خودروهای چینی

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۹ دیدگاه‌ها

  1. سهراب

    ۱۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    منشور اخلاقی گروه صنعتی کرمان خودرو
    در هر عرصه ای که وارد می شویم از نظر کیفیت در رتبه نخست قرار میگیریم و از نظر سرعت عمل و چابکی نظیر مؤسسات کوچک اقدام می نمائیم. هر زمان با مشتری مواجه می شویم با تبسم و احترام به دیدگان او نگریسته، جلب رضایت او را وظیفه خود می دانیم .
    باور کن تا قبل ازاینکه این ماشینو ثبت نام کنم هیچ درک درستی از دزدی نداشتم.
    خدا بهمون رحم کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱۵ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (48 ديدگاه)

      در هر عرصه ای که وارد می شویم در کلاهبرداری، دزدی، مردم آزاری و جواب سربالا دادن سرآمدیم. هر زمان با مشتری مواجه شویم به چشمهایش نگاه می کنیم و وعده سرخرمن می دهیم. جلب عصبانیت شما آرزوی قلبی ماست.
      (منشور اخلاقی خودروسازان راین و پرستوی آبی ارگ)
      من هفته آینده میرم تهران شرکتو رو سرشون خراب می کنم. با اینا باید یه جور دیگه رفتار کرد.
      آدرس پرستوی آبی: خ مطهری مقابل دریای نور پلاک 322

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. hamifar

    ۱۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (34 ديدگاه)

    کسی سپر عقب مدل الیت رو سراغ داره + قیمت.
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مصطفی

      ۱۵ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (205 ديدگاه)

      آقا یه سر برو نمایندگی مرکزی اگه نداشت می تونی از انبار مرکزی راین که جنب همان نمایندگی است می تونی سپر را بخری.البته از قیمتش بی اطلاعم.ولی اگه موفق شدی حتما ما را هم در جریان بذار و قیمتم برامون بگو.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. سیروان

    ۱۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستای گلم سلام وقت بخیر میخوام از کیفیت بد تحویلی های جدید براتون بگم که چه سرطانهایی دارن با پول گزاف دست مردم میدن کیلومتر 700 روشن شدن چراغ AIRBAG بردیم گارانتی گفت ما آپدیت گریت وال نداریم ببرید یکی از شهرستانهای اطاف شاید برنامه گریت وال داشته باشن رفتیم نمایندگی استان همدان خطا رو پاک کرد 5دقیقه نشد دوباره روشن شد گفت احتمالا از مدار ایربگ باشه که اگه پشت گوشتو دیدی میتونی قطعه شو پیدا کنی چون خودروهای چینی فقط میتونی تعویض کنی تعمیر نداره این فعلا جاهای خوش ماجراست ما با یه چراغ روشن گذروندیم تا کیلومتر 2300 خراب شدن دسته برف پاککن بطور کامل اول دلم خوش شد گفتم از فیوزهاست اما بردم نمایندگی گفت دسته برف پاککن کامل خراب شده فعلا باید صبر کنید تا بیاد یعنی خیلی محترمانه گفتن ماشینو بخوابون تا فصل بارندگی تموم بشه بعد برو ازش لذت ببر رو سرعت 110 فرمون مثل ویبره تو دستام میلرزید گفتن احتمالا با آچارکشی درست میشه که بعداز آچارکشی درست شد ولی همش 2روز بود باز اینجوری شد خلاصه به همه دوستانی که تحویل نگرفتن پیشنهادم اینه که زیاد عجله نکنن وتا ماشین نیومده از آرامش اعصابشون لذت ببرن بهتره تا منتظر لذت بردن از خود ماشین باشن به امید روزی که بااین پولهای نجومی که بابت این ماشینها میدیم بتونیم سوار خودروهای ایمن استاندارد و روز دنیا بشیم شب و روز همگی خوش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین الرعایا

      ۱۹ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (120 ديدگاه)

      والا آقا سیروان من الان حدود یک ماهه که بصورت مداوم سوارم و الان کیلومترم 2300 هستش… ولی اصلا خدارو شکر و گوشه شیطون کر به مشکلی برخورد نکردم.. ماشینم مدل الیت دنده ای سانروفدار هستش.. در مورد اولی(چراغ ایربگ) اطلاعی ندارم اما من مطمئنم که بسیاری از قطعات برقی ازجمله کیت مدار و دسته برف پاک کن و دسته راهنما و در شرکت(کیلومتر 16 جاده مخصوص) چندین عدد موجود بود.. روزی که ماشینو از اونجا تحویل گرفتم یکی از مسئولاش میگفت این چیزاش هست اما مشکل حاد موتوری و بدنه رو محدودیت داریم.. چون مورد بدنه ای خیلی زیادتره… ایشالا که دسته برف پاک کن مشکلی نداره اما حالا که فصل بارندگیه و شما هم خیلی نیاز دارین … دسته برف پاک کن تویوتا یاریس 2009 و چند محصول تویوتا مثل کرولا xli بهش میخوره.. دقت کنید که سوکتش با مدل سنسورباران دار و یاریس هاچ بک بخاطر برف پاک کن شیشه عقبش ،فرق میکنه… تو بازار هم تایوانیش هست اما نه بگم فراوون …باز هم تاکیید میکنم بعید هستش که دسته برف پاک کن مشکل داشته باشه…
      http://www.yarisworld.com/forums/showthread.php?t=10038 البته این از مدله هاچ بکه..و طرز تعویضش..http://www.yarisworld.com/forums/showthread.php?t=15512 امیدوارم مشکلت سریعتر حل بشه …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. سعید

    ۱۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    حیف جیلی امگرند نیست که پولتونو خرج این لگن میکنین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۱۷ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (56 ديدگاه)

      پس جمع کن برو دیگه هم تو این فروم نیا.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ARMON

      ۲۴ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (40 ديدگاه)

      شما همون جیلی امگرندتونو اتوماتشو بیارین بد بیاین ادعا کنین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. شایان

    ۱۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    این طورکه بوش میاد اینا پولمونو خوردن ویه ابم روش ،شرکت ورشکست شده جواب تلفن هاراهم نمیدن نمایندگی هم که مراجعه میکنیم میگن ما بی تقصیریم شرکت نه ماشین داره نه پول!!!دوستان همت کنید تاهمگی به یه جایی برسیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۱۶ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (841 ديدگاه)

      نه عزیزم مگه بچه بازیه پول رو بخورن یه اب هم روش . شاید بد قولی و تاخیر و اینا باشه اما پول رو نمی خورن چون راین و پرستوی آبی شرکت یکی دو ساله که نیست نگران نباش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. amir.t.

    ۱۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    هر چی باشه از سمند بهتره …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. شایان

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    محمدجان کلاه برداری که شاخ ودم نداره !این همه شرکت های اسم ورسم دار بودن ورشکست شدن !این هم یکی ازاوناحالا میخواد سابقه داشته باشن یا تازه تاسیس !فعلا که نه ازنظر ماشین ونه ازنظر پول نمی تونن جوابگو باشن!همش امروز فردامیکنن مگه این اولین ماشینه که توایران وارد میشه که میخوان اجازه ترخیص بگیرین ؟این همه ماشین چینی داره ثبت نام میشه وتحویل داده میشه ولی متاسفانه این شرکت مشکل عدیده داره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. کورش

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    من رفتم سازمان صنایع بلوار کشاورز شکایت کردم.ازش پرسیدم کسی دیگه شکایت کرده گفت نه کسی مثل شما پیگیر نبوده!!! جالبه کسایی که اینهمه شاکین و نمیرن شکایت کنن.کلا 10 دقیقه بیشتر طول نکشید.تا کی میخواین اینجارو بخونین و کامنت بزارین ؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ivan

      ۱۸ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (230 ديدگاه)

      کوروش جان لطفا شماره ایی از اون جا بدین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. سعید

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (69 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من اسمم سعید البته با این اقا سعید که بالاتر نظر داده و بعد یه نفر بی ادبتر جواب داده فرق دارم
    چند وقت قبل تو این فروم نظر می نوشتم
    ثبت نام مهر بودم و تحویل بهمن
    اردیبهشت تکمیل وجه کردم اما تا شهریور ماشین نگرفتم. فکر کنم اولین تحویلی بهمن بودم که ماشین گرفتم البته فکر نکنین زنگ زدن گفتن بیا ماشین ات آماده اس. نه من یک کاری کردم که بماند اما به خاطر اون ماشین رو گرفتم. نه شکایت کردم نه دادگاه و این چیزا.
    یه مدتی بود فقط این فروم رو می خوندم اما امروز که این صفحه رو دیدم مطمئن شدم باید یه چیزایی روشن بشه
    من اولین کسی بودم که گفتم بیایم یه حرکت جمعی بکنیم اما برخوردها خیلی عجیب بود از طرف یه عده خاص
    من امروز اطمینان دارم افرادی تو این فروم ها هستن که از طرف خود شرکتن
    تا یه عده ای می خوان قراری برای یه حرکت بزار سر و کله اینا پیدا می شه
    اینا مدام در حال تعریف و تمجیدهای اغراق آمیز و امیدهای واهی هستن واسه اینه تنش های احتمالی رو به حداقل برسونن البته واسه شرکت ها
    طرف به قول خودش یه سالی هست ماشین گرفته چهارصد بار از مزایای سوخت و … حرف می زنه البته در زمان های خاص
    تازه وضعیت اونهایی که ماشین رو نگرفتن اصلا به ایشون ربطی نداره اما دایه مهربان تر از مادره گاهی هم فحشی چیزی میده تا بلکه جو به هم بریزه
    دوستان ماشینتون رو اینجا تو این فروم نمی تونین بگیرین
    من گرفتم یه مدت استفاده کردم والله والله با بدبختی فروختم قسم جلاله خوردم باور کنین
    ماشین خوبیه من بدم نیومد ازش بین چینی های موجود در بازار بدک نیست اما اینها دلیل نمی شه اغراق کنیم اینا دلیل نمی شه برای فروشش و دیگر مسائل مشکل نداشته باشیم. اینا دلیل نمی شه واسه قطعاتش مشکل نداشته باشیم
    فقط خواستم بگم زیادی به این فروم دل نبندین اینجا هستن کسانی که هدف شون سر در گم کردن بقیه اس حتی یه ساعت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. رضا

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    آقای محمدع از تهران سعی کن یه خورده مودب باشی دلیلی نداره چون تو از این ماشینت خوشت اومده بخوای اینطوری نسبت به بقیه بی احترامی کنی بالاخره هر کسی یه نظری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سعید

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    محمد ع-از تهران /اسمت و میبینم یاد برنامه دکتر کپی میفتم که عکس بچه ها رو با اسمشون میخونه/40 ملیون دادی ماشین گرفتی فک کردی ماشین سواری نه داش پای حرفم هستم برو چن جا مطالعه کن بد بیا لگن لگن کن داوش/
    تا بفهمی امگرند 7 لگنه یا وولکس یا فلاکس که هم..ن فلاکسم برا اسمش زیاده.اره ه ه ه/

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۱۸ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (841 ديدگاه)

      داداش من اگه من اسمم رو اینطوری نوشتم برای این هست که چند وقت پیش یکی پیشنهاد داد شهرمون رو مشخص کنیم که دیگران ببینن و برای اینکه محمد هم تکراری بود حرف اول فامیلیم رو گذاشتم . من بحث با شما رو بی نتیجه می دونم و برای همین ادامه نمیدم و در آخر براتون آرزوی موفقیت می کنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. سعید

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    داداش معنی خر سوارو اصن میدونی؟ خر سوار منم که جیلی 65 تومانی سوارم یا تو ولکس سوار که 40 تومان دادی فلاکس خریدی یا همون ولکس .بهتره که بری چنتا از این سایتها که بدوونی چقدر با هم فرق دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ivan

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (230 ديدگاه)

    دوستان من هم تماس گرفتم و صانعی بسیار بد صحبت کرد چهارشنبه پانزدهم آبان هم که تماس گرفتم گفتند اصلا معلوم نیست کی خودرو رو بهتون تحویل می دهند و جالبه که امکان انصراف برای ماهایی که پول آخر هم دادیم امکان نداره!
    گویا تولید این خودرو به شکل رسمی متوقف شده و دیگه خبری از اون نخواهد بود ، البته امیدوارم این اتفاق نیوفته ولی طبق گفته هاشون این برداشت رو کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Mehdi1204

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    سلام دوستان. من یک ولکس دنده اتومات مدل ٩١ سفید رنگ کاملا سالم برای فروش دارم در شیراز. ٠٩٣٣٣٠۴٠١٢۶

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی62

      ۱۷ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (132 ديدگاه)

      خوب تبلیغتو چسبوندی ته اینا افرین.
      قیمتشو هم میزدی دیگه؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. محمد ع - تهران

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (841 ديدگاه)

    شما پول بیشتر داشتی دادی ماشین بهتر خریدی دلیل نمیشه با ماشین ماها توهین کنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. شایان

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    دوستان من زنگ زدم به شرکت گفتن که اصلا معلوم نیست ماشینو کی تحویل بدیم شرکت مشکل مالی داره باید صبر کنید!به خاطر مشکل مالی اجازه تر خیص نمیدن !درمورد تحویل ماشین سانروف دار هم پرسیدم گفتن به هیچ وجه ماماشین سانروف دارتحویل ندادیم!من تعجبم ازاینکه چطور بعضی ها تحویل گرفتن؟؟؟؟؟؟اگه میشه توضیح بدن مگه امکانش وجودداره؟شرکت که چیز دیگه ای میگفت !من حدس میزنم نه به پول میرسیم نه ماشین!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. امین

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام دوستان. خیلی متاثر شدم که اینجوری همدیگه را خطاب میکنید. به نظر من این سایت برای آگاهی بیشتر در مورد ماشینه که بتونیم مشکلی را حل کنیم نه جایی برای پز دادن و اینکه ماشین من بهتره یا اون.هر کسی سلیقه ای داره و همه مثل هم نیستن. و اجازه نداریم بهم توهین کنیم. من خودم چند ماهی هست این ماشین را دارم و در مقایسه با ماشینهای ایرانی خیلی بهتره و یه حس دیگه ای به آدم میده. در ضمن اگر یه کمی دقت کرده باشید اکثر قطعات ماشینهای ایرانی و اروپایی ساخت چین است. در ضمن چینیها برای تصاحب بازار جهانی گام برداشتن و دارن سعی میکنن کیفیت را خوب کنن.بطوری که بعد از 10 سال که وارد صنعت خودروو سازی شدن در مقایسه با ما که 40 ساله هستیم توانستن خودرو با کیفیت و زیبا و با استاندارد اروپا و آمریکا تولید کنن.پس بجای بحثهای بیفایده وزشت سعی کنیم بهمدیگه کمک و راهنمایی کنیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۱۸ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (841 ديدگاه)

      بله درسته امین جان . من از همه عذر خواهی می کنم من نباید ادبیاتم رو تغییر می دادم ولی اون لحظه حرف بی ربط ایشون خیلی بهم برخورد نتونستم هیچی نگم . از دیگران هم عذر خواهی می کنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. vahid

    ۱۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (108 ديدگاه)

    ای بابا..! ببینید این شرکت راین لعنتی با این همه بدقولیاش چطوری ماهارو به بحث وجدل کشونده..! توکامنتهای دیگه همه دارن از عیب ونقص ومحاسن ماشیناشون
    صحبت میکنن اونوقت ماها..! بس کنید دیگه…!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مجید رحیمی

    ۱۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (43 ديدگاه)

    سلام به همگی
    تو علم روانشناسی یه مبحثی هست بنام کودک درون که بعضی وقتها بیدار میشه
    یادتونه وقتی بچه بودید با دوستاتون سر اسباب بازی خریدن و داشتن اسباب بازی نو بحث و جدل می کردید که اسباب بازی کدوم بهتر و قشنگ تره حالا بعضی از دوستان کودک درونشون بیدار شده و یکی میگه جیلی من قشنگتره اون یکی میگه ولیکس من بهتره خوب اینم از دنیای ما آدم بزرگاست که هنوز کودک درونمون باهامونه.
    ماشین من الان نزدیک 20000 تا کارکرده و خوشبختانه مشکلی باهاش نداشتم تا حالا. فقط می خوام بدونم فیلتر هوای ماشین دیگه رو ولیکس نمیخوره؟
    اگر سرتونو درد آوردم یا به بعضی از دوستان اساعه ادب شد پوزش می خوام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. علیرضا

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با سلام:
    ایا کسی ایده جدیدی ندارد به کار ببریم تا ازین مخمصه نجات پیدا کنیم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. علیرضا

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    خبر تازه چه داری تو بگو؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ابوالفضل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    دوستان به نظر من به جای خرید ولکس برید سراغ لیفان620هم خوشگل تره هم خریدو فروشش راحت هم قطعات و تعمیر کارش بیشتره.جیلی امرگند هم ماشین خوبی البته ولکس هم خوبه ولی نه به خوبی 620.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. امین الرعایا

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (120 ديدگاه)

    با آقای رحیمی کاملا موافقم..هم ولیکس وهم جیلی محاسن و معایب خودشونو دارن.. بیایید بجای تمسخر و بد لحنی سعی کنیم مشکلات ایجاد شده واسه دوستانو حل کنیم.. آقا سعید شما هم تو پست جیلی واسه دوستا و هوادارای جیلی کامنت بذار و مشکلات جیلی که کم هم نیستند رو اونجا حل کن.. من چند صفحه از کامنتای پست جیلی رو مرور کردم دیدم چندین مشکل اساسی داره که تقریبا واسه 70 درصد از مشتریا مشترکه.. از جمله:
    1.تاخیر در تحویل خودرو
    2.صدای جیر جیر داشبورد و اجزا داخل اتاق
    3.صدای زوزه سیستم انتقال حرکت
    4.بالا انداختن سیستم تعلیق بیشتر در عقب خودرو ودر بعضی موارد کوبیدن کمکها
    5.درست عمل نکردن ویا اصلا عمل نکردن سیستم صوتی وناوبری
    6.بد جا رفتن دنده ها که بسیار شایع است
    7.مصرف متوسط حدود 10لیتر در صد کیلومتر
    8. روشن نشدن دی لایتهای جلو
    9.نبودن خدمات و قطعات به طوریکه ماشین واسه یک تصادف جزئی ماهها در نماینگی خوابیده برای خودرویی با 150000کیلومتر گارانتی معادل گارانتی هیوندای سنتینیال360میلیونی!!!!!!؟؟؟؟؟
    و…. و… و…
    یه موضوع جالب.. برند ام گرند که از شرکت جیلی است.. همون شرکتی که چند ساله پیش تونست با پشتوانه مالی دولته چین عمده سهامه ولوو را خریداری ورسما مالک کمپانی خودروهای سبک ولوو شود که در نوع خود قابل تحسین است اما خود کمپانی ولوو بارها در چندین بیانیه ومقاله اعلام کرده که برند جیلی هیچ وجه اشتراکی با ولوو ندارد نه از لحاظ فنی ونه از لحاظ طراحی… پس لطفا در مورد جیلی ام گرند 65میلیونی فرا فکنی نکنید که دوستان همگی کم و بیش از زیر و بم موضوع با خبرند.. ولیکس یا به گفته شما فلاکس 40 میلیونی حدود 25 میلیون(پول یک سمند صفر) با جیلی امگرند اختلاف قیمت دارد و قیاس این دو خودرو از هر لحاظ(قیمت،حجم موتور،سگمنت اتاق و…) اشتباه است…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. علیرضا

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با سلام:
    هرچی میخواهم بروم دنبال یک ماشین دیگه که بخرم به جای ولکس اما دلم گیرش هست.اگه کسی خبر جدیدی توانست کسب کنه ما رو هم بی خبر نگذارد.که امیدوارم خدا حق این بی انصاف ها رو کف دستشان بگزارد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. pejman

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اقایون میشه بگید واسه شکایت از این دزدها به کجا میشه مراجعه کرد؟؟؟؟؟؟کاش بچه های تهران یه همت میکردن از طریق اخبار 20:30 اقدام میکردن شاید موثر باشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۵ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (48 ديدگاه)

      سلام. باید به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و فرم شکوائیه پرکنید. سازمان صنعت و معدن شکایت شما رو برای سازمان تعزیرات می فرسته و تعزیرات هم وقت میده تا دوطرف به یکی از شعب تعزیرات مراجعه کنند. دقت کنید که شکایت شما حتما از شرکت خودرو سازان راین باشد. چون اگر از نمایندگی شهرستان یا پرستوی آبی شکایت کنید آنها اعلام می کنند که فقط نماینده فروش شرکت هستند و هیچ مسئولیتی متوجه آنها نیست. در عنوان شکایت عدم اجرای تعهد ذکر شود و درخواست شما در فرم شکوائیه صرفا الزام به تعهد باشد. دوستان عزیز اوضاع این شرکت خیلی خرابه و هرروز تعلل شما در شکایت ممکن است ضررهای بیشتری رو متوجه شما بکنه. اگر این شرکت اعلام ورشکستگی کند شما تا دوسال دیگر هم به پول و ماشین خودتون نمی رسید. پس عجله کنید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. شایان

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    دوستان سلام وظیفه خودم دونستم شمارادرجریان بذارم امروز زنگ زدم شرکت گفتن یه سری اسامی امده فردا زنگ بزن ببینیم اسم شما جزلیست هست یانه؟ازطریق نمایندگی پیگیرشدم ظاهرا طلسم شکسته شده واسم ما جز لیست هست نهایتا تاهفته دیگه تحویل داده میشه اگه خدا بخواد شما هم زنگ بزنید فردا انشاالله اسم شما جزلیست باشد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. علیرضا

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    خدا از زبانت بشنود که اسم همه باشه از بلاتکلیفی در بیاییم شایان اگه اسم منم باشه دعایت میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. شایان

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    علیرضاجان مثل اینکه این دفعه واقعاحقیقت داره.دیگه وعده پوچ نیست.راستی شما ثبت نام چه ماهی وتحویل چه وقت بودی؟من ثبت نام ابان تحویل اسفند بودم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا

      ۲۵ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (35 ديدگاه)

      منم ثبت نام دی ماه و تحویل خرداد بودم.دستم بشکنه 25 تومان دادم که خیالم راحت باشه اما نمی دانستم زهرم می کنند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ivan

      ۲۶ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (230 ديدگاه)

      سلام
      من امروز 92/8/26 با بهجت صحبت کردم گفتند نامه ایی در کار نیست و مغلوم نیست کی تحویل می دهند و بحث نامه منتفی شده است!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ivan

        ۲۶ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (230 ديدگاه)

        واسم جالبه کیا مخالفن
        اگه دلیلی دارید بگید ما هم خوشحال شیم
        متاسفانه این سایت توسط راین خودرو مدیریت می شه به این مفهوم که یه تعدادی رو مامور کرده از ماشین بی منطق دفاع مطلق کنند و جو سازی کنند که ماشینا رو تحویل می دن
        چرا تا حرف شکایت به وزارت صنایع شد یه دفعه گفتن یه لیست اومده!
        مرده شور این حقه بازا رو ببرن که آخرش پول همه ماها رو می خورن و می رن
        و اونایی هم که ماشین رو دارند با نبود خدمات بعد از سرویس مواجه می شن
        واسم خودم متاسفم که به این شرکت اعتماد کردم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۲۶ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (103 ديدگاه)

          اقای ایوان عزیز اگه منظورت منم که جوسازی میکنم وبه دروغ میگم سخت دراشتباهی !یااینکه فکرمیکنی ازمسیولان هستم ؟خودم دل پری ازاونها دارم قبلا هن عرض کردم از ثبت نام بنده بیش از 1سال میگذره برای اطمینان بیشتر امروزمجدداتماس گرفتم وتحویل ماشین تاچندروز دیگه تایید شد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  29. شایان

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    علیرضای عزیزداداش ،غصه نخور انشاالله برای شماراهم تحویل میدن دستت چه گناهی داره بنده خدا خیرصاحبش رامیخواسته که ثبت نام کرده ،مقصر افراددیگه ای هستن.داداش شماپول دوم راهم ریختی ؟جسارتا چقدر؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا

      ۲۵ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (35 ديدگاه)

      نه هنوز؟خبری نشده که !خبر داری قیمت شده 49
      اینا میخوان تاخیر ها رو صاف کنند؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ivan

      ۲۶ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (230 ديدگاه)

      سلام شایان جان
      بنده امروز از صبح تماس گرفتم تلفن رو اپراتور جواب می داد ولی نه صانعی و نه بهجت بر نمی داشتند
      نزدیک ظهر آقای بهجت قویا قضیه نامه را رد کردند و گفتند دروغ محض است و زمان تحویل اصلا مشخص نیست ،در ضمن گفتند از تحویلیهای بهمن 50 مورد باقی مانده و اسفندی ها نیاید دلشون رو خوش کنند
      مایوس نشدم و به حرف شما اعتماد کردم و بعد از تماس های بسیار زیاد و انتظار های بعد از اتصال به شماره داخلی که نزدیک به دو ساعت کلا زمان برد صانعی جواب نداد و اپراتور وصل کرد به همکار خانم ایشون که ایشون قضیه نامه رو گفت بعد از این که توپیدم چرا هر کدوم یک حرف می زنید و دروغ می گید با ترس و واهمه گفت من اصلا از نامه اطلاعی ندارم و به من گفتند فقط بگید یک نامه هست و قراره یه تعداد داده شود ولی تاکید کردن حرف های بهجت قابل اعتماد است

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ivan

        ۲۶ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (230 ديدگاه)

        در ضمن دوست خوبم شماره تماستون یا ایمیلتون رو واسم ایمیل کنید تا شماره قراردادم رو واستون بفرستم شاید اسم منم تو لیست باشه!
        در ضمن قصد اساعه ادب نداشتم رفیق
        خسته ام،خسته از این همه حرف های مفتی که این شرکت مزخرف تحویل میده،یه بنده خدایی این ماشینو داشت هر وقت ازش می پرسیدم چجوره بی نهایت تعریف می کرد،جالبه چند روز پیش ماشینشو تو نمایشگاه دیدم ،گذاشته بود واسه فروش ! اونم تو اوج رکود خودرو که این ماشینو دارن مفت می فروشن و کسی هم نمی خره
        اینا واقعیت های اطراف بنده هست
        خودتون قضاوت کنید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۲۶ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (103 ديدگاه)

          اقای ایوان عزیز عرض کردم من ازعوامل شرکت نیستم که بدونم اسم چه کسانی وجوددارد!خودتوبذارجای من ،منم یکی مثل شما.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  30. شایان

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    اره علی رضا جان متاسفانه قیمت را بالا بردن ولی بازار کمترازاین حرفاست ،ماپول دوم را نیمه اول تیر ریختیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا

      ۲۶ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (35 ديدگاه)

      شایان جان شما دیگه به ماشین میرسی :پس صانعی راست گفت به من که تا اخر این ماه تحویا اسفند رو باید بدن به مشتری و از اول ماه اتی شروع به دادن تحویل خرداد می کنند؟

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا