خودروهای چینی

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۹ دیدگاه‌ها

  1. ivan

    ۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (230 ديدگاه)

    امین الرعایا خوشحالم که ماشین رو تحویل گرفتی تبریک می گم.به من که تحویل اسفند 91 بودم گفتند تا 2 یا 3 ماه آینده خبری نیست!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امین الرعایا

    ۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (120 ديدگاه)

    از همه دوستان (سهراب.محمد-ع.امیر . ایوان و…) بسیار متشکرم.
    من تحویل نیمه اول 91 بودم و در تاریخ 15/7/91 مبلغ 22میلیون ودیعه اول رو ریختم وبلافاصل بعد از اعلام شرکت ودیعه دوم که 18میلیون بود رو پرداخت کردم.. وقراربود که ماشینو آذر ماه بصورت صفر و خشک در اصفهان تحویل بگیرم اما با رضایت خودم قرار شد پلاکهارو از ناجا اصفهان بگیرم و اول آبان برم جاده مخصوص تحویل بگیرم که خوشبختانه محقق شد.. درسته حالا 600 کیلومتر کارکرده ولی بنظرم ارزششو داشت.. من هم به چند نهاد شکایت کردم که تنها جوابی که شنیدم اینبود که انصراف بدم و پولم رو بعد از چند ماهی با سود انصراف بگیرم..اما میدونم که دارن یکی یکی ماشینارو میدن.. مثلا اونروزی که من اداره تحویل بودم یک وولیکسه بدون سانروف هم تحویل دادن و 3 تا هم جک جی5… ولی از حق نگذریم که رفتارشون با مشتری خیلی خوب بود… بنزین سوپر هم زدم خیلی خوب جواب داده تا حالا… اگه سوالی بود با کمال میل در خدمت دوستان هستم..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امین الرعایا

    ۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (120 ديدگاه)

    ببخشید منظورم از” نیمه اول” ، نیمه اول بهمن 1391 بود… یعنی تو قرارداد نوشته شده بود : تحویل 5 ماه پس از عقد قرارداد و واریز ودیعه اول…(بهمن ماه1391)..
    منم که ودیعه اول رو 15 مهر91 ریختم..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد ع - تهران

    ۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (841 ديدگاه)

    امین الرعایای عزیز اگه میشه عکس از قسمت های داخلی که میگی مشکی شده و سانروف برامون بذار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهران

    ۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    مبارکتون باشه آقای امین الرعایا
    بنده برای اینکه توی چشم اونهائی که میگن این ماشین چینیه و اله و بله…..3 بار در سر بالائی نعل بندان اتوبان قم-تهران با کولر روشن با سرعت 145 کیلومتر رانندگی کردم که بلکه موتورش کنده شه !!
    و با خوشحالی تمام از طراحی خوب این ماشین چینی و با کلی ذوق و با روشن بودن TV از همه سبقت گرفته و چشای کوته بینشون رو کور کردم ! هر چند بودند هیونداها و بی ام و ها که جرات کردند از من حقیر سبقت گرفتند ولی ماشینهای تولید داخل در کف بسر بردند و فقط جرات نیگاه کردن داشتند !!!
    بیائید دوستان به داشته های خود قانع باشیم و از همه امکانات زندگیتون در کنار خانواده تون لذت ببرید و با هر کیفیتی که دوست داشتید البته ایمن رانندگی کنید و با گذاشتن یک دی وی دی خوب از سواری با این ماشین کامیاب بشوید . ول کنید نظر دیگران رو و اینکه چگونه فکر میکنن و چه میگویند . مهم شمائید که از نعمتهای خدا سپاس گذار بوده و از همه داشته هایتان بنحو احسن لذت ببرید…از این ضعف ایرانی بودنمان که دهن بین هستیم و مرغ همسایه همیشه غازه فاصله بگیرید
    بقول سهراب ” جور دیگر باید دید …” خوش و خرم باشید …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. فرهاد

    ۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    سلام
    آقای امین الرعایا
    من در مورد این خودرو چون تجربه رانندگی با اون را ندارم اظهار نظری نمی کنم ولی در مورد قیمت خودرو الان موجود رنگ سفید 42 و رنگ نوک مدادی 41 هر دو تحویل برج 7 (سانروف دارند)در سایت باما هست و اونهایی که قیمت بالا زدند 45 ، حتی در شهر خودتان صفر بدون سانروف 38/5 موجود هست .
    با عذر خواهی خدمت شما عرض میکنم که گفته های شما در مورد خوبی های این خودرو شاید مثل قیمت باشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین الرعایا

      ۳ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (120 ديدگاه)

      خدمت شما آقا فرهاد سلام عرض میکنم.. البته این اعداد ارقام داخل سایت با ما درسته اما همه این موارد که زنگ زدم میگفتن بدون سانروف و تو کرم هستش که منم همینو گفتم اما تو نمونه سانروفدار حواله تحویل آبان رو میگفت48/5میلیون وتو خود انبار تحویل جاده مخصوص میگفت یه دونه سانروفدار رو مشتری واسه فروش گذاشته 52 میلیون ولی تو نمونه الیت دنده ای بدون سانروف تو کرم 46/5میلیون چند تایی بود.. این در حالیه که اون آقا میگفت اگه یه هفته پیش میخواستی رو40 تا 42 میلیون واسه فروش داشتیم… ولی وقتی از اول آبانماه تو بازار آزاد قیمت ال90 ایی2 تک ایربگ شده 38 تا 39 میلیون و 206 وی9 اتوماتیک رو 51 میلیون که من هم نزدیک بود از ناچاری بخرم!!!!!!!! باور کنید وولیکس چه سانروفدار و چه بی سانروفش چه الیت و چه لاکچری ،خیلی ارزش خرید داره.. چون اصلا ” با یه بودجه کم (البته نسبت به بقیه ماشینا) میتونی تجربه ای متفاوت از سواری و متریال داشته باشی.. بعدشم طبق گفته آقا مهران باید آدم از داشته هاش لذت ببره حالا چه پراید و چه مازراتی … ضمنا آقا محمد_ع در اسرع وقت عکسای داخلشو میذارم…به روی چشم..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهاد

        ۴ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (12 ديدگاه)

        سلام
        در خصوص مواردی که توضیح دادید تشکر میکنم
        دو سوال داشتم
        1- این ماشین رو دست انداز با سرعت پایین از لحاظ انتقال به اتاق چطوره ؟
        2- در دنده پنچ بادور موتور دقیق 3000 سرعت چنده ؟
        ممنون

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امین الرعایا

          ۵ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (120 ديدگاه)

          فرهاد جان از لحاظ انتقال صدا به داخل اتاق باید بگم کلا ماشینه کم صداییه و عایق بندیش بسیار خوبه بطوریکه اگه صدای پخش ماشینو یهرو کم هم که باشه دیگه هیچ صدایی از موتور و بیرون نمیشنوی. ولی صدای دست انداز یه بحث جداس که بستگی به سیستم تعلیق و رینگ ولاستیک داره. که عملکردش رضایت بخشه ولی فکر میکنم لاستیکای بارزش اگه بشه کومهو 195 یا سمومیتومو عملکردش عالی بشه.. مورد سرعت هم تست میکنم و حتما به اطلاع میرسونم..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مهران

          ۶ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (10 ديدگاه)

          آقای فرهاد ، روی دست انداز به جرات بگم از 206 و سمند و حتی مگان نرم تر و بی صدا تره.
          اوایل که شناختی نداشتم خیلی آهسته از روی دست اندازها عبور میکردم ولی متوجه شدم میشه تند تر هم رفت ! و در دنده 5 با دور 3000 با توجه به تخت بودن جاده به شما سرعت 100 تا 110 میده که البته نسبت به 206 که داشتم چند ثانیه دیر تر به سرعت پیکش در هر دنده میرسه که این هم مربوط طراحی موتور و حجم موتوربوده و ابدا عیب محسوب نمیشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. حامد

    ۳ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (56 ديدگاه)

    از دوستان کسی هست که جریمه تاخیر را گرفته باشه. به شرکت چند بار زنگ زدم فقط شماره کارت میگیره. از مرداد ماه تا الان پیچوندن. نزدیک 2 میلیون باید بدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۵ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (841 ديدگاه)

      بله من پارسال گرفتم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. mohammadreza

    ۳ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    سلام دوستان.من این ماشین رو 14 ماهه که سوار میشم.35000 تا هم کار کرده.خدارو شکر ازش راضی هستم.تا به حال کوچکترین مشکلی نداشتم.فقط بنزین و روغن ازم خواسته.اکثرا تو جاده بودم.بیشترین سرعتی هم که داشتم 160 تا به مدت 30 دقیقه به صورت مداوم بوده.در حد قیمت وکلاس خودش انصافا ماشین خوبیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. شایان

    ۳ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    دوستان سلام کسی خبری چیزی نداره ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. شایان

    ۳ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    راسته که میگن تولید کرمان موتور وراین از سر گرفته شده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. رضا

    ۳ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (37 ديدگاه)

    با سلام
    من با توجه به تحقیقی که داشتم متوجه شدم تو رنج قیمتی ماشین های چینی، بهتره جیلی امگراند(EC7) بخریم. هم قیمت مناسبه و هم امکاناتش در حد لالیگا و هم قدرت موتورش 137 اسب بخاره .
    دوستدار شما

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۴ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (841 ديدگاه)

      من کاری ندارم جیلی بهتره یا نه اما شما رو چه حساب میگید تو یه رنج قیمتی؟ جیلی حداقل 10 میلیون تومان گرون تر از ولیکس هست اگر بیشتر نباشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. امین الرعایا

      ۶ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (120 ديدگاه)

      آقا رضا.. در تکمیل گفته آقای محمد-ع باید بگم .. الان جیلران داره ماشین جیلی ثبت نام میکنه 58میلیون و 60 روزه تحویل میده..که بااحتساب 6درصد ارزش افزوده و هزینه های جانبی که گردن مشتریو میگیره ونیز 60روز خواب 60 میلیون تومن پول که مطمینا بیشتر از سه ماه طول میکشه تحویل بدن (طبق گفته های دوستان رو پست جیلی رو همین سایت) یه چیزی حدود 63تا65میلیون تموم میشه … که اصلا مقایسه ولیکس با 42الی50میلیون با جیلی 66میلیونی قیاس مع الفارق محسوب میشه و اصلا اینجا جایی برای بحثش نیست…لطفا با مطرح کردنکامنتهای بی مورد این ماشینو (ولیکس)خرابش نکنید..بهترین سند واسه تایید ولیکس اینه که دو سال پی در پی از طرف تلویزیون ملی چینcctv بهترین سواری کامپکت در چین معرفی شده.. اینو هم یادمون باشه چین الان بزرگترین مارکت خودرو با یک میلیارد وهشتصد میلیون نفر جمعیت هستش.. ممنون..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد ع - تهران

        ۶ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (841 ديدگاه)

        ممنون از شما

        لینک خبرتون هم میشه بدید که بهترین سواری در چین شده

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. علیرضا

        ۶ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (35 ديدگاه)

        با سلام و تبریک!امین جان چطوره ماشین ازش راضی هستی؟شتابش خوبه؟راحت هست برای مسافرت؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. جواد

    ۳ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام به همه. بله اقا شایان داره تولید انجام میشه . احتمالا مشکلاتشون داره کم کم حل میشه. تاخیری ها هم که دارن تحویل میگیرن دونه دونه. امروز خودم 6 تا ولکس قهوه ای رو ماشین دیدم و ایشالا همه به زودی ماشیناشونو تحویل بگیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. vahid

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (108 ديدگاه)

    اقا امین مبارکت باشه خوشحال شدم ماشینتو تحویل گرفتی ان شالله ازاین به بعد همین طور خبرهای خوب ازبقیه دوستان بشنویم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. شایان

    ۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    اقاامین انشاالله به سلامتی مبارکت باشه راستی هزینه دیرکرد وجریمه تاخیررا تقاضا دادی؟اگه ممکنه ماراهم درجریان بگذار ممنونتم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مصطفی

    ۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (205 ديدگاه)

    آقا با توجه به گفته های وزیر صنعت در اخبار امروز احتمالاً قراره ماشین گران شود.این رو از اینرو می گم که احتمالاً راینی ها از این موضوع اطلاع داشته و با عدم تحویل ماشینها می خواهند باز قیمت ها را بالا ببرندو به خریدارها ظلم کنند و جیباشونو بیشتر پر کنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. nima

    ۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    دوستان سلام
    ولیکس مدل 5/92 دزدگیر تصویری، لاستیک 205 و …
    کارکرد 4000 کیلومتر
    برای فروش موجود است.کاملا مشابه صفر
    تلفن تماس : 09121059610

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Mehdi1204

    ۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    سلام دوستان ولکس ٩١ سفید دنده اتوماتیک با بیمه بدنه لاستیک ٢٠۵ هانکوک در حد صفر برای فروش آماده است. من شیراز هستم. ٠٩٣٣٣٠۴٠١٢۶

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. علیرضا

    ۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با سلام به همه امیدوارم دیگه بیشتر از این قیمت بالا نرود این جوری بجای دیر کرد و جریمه باید یک چیزی هم دستی بهشونبدیم.کاش شر این ماشینم کنده بشه بره.از بس انتظار کشیدیم دیگه صبرمان سر امده.بلا تکلیف هستیم ماشین دیگه هم نیست که بریم دنبالش به لطف اقایان ماشین حالب داخل نیست.یکی 206 خریده با 1000 تا ایراد تازه قطعه هم ندارن که درستشان کنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. علیرضا

    ۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    بهت تبریک میگم امین واقعا چطوره؟ازش راضی هستی ؟من در هفته باید 1000تا باهاش برم و سوال بعدیم اینهراحته خسته ات نمیکنه تو جاده ؟شتابش خوبه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۷ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (841 ديدگاه)

      جناب علیرضا بهتره یه کم به خودتون زحمت بدید صفحات قبل رو مطالعه کنید راجع به همه چیز درباره این ماشین بحث شده دوست عزیز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. امین الرعایا

    ۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (120 ديدگاه)

    نمیدونم چرا جواب دوستانو که میدم آپ نمیشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. امین الرعایا

    ۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (120 ديدگاه)

    اگه دیدین بعدا” یه کامنت از من به سه ویرایش اومده من تقصیر کار نیستم.. از قسمت پاسخ نظرات آپ نمیشه.. من هم خودمو موظف دونستم جواب بدم.. خلاصه ببخشید..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. شایان

    ۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    اقاامین ازراهنماییت ممنون ولی اگه میشه در مورد دیر کرد وچگونگی استردادش توضیح بدی ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. علی

    ۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نمیدونم چرا هر روز که سوار میشم نسبت به روز قبل پرشتاب تر میشه و نکته جالبتر اینکه با وجود دورهای بالای موتور صدای موتور خیلی ارومه و اصلا صدای موتور تو اتاق نمیاد بر عکس ورنا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۸ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (841 ديدگاه)

      علی آقا این نکته عجیبی نیست و قبلا در این مورد بحث شده . ولیکس همین جوریه . تا کیلومتر 5000 هر روز بهتر میشه تا جایی که دیگه واقعا با بنزین سوپر رضایت آدم رو کاملا در قدرت و شتاب جلب می کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. امین الرعایا

    ۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (120 ديدگاه)

    دقیقا من هم همین حسو دارم از روزی که تحویل گرفتم تا حالا که1500کیلومتر کارکرده…الان خیلی پر شتاب تره.. یه آقایی که مهندس شرکت ایساکو بود میگفت کلا موتورهای 16 سوپاپ دارای زمانبندی متغیرVVT از بدو تولید برای بنزین های یورو 4 و یورو 5 ساخته شده و ECUاین ماشینا هم بر اساس همون بنزینا تعریف شده و حالا ما اگه هنر کنیم بنزین سوپر با استاندارد یورو 2 و3 میزنیم..چون جایگاه بنزین یورو4 فقط در چند جایگاه محدود در تهرانه.. ولی بازم خداییش خوب جواب میده.. راستی همسایه ما یه تویوتا یاریس 2013 با موتور 1500 داره.. جالبه بدونید که وقتی موتور و جایگاه بقیه اجزا موتور و دیدم انگار یه سیبه که از وسط دوتا شده.. خود اون بنده خدا هم مونده بود و میگفت چقدر یه شکلو یه جور طراحی شده…!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. مصطفی

    ۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    با سلام خدمت همه دوستان وتشکر بابت تمام راهنمای هاتون ماشین من قاب سفید آینه سمت راستم شکسته اگر دوستان اطلاعاتی داشتن کجا میشه تهیه کرد راهنمایی کنن چون نمایندگی نداره. متشکرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مصطفی

      ۸ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (205 ديدگاه)

      آقا مصطفی می تونی از سایت زیر نمونه اصلی را سفارش بدی برات بفرستن
      http://bdtongling.en.gasgoo.com/auto-products/1834624.html
      قیمتش هم داخل صفحه است بازم شنبه برات یه سایت دیگه را ارسال می کنم که قطعات یدکی را زیاد داره شاید مشکلت حل بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد ع - تهران

        ۹ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (841 ديدگاه)

        ممنون . اما قیمت نزده فکر کنم یا من ندیدم

        چطوری باید از این سایت ها خرید کرد؟

        آیا مدل ماشین دیگه ای نیست که به ولیکس بخوره؟ مثلا همون شرکن دیار خودرو که گفتند یا یه شرکت دیگه هست وینگل تبلیغ می کنه آینه های اونها به ولیکس نمی خوره؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مصطفی

        ۱۵ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (205 ديدگاه)

        چراقیمت داره فکر کنم شما دقت نکردید دوست عزیز.این سایت تقریبا تمام قطعات را داره.باید یک ایمیل به سایت بزنید و درخواست invoice کنید تا براتون قیمت را بهمراه هزینه حمل ارسال کنند.آنگاه می توانید خرید کنید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  26. محسن

    ۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    یک دستگاه c30 صفر یا در حد صفر بدون سانروف فوری خریدارم
    09121097925

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. امین

    ۱۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام
    شنیده ها حاکی از این است که شرکت راین در حال تولید مجدد است و قیمت محصولات را قراره 10 درصد افزایش بدهند بطوری که ولیکس میشه 52 میلیون. خواستم بگم اونهایی که ولیکس دارید ارزون ندین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (48 ديدگاه)

      امین جان این شرکت خودروهای تحویل بهمن رو هنوز نداده. گمرک بم پر از خودرو ساخته شده است که هنوز ترخیص نشده. اونوقت میکی درحال تولید مجدده!! په فایده؟!! می خواد تولید کنه بعد انبار کنه؟!! این پست فطرت ها اگر عرضه داشتند خودرو های ما رو تحویل می دادن… تولید پیش کششون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. علیرضا

    ۱۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با سلام به همه چند روز پیش نمایندگی رادخواه یزد بود ایشون از تهران اومده بود طبق گفته های که من شنیدم گویا .کسانی که تکمیل وجه کردند ماشین بهشون داده می شود .و بقیه هم تا دو ماه اینده پیش پرداخت+سود 22 درصد مشارکت بهشان برگردانده می شود.و این که شرکت داره تولیدش رو از سر می گیره دروغ محض هست.چون من کارخانه هم رفته ام .ام وی ام تولید داره با کرمان موتور و خودرو سازی راین تعطیل هست. با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (48 ديدگاه)

      من امروز با پرستوی آبی تماس گرفتم. بهجت گفت اونایی که تکمیل وجه کردن ماشین میگیرن. اونایی که نکردن هم میتونن پولشونو بگیرن یا لیفان بهشون میدیم. گفت فعلا شرکت تولید نداره و هنوز معلوم نیست کی تحویل های بهمن و اسفند رو بدیم!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علیرضا

        ۱۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (35 ديدگاه)

        تازه ترین خبر این بود که شاید بعد عید نوروز اسفند رو دادن.خاک برسرشان با تحویل دادنشان.این جوابی هست که بعد یکسال باید به مردم بدن؟واقعا شرم و حیا را خوردن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  29. nima

    ۱۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام دوستان
    خواستم به اطلاع همه برسونم افزایش قیمت 20 % کاملا مموثق بوده و شرکت راین بعد از تایید افزایش قیمت تمام خودروهارو تحویل میده.
    منبع خبری این موضوع جلسه دیروز شورای رقابت و قیمت گذاری خودرو با تولید کنندگان و وارد کنندگان خودروهای چینی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. بهروز

    ۱۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    روزنامه های همشهری و دنیای اقتصاد امروز 14 آبان نوشتند خودرو های چینی در سراشیبی تند کاهش قیمت قرار گرفته اند.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا