بی ام و
- پیش فروش نسل جدید جیلی امگرند با قیمت باورنکردنی
- بررسی کشنده پیلسان 440؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت
- کدام نقاط جهان هیچ موتورسیکلتی ندارند و چرا؟
- بازتولید موستانگ ۱۹۶۹ با بدنه تمام فیبر کربنی و ۸۰۰ اسب بخار قدرت
- معرفی نسل جدید رنو توئینگو، هاچبک برقی اقتصادی با طراحی نوستالژیک
- جعبه فرمان خودرو؛ بررسی اجزا، عملکرد و نشانههای خرابی قطعات
- بازگشت برند قدیمی نورتون با سوپربایک ۲۰۶ اسب بخار ۱۲۰۰ سیسی
- بازگشت فراری ۵۹۹ به بازار با تولید محدود و قیمت ۱.۱ میلیون دلاری
- اتحاد آلفارومئو و مازراتی برای خلق خودروهای خاص
- معجزه هیبریدی: هونگچی HS6 مسافتی باورنکردنی را بدون توقف پیمود.
بامو سرانجام از نسخهٔ تولیدی موتورسیکلت ادونچر F 450 GS رونمایی کرد؛ مدلی که با هدف پر کردن خلأ در سبد محصولات این شرکت طراحی شده است.
بامو با کسب مجوز رانندگی بدون دخالت دست از سازمان ملل برای شاسیبلند iX3، مرسدس را در رقابت فناوری خودران پشت سر گذاشت.
در عصری پرآشوب، غولهای خودروسازی آلمان برای طراحی آینده به گذشته پناه بردهاند اما این یک بازگشت ساده نیست بلکه یک استراتژی برای بقا است.
یک استودیو طراحی خودرو در چین، جلوپنجره جنجالی بیامو M3 را اصلاح کرده است اما طرفداران معتقدند طرح اصلی بهتر بود.
درحالیکه همه از آینده برقی حرف میزنند، بامو در فروش خودروهای هشت سیلندر رکورد فروش تاریخی به ثبت رسانده است.
منصوری بار سراغ نسل جدید بامو M5 جدید رفته و با کیت بدنه فیبر کربنی و قدرت ۸۵۰ اسب بخاری، سدان باواریایی را به یک هیولای جنجالی تبدیل کرده است.
طی یک پروژهٔ عجیب، چهرهٔ بامو Z4 به تویوتا سوپرا پیوند زده شده و یک Z4 کوپه خلق شده است یعنی خودرویی که بامو سالها است تولید نکرده است.
بامو M2 توربو دیزاین ادیشن نسخهای ویژه برای ادای احترام به ۲۰۰۲ توربوی دههٔ ۷۰ است که صرفاً با گیربکس دستی عرضه میشود.
بامو در سال ۲۰۰۱ یک سوپراسپرت ۱۱۶۰ کیلوگرمی با بدنه فیبر کربن و پیشرانهٔ M3 نسل E46 ساخت که تا سالها مخفی ماند.
تیونر آلمانی G پاور، بامو M8 را به هیولایی ۸۴۰ اسب بخاری تبدیل کرده که در ۲.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد.
جدیدترین آمار فروش، شکافی عمیق میان دو غول آلمانی را نشان میدهد؛ بامو با رشدی چشمگیر، رقیب دیرینهاش مرسدس بنز را پشت سر گذاشت.
در مصافی بین قویترین نسخهٔ بامو i5 برقی و دو سدان قدرتمند هیبریدی از مرسدس و پورشه، کدام خودرو سریعتر خواهد بود؟
نبردی که با یک V8 افسانهای آغاز شد، با غرش V10 به اوج رسید و امروز با توربوهای هوشمند ادامه دارد. تاریخچه جنگ قدرت سدانهای آلمانی را بخوانید.
شرکت پرشیا خودرو و گروه پرشیا موبیلیتی، نماینده بی ام و و مینی در ایران است؛ جدیدترین شرایط فروش این خودروها را در پدال بخوانید:
مدیرعامل آلپینا توضیح داده است که چرا هدف این شرکت نه ساختن یک بامو M بهتر بلکه خلق کروزرهای لوکس و راحت برای پیمایشهای طولانی است.
مدیرعامل آلپینا توضیح داده است که چرا هدف این شرکت نه ساختن یک بامو M بهتر بلکه خلق کروزرهای لوکس و راحت برای پیمایشهای طولانی است.
مجموعهای بینظیر از ۲۲ خودروی بامو M به حراج گذاشته شده اما غیبت برخی مدلهای افسانهای در این کلکسیون ۴.۲ میلیون دلاری سؤالبرانگیز است.
بامو با حذف سه مدل X4، سری ۸ و Z4 به دلیل فروش پایین، خود را برای دوران جدید نئو کلاس آماده میکند. این سه خودرو جانشین مستقیمی نخواهند داشت.
ظاهرا بامو در تلاش است تا با حرکت در خلاف جریان اصلی، مشتریان تازهای پیدا کند.
تیونر معروف G پاور با رونمایی از بامو M4 روباز ۷۰۰ اسبی، این خودروی اسپرت را به یک تهدید جدی برای سوپراسپرتهای گرانقیمت تبدیل کرده است.
