بی ام و
- آکورا NSX رودستر مرد آهنی در فیلم اونجرز به حراج گذاشته میشود!
- علت خوابیدن باتری ماشین و بهترین راههای پیشگیری و احیا
- شرایط تبدیل خودروی منطقه آزاد به پلاک ملی
- پورشه 911 GT2 RS و مرسدس AMG بلک سریز جدید برای نبردی تازه آماده میشوند
- پیش فروش نقد و اقساط تیگارد X35 پلاس؛ مرداد 1404
- کیا تاسمان به شاسیبلندی برای رقابت با جیپ رانگلر تبدیل میشود!
- معرفی نسخه ویژه و خیرهکننده میباخ S650 با الهام از ساحل کالیفرنیا
- توقف فروش با قیمتهای جدید؛ ایرانخودرو در برابر حکم تعزیرات
- رولزرویس داون منصوری، به دنبال جلبتوجه با فیبر کربن و قدرت بیشتر
- کیا سورنتو جدید یا هیوندای سانتافه 2025؛ مقایسه وارداتی های کره ای
جدیدترین ها
آلپینا، برند لوکس پرفورمنس با بیش از نیم قرن سابقه، حالا زیر چتر کامل بامو قرار گرفته و برای سال ۲۰۲۶ آماده تحول بزرگ میشود.
G پاور با تیونینگ بامو M3، قدرت پیشرانهٔ شش سیلندر را به ۷۰۰ اسب بخار و حداکثر سرعت را به ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت رسانده است.
بامو به مناسبت ۵۰ سالگی سری ۳، نسخه ویژهای را با ویژگیهای طراحی نوستالژیک معرفی کرده که فقط در 710 دستگاه برای بازار ژاپن ساخته میشود.
بامو ادعا میکند که شاسیبلند الکتریکی جدید iX3 پس از تنها 20 هزار کیلومتر رانندگی، ردپای کربنی کمتری نسبت به X3 بنزینی خواهد داشت.
ب ام و موجود در این ویدئو از سریعترین سوپراسپرت پورشه هم قدرت بیشتری دارد؛ اما آیا قدرت برای برتری کافی خواهد بود؟
مردی فنلاندی با بامو E39 به یک میلیون کیلومتر کارکرد رسید و ثابت کرد با نگهداری درست، این سدان آلمانی میتواند بهاندازه تویوتاها قابلاعتماد باشد.
بامو M با فروش نزدیک به ۱۰۶ هزار دستگاه در نیمه اول 2025، رکورد جدیدی ثبت کرد و مرسدس AMG را با فروش ۶۸ هزار دستگاه کاملاً مغلوب کرد.
بامو M3 CS تورینگ با ثبت زمان 7:29.49 دقیقه، رکورد سریعترین استیشن در پیست نوربرگرینگ را از آن خود کرد.
کانسپت بامو Z13 سال 1993 با طراحی سهنفره و پیشرانهٔ موتورسیکلت، هرچند به تولید نرسید، اما با ایدههای نوآورانهاش، الهامبخش مینی مدرن شد.
G پاور با تیونینگ بامو XM، قدرت را به 950 اسب بخار افزایش داده و برای ایجاد ظاهر تهاجمیتر از کیت بدنهٔ منصوری استفاده کرده است.
آلپینا XB7 با تیونینگ اختصاصی و 640 اسب بخار قدرت، شاسیبلند لوکس بزرگ و سطح بالایی است که رانندگی لذتبخشی دارد.
ابرشاسیبلند لوتوس الترا با هدف به چالش کشیدن بامو iX به میدان آماده است اما آیا در این نبرد بریتانیا و آلمان، لوتوس موفق خواهد شد؟
بامو سری ۳ در ۵۰ سال و هفت نسل، تغییرات بزرگی را تجربه کرده است. از E21 کلاسیک تا G20 مدرن، کدام نسل بهترین ترکیب طراحی و مهندسی را ارائه داد؟
بامو وعده داده که پیشرانههای شش سیلندر خطی و V8 خود را حتی با قوانین سختگیرانه یورو ۷ بدون افت عملکرد حفظ کند.
آئودی RS Q8 پرفورمنس و بامو X6 M کامپتیشن از لحاظ مشخصات روی کاغذ بسیار به هم نزدیک هستند اما در واقعیت کدامیک سریعتر است؟
کراساور بیامو X2، با دو نوع پیشرانه وارد ایران شده است. این مدل، خودرویی لوکس و پرشتاب با ابعاد کوچک و امکانات قابل توجه محسوب میشود.
بامو خبر از ارائهٔ یک پکیج پیست جذاب برای M2 داده که با بال بزرگ عقب، اسپلیتر جلو و رینگهای سبکوزن از سال آینده عرضه خواهد شد.
AC اشنیتزر پکیج تیونینگی را برای بامو M5 جدید تدارک دیده که برای هردو نسخه سدان استیشن قابل سفارش است و قدرت را به 810 اسب بخار افزایش میدهد.
بامو هیدروژن ۷، یک پروتوتایپ تولید محدود با موتور 6 لیتری V12 بود توانایی کار با بنزین و هیدروژن را داشت و پیشگام خودروهای هیدروژنی محسوب میشد.
تصادف شدید پورشه GT3 RS و بامو M2 در نوربرگرینگ، منجر به انفجار دو خودرو شد. خوشبختانه رانندگان جان سالم به دربردند، اما خودروها کاملاً از بین...