N°۴ که جانشین DS4 خواهد بود، با طراحی خیرهکننده، کابین لوکس و پیشرانههای الکتریکی و هیبریدی قدرتمند رونمایی شده است تا استانداردهای جدیدی در کلاس خود تعریف کند.
دیاس از مدل N°۴ رونمایی کرده است؛ خودرویی که در اصل نسخهای بازطراحیشده و بهروز از DS4 محسوب میشود. این مدل با الهام از پرچمدار N°۸ تغییرات قابلتوجهی نسبت به نسل قبلی خود دارد و با طراحی لوکستر و حفظ جذابیت ظاهری آشنا، گامی بزرگ بهسوی آینده برداشته است. در نمای جلویی، N°۴ با جلوپنجرهای باریک و نورانی، لوگوی دیاس درخشان و چراغهای روز بازطراحیشده، ظاهری متمایز پیدا کرده است. سپر جدید با ورودی هوای بزرگتر در بخش پایینی، به همراه کاپوتی که ۱۲ میلیمتر کشیدهتر شده و بخشی از جلوپنجره را میپوشاند، حس لوکس بودن را تقویت میکند. در نمای کناری، خطوط آشنا با چرخهای ۱۹ یا ۲۰ اینچی و سقف شناور دیده میشود. در عقب، جزئیات تیرهرنگ و نشانهای جدید، تغییرات ظریفی را به نمایش میگذارند.
کابین N°۴ در نگاه اول آشنا به نظر میرسد، اما با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی صفحه آمپر دیجیتال و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۱۰ اینچی، تجربهای مدرنتر ارائه میدهد. مدلهای ردهبالا با روکش آلکانتارا، چرم ناپا قهوهای و تریم چوب خاکستر قهوهای عرضه میشوند. گرمکن صندلیهای جلو، شارژر بیسیم گوشی و سیستم صوتی ۱۴ بلندگوی فوکال نیز از آپشنهای قابل سفارش هستند. فضای بار در نسخه هیبریدی ۴۳۰ لیتر، در نسخه پلاگینهیبریدی ۳۶۰ لیتر و در نسخه الکتریکی ۳۹۰ لیتر است.
نسخه تمام الکتریکی N°۴ E-Tense مجهز به باتری ۵۸.۳ کیلووات ساعت و موتور الکتریکی با قدرت ۲۱۰ اسب بخار و گشتاور ۳۴۳ نیوتن متر است. این مدل با استاندارد WLTP، برد ترکیبی ۴۵۰ کیلومتر ارائه میدهد. شارژر سریع ۱۲۰ کیلوواتی DC میتواند باتری را در حدود ۳۰ دقیقه از ۲۰٪ به ۸۰٪ برساند. نسخه پلاگینهیبریدی از موتور بنزینی چهار سیلندر توربوشارژ و موتور الکتریکی یکپارچه با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه بهره میبرد. باتری جدید ۱۴.۶ کیلووات ساعت، برد الکتریکی را ۳۰٪ افزایش داده و به ۸۱ کیلومتر رسانده است. این مدل با قدرت ترکیبی ۲۲۲ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر، شتاب صفرتاصد را در ۷.۱ ثانیه (۰.۳ ثانیه سریعتر از نسل قبل) طی میکند.
نسخه هیبریدی با موتور بنزینی ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربوشارژ و گیربکس شش سرعته دوکلاچه با موتور الکتریکی یکپارچه عرضه میشود. این مدل ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. به گفته دیاس، رانندگان میتوانند تا ۵۰٪ از زمان رانندگی شهری را در حالت تمام الکتریکی سپری کنند.
F22RAPTOR
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ایران خودرو واسه نسل جدید دنا
باید ازین الگو بگیره
ابه امید خدا سال 1450 خورشیدی
محسن
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴نمیدونم چرا هرچی بیشتر نگاه میکنم بیشتر ازش خوشم میاد،مخصوصا رنگ سیاهش
Mohammad
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴لامصب دی اس طراحی اتاق و کابینش رو انگار دادن دست فرزامینی ها یا افرادی که رفتن به ماه ، یه بار یوار دی اس ۷ شدم چقدر کابینش زیبا لوکس و خفن بود البته به کابین رولز رویی نمیرسه ولی خب از لحاظ قیمتی خیلی کمتره اینم حساب کنید به نطرم فرانسوی ها واقعاً در صنعت خودروسازی پتانسیل بالایی دارن و از این رقابت دارن عقب میفتن
Mohammad
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴بابت غلط املایی زیاد ببخشید بنده تاچ گوشیم شکسته
amir
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴من احساس میکنم طراحی موزون و خوبی داره
اراز
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴سلطان رخ ساده نمای چراغ زیبا و داشبورد با دکمه فیزیکی قابل هضم
BMW is GOD
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴امیدی به DS ندارم و بعید میدونم در آینده جایگاه خاصی داشته باشه. این فرانسه اونی که باید باشه نیست. شاید فروشش عمدتا در همون فرانسه و چندتا کشور اروپایی باشه و در یه سطح متوسطی ادامه مسیر بده.
Cadillac-V
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴دی اس برند لوکس ساز خوبیه طراحیشم خوبه ولی خیلی رقبای سرسختی داره، مرسدسبنز ، کادیلاک، آئودی، آلفارومئو، لکسوس، جگوار و…
GENERAL CORVETTE
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴باید منتظر مدل های پلاگین و هایبرید خفیف NO8
و عرضه به بازار امارات متحده عربی و کویت و اردن و لبنان هم باشیم
و احتمالا جدیدترین و تشنه ترین بازی خودرو
سوریه
omid
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴زیباست
Ben
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴طراحی عالیه
سجاد
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴طراحی بسیار خوبی داره ، به خصوص طراحی بخش عقب شخصیت مستقلی داره و کاملاً باابهت و زیبا طراحی شده…
رامتین
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴طراحیش بشدت عالیه. روی این موتور 1.6 توربو هیبریدی 250 اسبی بزارن محشر میشه.
zm.1994
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴خدایی قشنگه