کادیلاک

مقایسه کادیلاک اسکالید V با رقبا، آلپینا XB7، مرسدس GLS63 و دورانگو هلکت

پس از مدت‌ها انتظار و گمانه‌زنی، سرانجام بخش V کادیلاک سراغ اسکالید رفته و نسخهٔ پرفورمنس این شاسی‌بلند فول سایز را معرفی کرده است. این برای اولین بار است که نشان V را روی اسکالید می‌بینیم. این غول قدرتمند و گران‌قیمت آمریکایی اما رقبای زیادی ندارد و در حال حاضر تنها دو یا با اغماض سه خودرو را می‌توان از رقبای آن برشمرد که در ادامه مقایسه‌ای بین آن‌ها خواهیم داشت.

کادیلاک اسکالید V

پیشرانه۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ
قدرت۶۸۲ اسب بخار
گشتاور۸۸۵ نیوتن متر
گیربکس۱۰ سرعته اتوماتیک
وزن۲۸۲۰ کیلوگرم
شتاب صفر تا ۹۶۴.۴ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر۱۲.۷ ثانیه
حداکثر سرعت۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
قیمت پایه۱۵۰,۰۰۰ دلار

مهم‌ترین ویژگی اسکالید V پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ آن است که با سدان اسپرت CT5-V بلک‌وینگ مشترک است. البته این موتور در اینجا به سوپرشارژر بزرگ‌تری مجهز شده که قدرت را با ۱۴ واحد افزایش به ۶۸۲ اسب بخار رسانده است هرچند که گشتاور آن کمی کاهش یافته و به ۸۸۵ نیوتن متر رسیده است. هرچند انتقال نیروی عظیم این موتور همچنان توسط همان گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک اسکالید معمولی صورت می‌گیرد اما در اینجا این گیربکس از نو تنظیم شده تا با قدرت بیشتر موتور و همین‌طور شخصیت اسپرت خودرو هماهنگ شود. اسکالید V همچنین به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است که می‌تواند تا ۶۷ درصد از نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل کند. این شاسی‌بلند اسپرت در دو نسخهٔ معمولی و کشیده یا ESV عرضه می‌شود که در نسخهٔ معمولی ۲۸۲۰ کیلوگرم وزن دارد اما علیرغم این وزن سنگین، ظرف تنها ۴.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۲.۷ ثانیه طی می‌کند. حداکثر سرعت اسکالید V اما روی تنها ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. قیمت این ماشین از ۱۵۰ هزار دلار آغاز می‌شود که آن را به گران‌ترین خودروی این جمع تبدیل می‌کند.

دوج دورانگو هلکت

پیشرانه۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ
قدرت۷۱۰ اسب بخار
گشتاور۸۷۵ نیوتن متر
گیربکس۸ سرعته اتوماتیک
وزن۲۴۲۰ کیلوگرم
شتاب صفر تا ۹۶۳.۵ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر۱۱.۵ ثانیه
حداکثر سرعت۲۹۰ کیلومتر بر ساعت
قیمت پایه۸۲,۵۹۰ دلار

دورانگو هلکت هم مثل اسکالید V از یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ استفاده می‌کند که با خودروهای دیگری مثل دوج چارجر و چلنجر مشترک است. این موتور اما ۷۱۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که با اختلاف از همهٔ خودروهای این لیست بیشتر است. بااین‌حال، دورانگو هلکت در تعداد محدودی فقط با مدل ۲۰۲۱ تولید شد و هم‌اکنون امکان خرید آن وجود ندارد. به همین دلیل، همان‌طور که کادیلاک ادعا کرده است، اسکالید V قوی‌ترین شاسی‌بلند فول سایز حال حاضر بازار محسوب می‌شود. دورانگو هلکت اما ۴۰۰ کیلوگرم از اسکالید V سبک‌تر است و به همین دلیل در پرفورمنس خیلی بهتر از رقیب هم‌وطن خود عمل می‌کند به‌گونه‌ای که ظرف تنها ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و ۴۰۰ متر را در ۱۱.۵ ثانیه طی می‌کند. هردوی این اعداد حدود یک ثانیه از اسکالید V سریع‌تر هستند. دورانگو هلکت همچنین تقریباً نصف کادیلاک قیمت دارد و بسیار ارزان‌تر است اما از سوی دیگر، از لحاظ تجمل، کیفیت و تکنولوژی هرگز در برابر اسکالید V حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

آلپینا XB7

پیشرانه۴.۴ لیتری V8 توئین توربو
قدرت۶۲۰ اسب بخار
گشتاور۸۰۰ نیوتن متر
گیربکس۸ سرعته اتوماتیک
وزن۲۶۶۰ کیلوگرم
شتاب صفر تا ۹۶۴.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر۱۲.۶ ثانیه
حداکثر سرعت۲۹۰ کیلومتر بر ساعت
قیمت پایه۱۴۲,۲۹۵ دلار

آلپینا XB7 قوی‌ترین شاسی‌بلند حال حاضر بی‌ام‌و محسوب می‌شود که حتی از X5 M هم قدرت بیشتری دارد. این قصر مجلل و قدرتمند باواریایی از همان پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی آشنای بی‌ام‌و با کد N63 استفاده می‌کند که آن را در خودروهای مختلفی مثل X7 xDrive50i و M550i دیده‌ایم ولی آلپینا این پیشرانه را تقویت کرده و خروجی آن را به ۶۲۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور رسانده است. بااین‌حال، XB7 هنوز هم به میزان قابل‌توجهی از اسکالید V ضعیف‌تر است ولی از سوی دیگر، ۱۶۰ کیلوگرم هم وزن کمتری دارد. به همین دلیل، آلپینا ۰.۴ زودتر از کادیلاک از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در مسافت ۴۰۰ متر هم با اختلافی جزئی سریع‌تر است. همچنین این خودرو مثل همهٔ ساخته‌های آلپینا سقف سرعت بالایی دارد که به ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و بسیار از اسکالید V بیشتر است. XB7 علاوه بر پیشرانهٔ قدرتمند، ارتقاءهای دیگری را هم تجربه کرده که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به تنظیم خاص تعلیق با ارتفاع کمتر و تجهیز به سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب اشاره کرد. این خودرو با قیمت پایهٔ ۱۴۲ هزار دلار، تنها حدود ۸ هزار دلار از اسکالید V ارزان‌تر است.

مرسدس GLS63 AMG

پیشرانه۴.۰ لیتری V8 توئین توربو
قدرت۶۱۲ اسب بخار
گشتاور۸۵۰ نیوتن متر
گیربکس۹ سرعته اتوماتیک
وزن۲۶۹۰ کیلوگرم
شتاب صفر تا ۹۶۴.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر۱۲.۴ ثانیه
حداکثر سرعت۲۸۰ کیلومتر بر ساعت
قیمت پایه۱۳۳,۱۵۰ دلار

و سرانجام به ضعیف‌ترین عضو این جمع و یکی از اصلی‌ترین رقبای اسکالید V یعنی مرسدس GLS63 AMG رسیدیم. مثل دیگر خودروهای این لیست، پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی این شاسی‌بلند اسپرت هم با بسیاری از دیگر محصولات AMG مثل سدان E63 مشترک است. این موتور ۶۱۲ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ ۴Matic به هر چهارچرخ تحویل می‌دهد. GLS63 تنها خودروی این جمع است که از سیستم هیبریدی خفیف ۴۸ ولت بهره می‌برد که می‌تواند به‌طور موقتی ۲۲ اسب بخار قدرت به نیروی موتور بنزینی اضافه کند. به لطف این ویژگی‌ها، شاسی‌بلند پرچم‌دار مرسدس ظرف تنها ۴.۰ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که دقیقاً با آلپینا یکسان و از کادیلاک سریع‌تر است. حداکثر سرعت این خودرو به‌صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است اما با سفارش پکیج رانندهٔ AMG این عدد به ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا می‌کند. قیمت GLS63 از ۱۳۳ هزار دلار شروع می‌شود که حدود ۱۰ هزار دلار از آلپینا و ۱۷ هزار دلار از کادیلاک ارزان‌تر است.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. MOTORE PUSHROD

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    قطعا انتخابم اسکلید با موتوره پوشراده

    مرسی از اقای دهقان که با وجود تسخیر و به اسارت گرفتن پدال توسط دیکتاتوری زومیت و ایرانی شدن پست ها همچنان به ترجمه مطالب هیجان انگیز ادامه میده

    موافقم ۶۴
    مخالفم ۲۵
    1. عليرضا

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (19 ديدگاه)

      اره، اگه پدال بره سراغ اخبار خودرو های ایرانی دیگه مخاطب هاش رو از دست میده

      موافقم ۵۴
      مخالفم ۱
    2. ممد ژانگولر

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (2611 ديدگاه)

      هر چهرتاشون عشقن ولی من به مرسدس بنز amg رای دادم چون خیلی دوست داشتنیه

      موافقم ۵۳
      مخالفم ۱۸
      1. من⁦^_^⁩

        ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (202 ديدگاه)

        من واقعا جز بیمر که کلا با طراحیش حال نمیکنم و از همه چیز یکم بود بین همه مردد بودم ولی به قول شما ای ام جی خیلی دوست داشتنیه

        موافقم ۱۷
        مخالفم ۶
        1. ممد ژانگولر

          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (2611 ديدگاه)

          داداش لامصب نمیدونم این بنز چیه انقدر دوست داشتنیه

          من اول فکر میکردم ما ایرانیها بنز تو خونمونه ولی اونور آب هم الخصوص خود آمریکا عاشق بنزن

          میشینی توش دیگه نمیخوای بیایی بیرون

          خداوکیلی کمپانی خوبیه

          موافقم ۲۱
          مخالفم ۷
        2. viper2

          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (728 ديدگاه)

          بنز خیلی عالیه . the best or nothing
          ولی این مدلش طراحیش هر چی فکر میکنم قشنگ نیست . شما هم همینجوری هستین؟ . وگرنه کیفیت عالیش که نیاز به گفتن نداره

          موافقم ۱۵
          مخالفم ۵
        3. ممد ژانگولر

          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (2611 ديدگاه)

          وایپر داداش برعکس این مدل بنز خیلی هم زیباست
          دلیلشم اینه تو این ابعاد و اندازه که بخواد بره به جنگ با آمریکاییها تا حالا نداشته

          هم تونسته ابهت حفظ کنه هم استیل همیشگیشو‌
          کیفیت هم مثل همیشه ازش میچیکه

          موافقم ۶
          مخالفم ۳
    3. ممد میر

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (43 ديدگاه)

      چینی شدن پست ها کلمه مناسب تری هست

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۱
    4. Reza Waffen SS

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (3486 ديدگاه)

      آلپینا XB7
      مرسدس GLS63
      کادیلاک اسکالید وی
      دورانگو هلکت

      موافقم ۴
      مخالفم ۱۹
  2. AMANTE

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (701 ديدگاه)

    توی اروپا باشم میرم سراغ آلپینا XB7 اما اگه توی آمریکا باشم کادیلاک اسکلید V رو انتخاب میکنم.

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۳۳
  3. R@m!n

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (2246 ديدگاه)

    این ماشین ها هیچ کدوم رقیب اسکلید نیستن.

    رسیدن به شتاب پایین رو یه کراس اوور خیلی راحت تر از یه SUV هست. اینکار جی ام خودش یه شاهکار بحساب میاد که روی SUV سه ردیفه به همچین پرفورمنسی رسیدن.

    موافقم ۴۳
    مخالفم ۲۸
    1. BMW/M-POWER

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (27 ديدگاه)

      تمامی رقبای اسکالید به اندازه ی کافی سنگین هستن
      اختلاف وزن GLS با اسکالید فقط ۱۳۰ کیلوگرمه که با توجه به اینکه اسکالید ۷۰ اسب قدرت بیشتری داره این اختلاف وزن حتی بیشتر از نیاز هم جبران شده
      پس چیزی به عنوان شاهکار وجود نداره الکی جوگیر نشیم
      پس عامل وزن اینجا همه چیزو مشخص میکنه نه اینکه بگیم فلانی کراس اوره یا SUV سه ردیفه خیلی موقع ها لازم نیست زیاد ریز بشیم توی یه موضوع

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۱۹
      1. Amir Machine

        ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (1056 ديدگاه)

        همه چیز فقط تو وزن و قدرت خلاصه نمیشه و عوامل دیگه‌ای هم دخیل هستن که مهم‌تر از همه، شاسی مستقل اسکالید هست
        این نوع شاسی اصلاً برای یه ماشین پرفورمنس مناسب نیست و نیازمند تنظیمات خاصی برای تعلیق هست
        در حال حاضر بجز اسکالید V، هیچ شاسی‌بلند پرفورمنسی با شاسی مستقل نداریم
        علاوه بر این، ابعاد اسکالید از GLS بسیار بزرگ‌تر و با فرم جعبه‌ای شکل، آئرودینامیکش ضعیف‌تره
        و نکته آخر و مهم اینکه تا جایی که میدونم، اسکالید V لانچ کنترل نداره ولی هر سه ماشین دیگه دارن

        موافقم ۱۲
        مخالفم ۱۱
        1. sam

          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (1143 ديدگاه)

          G63 AMG با شاسی مستقل و آئرو ضعیفتر این شتاب ۳/۹ ثبت میکنه
          این اسکالید v ماشین جالبی نیست در کل هندلینگش به خوبی رقبای شاسی یکپارچه نیست تو خط مستقیم کند تره تاپ اسپیدشم از فولکس‌واگن گلف کمتره قیمتشم ک بیشتر همه

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۲۱
        2. viper2

          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (728 ديدگاه)

          الان ه شما هم اسکالید ندادن . تا ماشینی رو ندیدی و سوار نشدی نظر نده . خود من تا وقتی که رنجرور جدید ندیده بودم میگفتم اه اشغال انگلیسی ولی وقتی از نزدیک دیدمش گفتم اوووو عجب ماشینیه پسر . یا مثلا خود من تا وقتی کامارو ندیده بودم میگفتم اشغالی بیش نیست ولی وقتی دیدم عاشقش شدم . و هزار تا مثال دیگه . اگه اسکالید بد بود که اینقدر محبوب نبود و فروش نداشت . سلطان اس یو وی ها (البته نه در افرود) اسکالید هست . با افتخار .

          هنوزم اون رپر قدیمی زندس .
          …..
          ….
          هنوز وفا داره به کادیلاک و جانی واک ….

          موافقم ۱۴
          مخالفم ۵
        3. BMW/M-POWER

          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (27 ديدگاه)

          شاسی مستقل توی ۲۰۲۳ میتونه کاملا مثل شاسی یکپارچه عمل کنه دیگه مثل گذشته نیست
          منکر این نیستم که ستاپ تنظیمات کشش و کنترل کشش برای تعلیق روی شاسی مستقل سخت تر هست ولی انجامش شاهکار نیست
          در ضمن اسکالید v لانچ کنترل داره
          Along with this, a Launch control function feature is also available in the Escalade-V
          With the full-time active all-wheel drive system to enhance traction
          و این اعداد اعلامی شرکت روی لانچ کنترل فعال گرفته شده
          نکته ی بعدی اینکه انجین های سوپرشارژ بیشتر قدرت و گشتاور رو روی دور های پایین تر به لطف سوپرشارژر در اختیار دارن و عملا تاخیری دیده نمیشه و این یه مزیت برای اسکالید هست
          در مورد آئرودینامیک اگر بخوام خط مستقیم رو توی ۴۰۰ متر در نظر بگیرم به نظرم تاثیر باد بیشتر توی اواخر درگ خودشو نشون میده

          موافقم ۱۲
          مخالفم ۱
      2. R@m!n

        ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (2246 ديدگاه)

        حالا شما فرق این دو شاسی رو مطالعه کن کسی اینجا جوگیر نشده.

        مگه سوپراسپرته که وزن کمتر یا بیشتر عامل تاثیر گذار باشه اصلا بحث سر وزن نیست. شاسی نردبانی ضریب درگ بالاتری به همراه میاره از طرفی هوای بیشتری زیر ماشین جمع میشه و عملا هندلینگ و پایداری از بین میره. در کنار این موضوع موتور پوشراد قدیمی داره که در هیچ صورتی حریف موتورهای مدرن آلمانی نمیشه. تمام ضعف هاشو با تعلیق پشرفته و لانچ کنترل و گیربکس جبران کردن.

        با همه این اوصاف رسیدن به این شتاب شاهکاره.

        موافقم ۶
        مخالفم ۱۰
        1. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (1911 ديدگاه)

          باز شروع کردیا.خوبه کویلاک انجین بلک وینگ رو هم داره که ۴ سوپاپ در هر سیلندر و تویین توربو و کوهی از تکنولوژیه ولی شک نکن انجین ls4 چیزی داره که بقیه ندارن.فکر کن جنرال موتورز هر دو رو همزمان داره حتی انجین بی رقیب ls5 رو هم داره ولی بازم انجین پوشراد هستش که حرف اول و آخر رو میزنه.

          موافقم ۷
          مخالفم ۴
    2. من⁦^_^⁩

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (202 ديدگاه)

      البته که دوج دورانگو و مرسدس جی ال ای هردو سه ردیفه هستن ولی یه کاپوت گنده نزدن که حس عظمت بده
      از وزنا هم معلومه

      موافقم ۹
      مخالفم ۱
  4. A.M.D

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (37 ديدگاه)

    بنز

    موافقم ۳۲
    مخالفم ۱۸
  5. ارش

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (35 ديدگاه)

    مرسدس و بی ام و .

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۲۳
  6. javadhy

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (288 ديدگاه)

    شخصا به بنز رای دادم چون بنز برند مورد علاقمه ولی توی این جمع هیچکدوم شخصیت کادیلاکو ندارن در مورد دوجم بگم مثل همیشه اعداد مربوط به سرعت تحسین برانگیزه قشنگ یادمه تو درگش با اوروس تا حدود ۲۰۰ متر اول از اوروس جلو بود

    موافقم ۳۵
    مخالفم ۱۵
  7. Alan.r

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (211 ديدگاه)

    ۱۰۰% بنز
    قدرتمند لوکس جذاب عاشقشم

    موافقم ۳۱
    مخالفم ۱۸
  8. Alan.r

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (211 ديدگاه)

    دورانگو هم با این مشخصات و قیمت خیلی وسوسه برانگیزه البته به اندازه بقیه لوکس نیست

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۱
  9. viper2

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (728 ديدگاه)

    کادیلاک .

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۱۶
  10. Carlover

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (119 ديدگاه)

    بنز و اسکالید

    موافقم ۳۳
    مخالفم ۲
  11. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1911 ديدگاه)

    اسکالید قویترین suv جهان هستش.ولی برا اولین باره یه کراس اوور رو به suv ترجیه میدم.دورانگو هلکت اصلا نمیشه ازش گذشت.فکر کنید اضافه مبلغ پرداختی اون ۳تا رو خرج دورانگو کنی.البته انقدر خوفه که به تقویت اصلا نیاز نداره.اسکالید هم با اون صدای وحشیانش میاد پوست بقیه رو بکنه.یعنی جیپ هم شاکی بشه هلکت رو ببره رو گرند واگونیر.۷۹۷ اسب

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۲۱
  12. GMA

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1601 ديدگاه)

    رنجروور SV LWB رقیبش نیست؟! اگه هست که قطعا رنجروور وگرنه خود اسکالید به همراه AMG

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۲
  13. AMIR / ARMI

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    پدال یه مطلبی گذاشته بود
    ( مورد توجه ترین برند خودرویی آمریکا ) که بی ام و هم اول بود کادیلاک دوم بود
    مورد توجه ترین خودروی بازار آمریکا هم که ادامه مطلب پدال ترجمه نکرده بود کادیلاک اسکالید بود
    انتخاب من هم کادیلاک هست !

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۷
  14. پیام

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (88 ديدگاه)

    هیچ ماشینی جایگاه بنز رو نداره. این مسئله تو فرمول یک، suv ، ماشین سنگین و … ثابت شده

    موافقم ۲۵
    مخالفم ۲۰
  15. Sina

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (701 ديدگاه)

    انتخاب من کادیلاک اسکالید هستش چونکه توی همه موارد نمره قبولی رو میگیره و اینجوری نیست که توی یه زمینه بهترین باشه و توی مورد بعدی حرفی برای گفتن نداشته باشه
    هم شاسی بدنش جداست پس آفرودش بهترینه
    هم شتاب و سرعتش و صدای موتورش قابل قبوله
    هم تجمل و کیفیتش
    هم فضای سرنشینش
    هم سوپرشارجره که یعنی نسبت به توربو کارایی و دوام بهتری داره
    پس یک پکیج کاملع

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۷
  16. Jdm باز

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    اگه فقط دنبال قدرتی و به داشتن تکنولوژی و اپشن های لوکس اهمیت نمیدی، دورانگو
    اگه دنبال قدرتی و در کنارش لوکس بودن و تکنولوژی رو هم میخوای اسکالید
    اگه دنبال لوکس بودن هستیو در کنارش قدرت خوبی هم داشته باشه xb7 و gls63

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۱
  17. ارین صاحب جمعی

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (818 ديدگاه)

    Gls خداست

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۵
  18. Clean energy (صیانت!)

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1150 ديدگاه)

    بنز و اسکالید
    به نظرم واقعا هردو عالین

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۱
  19. TML BN

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (545 ديدگاه)

    جنگ فن بنز ها با امریکن فن ها سر GLS و اسکالید
    من با اینکه طرفدار بنزم ولی به اسکالید رای دادم

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱۳
    1. TML BN

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (545 ديدگاه)

      البته واقعاً اسکالید و gls دو نیا متفاوت اند

      موافقم ۸
      مخالفم ۰
  20. پدرام

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (286 ديدگاه)

    در کیفیت بنز شکی نیست اما به نظرم دیگه زیادی ساده است! از عقب که نگاه کنید بیشتر شبیه یه ون کشیده است آن چنان مثل بقیه حس اس یووی فول رو نمی ده بین اینها تنها اسکالید این حس رو القا می کنه

    موافقم ۷
    مخالفم ۷
  21. BMW/M-POWER

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (27 ديدگاه)

    همه ی رقبا قابل احترام هستن ولی انتخابم قطعا GLS هست

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  22. امیر

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (2822 ديدگاه)

    نمیدونم چرا دورانگو حضور داره ، چون به هیچ‌وجه در این کلاس جای نمیگیره و باید گرند واگونیر با موتور جدید مقایسه میشد
    البته که از نظر پرفورمنس و قیمت بسیار برتری داره

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
  23. TML BN

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (545 ديدگاه)

    البته واقعاً اسکالید و gls دو نیا متفاوت اند

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  24. یوسفی

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    کادیلاک عشق است

    موافقم ۶
    مخالفم ۵
  25. 2311

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (473 ديدگاه)

    تا وقتی مدل x هست چرا باید به این آلاینده های زشت حتی فکر کرد

    موافقم ۳
    مخالفم ۱۹
    1. محمد

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (212 ديدگاه)

      امثال شما لیاقتتون سوار شدن به همون جارو برقیاس

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  26. Mamad

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    کادیلاک رو انتخاب میکنم اما از لحاظ قیمت
    دوج دورانگو هم عالیه

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  27. بهمن

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (27 ديدگاه)

    به ترتیب اسکالید – بنز – دورانکو – آلپینا

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  28. بهمن

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (27 ديدگاه)

    واقعا این بنز چه ابهتی داره چه شخصیتی داره

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  29. بهمن

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (27 ديدگاه)

    آقای باکلاس بنز

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  30. mm-yarlou

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (229 ديدگاه)

    شما همه من با دورانگو

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا