هیوندای

Venue، جدیدترین عضو خانواده کراس‌اوورهای هیوندای

ماه آینده یک کراس اوور کاملاً جدید توسط هیوندای در نمایشگاه نیویورک رونمایی خواهد شد. این خودرو Venue نام داشته و کوچک‌ترین کراس اوور این برند محسوب خواهد شد.


تصاویر منتشر شده به همراه بیانیه‌ی این برند نشان دهنده‌ی خودرویی است که می‌خواهد مشتریان جوان‌تر را جذب کند. هیوندای می‌گوید نام این خودرو به چندین محل اشاره دارد که مردم می‌خواهند آنجا را ببینند؛ بنابراین نام Venue با ساختار نام‌گذاری کراس اوورها و شاسی بلندهای کنونی هیوندای کمی تفاوت خواهد داشت چراکه مدل‌هایی همچون کنا و سانتافه نام خود را از مکان‌های مشخصی گرفته‌اند.


جزئیات زیادی از این خودرو در دست نیست و تصویر تیزری منتشر شده از آن تنها نشان بزرگ Venue در پشت خودرو را نشان می‌دهد. البته تا زمان رونمایی از خودرو انتظار داریم تصاویر و تیزرهای بیشتری منتشر شود.

Hyundai Carlino SUV concept
Hyundai Carlino SUV concept
بچه کراس اوور جدید هیوندای چندین بار توسط عکاسان شکار شده و برخی می‌گویند این خودرو با کانسپت کارلینو که سه سال پیش در هند به نمایش درآمده بود ارتباط دارد. اگر این‌گونه باشد انتظار داریم فرمی جعبه مانند را ببینیم.

Hyundai Carlino SUV concept
جدای از طراحی بدنه، هیوندای Venue از برخی تکنولوژی‌های روز سود خواهد برد که از نظر ابعاد و قیمتی برای چنین خودرویی احساس‌برانگیز است. از جمله این تجهیزات می‌توان به صفحه لمسی ۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو و… اشاره کرد.


پیشرانه‌های گوناگونی برای این خودرو در نظر گرفته خواهد شد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به نسخه ۳ سیلندر ۱ لیتری بنزینی، ۱.۴ لیتری بنزینی تنفس طبیعی و ۱.۴ لیتری دیزلی اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۹ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (123 ديدگاه)

    طراحی اون نارنجیه چقدر زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. овsкиكMас

    ۹ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (66 ديدگاه)

    انگار اندازه کیا سول هست! البته شاید تو عکس اینطور بنظر میرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا