بی ام و
- معرفی پورشه کاین برقی، قویترین شاسیبلند جهان با ۱۱۵۵ اسب بخار!
- چرا تعداد مراکز دیتیلینگ خودرو در ایران افزایش یافته است؟
- هوندا آکورد در ایران؛ مشخصات و قیمت وارداتی جدید
- معرفی وویا تایشان، شاسیبلند سوپرلوکس با قیمت ۵۰ هزار دلار!
- معرفی رنو ترافیک E-Tech؛ ون برقی با برد ۴۵۰ کیلومتر و شارژ فوقسریع
- معرفی امجی S6، شاسیبلند برقی جدید با قیمت و امکانات رقابتی
- عرضه فورد برانکو برقی با باطری بیوایدی و پیشرانه بردافزا
- کارشناسی خودرو در محل یا اتاق مخصوص؛ کدامیک بهتر است؟
- نیسان پرزیدنت ۱۹۹۲، سدان لوکس ژاپنی با حس و حال بریتانیایی!
- بررسی کشنده فاو 420 سیبا موتور؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت نسخه تک محور و ...
پورشه برای مخفی کردن اولین خودروی موتور جلوی خود و فریفتن عکاسان جاسوس، یک بامو ۲۰۰۲ خرید تا شاسی و قوای محرکه جدید خود را در کالبد آن پنهان کند!
بامو برای جشن پنجاهسالگی سری ۳، نسخه ویژهای از M340i را با طراحی الهامگرفته از تاریخ و پیشرانهای قدرتمند معرفی کرد.
بامو از طریق همکاری استراتژیک با شرکتهای سامسونگ و سالیدپاور، گامی بزرگ برای تولید باتریهای حالت جامد برداشته است.
مقایسه کامل بامو M5 و پورشه پانامرا توربو S ای-هیبرید؛ دو سوپرسدان هیبریدی با بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت و شخصیتهایی کاملاً متفاوت.
شرکت تیونینگ آلمانی G پاور با کیت GP-800 برای بامو X6 M، قدرت این شاسیبلند کوپه را به مرز ۸۰۰ اسب بخار رسانده است.
بخش M بامو با رشد ۷.۹ درصدی فروش، رکوردی تازه ثبت کرد. راز این موفقیت، ترکیبی هوشمندانه از موتورهای بنزینی قدرتمند و نوآوریهای برقی است.
طی یک پروژهٔ عجیب، چهرهٔ بامو Z4 به تویوتا سوپرا پیوند زده شده و یک Z4 کوپه خلق شده است یعنی خودرویی که بامو سالها است تولید نکرده است.
بامو با معرفی i4 مدل ۲۰۲۶، مدل قویتر M60 را جایگزین M50 کرده است که با ۶۰۰ اسب بخار قدرت، نیم ثانیه شتاب سریعتر از M3 دارد.
بامو سرانجام از نسخهٔ تولیدی موتورسیکلت ادونچر F 450 GS رونمایی کرد؛ مدلی که با هدف پر کردن خلأ در سبد محصولات این شرکت طراحی شده است.
بامو با کسب مجوز رانندگی بدون دخالت دست از سازمان ملل برای شاسیبلند iX3، مرسدس را در رقابت فناوری خودران پشت سر گذاشت.
در عصری پرآشوب، غولهای خودروسازی آلمان برای طراحی آینده به گذشته پناه بردهاند اما این یک بازگشت ساده نیست بلکه یک استراتژی برای بقا است.
یک استودیو طراحی خودرو در چین، جلوپنجره جنجالی بیامو M3 را اصلاح کرده است اما طرفداران معتقدند طرح اصلی بهتر بود.
درحالیکه همه از آینده برقی حرف میزنند، بامو در فروش خودروهای هشت سیلندر رکورد فروش تاریخی به ثبت رسانده است.
منصوری بار سراغ نسل جدید بامو M5 جدید رفته و با کیت بدنه فیبر کربنی و قدرت ۸۵۰ اسب بخاری، سدان باواریایی را به یک هیولای جنجالی تبدیل کرده است.
بامو M2 توربو دیزاین ادیشن نسخهای ویژه برای ادای احترام به ۲۰۰۲ توربوی دههٔ ۷۰ است که صرفاً با گیربکس دستی عرضه میشود.
بامو در سال ۲۰۰۱ یک سوپراسپرت ۱۱۶۰ کیلوگرمی با بدنه فیبر کربن و پیشرانهٔ M3 نسل E46 ساخت که تا سالها مخفی ماند.
تیونر آلمانی G پاور، بامو M8 را به هیولایی ۸۴۰ اسب بخاری تبدیل کرده که در ۲.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد.
جدیدترین آمار فروش، شکافی عمیق میان دو غول آلمانی را نشان میدهد؛ بامو با رشدی چشمگیر، رقیب دیرینهاش مرسدس بنز را پشت سر گذاشت.
در مصافی بین قویترین نسخهٔ بامو i5 برقی و دو سدان قدرتمند هیبریدی از مرسدس و پورشه، کدام خودرو سریعتر خواهد بود؟
نبردی که با یک V8 افسانهای آغاز شد، با غرش V10 به اوج رسید و امروز با توربوهای هوشمند ادامه دارد. تاریخچه جنگ قدرت سدانهای آلمانی را بخوانید.