مرسدس بنز

نسخه AMG پیکاپ مرسدس X کلاس پشت چراغ قرمز

طرفداران پیکاپ های قدرتمند ۸ سیلندر از شنیدن اینکه مرسدس بنز برنامه‌هایی برای تولید نسخه AMG پیکاپ X کلاس ندارد ناراحت خواهند شد. این خودرو در حال حاضر یکی از قدرتمندترین مدل‌های کلاس خود در بازارهای اروپا و استرالیا بوده اما با عدم تولید مدل AMG نخواهد توانست به خودروهایی چون فورد رنجر رپتور نزدیک شود.


اطلاعات یاد شده توسط مدیر جهانی ون‌های مرسدس تأیید شده است. او در زمان معرفی پیکاپ جدید مرسدس در آفریقای جنوبی گفته است:

من فکر می‌کنم که این خودرو در بحث استایل و سایر موارد کاملاً احساس‌برانگیز است. به نظر من این محصول برای نسخه ۸ سیلندر صحیح نیست.

اگرچه ما تقریباً با نظرات مدیر مرسدس موافق هستیم اما پیشرانه‌ای چون نسخه ۶ سیلندر ۳ لیتری AMG می‌تواند در این پیکاپ بکار رود. این ایده توسط رئیس بخش ون‌های مرسدس در آفریقای جنوبی رد نشده است.


این مدیر گفته است:

در این مرحله ما نسخه AMG را تولید نخواهیم کرد اما طبیعتاً مدیران شرکت تقاضاها برای تولید چنین مدلی را در نظر خواهند گرفت. و اجازه دهید این خودرو عرضه شده و بازخورد مصرف‌کنندگان را مشاهده کنیم و قطعاً به گفت‌وگوهای خود با مدیران ارشد درباره احتمال تولید آن ادامه خواهیم داد. بیایید هیچ‌چیزی را رد نکنیم. ببینیم به کجا می‌رویم.


اگرچه تولید X کلاس AMG همانند یک سراب است اما ارائه نسخه cab-chassis حداقل برای بازار استرالیا قبلاً تأیید شده است. این نسخه متمرکز بر کارهای تجاری با دو تریم پایه عرضه خواهد شد و بدین ترتیب تعداد نسخه‌های پیکاپ جدید مرسدس به ۱۸ عدد افزایش خواهد یافت.

اما بد نیست اشاره‌ای هم به توضیحات مدیر مرسدس درباره نام X کلاس داشته باشیم. او گفته است:

زمانی که درباره استفاده از حرف‌های خاص برای نام‌گذاری خودرو فکر می‌کردیم گفتیم که X چه خوب است. و فکر کردیم که حرف X برای هماهنگی با جنبه‌های تجاری و گیرایی پیکاپ عالی بوده و سبک زندگی لوکس‌تری را نشان می‌دهد. ما متقاعد شدیم که X کلاس نامی قوی است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    حداقل گرافیک داخل چراغهای عقب رو درست کنید که خیلی چیپ هست / کلا خراب کردی مرسدس ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احسان

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (314 ديدگاه)

    اشتباه مرسدس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    اصلا این معرفی شد ناامید شدم کانسپتش خیلی طراحی چشم نواز و فضایی داشت طراحی داخلیش هم خیلی به محصولات بنز نزدیکتر بود در عین حال که مشخصه جوان پسندی داشت همه انتظار محصولی نزدیک به کانسپت رو داشتن که مدل تولیدی این شد!!!!!!!!!! احتمالا هم بازار مصرفش بیشتر سمت کشور های عربی باشه تا استرالیا و اروپا چون پیکاپ رو عمدتا برای کار میخوان اگر هم طرف بخره بعید میدونم دلش بیاد باهاش کود و یونجه جابه جا کنه البته به جز عربی که با رولزرویس برای شترش کاه و یونجه میبرد????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ACR VIPER

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    نسخه تولیدی چه از نظر ظاهر چه از نظر کابین با اون دو تا کانسپت سفید شهریه و سبز افروده فاصله فاحشی داره حد اقد یه شیش سیلندر (x43)افرود شبیه اون سبزه میساختن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا