رنو مگان RS جدید با گیربکس دستی و فرمان‌پذیری چهارچرخ

جدیدترین نسخه‌ی رنو مگان RS به ریشه‌های موردعلاقه‌ی طرفداران وفادار خواهد بود و به‌صورت استاندارد گیربکس دستی را زیر پوسته‌ی خود خواهد داشت.

Renault-Megane-RS-rendering-1
طبق اخباری که توسط موتورینگ منتشر شده، گیربکس 6 سرعته دستی در مگان RS به‌صورت استاندارد موجود خواهد بود و خریداران نسخه‌ی 7 سرعته ی دوکلاچه را نیز به عنوان گزینه‌ی سفارشی می‌توانند انتخاب کنند. علاوه بر این نسل جدید مگان RS از سیستم فرمان پذیری هر چهارچرخ نیز بهره خواهد برد تا بر قابلیت‌های بیش‌ازپیش افزوده شود.

Renault Megane RS development mule spied
طبق گفته‌های منابع نزدیک به رنو، ارائه‌ی دو نسخه‌ی متفاوت گیربکس برای مگان RS حیاتی است مخصوصاً برای بازارهایی که خریداران به دلیل نبود گیربکس دستی از خرید کلیو منصرف شده‌اند.

Renault Megane RS development mule spied
جالب اینکه در تست‌های مگان RS جدید مشخص شده نسخه‌ی مجهز به گیربکس دستی در واقع سریع‌تر عمل کرده است که این امر به خاطر وزن اضافی گیربکس دوکلاچه می‌باشد.

Renault Megane RS development mule spied
همانند دیگر خودروهای دستی موجود در بازار مثل پورشه کیمن GT4 و نیسان 370Z، مگان RS جدید نیز از سیستم هماهنگی اتوماتیک دور پیشرانه سود خواهد برد.

Renault Megane RS development mule spied
اما در مورد سیستم فرمان پذیری هر چهار چرخ باید گفت که انتظار داریم این موضوع به‌صورت یک آپشن عرضه شود و می‌تواند در میان خریدارانی که استفاده‌ی روزانه از خودرو دارند به علت بهبود چابکی محبوب شود. منابع داخلی کمپانی می‌گویند برای طرفداران پیست و افرادی که رانندگی سنگین دارند شاید این سیستم موردنیاز نباشد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

15 دیدگاه

    1. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3640 دیدگاه) ,

      راستی علی آقا.
      در پست کوروت هم برات کاملتر نوشتم
      نمیدونم چی باعث شد فکر کنی قصدم طعنه زدن بوده ؟ فقط بیشتر توضیح ندادم.

      پاسخ
      1. (ali (CHEVY NOVA
        سوابق: (1266 دیدگاه) ,

        خوندم مجید جون
        ما مخلصیم
        من شاید بد بداشت کردم

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل اسطوره
          اسطوره
          سوابق: (3640 دیدگاه) ,

          عزیزی.
          از بهترین دوست های من در اینجا.

          الان همین جمله ی بالا که گفتم. “از بهترین دوست های من در اینجا ” چندان معنیش سرراست نیست. چون میخوام کوتاه بنویسم بعضی وقتا اشکال پیش میاد.

        2. uss zumwalt DDG-1000
          سوابق: (4441 دیدگاه) ,

          افرین به هردو دوستان عزیز و گرامی
          علی عشق امریکا
          مجید عشق ایتالیا
          دمتون گرم

  1. تصویر پروفایل اسطوره
    اسطوره
    سوابق: (3640 دیدگاه) ,

    دنیای امروز ابجاب میکنه هر خودروسازی یک سبک طراحی خاص خودش ولی تکراری در همه ی محصولات رو در پیش بگیره. بعد از bmw و بنز و آؤودی و فولکس ؛ لکسس و اینفینیتی؛ حالا نوبت به رنو و پژو سیتروئن رسیده.

    پاسخ
    1. uss zumwalt DDG-1000
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      رنو و سیتروئن عالی کارمیکنن
      پژو قدیمی هاش بهتر بود

      پاسخ
  2. مجید
    سوابق: (457 دیدگاه) ,

    ماشین وسوسه اگیزی هستش ولی من دلم میخواد مدل تروفی و مدل تولید محدود کاپ هم دوباره تولید بشه

    پاسخ
  3. amin
    سوابق: (255 دیدگاه) ,

    انصافا طراحی های جدید رنو و پژو خیلی خوب شدن.طرح های بسیار زیبا و جذاب و به دور از اغراق مثل کره ای ها.واقعا اصالت رو میشه حس کرد.آفرین و درود بر هر خودروسازی که به جلو حرکت کنه

    پاسخ
  4. احسان
    سوابق: (70 دیدگاه) ,

    من که رنو رو دوست دارم هم از طراحیاش نا امید شده بودم، مخصوصا این کولئوس نسل قبل که تو ایرانم هست خیلی زشته واقعا
    ولی دوباره طراحیاش داره سر وجد میاره منو

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل ASA
    ASA
    سوابق: (169 دیدگاه) ,

    هم کامیوناش، هم خودروهاش طراحی خوبی دارن

    پاسخ
  6. عشق پژو
    سوابق: (69 دیدگاه) ,

    فرانسوی ها رو به پیشرفتند

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.