورم این نیست امریکا بده من مشکلم با تسلا و کاربراش هستن که هیت خودرو سازای دیگه رو میدن تو فکر کن ایلان ماسک از خودروهای برقی فورد تعریف و تحسین کردن درحالی که فورد یکی از بزرگترین و بهترین تکنولوژی و پرفورمنس تو دنیاس یه آدمی که هچی نمیدونه میاد همیچن حرفی میزنه به نشونه تحقیر و کوچیک‌نمایی فورد اینکارو کرد الانم زیر کامنتم تسلا فنا میسوزن هدفم چیز دیگه ‌ای هست شکار شدن

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. Scuderia Ferrari

        ۷ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (3880 ديدگاه)

        آرمان جان شاسی و پلتفرم فورد رنجر هست
        ولی قبول دارم با اختلاف زیاد آمریکا و ژاپن بهترین پیکاپ سازان دنیا هستن

        موافقم 20
        مخالفم 1
      3. JDM

        ۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (608 ديدگاه)

        ARMANسابق ؛
        من اصلا منظورم این نیست امریکا بده یا بخوام هیت خودرو سازای دیگه واقعی رو بدم من مشکلم با تسلا و کاربراش هستن که هیت خودرو سازای دیگه رو میدن تو فکر کن ایلان ماسک از خودروهای برقی فورد تعریف و تحسین کردن درحالی که فورد یکی از بزرگترین و بهترین تکنولوژی و پرفورمنس تو دنیاس یه آدمی که هچی نمیدونه میاد همیچن حرفی میزنه به نشونه تحقیر و کوچیک‌نمایی فورد اینکارو کرد الانم زیر کامنتم تسلا فنا میسوزن هدفم چیز دیگه ‌ای هست شکار شدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. فرشاد

    ۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    اروپا با یکم چاشنی امریکن
    چه شود🔥

    موافقم 7
    مخالفم 1
    1. شاهرخ

      ۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (338 ديدگاه)

      در واقع آمریکایی با چاشنی اروپایی

      موافقم 12
      مخالفم 1
      1. فرشاد

        ۷ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (932 ديدگاه)

        مهم همکاری شونه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. RAM1500 TRX

    ۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (179 ديدگاه)

    سلطان ماشین ها قلدر پیکاپ و شاسی امریکن هستو تمااااااام
    و عشق RAM1500 TRX

    موافقم 11
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا