N°۴ که جانشین DS4 خواهد بود، با طراحی خیرهکننده، کابین لوکس و پیشرانههای الکتریکی و هیبریدی قدرتمند رونمایی شده است تا استانداردهای جدیدی در کلاس خود تعریف کند.
دیاس از مدل N°۴ رونمایی کرده است؛ خودرویی که در اصل نسخهای بازطراحیشده و بهروز از DS4 محسوب میشود. این مدل با الهام از پرچمدار N°۸ تغییرات قابلتوجهی نسبت به نسل قبلی خود دارد و با طراحی لوکستر و حفظ جذابیت ظاهری آشنا، گامی بزرگ بهسوی آینده برداشته است. در نمای جلویی، N°۴ با جلوپنجرهای باریک و نورانی، لوگوی دیاس درخشان و چراغهای روز بازطراحیشده، ظاهری متمایز پیدا کرده است. سپر جدید با ورودی هوای بزرگتر در بخش پایینی، به همراه کاپوتی که ۱۲ میلیمتر کشیدهتر شده و بخشی از جلوپنجره را میپوشاند، حس لوکس بودن را تقویت میکند. در نمای کناری، خطوط آشنا با چرخهای ۱۹ یا ۲۰ اینچی و سقف شناور دیده میشود. در عقب، جزئیات تیرهرنگ و نشانهای جدید، تغییرات ظریفی را به نمایش میگذارند.
کابین N°۴ در نگاه اول آشنا به نظر میرسد، اما با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی صفحه آمپر دیجیتال و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۱۰ اینچی، تجربهای مدرنتر ارائه میدهد. مدلهای ردهبالا با روکش آلکانتارا، چرم ناپا قهوهای و تریم چوب خاکستر قهوهای عرضه میشوند. گرمکن صندلیهای جلو، شارژر بیسیم گوشی و سیستم صوتی ۱۴ بلندگوی فوکال نیز از آپشنهای قابل سفارش هستند. فضای بار در نسخه هیبریدی ۴۳۰ لیتر، در نسخه پلاگینهیبریدی ۳۶۰ لیتر و در نسخه الکتریکی ۳۹۰ لیتر است.
نسخه تمام الکتریکی N°۴ E-Tense مجهز به باتری ۵۸.۳ کیلووات ساعت و موتور الکتریکی با قدرت ۲۱۰ اسب بخار و گشتاور ۳۴۳ نیوتن متر است. این مدل با استاندارد WLTP، برد ترکیبی ۴۵۰ کیلومتر ارائه میدهد. شارژر سریع ۱۲۰ کیلوواتی DC میتواند باتری را در حدود ۳۰ دقیقه از ۲۰٪ به ۸۰٪ برساند. نسخه پلاگینهیبریدی از موتور بنزینی چهار سیلندر توربوشارژ و موتور الکتریکی یکپارچه با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه بهره میبرد. باتری جدید ۱۴.۶ کیلووات ساعت، برد الکتریکی را ۳۰٪ افزایش داده و به ۸۱ کیلومتر رسانده است. این مدل با قدرت ترکیبی ۲۲۲ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر، شتاب صفرتاصد را در ۷.۱ ثانیه (۰.۳ ثانیه سریعتر از نسل قبل) طی میکند.
نسخه هیبریدی با موتور بنزینی ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربوشارژ و گیربکس شش سرعته دوکلاچه با موتور الکتریکی یکپارچه عرضه میشود. این مدل ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. به گفته دیاس، رانندگان میتوانند تا ۵۰٪ از زمان رانندگی شهری را در حالت تمام الکتریکی سپری کنند.