آئودی

معرفی آئودی RS3 ناردو ادیشن 2020، سریع‌تر و باابهت‌تر!

همین ماه پیش بود که آئودی چهارمین نسل A3 اسپورت بک را معرفی کرد. تاکنون تصاویر جاسوسی مدل‌های پرفورمنس S3 و RS3 نیز منتشر شده و نسخه سدان این خودرو نیز در راه است؛ اما تا آن زمان چند ماهی فاصله وجود داشته و مشتریان فعلاً می‌توانند با نسل کنونی RS3 سر کنند. خوشبختانه آئودی نسل کنونی RS3 را با معرفی مدل سفارشی ناردو ادیشن جذاب‌تر کرده است.

آئودی تنها ۲۰۰ دستگاه از این خودرو که رنگ بدنه‌ی خاکستری ناردو دارد را به آمریکا خواهد فرستاد. در بخش جلو یک جلوپنجره تک فریم آئودی RS و در بخش عقب نیز خروجی‌های اگزوز گرد دیده می‌شوند. تکمیل کننده رنگ خاکستری بدنه نیز تریم مشکی است. این تریم در اسپویلر لبه‌ای عقب، آینه‌بغل‌ها و نشان‌های آئودی بکار رفته است. تکمیل کننده این کار نیز رینگ‌های ۱۹ اینچی دو رنگ می‌باشند.

نیروبخش RS3 ناردو ادیشن پیشرانه ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو است که قدرت ۳۹۴ اسب بخاری و گشتاور ۴۸۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک کواترو به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود.

اگرچه تغییری در پرفورمنس این خودرو رخ نداده اما RS3 ناردو ادیشن سقف سرعت بیشتر یعنی ۲۸۰ کیلومتر در ساعت را دارد که ۳۰ کیلومتر در ساعت بیشتر از RS3 استاندارد می‌باشد. سیستم اگزوز اسپورت آئودی با خروجی‌های مشکی‌رنگ نیز به‌صورت استاندارد در این خودرو وجود دارند.

داخل کابین هم کف‌پوش‌هایی با نشان RS، ورودی‌های هوای قرمز و کمربندهای ایمنی با همین رنگ دید می‌شوند. به این موارد باید کاکپیت مجازی ۱۲.۳ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو را نیز اضافه کنیم.

آئودی RS3 ناردو ادیشن ۲۰۲۰ قیمت پایه ۵۹,۹۰۰ دلاری داشته و از هم‌اکنون قابل سفارش است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. رامتین

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    این موتور 2.5 لیتری 5 سیلندر آئودی واقعا خوبه. تنها 5 سیلندر بازاره که با این توان عملکرد مشابهی با موتورهای 6 سیلندر 3 لیتری داره. فقط ای کاش گشتاورشو هم به 500 نیوتن برسونند. توان 400 اسب- گشتاور 500 نیوتن متر. احتمالا در آینده این ارتقا را مهندسین آئودی انجام خواهند داد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. amg 63

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (122 ديدگاه)

    برخللاف بنز کمپانی ائودی طراحی چشم نواز تری پیدا کرده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خیلی خوب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. بهزاد

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (64 ديدگاه)

    طراحی جلوش خیلی سادس بسبت به بقیه آئودی ها..ینی داد میزنه که من یه a3 ام…منتها با برچسب قیمتی 60 هزار تایی !!
    آئودی و شرکت های رقیب مثه بی ام و یا نباید به این سگمنت ( کلاس ؟ ) وارد میشدن یا این که حداقل یه ظاهر قشنگ تر بسازن براشون..چیه این عاخه ؟ ادم یاد ماشینای 20 هزار دلاریه شرکتای کره ایی میوفته تازه همونا خوشگل ترن !!…نا سلامتی این باید لوکس باشه !!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا