مرسدس بنز

مرسدس GLE شاسی‌بلند کوپه، این بار از اشتوتگارت

بعد از مدت‌ها دیدن تصاویر جاسوسی و نمونه‌های مفهومی یا کانسپت مدل GLE COUPE بالاخره مرسدس بنز از نمونه واقعی این خودرو پرده برداری کرد. البته رونمائی رسمی در نمایشگاه خودرو دیترویت در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ انجام خواهد شد. هم‌اکنون اطلاعات نسبتاً کاملی از مدل GLE 450 AMG 4MATIC به بیرون درز کرده است.

2016 Mercedes-Benz GLE-class Coupe
۲۰۱۶ Mercedes-Benz GLE-class Coupe
برای شناخت بهتر ویژگی‌های GLE 450 AMG 4MATIC بهتر است بخش به بخش نام این خودرو را به‌نوبت بررسی کنیم. اول از همه GLE قرار دارد که نشأت گرفته از سیستم جدید نام‌گذاری مرسدس بنز است. طبق روال جدید نام‌گذاری مرسدس بنز، تمام شاسی بلندهای این شرکت پیشوند مشترک GL را دارند. E هم نشانگر این است که ماشین جزو شاسی بلندهای سایز متوسط است. COUPE هم مشخصاً فرم خمیده بخش انتهایی سقف را نشان می‌دهد. با این شرایط GLE CLASS رقیب قدری برای BMW X6 خواهد بود.

2016 Mercedes-Benz GLE-class Coupe
۲۰۱۶ Mercedes-Benz GLE-class Coupe
2016 Mercedes-Benz GLE-class Coupe
۲۰۱۶ Mercedes-Benz GLE-class Coupe
2016 Mercedes-Benz GLE-class Coupe
۲۰۱۶ Mercedes-Benz GLE-class Coupe
اولین مدل از GLE کوپه که به بازار عرضه خواهد شد همین GLE 450 AMG است. درست است که این ماشین پسوند AMG دارد اما یک AMG کامل نیست و تنها از تریم های ظاهری AMG بهره می‌برد. همان‌طوری که میدانیم از این به بعد مدل‌های کامل AMG (تریم های ظاهری + مشخصات فنی) با لفظ MERCEDES-AMG خطاب خواهند شد و نشان AMG در این خودرو به این معنی است که ماشین در رده‌ای میان مرسدس‌های استاندارد و مدل‌های ویژه AMG قرار می‌گیرد.

2016 Mercedes-Benz GLE-class Coupe
۲۰۱۶ Mercedes-Benz GLE-class Coupe
2016 Mercedes-Benz GLE-class Coupe
۲۰۱۶ Mercedes-Benz GLE-class Coupe
قوای محرکه GLE 450 AMG با مدل C400 یکسان است و تشکیل یافته از یک موتور شش سیلندر وی شکل سه لیتری می‌باشد و قادر است ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتون متر گشتاور را ارائه دهد. این ماشین به طور استاندارد از سیستم چهار چرخ متحرک سود می‌برد و اولین کراس اوور مرسدس است که از گیربکس جدید ۹ سرعته اتوماتیک بهره خواهد برد.
نمای ظاهری این ماشین اقتباس کاملی از کانسپت coupe suv است که در اوایل سال ۲۰۱۴ رونمائی شده بود. ولی نمونه تولیدی، نسبت به کانسپت مذکور، سپر جلوی خوش فرم تری دارد. در نمای پشتی طبق روال معمول مرسدس‌های AMG، از چهار عدد خروجی اگزوز استفاده شده است. فرم چراغ‌های عقب و نوار کرومی واصل بین چراغ‌ها هم برگرفته از مدلS CLASS COUPE است. رینگ چرخ‌ها هم ۲۱ اینچی آلومینیومی و ویژه AMG هستند.
طراحی ویژه AMG به داخل کابین هم سرایت کرده است. صندلی‌ها از انواع اسپرت هستند. فرمان مشابه نمونه‌ای است که در S CLASS COUPE وجود دارد و جنس روکش آن از چرم NAPPA است. سیستم COMAND به همراه صفحه نمایشگر ۸ اینچی که در بیشتر مدل‌های جدید مرسدس بنز وجود دارند در این ماشین هم استفاده شده‌اند. به گفته مرسدس این ماشین با ۱۶۴۲ لیتر گنجایش، بزرگ‌ترین فضای بار را در این کلاس دارد. جایی که بعد از این خودرو فقط BMW X6 حضور دارد

Mercedes-Benz GLE-Class Coupe Interior

Mercedes-Benz GLE-Class Coupe Interior
Mercedes-Benz GLE-Class Coupe Interior
Mercedes-Benz GLE-Class Coupe Interior
Mercedes-Benz GLE-Class Coupe Interior
همان‌طور که در ابتدا ذکر شد، رونمائی رسمی این خودرو در نمایشگاه خودروی دیترویت انجام خواهد گرفت و در تابستان آینده هم وارد بازار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

فرید

فرید حنیفه زاده، علاقه مند و نویسنده مطالب خودرو

مطالب مشابه

‫۱۱۰ دیدگاه‌ها

  1. حامد MASERATI GT

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (308 ديدگاه)

    بدون ملاحظه طراحی بیرونیشو از x6 کپی کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    دوستانی که میگن بنز از ب ام و کپی کرده ، به این سوال ها جواب بدن :

    البته قبلش بگم که اگر خودروساز هایی که با هم رقابت تنگاتنگی دارند ،

    وارد کلاس های همدیگر بشوند ، اشکالی نداره .برای مثال برندهایی همچون :

    لکسس . بنز . ب ام و . کادیلاک . ائودی و ….

    مثلا مرسدس بنز اومد یک سدان با طراحیه کوپه مانند طراحی کرد .

    ( مدل CLS )

    در ادامه ب ام و برای رقابت با این مدل ، سری 6 گرن کوپه را تولید کرد .

    که فقط نمونه ی 4 در سری 6 است . نمای ظاهریشان 90 درصد شبیه هم هستند .

    یا ائودی برای رقابت با این مدلها ، مدل A 7 اسپورت بک را بیرون داد .

    یا پروژه ی تحقیقاتی لکسس که داره بر روی این اتاق کار میکنه .

    در اینجا نه ب ام و و نه لکسس و نه ائودی هیچ کدامشان تقلید نکردند .

    فقط وارد کلاسی شدند که رقیبشان پایه گذار بود .

    حالا در مورد این شاسی بلند ها هم همین مسأله صدق میکنه .

    مرسدس بنز وارد کلاسی شده که ب ام و پایه گذارش بوده . پس این تقلید

    نیست . بهضی ها هم یکجوری حرف میزنند و تقلید ، تقلید میکنند که انگار

    مرسدس بنز برای رقابت با این مدل باید جور دیگری طراحی میکرده .

    برای اطلاعات بیشتر طرفداران ب ام و لازم به ذکر است که ب ام و هم در حال

    طراحی ماشینی است که در کلاس GL بنز قرار دارد . این تقلید نیست .

    یا اینکه ب ام و مدل سری 2 خودرا برای رقابت با ائودی A3 و بنز CLA

    روانه کرده است . اینها تقلید نیست .

    بعضی شرکت های چینی نه تنها ازطراحیه اتاق ماشین کپی میکنند ، بلکه

    عینا شبیه همان مدل طراحیه ظاهری را انجام میذن .

    این مشه تقلید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (394 ديدگاه)

      ولی انصافا جلوش به عقبش نمیاد چراغ های جلو اصلا خوب برش نخورده اند و همچنین چراغ های عقب

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. اميرحامد

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      بهتر نیست در مورد چنین مسئله ای به دیگران حق داده بشه و بهتر نیست بر اساس تعصب با کلمات بازی نشه وبه منطق دیگران توهین نشه وبهتر نیست که اگه چین چنین کاری رو انجام میده اسمشو تقلید نذاشت ، و هزاران بهتر نیست دیگه که هروقت پای عمل میرسه قانون رو به نفع خودمون تموم میکنیم چون معتقدیم حق با ماست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. جی تی ار

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      آقای میلاد یه کمپانی ها وارد رقابت در کلاسی می شوند,اما طراحی هایشان کاملا متفاوت است.سری6وclsهیچ شباهتی ندارند جزاینکه هرکدام یک کوپه ی چهاردر هستند که بنز کلاس آنرا پایه گذاری کرده.در طراحی سری 6هیچ تقلیدی ازclsانجام نشده.دوخودرو دریک کلاس تازه اما با طراحی های متفاوت.
      اما اینجا بنز,گویی مدل قبلی x6را تحت نامی جدید با اتاق و انجین متفاوت.این تقلید وکپی برداری به این گستردگی اصلا قابل قبول نیست.
      البته باید صبر کرد ودید واکنش کارشناسان و طراحان خبره به این محصول چیست…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۲ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        اقای جی تی ار شما به من بگو کخ یک شاسی بلند کوپه باید چه شکلی

        باشه ؟

        مهم فرم اتاقه . مگر میشد که جور دیگری طراحی کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        خودروساز ها وارد کلاس های همدیگر میشوند .

        برای من در یک مجله نشون بده که وقتی خودروساز ها وارد کلاس

        های همدیگر میشن ، اسمشو میذارن تقلید .

        من هم همچنان منتظر میمانم و منتظر بازخوردهای گوناگون می مانم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۲ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        جی تی ار جان نظرت در مورد اینها چیه ؟؟؟

        http://www.netcarshow.com/honda/2013-crosstour/800×600/wallpaper_03.htm

        http://www.netcarshow.com/honda/2013-crosstour/800×600/wallpaper_01.htm

        http://www.netcarshow.com/ssangyong/2006-actyon/1024×768/wallpaper_05.htm

        اینهارو دیدی ؟؟؟

        اینها تقلید نیست ، اینا وارد شدن یک برند به کلاس های خودرویی

        جدید است .

        در ضمن بنز و ب ام و بیشترین کل کل را در دنیا با هم دارند .

        اینهارم خودت قضاوت کن :

        http://www.netcarshow.com/bmw/2015-6-series_gran_coupe/800×600/wallpaper_06.htm

        http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-cls-class/1024×768/wallpaper_0f.htm

        http://www.netcarshow.com/audi/2011-a7_sportback/800×600/wallpaper_2a.htm

        نظرت چیه ؟

        اگر اون تقلیده ، اینم تقلیده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ماسل کار

          ۲۳ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (211 ديدگاه)

          درود
          آقا میلاد انصافا مقایسه دومیت درس بود البته من گفتم تو همین پست میتونید برید بخونید درباره این کلاس
          ولی انصافا اولی خیلی ضایس که هوندا استیشنه ولی اکتیون شاسی بلنده این مقایست اشتباه بود
          Just Muscle Cars

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. جی تی ار

        ۲۳ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (459 ديدگاه)

        من برای بعضی دوستان من جمله mb1909 متاسفم که علی رغم شرح منظور بنده از کلمه ی تقلید برداشت خودشان را می کنند وبه کاربران توهین می کنند.بگذریم…
        آقا میلاد,شما می گی مگه می شد این ماشین رو جور دیگری طراحی کرد?یا مقایسه ی سری6وclsرا مثال می زنی?اگه توی همان عکس نگاه کنی,تنها شباهت بنز و بی ام و و آىودی این است که جهار در کوپه اند.یعنی دارای بدنه ای کشیده با سقفی قوس دارو شیشه بغل های کوتاه.اگر این فرم کلی را وگویی,نه نمیشد درطراحی ازاین فرم خارج شد.درست.اما طراحی خودرو فقط به این ختم نمیشه که.خطوط برجسته ی بدنه,حجم پردازی های گلگیر ها,اندازه وفرم وحجم پردازی کاپوت وهمچنین درصندوق عقب,فرم سپر هاودیفیوزهاورکاب,این موارد دراین سه خودروی مذکور کاملا متفاوت اند.طراحی این مواردرا که خیلی مهم هستند رانیز داراست.ورود به کلاس های مختلف طراحی کمپانی ها رایج است,اما تقلید وکپی برداری دراکثر این موارد غیر معمول بوده وجایز نیست.اگر این دو شاسی بلند را از نمای کنار باهم مقایسه کنید,دارای مشترکات بسیاری هستند.مثلا کاپوت این بنز وحتی حجم پردازی آن خیلی شبیه x6قبلی است.یافرم خط شانه خودرو ودرصندوق وسپرعقب وحتی چراغ های عقب.
        متاسفانه علیرغم تمامی علاقمندان به دنیای خودروو طبق نظرات کارشناسان خبره وطراحان معروف وحاذق,با رفتن پروفسور پیتر فایفر,که یکی ازشاهکارهای محبوبش بین طرفداران همگی برند ها نسل اول همین clsبود,ومنسوب شدن گوردون واگنر به عنوان ریاست دپارتمان طراحی مرسدس,اصالت طراحی پایداروماندگار این برند بزرگ رفته رفته کمرنگ ودربعضی مدل ها مثل همین نسل جدید اس کلاس کوپه ی زیبا,از بین رفته وبه سمت طراحی های بازار مسلک کره ای رفته است وکاملا در تضاد خط مشی بزرگانی همچون فایفر و ساکو وگالیزندورف قرار گرفته است.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. حسین

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. دوستان من با میلاد موافقم. وقتی قرار باشه دو تا کلاس کاملا متفاوت (شاسی بلند و کوپه) با هم تلفیق بشن، دست طراح خیلی بسته س. این کاملا متفاوت و البته سخت تر از طراحی یک کوپه 4 درب هستش. شاسی بلند کوپه رو هر کاریش بکنی همین شکلی میشه، مخصوصا اینکه بنز و ب ام و سبک طراحیشون نزدیک به همه (برای مقایسه: آئودی سبک کاملا متفاوتی با این دوتا داره)

      اما من جدیدا متوجه یه سری شباهت های ظزیف توی بنز ها و ب ام و ها شدم. مثلا توی عکس سوم که نمای عقب ماشین رو نشون داده دقت کنید، خروجی های هوای کناره های سپر، پشت تایرها، در ب ام و و بنز مشترک و عین هم هستن!!! شباهت های دیگه ای هم دیدم که چون توی این عکسا نیست یادم نمیان. ببخشید که طولانی شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۲۱ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        اینو یادم رفت بگم
        هیچ بعید نیست ب ام و هم کوپه نسل آینده سری 7 رو بسازه… اسم این کار رقابت در یک بازار جدیده نه تقلید

        من از طرفدارای ب ام و هستم و فک میکنم بنز با این همه ابهتش جرات یه کارو نداره، اونم تقلیده که کل اعتبارشو زیر سوال میبره
        هر موقع یه کمپانی تونست شاسی بلند کوپه ای بسازه که سقف شیب دار و زاویه ستون های متفاوتی داشته باشه، اونوقت میفهمیم که بنز تقلید کرده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Camaro 1978

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    انصافا از x6 خیلی بهتره…
    شانس آوردید تو این کلاس ماشین آمریکایی شاخ نداریم!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (394 ديدگاه)

      بروبابا توهم این کجاش بهتره تازه اگه آمریکایی ها میتونستن جلوی آلمانی ها وایستند تا الان وایساده بودند
      برید ماشینای با موتور پر مصرف بدرد نخورتون رو بسازید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شلبى

        ۲۱ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (685 ديدگاه)

        احمد رضا جان شما تو کدوم سال و قرن موندى که هنوزم از مصرف حرف میزنى
        منظورت از موتوراى پر مصرف موتور ۶.٢لیتریه کوروت که صدى هشت مصرف میکنه!!؟؟
        یا موتوراى اکوبوست فورد که سه چهار سال پى در پى داره جایزه بهترین موتور سال رو میگیره؟؟!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. فریا

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      کامارو جان چرا داریم ، البته کوپه نه ! ولی شاسی بلند مید سایز اسپرت داریم

      حضرت جیپ گرندچروکی SRT8 با شتاب صفرتاصد 4.4 ثانیه .

      ضمنا احمدرضا که میگی مصرف سوخت و .. ! MPG گرند چروکی 13/19 mpg

      هست و MPG بی ام و X6 هست 12/17 mpg !

      یعنی گرند توی جاده 11.8 لیتر میسوزونه . X6 هم 13.8 لیتر

      دو تاشونم شتاب برابر دارن . یعنی نماینده ی آمریکا با دولیتر کمتر مصرف

      سوخت ، با نماینده ی آلمانی عملکرد برابر داره !

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Camaro 1978

        ۲۱ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (38 ديدگاه)

        فریا جان
        خب خدا پدرتو بیامرزه
        اینم یه جور اثبات دیگه برای احمدرضای عزیز

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. شروین

        ۲۸ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (515 ديدگاه)

        حضرت گرند چروکی SRT8 واقعاً شاهکار و بی نظیره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. علی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    شک نکن که برای رقابت و از روی بی ام و کپی کرده ولی خودروسازان آلمانی بازارو به خوبی تقسیم میکنند و با هم هماهنگند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. mb1909

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    حالا من یه سوال از طرفدارای بی ام و که میگن این ماشین کپی x6دارم واون اینه اگر تا چند وقت دیگه بی ام و مدلی رو برای رقابت با gl بزنه و طرفدارای بنز بگن کپی ناراحت نمیشن؟(البته میدونم که طرفدارای بنز اطلاعاتشون زیاده و هیچوقت این طور کامنتای چرتی که بعضی از طرفدارای بی ام و میگنو نخواهند گفت) شرکتی که اولین ماشین دنیا رو تولید کرد اولین suv دنیا رو معرفی کرد نیازی به کپی نداره ولی از طرفدارای بی ام و مخوام که قبل از اینکه بیان و نظراتشونو بگن کمی درباره ی اون فکر کنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (394 ديدگاه)

      فعلا که توی suv ها ب ام و خییلی بهتره از بنز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. رامتین

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (3047 ديدگاه)

    میلاد خان چقدر تعصب به بنز داری!
    بهرحال این مهمه که بنز از bmw در خیلی از موارد عقبتره و هر دو در برابر تویوتا شکست خوردند. دنیای امروز فقط رضایت مشتری و فروش را عامل برتری میدونه و ارزش برند تویوتا بالاتر از بقیه است. مهم هم نیست که بگید اتومبیلهای تویوتا در برابر بنز از نظرهای مختلف ضعیفترند. (من هم در این مورد با شما موافقم) ولی مهم ارزش برند در دنیاست، جایی که ارزش برند اپل 20 برابر مرسدسه و این یعنی کل خودروسازان آلمان روی هم ارزششون کمتر از تکنولوژی کامپیوتری اپل هستند. دوران دنیای مکانیک به پایان رسیده!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      خودت فهمیدی چی گفتی ؟؟؟؟

      برام مثال بزن که بنز از ب ام و عقب تره . برند لوکس چه ربطی به برند

      معمولی داره ؟؟؟؟؟ همه را با هم قاطی کردی .

      ب ام و قدرت تولید ماشین کاملا افرود . اتوبوس بین شهری و درون شهری .

      کاربری های نظامی . کامیون های متفاوت و با کاربری های متفاوت رو داره ؟

      بهتره بری یه تحقیقی در مورد کامیون های اشغال هینو که ساخت تویوتاست

      بکنی . ارزش برند اپل چه ربطی به خودروسازی داره ؟ برای حرفات مدرک

      داشته باش .

      اگر بنا به تقلید و کپی باشه ب ام و تقلید کرد و خودروساز شد .

      خواهشا حرف منطقی بزنید تا جواب منطقی بگیرید . نه حرف بی پایه و بی

      اساس . برای حرفات دلیل و مدرک بیار

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

      ۲۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      ارزش برند اپل 120 میلیارد دلار و ارزش برند مرسدس بنز 35 میلیارد دلاره
      20 برابر رو از کجات آوردی؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. نوید (6*6)

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    خدایش خیلی تمیزه ولی یکمی باید رو عقبش بیشتر کار میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. bse7en

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    بعضی ها از اسمشون معلومه چقد نسبت به برندها تعصب دارن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    اما من همه اینهارو هم که گفتم ، کلا عقیده ایی به شاسی بلند کوپه ندارم .

    اخه یعنی چی ؟؟

    من نمیفهمم . لامصب چه فروش طرفدارانی هم داره !!!!!

    شاسی بلند باید جادار باشه .

    اما خب در کل این تقلید نیست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. 4MATIC

    ۲۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    من نمی دونم تورده بندی خودرو توسال2014 چه جوری بی ام و شددوم وبنز شدسوم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. نوید (6*6)

    ۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    میلاد جان درود
    چرا اینو میگی چرا نمیگی
    ماشین کلا باید شاسی بلند باشه
    حالا جادار باشه که چه بهتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. benz and porsche

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    اصلا کپی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. عبدالکریم گله دار

    ۱۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان خوب
    بنده ماشینی رو بیشتر دوست دارم
    که حلال بدست بیارم
    و بهتر از همه همسفرانی رو دوست دارم که همسفرم هستند
    ماشین هر برندی که باشد مهم نیست
    مهمتر خود سفر است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. عبدالکریم گله دار

    ۱۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان خوب
    امیدوارم همیشه سلامت باشید
    و هر ماشینی که داشته باشید خیرشو ببینید
    و همسفر های خوبی در کنارتان باشند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. حمیدرضا

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان این ماشین چشمم رو گرفته
    خواهش می کنم دعا کنید که کارهایی که دارم می کنم برا خریدن این ماشین گره از توشون وا بشه
    اگه اینطور شد قول میدم تو همین صفحه شمارم رو بزارم هرکی دید یه پیام بده مژده شو بدم حالا هرچی خواست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. gla 45 amg

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هر دو برند خوبند و داشتمشون .من به هردو تعصب دارم ولی نقطه ای که نظرمو خیلی جلب کرد و خوشم اومد جاسازی دوربین عقب زیر آرم بنز میباشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا