منصوری در ژنو 2013 - قسمت اول
نمایشگاه ژنو 2013 : Carbonado (کربونادو ) نام یکی از محصولات جدید تیونر معروف ، منصوری است . این پسر کربنی بر پایه ی لامبورگینی آونتادور LP700-4 شکل گرفته و با کیت جدیدش مقداری عریض تر هم شده .
از جمله تغییرات ظاهری این مدل خاص می توان به افزایش عرض 40 میلیمتری در محور جلو و 50 میلیمتری در محور عقب و اضافه شدن رکاب های جانبی با ورودی های بهینه سازی شده جهت تهویه مطلوب رادیاتور جلو اشاره کرد . این رکاب ها به کمک کانال های یکپارچه باعث خنک سازی بیشتر موتور و دیسک های ترمز عقب شده اند . همچنین دیفیوزرهایی که در دل اسپویلر عقب ساخته شده اند به کمک بال عقب به ایجاد ثبات قسمت عقب در سرعت های بالا کمک می کنند . علاوه براین باله های جلویی تغییراتی جدید نیز به خود دیده اند . نکته جالب توجه دیگر ، طرح هواپیمای رادرگریز B2 برروی بدنه ی کربونادو است که شاید ذهن بیینده را به سمت توانایی های این هواپیمای مخوف آمریکایی سوق دهد .
پس از نمای ظاهری به مشخصات فنی کربونادو می پردازیم . منصوری با اضافه کردن دو توربوشارژر جدید با طراحی خودش و همچنین جایگزین کردن قطعاتی همچون شاتون ، میل لنگ ، سر سیلندر و ... با نمونه ی مسابقه ای پیشرانه ای قدرتمند برای پسرکربنی خود دست و پا کرده است . علاوه براین یک سیستم اگزوز جدید از جنس منیفولد با خروجی های ضدزنگ نیز به این خودرو اضافه شده است . پس از این جراحی ها موتور 6.5 لیتری V12 کربونادو با قدرت شگفت انگیز 1250 اسب بخار متولد شده است . این در حالیست که نمونه ی استاندارد 700 اسب بخار قدرت دارد . فدرت بیشتر عملکردی قوی تر با خود به همراه دارد بطوریکه شتاب صفر تا صد این هیولا 2.6 ثانیه و حداکثر سرعتش 380 کیلومتر بر ساعت است . رینگ های فوق العده سبک فورج کاری شده بوسیله ی لاستیک های پیرلی پوشانده شده اند .
در نمای داخلی ، پوشش های چرمی ، پدال های آلومینیومی ضد لغزش و تریم های کربنی بیشتر از همه خودنمایی می کنند . در این مدل همچون کابین هواپیما دکمه ی استارت در سقف جای گرفته است .