کادیلاک CT5-V بلکوینگ با تیونینگ هنسی به ۱۰۰۰ اسب بخار رسیده و تمام رقبای هیبریدی آلمانی مثل بامو M5 را پشت سر گذاشته است.
کادیلاک CT5-V بلکوینگ یکی از جدیترین رقبای بامو M5 طی سالهای اخیر بوده است. این خودرو کابین راحت و جادار را با پیشرانهٔ قدرتمند و هندلینگ استثنایی ترکیب کرده است. CT5-V بلکوینگ از یک موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با ۶۶۸ اسب بخار و ۸۹۵ نیوتن متر گشتاور بهره میبرد. با حداکثر سرعت بیش از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۳.۴ ثانیه، این سدان آمریکایی پرفورمنسی خیرهکننده ارائه میدهد. بااینحال، اگر این اعداد کافی نیست، هنسی پکیج H1000 را ارائه میکند.
این پکیج شامل سوپرشارژر جریان بالا، سیستم ورودی هوای پربازده، پورت و پولیش سرسیلندرها، میلسوپاپ سفارشی HPE، سیستم سوخترسانی کمکی، سوپاپهای دود و هوای جدید، فنرهای سوپاپ ارتقاءیافته و… میشود که قدرت را بهطور چشمگیری افزایش میدهد. نتیجهٔ این تغییرات، تولید ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۱۰ نیوتن متر گشتاور است.
متأسفانه، هنسی، تیونر تگزاسی، تایم شتاب یا سرعت نهایی را اعلام نکرده، اما میتوان مطمئن بود که این کادیلاک تیونشده چند دهم ثانیه سریعتر از مدل استاندارد است؛ مانند دیگر ساختههای هنسی، این سدان اسپرت که حالا به سطح ابرخودرو رسیده، نشانهای ویژه و پلاک شماره سری زیر کاپوت دارد.
اعدادی که برای خروجی موتور اعلام شده، با تست داینو و آزمایش جادهای تأیید شدهاند تا اطمینان حاصل شود همهچیز درست کار میکند. این خودرو همچنین با گارانتی سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر عرضه میشود که آرامش خاطر بیشتری فراهم میکند. البته هنسی قبلاً پکیج H1000 را برای CT5-V بلکوینگ ارائه کرده بود اما حالا نسخهٔ فیسلیفت سدان پرفورمنس کادیلاک از این پکیج بهرهمند شده و دوباره به صدر اخبار بازگشته است.
Hf capri
۲ خرداد ۱۴۰۴این یک کادیلاک واقعی نیست. کادیلاک یعنی اصالت شکوه لوکس بودن در بهترین حالت و در کنارش قدرت. ولی من توی این ماشین خیلی از این چیزا رو نمیبینم. حقیقتا نمای جانبی و پشت واقعا کادیلاکو تداعی میکنه ولی جلوش بیشتر حس ماشینای کره ای رو میده هرچند جلو پنجره اش کمی حس کادیلاک داره.
هنسی در تبدیل تیونینگ کردن موتور ها عملا معادل آمریکایی کازورث هست و در پیشی گرفتن از m5 موفق بوده ولی این پکیج روی کادیلاک واقعا جذاب نیست. کاماروی جن گیر هم همین بود و واقعا عالی بود اما در کادیلاک بجای شبیه کردنش به یک خودوی لوکس مثل الدورادو. کوپه دویل و… شبیه نسخه سدان کامارو شده.
(Ali(chevynova
۲ خرداد ۱۴۰۴ببین چه کرده هنسی
هیولا رو هیولاتر کرده
بهترین سدان اسپرت الان شده ۱۰۰۰ اسب و اینها فقط بخاطر هنسیه
بابا مرحبا اولین تولید کننده موتور ۸ ،۱۲ و ۱۶ در دنیا که کادیلاکه
بابا مرحبا مخترع استارتر برقی
بابا مرحبا مخترع گیربکس اتومات
بابا مرحبا سازنده اولین سقف آهنی و ایمن
بابا مرحبا کادیلاک🇺🇸💪
جرمی کلارکسون
۲ خرداد ۱۴۰۴برادر این بلک وینگ جز معدود سدان هاییه که برقی و هیبریدی نشده بزار دلمون خوش باشه
Boss 429
۲ خرداد ۱۴۰۴بلک وینگ که فوق العادست و بحث اضافه نمیخواد هنسی با گارانتی هم دست نوازش به سرش کشیده دیگه رودست نداره
اما موضوعی که برام سواله اینه که کادیلاک از یه طرف سلستیک میزنه از طرفی بلک وینگ.یجورایی هویت برند نامعلومه.کاش پونتیاک زنده بود و صرفا محصولات پرفورمنس از کوپه تا سدان های مختلف رو با اون برند میدیدیم کادیلاک هم میرفت برای لوکس اشرافی.از کوپه های فوق لوکس تا گرند تورر و SUV.اینجوری هم برندهای پرفورمنس رو دقیقا هدف میگرفت هم فوق لوکس
𝐀𝐥𝐢
۲ خرداد ۱۴۰۴خیلی خوش رخه
احمدرضا
۲ خرداد ۱۴۰۴دوشکا رِرِ