مرسدس بنز

معرفی سرویس اشتراک خودرویی مرسدس بنز

پیرو انتشار جزئیات ابتدایی در ماه‌های گذشته مرسدس بنز به‌صورت رسمی سرویس اشتراک پایلوت خود در آمریکا را معرفی کرد.


این سرویس که در فیلادلفیا و نشویل در دسترس است سه نوع سرویس با نام‌های سیگنیچر، رزرو و پریمیر را شامل می‌شود. مرسدس به‌طور تعجب‌آوری درباره انتشار اطلاعات خساست به خرج داده اما دلیل این کار مشخص است زیرا سرویس اشتراکی این برند در هر شهر کمی متفاوت می‌باشد.


برنامه سیگنیچر در نشویل هزینه ماهانه ۱۰۹۵ دلاری داشته و مشترک این برنامه خواهد توانست به خودروهای متنوعی شامل مدل‌های سدان، کوپه و کانورتیبل C 300، GLA 45، GLC 300 و GLC 300 کوپه و SLC 300 رودستر دسترسی داشته باشد.


اما برنامه رزرو هزینه ماهانه ۱۵۹۵ دلاری داشته اما با سفارش آن می‌توان به خودروهای لوکس‌تری همچون C43 سدان و کوپه، E300 سدان، E400 کوپه و استیشن، GLC 43، GLE 350 و SLC 43 دست یافت.

مصرف‌کنندگانی که می‌خواهند پشت فرمان S کلاس بنشینند خوش‌شانس نیستند زیرا برنامه پریمیر در این شهر عرضه نمی‌شود.


اما سرویس رزرو در فیلادلفیا هزینه ماهانه ۱۵۹۵ دلاری داشته ولی مشتریان این شهر نمی‌توانند خودروی SLC 43 را انتخاب کنند اما به مدل‌های سدان و کانورتیبل E400 دسترسی خواهند داشت.


مرسدس بنز سرویس پریمیر را در فیلادلفیا عرضه می‌کند. این سرویس هزینه ماهانه ۲۹۹۵ دلاری داشته و شامل خودروهای لوکس و پرفورمنسی همچون C63 S سدان و کوپه، E63 S سدان، S 560، GLE 63 S، GLE 63 S کوپه، GLS 550، G 550 و SL 550 می‌باشد.


مصرف‌کنندگانی که به این برنامه علاقه دارند باید در ابتدا هزینه فعال‌سازی ۴۹۵ دلاری را پرداخت کرده، حداقل ۲۱ سال سن داشته باشند و البته سابقه رانندگی آن‌ها قابل‌قبول باشد. شایان ذکر است مصرف‌کنندگان نمی‌توانند در خودروها سیگار کشیده و حیوانات خانگی خود را تنها با قفس‌های مخصوص می‌توانند حمل کنند.


این برنامه کمی گران‌قیمت است اما بدون محدودیت کارکرد و بیمه است. کاربران همچنین می‌توانند مستخدمی داشته باشند که خودروها را تمیز کرده و بنزین زده و کارهای این‌چنینی را انجام دهد. مرسدس همچنین تمامی سرویس‌های نگهداری و تعمیرات خودرو را انجام خواهد داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. سعید(تهران)

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (496 ديدگاه)

    برای افرادی که دستشون به دهنشون میرسه خوبه، هم دردسر سرویس و تعمیرات ندارن هم میتونن دائمی مدلای مختلف رو سوار بشن بخصوص برای بیزینس من ها و افرادی که کارشون جوریه که دائم توی چشم هستن هر چند روز یه مرسدس جدید می‌تونه خیلی جالب باشه، البته قیمتها یکم بالاست ولی همین که حق انتخاب جدیدی بجز خرید یا کرایه ماشین به مردم داده میشه خودش عالیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    خیلی خیلی میصرفه. بنظر من قیمتش اصلا بالا نیست.
    فرض کن شما یه مرسدس صفر بخری مثلا E کلاس با قیمت 60 هزار دلار و 5 سال هم سوارشی. اولا پول کامل ماشینو میدی و بعد از 5 سال پولت کلی افت میکنه و تازه تو این 5 سال پول اولیه میتونست کلی برات کار کنه، دوما هزینه های سرویس و نگهداری یه ماشین لوکس رو داری، سوما اون ماشینو 5 ساله سوار شدی و دلت میخواد عوضش کنی تا تنوع بشه، چهارما کلی باید وقت بذاری برای سرویس دوره ای و بنزین و کارواش و ….
    مگه اینکه یکی خیلی پولدار باشه و همه جور مدلی بخره و یه راننده هم استخدام کنه برای کارای دیگه که من خودم خوشم نمیاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      اتفاقاْ به نظر من گرونه چون همین خودروها رو میشه با یک سوم اینها بدون پیش پرداخت از طریق لیزینگ کرایه کرد. فرقش اینه که لیزینگ شما رو به یه مدل ماشین و حداقل زمان کرایه دو ساله محدود میکنه و بعضاْ محدودیت کارکرد (البته جریمه کارکرد اضافی زیاد نیست). هزینه نگهداری یه خودروی صفر با گارانتی و … خیلی کمه و بیش از ۱۰۰۰ دلار اختلاف قیمت این طرح با لیزینگ برای افرادی که زیر ۱۰۰۰۰ دلار درآمد خالص ماهیانه دارن منطقی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد حسین

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (489 ديدگاه)

      همه فرض هاتون درسته غیر از اولی
      اونجا که مثل ایران نیست کسی ماشین رو با پول نقد بخره
      هیچ کس پول ماشین رو یکجا نمیده
      همه از دم قسطی خرید می کنن. چه اونی که ماشین ارزون قیمت می خره چه اونی که ماشین لوکس می خره

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا