لکسوس

معرفی لکسس GS فیس‌لیفت مدل 2016

همزمان با معرفی لکسس LX570 در نمایشگاه پابل بیچ، لکسس از فیس لیفت سدان لوکس خود GS رونمایی می‌کند. دراین‌باره مهم‌ترین خبر نیز افزوده شدن سری جدید ۲۰۰T به گونه دیفرانسیل عقب GS است. این مدل از یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری و توربو بهره‌مند است که پیش از این در مدل‌های دیگر کمپانی ازجمله NX و RC استفاده شده بود. این موتور که ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۳۴۹ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند، تنها ۷.۱ لیتر بنزین مصرف می‌نماید و از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قدرت را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد.

2016 Lexus GS 200t
۲۰۱۶ Lexus GS 200t
مدل دیگر GS که با کد ۳۵۰ شناخته می‌شود همچنان از یک موتور ۳.۵ لیتری V6 بهره می‌برد که با اندکی ارتقا در مدل ۲۰۱۶ می‌تواند ۳۱۱ اسب بخار قدرت و ۳۷۹ نیوتون متر گشتاور تولید نماید و از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک سود می‌برد.

2016 Lexus GS 200t
۲۰۱۶ Lexus GS 200t
2016 Lexus GS 200t
۲۰۱۶ Lexus GS 200t
مدل دیگر نیز که هیبریدی است و با کد ۴۵۰h شناخته می‌شود، از موتور ۳ لیتری و V6 سری ۳۵۰ بهره می‌برد که با موتور الکتریکی جفت شده و می‌تواند بیش از ۳۳۸ اسب بخار نیرو تولید کند. در این مدل از یک گیربکس CVT استفاده شده و GS در این مدل با تکیه بر مهندسی مجدد در موتور شش سیلندرش قادر است در زمان ۵.۶ ثانیه به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

تغییرات عمده لکسس GS بیشتر به جلوپنجره و چراغ‌های خودرو برمی‌گردد و سپر آن نیز به کل تغییر فرم یافته است. چیدمان طراحی سپر جلوی GS با الهام از مفهومی LF-SA ساخته و پرداخته شده است. شکل این سپر به‌گونه‌ای است که احساس می‌شود سپر جدید با قرار گرفتن دو موج بزرگ روی هم سوار شده که البته ترکیبی خشن و اسپرت را فراهم نموده است. چراغ‌های GS در بخش جلو کمی باریک‌تر شده‌اند و ضمن تغییر در اندازه، چیدمان داخلی‌شان نیز به روز شده و تغییر نموده است. در این چراغ‌ها از تکنولوژی لامپ‌های LED دوبل استفاده شده است. در قسمت عقب نیز علیرغم تغییر ظاهری، یادآور سبک و سیاق همیشگی لکسس هستند. در کل نمای عقب با کمترین تغییر و نمای جلو با بیشترین تغییر مواجه بوده است. جذاب‌ترین نکته بخش عقب، اگزوزهای دوبل و ذوزنقه‌ای لکسس هستند که به جذابیت سپر کمک شایانی نموده‌اند.

2016 Lexus GS Facelift
۲۰۱۶ Lexus GS Facelift
2016 Lexus GS Facelift
۲۰۱۶ Lexus GS Facelift
2016 Lexus GS Facelift
۲۰۱۶ Lexus GS Facelift
در داخل کابین تغییرات کمتر بوده و تنها چیدمان اندکی تغییر نموده است. اندازه مانیتور بالای کنسول مرکزی به ۱۲ اینچ ارتقا یافته و یک صفحه نمایشگر ۴ اینچی که در بخش میانی داشبورد و پایین ساعت آنالوگ قرار دارد اطلاعات لازم را برای سرنشینان به نمایش می‌گذارد. سیستم ناویگیشن برای مدل‌های ۳۵۰ و ۴۵۰ GS به‌صورت استاندارد نصب شده و ادوات و رنگ‌های متنوعی برای فضای داخلی درنظر گرفته شده است. از جمله این ادوات می‌توان به انواعی از چوب و آلومینیوم‌های صیقل‌خورده اشاره کرد که بنا بر رده خودرو می‌توان آنها را در داخل خودرو و دیواره داشبورد لمس کرد!

لکسس در بخش ایمنی هم دستاوردهای بسیاری داشته و GS را با یک بسته کامل ایمنی شامل تجهیزاتی چون ایمنی عابران پیاده، هشدار خروج از خط همراه با سیستم کمکی فرمان خودکار که خودرو را در داخل لاین حفظ می کند، چراغهای خودکار و غیره به مشتریان تحویل می‌دهد. همچنین علاوه بر امکان انتخاب رینگ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی برای خریداران، لکسس رنگ‌های بدنه جدیدی برای GS تدارک دیده که از جمله آنها می‌توان به قرمز ماتادور میکا، میکا Nightfall و میکا Ultrasonic آبی اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۹۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (246 ديدگاه)

    با تشکر
    سبک طراحی های جدید لکسوس طرفداران و مخالفان سرسختی داره
    ” لطفا معرفی LX و C کوپه رو هم هر چه زودتر روی سایت قرار بدید”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ارشیا.فقط ژاپن. فقط لکسوس

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (19 ديدگاه)

    چه قیافه ى خشن و زیبایی داره از همه لحاظ رقیبایه المانی و امریکایی رو میتونه سوسک کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیارش

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      اره دقیقا همونطور که نسل قبلیش تو تمام رنکینگا پایین بنز و بی ام و و کادیلاک و ایودی قرار گرفت
      لکسوس به طرفداراش القا کرده که اگر تو رنکینگا ماشینی پایین تر از ماشین دیگه بود بهتره :)))

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. محمد

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (70 ديدگاه)

        بد نیست یه سری به جی دی پاور بزنی تا متوجه بشی که کی سوسک شده

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. کیارش

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      اره دقیقا همونطور که نسل قبلش موفق شد
      فقط نمیدونم چرا تو کار اند درایور بعد از بنز و بی ام و ایودی و کادیلاک قرار گرفت
      البته تیم متخصصان کار اتد درایور از وجود کارشناسان خبره ای مثل شما بی بهرست
      بنابراین نظریاتشون خیلی قابل اعتماد نیست
      شما کاملا درست میگی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. luis

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        تیم کارشناسان جی دی پاور هم از کارشناسانی مث شما بی بهرست دی جی پاور نه هااااا جی دی پاور نه اون سری قاطی کردی گفتم قاطی نکنی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          راستی حالا که اسم جی دی پاور اومد،یه سوال دارم لوییس جان
          رتبه لکسوس تو رده بندی تکنولوژی تو اون سایت چند بود ؟ بی ام و چی ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. وینسنت پرایس

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقا کیارش حتی سال تاسیس lexus را هم نمیدونی . این خودروساز در سال ۱۹۸۹ تاسیس شده .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          الان چه ربطی به سال تاسیس داشت ؟؟
          خودت فهمیدی چی گفتی ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Nissan...Japan

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (45 ديدگاه)

        چنتا خودروی هم کلاس و هم قیمت این از المان نام ببر و با دلیل توضیح بده که چرا از این بهترن؟!خوب دقت کن گفتم هم کلاس و هم قیمت!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          نیسان جان :
          بی ام و سری 5
          بنز کلاس ای
          سند برتری :
          رنکینگ کار اند درایور به عنوان معتبرترین نشریه اتومبیل دنیا
          دلیل شما واسه برتری لکسوس :
          طعم قهوه نمایندگیش خوبه :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Hamid...Audi

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (712 ديدگاه)

      آقا انصافا شما اسمت ارشیا.فقط ژاپن.فقط اینفینیتی نبود؟!!!!! :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. HILUX

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (251 ديدگاه)

        چرا دقیقا خودشه!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. محمد

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (302 ديدگاه)

      المانیا چند سالی هست خودشون به قدت تویوتا پی بردن .
      قابل توجه طرفداران المان :
      پورش کاین راکه میشناسین:بهترین شاسی بلند المانیاست.وشرکت پورش زیر مجموعه گروه فولکس واگنه .که بهترین قطعه سازا زیر دستشن ولی میدونین گیربکس پورش کاین
      که دینامیک رانندگی وشتابش را مدیون اونه ساخت کجاست؟
      ساخت کمپانی ایسین سیکو ژاپن که زیر مجموعه گروه تویوتاست.وبنیان گذارش اقای تویودا است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. HILUX

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (251 ديدگاه)

        چه ربطی داره؟؟؟
        خب شاید قیمتش مناسبتره وگرنه زد افو که دیگه همه میشناسن…
        در ضمن مثلا اگه تو بعضی از مدلهای تویوتا از ساخته های بوش استفاده میشه یعنی ژاپنیها خودشون بلد نبودن بسازند؟؟؟
        بهتره دیگه از این بحثهای غیر حرفه ای نکنی….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (302 ديدگاه)

          درساخت خودرو لوکس اونم کمپانی پورش اصلا وابدا بحث قیمت مطرح نیست.
          بحث دانش فنی سلطان خودرو سازی ها کمپانی معظم تویوتا است.
          درضمن بله تویوتا از یونیت پمپ ترمزmk 90 بوش فقط وفقط در خودروی کمری مونتاژ استرالیا استفاده می کنه ولا غیر.
          درضمن بوش یک شرکت چند میلیتی المانی است ومطعلق به هیچ کمپانی خودرو سازی نیست.
          از بنز وبی ام و که نمی گیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          ولی ایسین سیکو مطعلق به کمپانی تویوتا وبنیان گذارش کیشیرو تویودا همان بنیان گذار تویوتاست.
          برو حالشوببر…………………..
          منتظر جوابت هستم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. کیارش

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          محمد فعلا که کمپانی بزرگ تویوتا چون خودش تکنولوژی و دانش طراحی و تولید موتور دیزل نداره
          داره از مدل های قدیمی موتور دیزل بی ام و استفاده میکنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. HILUX

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (251 ديدگاه)

          اول اینکه تویوتا سلطان خودروسازی نیست.دوما تویوتا فروشش بالاست که برمیگرده به قیمت خودرو-مدیریت صحیح-خدمات پس از فروش خوب-دوام و استهلاک کم-که ربطی به سلطان بودن در تکنولوژی نداره ولی در فروش واسه ی خودش غولیه…
          در مورد پورشه باید بهت بگم اولین باره که اینو دربارش میفهمم ولی دلیلش هر چی که هست تکنولوژی برتر ژاپنی نیست!!!
          بزودی یک پاسخ جامع و کامل بهت میدم منتظر بمون…..
          شما همون آقایی هستی که میگفتی هیبرید از پلاگین بهتره؟!؟!؟(اینم بدون تویوتا هم مدل پلاگین داره و پلاگین صرفا یک پریز واسه دوشاخه ی برق نیست!!!)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. وینسنت پرایس

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقای محمد لطفا منبعی که گفته porsche از گیربکس ساخت ژاپن استفاده میکنه را ارائه بدید . با تشکر .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (302 ديدگاه)

          با سلام:
          در ضمن فقط این کاین نیست که از سیستم انتقال قدرت aisin استفاده می کنه پورش کارارا 911 هم گیربکسش AISIN هست.
          ولی منبع که شما فرمودید:
          اگر در google سرچ کنید:outomation aisin porsche cayenne s
          سایت هایی ازجمله ویکی پدیا که در ان شرح بست خودرو های استفاده کننده از گیریبکس aisin نوشته شده است.
          ولی غیر از ان فیلم هایی در یوتویوب هم باز می شه که نحوه تعویض روغن گیربکس پورش کاین را نمایش می ده که لوگو aisin
          واضح است.
          ومنبع سوم روغن گیربکس کاین یک محصول انحصاری از کمپانی esso mobil است که به سفارس کمپانی ایسین سیکو ساخته شده
          روی ان نوشته:Guide change automation aisin porsche cayenne
          وهمان طور که می دانید روغن موتور های خارجی البته اصل پشت ان یک دفترچه است که به صورت ورقه های به چسپیده است که به صورت لایه نازک پشت جععبه روغن چسپیده شده که روی روغن گیربکس پورش کاین روی تمام صفحات ان لوگو شرکت aisin پایین ان وجود داره.در ضمن فیلم ان در یوتویوب موجوده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. Mehdipashaa

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چرا این قدر طراحی لکسس بد شده…یک طرح عجق وجق…مثلا می خواد متفاوت باشه!!! گند زده لکسس………..باز نیسان اینفیتی پرچمشون بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Archi KHAN

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      منم نظرم اینه که برند اینفینیتی مدل هاش خیلی خاص تره !
      (( لااقل از نظر طراحی خارجی و داخلی ))

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. luis

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      اینفینیتی هم دوسش داریم اینم خوبه ولی جالبه تا به تویوتا میرسه میشه عجق وجق برا بقیه کره ای ها میشه طرح جوون پسند تا به تویوتا میرسه میشه ساده و بی روح برا فولکس واگن میشه با اصالت تا به تویوتا میرسه میشه کپ هم برا بنز و بی ام میشه اصالت خسته شدم اینقدر با اغراق نظر شنیدم خواهشا خودتون باشید به خدا یه پیچ هیچ کدوم کمپانی ها مال ما و پدر ما نیست تازه یه ویزا هم بخوای از سفارت ژاپن یا المان یا …. بگیری دهنمونم سرویس میکنن کلی هم بمون توهین میکنن و انگشت نگاری و پول اضافی و ……

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. HILUX

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (251 ديدگاه)

        اینجا برای ثبت دیدگاهه لذا هر کس میتونه نظر بده و خب شاید کسی از این جور طرح ها خوشش نیاد(خودم اصلا خوشم نمیاد از نزدیکم زیاد لکسوس دیدم ولی عاشق تویوتام این اشکال داره؟؟؟منم میگم به نظر من(چون هر کس نظری داره) طرح های اینفینیتی از لکسوس بهتره)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. Mehdipashaa

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با این وضعییت هم از نظر طراحی و هم هندلیگ عقب تر از بی ام دبیو و مرسدس حتی از نظر طراحی پایین تر از کیا و هیونداس….گند زدن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرمااااان

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      اخه بعضیا که چیزی از خودرو نمیدونن چرا میان نظر میدن الکی
      لکسس همیشه واسه رقیباش چه از نظر طراحی تهاجمیش چه از نظر کیفیت بالای ساختش رقیب سر سختی بوده،الان لکسس هیـــــــــــچی،همین تویوتا لندکروز داره با بهترین ساوهای لوکس بنز بی ام دبلیو و رنج روور مقایسه میشه ،حالا lx570که لوکس تر لندکروزه بماند
      همین لکسس اگه یه روز بیاد از جلوتون رد بشه از ذوق دست و پاتو گم میکنی بعد طراحیش چرت و پرته طراحیه کیا و هیوندا خوبه؟ای خدا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. luis

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        نگو الان مستر کار اند درایور میاد میگه لندکروز تو کار اند درایور 5 شده پس اشغاله معلوم نیست این جماعت چشونه به جای اینکه چارتا فیلم افرود لینک های مقایسته ای یوتیوب رو ببینن فقط بسنده میکنن به کار اند درایور و جالبیش اینه که نمیان بگن اقا مگه حالا کسی که تو کار اند درایور 4 شده چه اختلافی با سوم داره یا با همون اول داره؟؟؟
        الان میگم شتابش حدود یه ثانیه کمتر بوده
        سرعتش حدود 10 کیلومتر کمتر بوده
        مصرفش صدی نیم لیتر بیشتر بوده
        حاظرم همچین ماشینی سوار شم ولی یه روز در میون تو تعمیر گاه نباشم.
        لکسوس رو هر ماشینش الکی یه توربو ببنده تو تمام رنکینگ های کار اند درایور چند پله میاد بالا و لی به جاش مث رقیباس تو جی دی پاور میره قعر جدول.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          بعضیا اومدن ادعا میکنن که کار اند درایور معیار رتبه بندیش سرعت و شتاب هست
          البته تقصیری ندارن
          همه اینها از کمبود مطالعه ناشی میشه
          البته یه مشکل بزرگی که وجود داره اینه که کار اند درایور به زبان انگلیسی هست و خب بعضی از دوستانی که بارها تو کامنتاشون ثابت شده که فارسی رو هم کامل مسلط نیستن سختشونه بخونن

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. luis

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    به نظر من واقعا زیباست زبان طراحی لکسوس از نظر من واقعا خشن و جذابه و حس خاصی رو به انسان القا میکنه کیفیت اسمبل و ساخت به خوبی قابل حس کردنه روی این عکسها میشه نظر خوبی داد چون عکس های جاسوسی و بی کیفیت نیستن و کاملا درون و برون ماشین رو نشون داده اگرچه که نظر واقعی باید در دیدن و سوار شدن ماشین داده بشه در مورد lx عکس ها جاسوسی و بی کیفیت بود که من به این نکته اشاره کردم و دوستان مغالطه کار از حرف من سوء استفاده کردن و به کل صنعت خودرو سازی ژاپن با بیش از 100 سال تجربه رو به خاطر هوای ابری و… به سخره گرفتن که به هر جهت در این پیج هم پیدا میشن و به جای دادن نظرات شخصی خودشون پیوسته به این خودرو گرانقدر و زیبا توهین میکنند. جای هیچ گونه نگرانی نیست همه خودرو سازان بزرگ از نظر عاشقان خودرو خوبن و در صدر خودرو سازان انبوه جهان امریکا المان و ژاپن و البته کره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیارش

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      بعضی از دوستان هستن که فک میکنن نظریاتشون از نشریاتی مثل کار اند درایور معتبرتره
      طرف اومده میگه کار اتد درایور نمیدونه افرود چیه و افرود ماشینا رو تست نمیکنه
      همه ی اینها صرفا از عدم مطالعه ناشی میشه
      طرف از یه نفر شنیده لکسوس خوبه شده طرفدار لکسوس نه
      نه هیچ مقاله ای خونده نه نقدی نه هیچی
      نمونش لکسوس ال ایکس که پر از ایراده و تو همه مقایسه ها بازنده بوده
      ولی طرف کامنت میذاره سلطااااااان جاده و ادعای علامه دهر بودن هم میکنه
      دلیل اینکه امروز صنعت خودرو ایران اینجوریه دقیقا وجود چنین افرادیه
      طرف ادعا میکنه همه فن حریفه ولی نظریه هاش همیشه مخالف نظریه های کارشناسای بزرگه
      امثال اینجور ادما میرن تو صنعت و ادعا میکنن که بلدن طراحی کنن ولی نتیجه میشه تیبا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        واقعا میشه اسم کسی که میگه نظریات و رتبه بندی کار اند درایور معتبر نیست چون فقط سرعت و شتاب رو اندازه میگیره و نظریات من معتبره رو ماشین باز گذاشت ؟؟
        من میگم فلان ماشین از فلان ماشین برتره دلیلشم رنکینگ کار اند درایور که معتبرترین نشریه اتومبیل دنیاست
        ولی طرف میگه نه اون معتبر نیست حرف من معتبره
        واقعا ادم میمونه چی بگه ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. luis

          ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          واقعا میشه کسی که جی دی پاورو زیر سوال میبره اسمشو گذاشت ماشین باز؟؟؟؟؟؟؟
          من میگم فلان ماشین از فلان ماشین با کیفیت تره دلیلشم معتبر ترین انسیتو کنترل کیفیت جهانه ولی اقا نیاد میگه جی دی پاور از خوددروسازها رشوه میگیره و نظریاتش یک نخود هم نمی ارزه!!!!
          واقعا میشه به این ادم بگی ماشین باز؟؟؟
          اقا میگه شرکت هایی که خودشونو رقیب المان میدونن و پیوسته شکست مفتضحانه خوردن و به گفته مدیر عامل وقت شرکت دایملر کمتر توجهی نمیکنه و از خودش نظر میده واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟؟؟؟
          ادمی که نمیتونه قبول کنه هم بنز خوبه هم لکسوس هم بی ام و و میخواد به هر طریقی ثابت کنه بنز و بی ام خدا هستن و لکسوس اشغال واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          ادمی که میگه ژاپن تو موتور حرفی نداره بعد من میام لینک میزارم رو وکیپیدیا که المان 75 امریکا 73 ژاپن 55 بار جایزه بهترین موتور سال رو بردن و مگه میشه یه کشوری که 55 بار اول شده حرفی برا گفتن نداشته باشه اقا سکوت میکنه واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟؟؟
          ادمی که میگه صنعت هر کشور به سابقشه و چون پژو قدیمی تر تویوتاس پس کمپانی پژو بهتر و با عظمت تره تویوتاست واقعا میشه همچین ادمیو ماشین باز دونست؟؟؟؟،،
          ادمی که براش لینک میزاری اولین ابداع و تولید ماشین سلول سوختی مال تویوتا بوده بازم میاد تو روی ادم وایمیسه میگه تویوتا چه تکنولوژی به خودرو وارد کرده واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟؟؟
          ادمی که با اسم های مختلف میاد به تویوتا و برند های ژاپنی توهین میکنه به خیال اینکه ما نمیفهمیم واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟
          ادمی که دیقه به دیقه در هر مقاله المانی ایم اون خودرو رو شاهکار گذاشته و پشتش به همه خودروساز ها از جمله ژاپنی ها توهین میکنه و به طرف داراشون میگه که عقل سلیم ندارید واقعا میشه یه همچین ادمیو ماشین باز دونست؟؟؟؟؟؟،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. luis

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        بازنده بود که نسل ده سال پیشش بین 7 تا رقیب قدر تو تست کار ان درایور سوم شد و تازه تو عملکرد افرود تو گروه اول شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        بازنده بود که بالاتر رنج روور 2015 که جدید ترین فیس لیفتو انجام داده قرار گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟ نسل 2008 بالاتر از رنج روور 2015 قرار گرفت؟؟؟؟؟
        من با تویوتا و لکسوس بزرگ شدم از دهه 70 تا امسال هرچیشو بخوای سوار شدم خدا خیر و برکت بده به انسان های ساده و ساده انگار.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          لوییس این همه داری تلاش میکنی بگی نظریات کار اند درایور معتبر نیست حرفای تو درسته اره ؟؟
          خب اگه اینجوری راضی میشی باشه حرفای تو همش درسته
          برا من مهم اینه که تا الان بی ام و سری پنج و بنز ای از دید یه کارشناس از لکسوس جی اس بهتر شناخته شده
          حالا تو هرچی دوست داری بگو

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. luis

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      تعداد لایک های من و دیس لایک های تو اعتبار سخن من و تو رو پیش ماشین بازها نشون میده خودتم بکشی لکسوس روز به روز با سرعت زیاد پیشرفت میکنه لینک برات دادم که ژاپن امسال دومین کشور صنعنتی جهان بود بعد از امریکا که اول بود لینک برات دادم که مدیر عامل دایملر لکسوسو رقیب خودش میدونه ولی تو از تو ایران بیشتر اون اقای مدیر عامل میفهمی و با توجه با کار ااند درایور حکم میدی که لکسوس در حد اونا نیست واقعا خنده داری صد رحمت به زیپو و بقیه متعصب ها کلی المانی باز حرفه ای تو همین مقاله از این ماشین تعریف کردن برو پایین و با دقت بخون ولی تو المانی باز نیستی دلیلشم کینه ایه که از تویوتا داری که من نمیدونم چرا کینه داری

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        اتفاقا من لذت میبرم وقتی یه مدل جدید لکسوس مثل ال ایکس معرفی میشه بعضی از دوستان خوششون میاد
        چرا که سطح سواد مخاطب هر ماشینی نشون دهنده سطح خوب بودن اون ماشینه
        کسی که فک میکنه قفل مرکزی ابداع لکسوس بوده،میگه کار اند درایور معتبر نیست چون تو تمام تستاش لکسوس به سختی شکست خورده ماشین باز نیست
        من لذت میبرم میبینم همچین کسایی طرفدار لکسوسن چون نشون میده لکسوس هیچ حرف حرفه ای نداره بزنه تا نظر کارشناسا رو جلب کنه
        برای من این مهمه که وقتی ایودی r8 جدید معرفی شد خیلی سریع کار اند درایور رتبش رو اورد بالا و تحسینش کرد یعنی یه متخصص ماشین اذعان کرد خیلی بهتر شده
        ولی لذت میبرم وقتی میبینم کارشناسا همه از لکسوس ال ایکس جدید ایراد گرفتن
        اتفاقا من از این وضعیت خوشحالم
        اره لوییس جان تو نهایت ماشین بازی
        نظریه های تو درسته کار اند درایور یه مجله بیخوده که فقط شتاب اندازه میگیره
        واقعا هیچی برا من بهتر از این نیست که ببینم طرفدار برند لکسوس فرق گشتاور و اسب بخار رو نمیدونه و فک میکنه قفل مرکزی ابداع لکسوسه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. آرمااااان

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (358 ديدگاه)

          والا ما تا حالا ندیدیم از لکسس بد گفته بودن،تا جای که میدونم هر وقت مدلایی از بی ام و مرسدس اومده لکسس یه مدل توو همون کلاس تا دندون مسلح از تکنولوژی واسه رقابت داده،دوست عزیز بیشتر مدلای مختلف که برندای مختلفی مثل بی ام دبلیو و مرسدس ولکسس میدن تقریبا از لحاظ قدرت و آپشن توی یه سطحن و همینطور کیفیت راننگی،یه راننده ی حرفه ای فقط میتونه فرق هندلینگ اونارو با هم تشخیص بده تو رانندگی،پس برای خرید ادمای عادی مثل ما اون قضیه برمیگرده به علاقمون به اون برند

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. asa

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (55 ديدگاه)

    اگر لکسس این قدر از زاویه های تند و جلوپنجره های نسبتا عجیب استفاده نکنه پتانسیل اینو داره که بین دل مردم بیشتر برای خودش جا وا کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. asa

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (55 ديدگاه)

    این مدل از لکسس فکر بر شاستی کمری سوار شده ، البته اطمینان ندارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      نه دوست عزیز تا اونجایی که اطلاع دارم ابعاد این خودرو و کلاس سایزیش از کمری بزرگتره تنها پلت فرم های مشترک لکسوس و تویوتا مربوط به gx و پرادو و lx و لندکروزه حتی rx و nx هیچ پلت مشترکی با راو 4 و دیگر شاسی ها ندارن این توضیحات کاملا در سایت رسمی لکسوس نوشته شده. بعضا از ادوات لکسوس در تویوتا استفاده میشه مثل تویوتا اریون که موتور و گیربکس لکسوس داره ولی برعکسش شدنی نیست یعنی نمیشه از تجهیزات و شاسی تویوتا برای لکسوس استفاده کرد چون تویوتا در دره خودرو معموله و لکسوس در رده لوکس به طور ساده با استناد به ویکیپیدیا مبحث لکسوس ls این فرمول ساده قابل بیانه تویوتا +رعایت 500 پارامتر مختلف = تویوتای لوکس یا همون لکسوس.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. masoud

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    خیلی با حال شده.چهره ی تهاجمی و یه طوری لوکس.این lx رو هم بررسی شو بزاری پدال ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. کیارش

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (207 ديدگاه)

    لکسوس داره دنبال هویت میگرده
    چراغای جی اس دو نسل قبل رو با این مقایسه کنید،کاملا فرق کرده
    عقبش هم همینطور
    هنوز داره تلاش میکنه به یه سبک ثابت طراحی برسه ولی نمیتونه
    الان جلو پنجره دوکی شکل شده نماد لکسوس :))))))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      اثبات کن تست های کار اند درایور بر اساس چیه؟؟؟؟
      و اثبات کن جی دی پاور معتبر ترین موسسه کنترل کیفیت جهان نیست و از خودرو ساز ها مدل میگیره؟؟؟
      اقای همه چیز دان اقای دست فرمون دار اقای ماشین خارجی باز اثبات کن حرف بی لینک به درد خودت میخوره تو همون کار اند درایور بترها و بارها تویوتا و نیسان بالاتر فولکس واگن هستن فقط خودرو لوکس نبین بقیه ماشین ها هم هستن و ماشین های ایتالیا بلا استثنا اول هستند پس بهترین صنعت خودرو مال ایتالیاست؟؟؟؟؟؟
      کار اند درایور کجا کیفیت ماشین براش مهمه؟؟؟؟،
      کجا خدمات پس از فروش کجا نرمی و کم صدایی ماشین براش مهمه؟؟؟
      کی میگه معتبر ترین نشریه دنیاست؟؟؟،
      حرفاتو اثبات کن الکی نگو برو جلو خدا کار اند درایورو ازت نگیره والا که دیگه خلاص میشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. luis

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      تو مقاله بالا این مربوط به سی کلاس جدید چراغ بنز سی کلاس جدید شبیه نسل قبلشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      داری خودتو نابود میکنی تا به زور هم شده یه کوچولو از ابهت لکسوس کم کنی
      سی کلاس پارسال مثلثی بود امسال کشیده شده جلو پنجره سی کلاس جدید با جلو پنجره سی کلاس که دست پلیس های شهر بود (2002)یکیه؟؟؟؟،؟؟؟
      واقعا جالبی در نوع خودت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. luis

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        http://www.pedal.ir/بنز/مدیرعامل-دایملر-دیتر-زیچه/
        تا صد سال دیگه هم اینو به روت میارم تا به راهت بیارم بخون مقاله رو مدیر عاملللللللللل وقتتتتتتتتت دایملررررررررر:
        لکسوس رقیب اصلی ما و اینفینتی در رقابت با بی ام و میباشد
        این زشت این بی هویت این ارم نایک به گفته رئیس دایملر رقیب بنزه میخوای قبول کن میخوای تا صب برو خودتو تو سایت کار اند درایورت بچرخون و رتبه بندی ها رو ببین و خوش باش.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. کیارش

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        تو داری خودتو نابود میکنی تا ثابت کنی لکسوس اصالت داره
        اصالت یعنی بنز دو رقم اخر سن تاسیس کارخونه بنز از سن بعضی بعضی اسباب بازیا بیشتره
        اره تو درست میگی

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. آرماااان

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      حرفت فکر نکنم زیاد درست باشه،نمونش بنز e250۲۰۱۵با کلاس e۲۰۰۹بنظرت طراحیشون فرق نکرده؟صد در صد فرق کرده،پس این دلیل نمیشه بگین لکسس دنبال هویته،درسته تاریخچه ی لکسس خیلی کوتاهه،اینم درسته که بنز و بی ام دبلیو همیشه محشر بودن،ولی واقع بینانه ببین که یه خودرو ساز با تاریخچه ی کوتاه خیلی سریع یه تهدید شد واسه فروش بنز،اگه یادت باشه پدال یه مقاله در اینباره داده بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        ارمان جان تغییر داریم تا تغییر
        قرار نیست همه ی نسل های یک کلاس عینا مثل هم باشن
        ولی همین بنز ای که شما گفتی،چراغ های جلو جدا و دو تیکه سبک طراحی خاص این کلاسه
        از اون بنز دانشجویی بگیر تا نسل جدیدش همیشه چراغ های جلو دو تیکه هست
        این یعنی سبک ثابت طراحی
        چیزی که لکسوس بویی ازش نبرده
        ای اس جدید و قدیم رو مقایسه کن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. luis

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          ببخشید میشه بپرسم واحد های طراحیتون در دانشگاه هنر های زیبای ایتالیا چند یورو بود؟؟؟ اخه میخوام انتخاب رشته کنم فکر کنم پول کم دارم.
          برو خدا خیرت بده بنز e جدید کوچکترین شباهتی به دانشجویی نداره دیگه برا من که کلاسیک بازم نسخه نپیچ چراغ دو تیکه که میگی سال 1972 کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون موقع بنز چراغ خربوزه ای میزد در اصطلاح و ماشینشم بنز معماری در ایران معروف شده بود هر خودرو سازی یه چیزو باب میکنه یه مدت ادامه میده بعد عوض میکنه. بعنی سال 75 میلادی که بنز چراغ خربوزه ای را به چراغ افقی یه تیکه که در زیر قاب دو دایره بود تغیر داد یهو تو اون سال بی اصالت شد بعد یهو اصالت جمع کرد تا حالا؟؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. RETOLEX

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    به به
    بسیار زیبا و عالی
    طراحیش پخته تر از قبلا شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Ahmad reza

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    طراحی داخلی و خارجیش که حرف نداره …. کیفیت و نرمیش هم که دیگه معلومه . بهره وری و مصرف سوختش هم واقعاً محشره
    من عاشق ماشین های لکسوس به ویژه مدل های gs – Ls -es هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. رضا

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    طراحی لکسوس کجا و تویوتا کجا؟؟!!
    لکسس واقعا زیباست(اکثر مدل هاش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      مقایسته طراحی لکسوس با تویوتا مثل مقایسته طراحی فولکس ها و ائودی هاست به هر جهت تویوتا و فولکس ماشین های معمولی هستن و باید طراحیشون نسبت به برند های لوکسشون ساده تر باشه کره هم که اینقدر طرح خاص میزنه در چند سال اینده که بخواد برند لوکس تولید کنه دچار مشکل میشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. ارمان

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    خیلی دلبر شده
    موتورهای خوبی هم روش هست
    رقیب خوبی واسه اتاق 5 بی ام و خواهد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      لکسوس هیچ وقت دنبال ادعای سرعت و شتاب نیست یه ال اف ای زد در دهن یاوه گویان را بست که بگه بخوام بزنم در حد ایتالیا میزنم لکسوس اقتدارش در نرمی کم صدایی و کیفیت بالای ماشینه به راحتی با یه سرچ ساده میتونی قیمت لکسوس های es2009 رو با بی ام و های سری 5 2009 مقایسته کنی .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. mohsen

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    M5 قورتش میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      رسما

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. وینسنت پرایس

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقا شایان و آقا محسن به همین خیال باشید . مدل ۲۰۱۶ این خودرو نه تابحال با ام۵ مقایسه شده و نه کارشناسان درموردش نظر دادند . صبر کنید مقایسه بشه بعد برای lexus و طرفداراش کری بخوانید .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. luis

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      اینم تو نرمی و کیفیت m4 رو قورت میده رتبه اول جیدی پاور کجا رتبه 17 جیدی پاور کجاااااا
      الکی نگو که رتبش بالاتره چون تند نمیره و شتاب نداره و….
      پورشه با این همه عظمت و شتاب و سرعت و قدرت رتبش 6 هست تو جی دی پاور و از فولکس واگن غیر لوکس بالاتره
      این قدر میخوای تند بری کجا رو بگیری؟؟؟؟؟؟
      حالا مثلا ایران چند تا پیست داره چند تا میتونی تو اتوباناش بری؟؟؟؟ حالا تو همون خارج هم مگه جقدر اختلاف شتاب سرعت دارن این دو برند با هم؟؟؟؟؟؟ مثلا سرعت 235 با 250 خیلی زیاده؟؟؟؟؟؟؟
      اگه مثل من دو سال تو پلیس راه خدمت میکردی میفهمیدی رو سرعت 150 اگه تصادف کنی تنها تفاوت ولوو با پیکان تو میزان سالم بودن جسده نه هیچ چیز دیگه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        لوییس جان حتما به بار دیگه مقایسه بی ام و و لکسوس و کادیلاک که تو همین پدال هست رو بخون
        جهت یاداوری : لکسوس با اختلاف امتیاز خیلی زیادی شکست خورد

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. AHMADREZA

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1022 ديدگاه)

        M4 اخه با این مقایسه میشه ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. luis

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      بعد گفت سری 5 نه m5 رقیب m5 لکسوس gs f sport میباشد تورو خدا اطلاعاتتونو کامل کنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AHMADREZA

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1022 ديدگاه)

        خودت با m4 مقایسش کردی

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. ارمان

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      اقا محسن و شایان عزیز چه شما بخواین یا نخواین این ماشین لوکس هستش و تو سگمنت بدنه بی ام و اتاق 5 هستش و در دنیای خودرو با این ماشین به زودیه زود مقایسه میشه
      من که نگفتم از اتاق 5 بهتره شما چرا ضعف نشون میدید؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. s.class

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (99 ديدگاه)

    ظاهرا خیلی خوشگله و یه ویزگیم داره طراحیش تو خیابونا بین اون همه ماشین لکسوس چشم میزنه بخاطر طراحی خاصش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. امیر

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (392 ديدگاه)

    چه عجب یکم این سواریاشو دست کشید خب سواریاتم مث شاسی همیشه جداب بزن عزیزم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .
    همه مدلهای لکسس زیباست به جز لکسس nx .

    اینهم عالیه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AHMADREZA

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      میلاد از نزدیک ببینیش عاشقش میشی nx
      حداقل وقتی در کنار یک x3 2015 بود من دیدمشون nx بهتر بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. luis

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      تو رو خدا تو که المانی باز واقعی هستی این کیارشو رهنمود کن داره تیشه میزنه به ریشه با این کامنت های متعصبانه الکی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        لوییس جان حربه دیگه ای پیدا نکردی ؟؟
        بله تیشه به ریشه کسایی زدم که بی چون و چرا قبول کرده بودن بعضی برندا خیلی خفنن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. AHMADREZA

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1022 ديدگاه)

        لویس اگر با من هستی اینو بدون که اینایی که فقط میگن آلمان یا فقط میگن ژاپن اصلا ماشین باز نیستند

        موافقم 0
        مخالفم 0
  18. کیارش

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (207 ديدگاه)

    چه قدر قشنگ و شیک
    چراغای جلو دو تیکه
    این قدر این ماشین اصالت داره که از دو نسل قبل تا الان کلا قیافش عوض شده
    جلو پنجره دوکی شکل و دی لایت ارم نایک
    دیگه چی میتونه نماد اصالت باشه ؟؟
    اینقدرم نو اوری توش هست که بنز مجبور شده بود یه ماشین زمان بسازه بره چند سال جلوتر و امکانات الان این ماشین رو رو مدل 2015 ای کلاس بذاره
    واقعا عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      خود گویی و خود خندی عجب پسر هنرمندی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. K1

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      داداش گلم اون آرم نایک نیست یکم دقت کنی میبینی که آرم لکسوس که همون L با زاویه خاصی هست رو تو ذهن تداعی می کنه همینطور جلو پنجره و اکثر خطوط به کار برده شده تداعی کننده L هستن کسایی که این ماشینا رو از هر برندی نه فقط لکسوس طراحی میکنن جز نوابغ این زمان هستن و نمیشه به این راحتی ازشون ایراد گرفت و بر چسب بی هویتی روی پیشینوشی طراحی هاشون زد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. datsun

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3504 ديدگاه)

    زیبا و لوکس طراحیه فوق العاده ی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. احمد باقری

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    لکسوس هم از نظر طراحی و هم از نظر فنی، خودروهای عالی میسازه، البته این رو هم باید در نظر گرفت که به خاطر ایجاد زبان طراحی خاصی که اکثر خودروسازان به دنبالش رفته اند، در طی 4 وحتی 5 سال، اکثر تولیدات یک خودروساز شبیه هم بوده و تغییرات جزئی اعمال می شوند. لکسوس هم از این قاعده مستثنی نیست، هر چند که این ماشین واقعا جالب شده، ولی بهتر بودنمای داخل کابین هم تغییرات بیشتری داشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. HaMiDrEzA

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (53 ديدگاه)

    فوق العاده زیباست. کیفیت خودروهای لکسوس هم که ثابت شده، پس میتونه یه رقیب سرسخت باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Reza :: Deutschland :: Mercedes

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    تو لکسس ها از GS خیلی خوشم میومد
    در مورد این نسلش هم فعلا اظهار نظری نمیکنم اما حداقل مطمئنم از IS بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. AHMADREZA

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    فقط e s 2015 (ماشینه خودم)خیلی ساده دلبری می کنه با قیافه ای جذاب ولی ساده .
    انگار بهت میگه باید منو دوست داشته باشی ولی من از نمای عقب خیلی خوشم نیومد
    کاشکی اون چراغ هایی که مثل تیک می مونن مثل مال nx بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Hamid...Audi

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (712 ديدگاه)

    در کیفیت و سواری عالی این ماشین شکی نیست ولی به شخصه با طراحیش به خصوص جولو پنجره ش حال نمیکنم.
    اگر روزی قرار باشه بین لکسوس و رقبای ژاپنیش یکی رو انتخاب کنم آکیورا رو ترجیح میدم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      حمید جان دمت گرم منم ترجیح میدم یه tlx داشته باشم درود بر تو
      اکورا بسیار زیبا و دل ربا طراحی میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. محمد

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (302 ديدگاه)

    این ماشین خیلی لوکس و زیبا و تهاجمی شده.
    لکسس واقعا خیلی پیشرفت کرده یک زمانی می گفتنند پیرمردیه ولی فقط بعد سه سال 180 درجه عوض شده وکاملا جوان پسندانه وشیک و مدیریتی شده.
    فقط میشه گفت عالیه.
    کاملا جافتاده.
    ولی طراحی داخلیش واقعا بی ماننده همه اجزا همون جایی هستند که باید باشند………….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. lamborghini

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (164 ديدگاه)

    مثل اینکه تویوتا طراحی زیبارو فقط برای لکسوس گذاشته عاشق زیبایی لکسوس هستم این یکی هم که خیلی نازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. نوید جهرمی

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    فرق کلاسی ES با GS چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AHMADREZA

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      داداش es فاز سدان کوپه داره مثل ب ام و سری 4 گرند کوپه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید جهرمی

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (3691 ديدگاه)

        ممنون احمدرضا

        موافقم 0
        مخالفم 0
  28. وحید

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (325 ديدگاه)

    به حق نگذریم قیافش بد نیست
    ادمو به وجد نمی یاره که دوستان غلو می کنن راجع بهش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. محمدرضا ♥BMW♥

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (290 ديدگاه)

    عاشق طراحی داخلی های لکسوسم خیلی خوبه ♥

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. شاسی

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (104 ديدگاه)

    اوووووفففففففف چیکار کرده لکسوووس دمش گرم چی ساخته جونم طراحی… بخدا ماشین به این خفنی فقط یکی دیگه دیده بودم اونم شورولت کامارو بود. واقعا همه چیزش خوبه…. بجز.. صفحه کیلومترش:( آخه این صفحه کیلو متر نیسان چیه گذاشتن.
    ولی بقیه ش عالی لکسوس محشر کرده مخصوصا طراحی سپر تودرتوی جلوش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا