پکیج Spec-S ؛ آنچه BRZ نداشت [ویدئو]

با BRZ توربو موافقید؟ ولی چه موافق باشیم و چه نباشیم سوبارو تصمیم قطعی اش را گرفته تا نسخه های توربوشارژ این کوپه ژاپنی را با نام BRZ STI در آینده ای نزدیک راهی بازار کند. پس باید یک قدم جلوتر برویم؛ با BRZ سوپرشارژ موافقید . . . ؟!

[jwplayer mediaid=”63155″]

تیونر انگلیسی Litchfield دست به کار شده و با معرفی پکیج تقویتی Spec S ، آنچه مشتریان BRZ از مدت ها پیش منتظرش بودند را آماده کرده است. نصب سوپرشارژ گریز از مرکز Rotrex به همراه اینترکولر، تغییر سیستم اگزوز و استفاده از ECU برنامه ریزی شده توسط مهندسین Ecutek موجب شده تا خروجی پیشرانه 2.0 لیتری بوکسوری BRZ به قدرت 280 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن متر برسد که نسبت به نمونه های استانداردش به ترتیب 80 اسب بخار و 80 نیوتن متر بیشتر است. همچنین صفرتا صد آن نیز به 4.9 ثانیه رسیده درحالیکه این عدد درحالت استاندارد 7.6 ثانیه بود. قیمت پکیج تقویتی پیشرانه  که برای GT86 نیز قابل سفارش است، حدود 5800 دلار اعلام شده.

21 دیدگاه

  1. پژمان
    سوابق: (201 دیدگاه) ,

    آشغال ترین خودرو ساز دنیا ایران خودرو و سایپا

    پاسخ
  2. alireza
    سوابق: (93 دیدگاه) ,

    خیلی خوبه . حیف که فقط باید عکسشو ببینیم.

    پاسخ
  3. xsajad
    سوابق: (100 دیدگاه) ,

    دوستان چرا شرکت هایی مثل سایپا و ایران خودرو خودرو ها رو تیون نمیکنند یعنی از لحاظ فنی دانشش رو ندارن چون همه میدونیم تیون خودرو کاری سخت هست مخصوصا موتور که باید حرفه ای باشی این شرکت ها میتونند با این کار سطح دانششون رو از تکنولوژی بالا ببرند شاید بعدا توانستند سیستمی جدی اختراع کنند دی :

    پاسخ
    1. امید
      سوابق: (1324 دیدگاه) ,

      xsajad چی شو تیون کنن این گاریا رو اثلا ارزش تیون شدن داره این گاریا

      پاسخ
      1. xsajad
        سوابق: (100 دیدگاه) ,

        منظورم خودرو های خارجی هست مثل همین gt 86 یا خودرو های دیگر تازه متونند با قیمت بیشتری بفروشند هر چند دانشش رو به نظرم ندارند

        پاسخ
        1. Zonda R
          سوابق: (1591 دیدگاه) ,

          F.A
          به هر حال خودروی دوست داشتنیه این gt86

        2. Zonda R
          سوابق: (1591 دیدگاه) ,

          F.A
          راستی این همه تغییر
          فقط 5800 دلار
          مفته

    2. GTR-50
      سوابق: (473 دیدگاه) ,

      چرا ایرانخودرو کارش عالیه تو تیون 405 ر تیون میکنه از 98 میشه 80 یعنی کارش حرف نداره اگه GT86 رو تیون کنه 280 میشه 28… شتابش میشه 1 دقیقه 0-100

      پاسخ
        1. شهاب
          سوابق: (266 دیدگاه) ,

          track pack =(equal)= Track Edition

  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود . من همون موتور 2000 سی سی معمولیرو بیشتر دوست دارم .

    پاسخ
    1. مهرداد دریفت
      سوابق: (70 دیدگاه) ,

      موتور توربو شارج قطعا خیلی لذت رانندگی بیشتری رو میده شما اگر این ماشین رو تست کرده باشید مت جه میشید که واقعا لذت داره رانندگی باهاش لذتی که اصلا توی ماشینی مثه جنسیس کوپه پیدا نمیکنید و با این توربو و افزایش قدرت مطمعنا خیلی این لذت و جذابیت بیشتر میشه همیشه عاشق لذت سواری با خودروهای تویوتا بودم

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود . مهرداد جنسیس ماشینه ؟؟؟؟

        پاسخ
        1. Zonda R
          سوابق: (1591 دیدگاه) ,

          F.a
          من از هر کی جنسیس داشته پرسیدم
          گفته قصد فروش دارم!!!!
          البته تجربه اول هیوندای هستش

  5. فرهاد
    سوابق: (359 دیدگاه) ,

    با 80 اسب چقدر شتابش فرق کرده و خوب شده
    قیمت پکیجشم که مفته

    پاسخ
  6. JDM eat sleep
    سوابق: (45 دیدگاه) ,

    ترو خدا این نژادپرست احمق ببنید رفته ماشین ژاپنی با سوپر بهش قدرت داده.ماشین ژاپنی و توربوش هست که به ادم حس جنون میده.تازه اونم سوبارو که توربوش psi بالای تولید میکنه.ابله فکر کرده جاگوار
    Only Japanese Car
    I LOVE JDM

    پاسخ
  7. علی
    سوابق: (129 دیدگاه) ,

    استفاده از واژه باکسر (Boxer) بهتر از بوکسوری که شما نوشتید نیست؟

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.