ایستگاه خبر

ثبت‌نام خودروی وارداتی جانبازان

جدیدترین شرایط ثبت نام خودرو وارداتی جانبازان را در پدال بخوانید.

مرحله سوم ویرایش و ثبت نام خودروی وارداتی جانبازان – اسفند ۱۴۰۲

مرحله سوم ثبت‌نام، ویرایش و اصلاح تقاضای خودروی وارداتی جانبازان از سه‌شنبه ۲۲ اسفند برقرار شده و جانبازان می‌توانند نسبت به اصلاح یا ثبت‌نام واردات خودرو اقدام کنند.

طبق این برنامه، جانبازان ۷۰ درصد ویژه در روز سه شنبه ۲۲ اسفند، جانبازان ۷۰ درصد عادی چهارشنبه ۲۳ اسفند و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد نیز در روز پنج شنبه ۲۴ اسفند می‌توانند با مراجعه به سامانه نسبت به ویرایش و یا ثبت نام جدید اقدام نمایند.

لازم به یادآوری است این شرایط برای آخرین بار برقرار شده و امکان تمدید آن وجود ندارد.

نام برند مدل خودرو سال تولید
فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴
بی ام و X1 sDrive 20i ۲۰۲۴
بی ام و ۲۲۰i گرن کوپه ۲۰۲۴
بی ام و سدان ۳۱۸i ۲۰۲۴
تویوتا کمری هیبرید ۲۰۲۳
تویوتا راوفور هیبرید ۲۰۲۳
تویوتا هایلندر ۲۰۲۳
مرسدس بنز کلاس B ۲۰۲۴
مرسدس بنز C 180 ۲۰۲۴
مرسدس بنز CLA 180 ۲۰۲۳
نیسان ایکس تریل ۲۰۲۴
فیات ۵۰۰X هیبرید ۲۰۲۴

ثبت نام خودروی وارداتی جانبازان – بهمن و اسفند ۱۴۰۲

طی اطلاعیه در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، نام نویسی خودروهای وارداتی برای جانبازان در سامانه‌ای ویژه و جدا از سامانه یکپارچه آغاز شد.

به گزارش پدال، در اطلاعیه کارگروه واردات خودروی وزارت صمت آمده است:

به اطلاع کلیه جانبازان محترم می رساند این مرحله صرفا جهت پایش میزان درخواست جانبازان محترم برای برنامه‌ریزی واردات و زمان بندی تحویل خودرو می‌باشد، لذا بر اساس ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و به منظور اجرایی شدن تکالیف قانونی آیین نامه مذکور طی سه مرحله از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ به مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۷۰ درصد (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع ) تا سقف ۳۵ هزار یورو (سیف) می توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.

در ادامه سایر شرایط عرضه این خودروها را می‌خوانید:

  • از روز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ تا روز یک شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ مدت دو روز فقط سایر جانبازان معزز ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو (سیف) می توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.
  • از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ تا روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو (سیف) می توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.
  • لازم به ذکر است تعیین سقف انتخاب جانبازان بر اساس فهرست ارائه شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صنعت معدن و تجارت هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نداده است. همچنین فرایند ثبت درخواست خودرو وارداتی جانبازان معزز به شرح ذیل می‌باشد ۱- ثبت اطلاعات فردی در سامانه یکپارچه عرضه خودرو ۲ -ایجاد دسترسی به متقاضی جهت انتخاب یک خودرو از خودروهای قابل عرضه و ارسال درخواست به شرکت های وارد کننده خودرو ، بدیهی است تمام خودروهای انتخابی دارای کف درخواست بوده وچنانچه حد نصاب خودرو تکمیل نگردد به جانباز معزز اطلاع رسانی می گردد تا خودرو دیگری را انتخاب نماید .
  • انتخاب خودرو هیچگونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی نماید و تعهد شرکت های وارد کننده صرفاً براساس فراخوان و عقد قرارداد نهایی با شرکتهای واردکننده خودرو می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۳ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. علی جردن

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1049 ديدگاه)

    از وارد کنندگان محترم تقاضا دارم تا حد ممکن فول آپشن ترشو وارد بازار کنید هم خودتون و هم مردم ایران لایق بهترین ها هستند..

    موافقم 33
    مخالفم 17
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      میگن تا ۵ سال حق فروش ندارند !
      اما همه میدونیم قرار بر اینه که وکالتی فروخته بشه !
      اما بهتره مثل گذرموقت‌ها قانونی بگذارند تا تنها کسی پشت رول بشینه که مالک خودرو هست و اگر نه نیامده رانتش گوشِ فلک را کر میکند و کاری از کسی هم ساخته نیست به سبب بازاری که تشنه‌ی خودرو هست نه لگن‌هایی که میبینیم!!!

      موافقم 19
      مخالفم 14
      1. علی جردن

        ۷ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1049 ديدگاه)

        واقعا مسخره است قانون ایران

        شما که بلاخره راضی شدین واسه واردات بی ام و لاقل تو این یک مورد خاص که اجازه ورود بی ام و صادر صده بجای ۳۱۸ مجوز M3 بدن فردا پس فردا که ما پیر شدیم (بزرگ شدیم) چندتا کلاسیک ناب پلاک ملی داشته باشی

        ایران پره CLS اتاق قدیم و جدید شیش و هشت سیلندر ریختهههه اما هیچ کدومشون 63AMG موتور دست ساز نیستن
        ….
        ایران پره آقای صدای SL کلاس اما هیچ کدومشون SL65AMG ۱۲ سیلندر نیستن
        ‌‌‌‌

        موافقم 19
        مخالفم 7
      2. net

        ۷ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (3149 ديدگاه)

        گذر موقتهایی که وارد ایران میشن ففط باید مالک پشتش بشینه و تا ۵ سال نمی توانند ماشین وارداتب جانبازی بفروشند. کامنت جالب بود اطلاع نداشتم

        موافقم 4
        مخالفم 2
        1. حسین

          ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (73 ديدگاه)

          آخه قیمت حواله هاش فضایی هست.

          موافقم 3
          مخالفم 1
      3. عجب

        ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (88 ديدگاه)

        تورم بی‌سابقه در بازار خودروی جهانسومی باعث شده تا نسبت توان اقتصادی مردم با قیمت خودرو بر هم بریزد و به وجود آورنده وضعیتی باشد که منافع مردم و‌ مصرف‌ کننده هرگز تامین نشود و فقط منافع تولید کننده‌ها و وارد کننده‌ها در آن تامین شود !!! بازار و معاملات خودروی جهانسومی تا الآن که روند مثبتی نداشته و سیاست‌های دولت هم شاید گاهی ایجاد آرامش موقتی و کوتاه در این آشفته بازار داشته اما عملاً نه تنها مشکلی را حل نکرده بلکه مشکلی را نیز بر مشکلات قبلی اضافه کرده !!!!

        موافقم 6
        مخالفم 2
  2. رمضان حسینی پناه

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لطفا نیمه فول وفول را واردکنید دوم اینکه باتوجه به قیمت بالای خودروها واینکه جانبازان اه دربساط ندارند نسبت به تعیین وام خرید خودرو‌خارجی تصمیم صددرسدی گرفته شودوپراخت شود
    زیرا اگر وام داده نشود دلالها با پرداخت مبلغی ناچیز به جانباز،جانبازکناررفته ،خودرو را از جانباز گرفته وسودش را انها میبرند .لذااگر اینطور باشد همان بهتر که این امتیازرا برای ماجانبازان بالای 50درصدرا لغوکنید.

    موافقم 17
    مخالفم 7
  3. مسعود

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (72 ديدگاه)

    همه کشور شده رانت. من که سنم به جنگ نرسیده و پدرم هم تو جنگ تیر ترکش نخورده باید در حسرت یه ماشین ایرانی باشم.
    الان میگن حاضر بودی پدرت شیمیایی بود؟
    انگار به خواست منه!!

    موافقم 28
    مخالفم 10
    1. در راه مانده

      ۷ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام بزرگوار.امیدوارم توی زندگیت سرت سلامت باشه . و چشم دلت سیر کسی راضی نیست بخاطر مال دنیا سلامتیش رو از دست بده .امسال ما هم زن و بچه هامون ما را تحمل کردن و به گردن ما حق دارند

      موافقم 6
      مخالفم 2
    2. علی

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (244 ديدگاه)

      آخه پسر خوب کسی که بدنشو واسه افرادی مثل منو تو فدا کرده باید اینجوری جوابش بدی بخدا اگه طاقت تحمل یه طب ساده داشته باشی اگه اینا نبودن ما هم مثل بعضی شهروندان یا از هواپیما می افتادیم پایین یا برامون از هوا غذا با چتر میفرستادن اندکی تفکر 😔

      موافقم 1
      مخالفم 1
  4. Kariem

    ۷ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    توجه توجه سلام دوستان ؛ منم مثل خیلی از شما دنا پلاس اتومات توربو شارژ ثبت نام کردم که در حال حاضر ایران خودرو به بهانه ی ارتقا یافتن و آپشنال شدن در صدد تحمیل خودروی مسخره ی خودش به ماست در حالیکه ما توانایی خرید این خودروی با قیمت بسیار گزاف را نداریم لذا از تمامی شما دوستان تقاضا دارم ثبت نام نکرده و بابت این خودرو هزینه ای پرداخت نکنید و یکی از دوستان در این رابطه کارزاری را تشکیل داده که از تمامی شما خواهشمندم در این کارزار “ثبت امضاء” نموده تا کارزار ، بیش تر به چشم بیاید و صدای مردم معترض به گوش مسؤلین مربوطه برسد؛ تا حد امکان این کارزار را نشر دهید و ثبت امضاء نمایید Karzar.net/100995

    موافقم 7
    مخالفم 1
  5. Kariem

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    آدرس لینک اعتراض و مخالفت با دریافت دنا اتومات توربو شارژ اپشنال، Karzar.net/100995

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. عجب

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (88 ديدگاه)

    در حال حاضر صنعت خودروسازی و در اصل همان صنعت گاری سازی در کشور از دو جبهه برنامه‌ریزی می‌شود !! بخش اول که خود دولت و مافیاست که با طرح‌هایی مانند قرعه کشی و سامانه یکپارچه و طرح خودروی جانبازان و طرح‌های مسخره ای از این دست سعی در پیش بردن تولید خودروی جهانسومی و مدریت بازار خودروی جهانسومی را دارد !!! و اما بخش دوم آن فعالان بخش خصوصی هستند که صفر تا صد پروژه‌های خود را زیر نظر دولت و مافیا برنامه‌ ریزی می‌کنند !!!!!!!! و در نهایت نتیجه این است که شرایط مساعدی در صنعت و بازار خودروی جهانسومی وجود ندارد و مطمئناً تا آینده ای نامعلوم نیز بر همین مدار حرکت خواهیم کرد !!!!

    موافقم 7
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا