تویوتاچشم انداز

تویوتا هایلندر طرح واردات جانبازان؛ مشخصات و قیمت در ایران

براساس مصوبه‌ی مربوط به واردات خودرو ویژه‌ی جانبازان، امکان خرید تویوتا هایلندر ۲۰۲۴ دیده می‌شود. این محصول، بزرگ‌ترین شاسی‌بلند وارداتی از برند غیرچینی خواهد بود.

بدون شک تویوتا از محبوب‌ترین برندهای خودروساز در سراسر دنیا است و برای مردم ایران هم، جذابیت بسیار بالا دارد. بیش از ۵۰ سال سابقه‌ی حضور انواع محصولات تویوتا در کشورما، اهمیت این شرکت را ثابت می‌کند.

قدمت تویوتا در حدود ۸۰ سال است و امروزه به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز دنیا از نظر تعداد تولید شناخته می‌شود. این گروه عظیم صنعتی، ظرفیت عرضه‌ای نزدیک به ۱۷ میلیون دستگاه در سال دارد و تقریبا در هر کلاس بدنه، محصولی مطرح در سطح جهانی تولید می‌کند. آمار خیره‌کننده‌ی تویوتا، جای تردید باقی نمی‌گذارد که هر محصول از این برند، شایسته‌ی بررسی است و باید به‌عنوان رقیبی برای دیگر خودروهای دنیا، مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

رنوکولئوس جدید؛ مشخصات و قیمت سامسونگ QM6 وارداتی
تویوتا کرولا ۲۰۲۳ در ایران؛ مشخصات و قیمت سدان وارداتی
↵هیوندای توسان وارداتی؛ مشخصات و قیمت مدل ۲۰۲۴
↵میتسوبیشی اکلیپس کراس وارداتی؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند ژاپنی
↵کیا سلتوس ۲۰۲۳؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند کره‌ای در ایران

هایلندر برای عامه‌ی مردم، شاسی‌بلند اندازه متوسط یا کراس‌اور بزرگ محسوب می‌شود. اولین نمونه از این خودرو، سال ۲۰۰۰ معرفی شد و ۷ سال پرفروش باقی ماند. از ۲۰۱۹ تا امروز، هایلندر نسل چهارم در کشورهای مختلف دنیا فروخته می‌شود. اساس و پلتفرم این خودرو با لکسوس RX و کراون شاسی‌بلند مشترک است. هایلندر از معدود شاسی‌بلندهای تویوتا محسوب می‌شود که هرگز به تعداد بالا وارد ایران نشد و صرفا تعداد محدود برای استفاده‌ی نهادهای خاص، داخل کشور وجود دارند.

تویوتا هایلندر نمای اصلی

تویوتا هایلندر، خط تولید ژاپن ندارد و صرفا، مونتاژ چین یا امریکا محسوب می‌شود. به این ترتیب، نسخه‌های وارداتی به ایران، قطعا ساخت چین خواهند بود. این خودرو همچنین، پیشرانه‌های متنوع بنزینی و هیبریدی دارد؛ اما احتمالا ضعیف‌ترین نمونه را به خریدار کشورمان ارایه خواهد کرد.

طراحی بیرونی و نمای ظاهری تویوتا هایلندر وارداتی

نسل جدید و قدیم هایلندر شباهت‌های جالبی با یکدیگر دارند. نسخه‌ی ۲۰۲۴، چراغ‌های باریک‌تر و حس اسپرت بیشتری القا می‌کند؛ ضمن اینکه جلوه‌ی سنگین‌وزن خود را حفظ کرده است.

تویوتا هایلندر نمای اصلی

برخلاف بسیاری از تولیدات مدرن تویوتا، چراغ‌های اصلی هایلندر از نزدیک جلوپنجره تا شیشه‌ی روبروی راننده ادامه دارند. هواکش روبروی خودرو، حالت زوذنقه‌ای در نسل‌های قبل را به خوبی نشان می‌دهد و البته کوچک‌تر است. علاوه‌بر جلوپنجره، زیر سپر و طرفین بدنه در نمای اصلی نیز، ادوات پلاستیک سیاه‌رنگ دارند. دیگر نکته‌ی عجیب، مه‌شکن‌های کوچک هایلندر هستند.

تویوتا هایلندر نمای جانبی

نمای جانبی هایلندر، وابستگی چندانی به ادوات پلاستیک ارزان‌قیمت ندارد. سراسر درهای ورود به کابین، رکاب و فریم‌ها، فلزی هستند. خطوط عمیق روی بدنه، حجم‌دهی را به وضوح نشان می‌دهند. حالت قاب پنجره‌های نیز، نکته‌ی مثبت در طراحی تویوتا هایلندر محسوب می‌شود. این خودرو با رینگ‌های آلومینیوم ۱۸ و ۱۹ اینچ در بازار جهانی وحود دارد.

برای نمای پشت هم، خطوط جذاب با حجم‌دهی عمیق، استفاده شده است. جایگاه نصب پلاک، فرم اسپویلر عقب و سپر همرنگ بدنه، دیگر ادوات چشم‌گیر تویوتا هایلندر هستند؛ اما فاصله‌ی عقب بدنه تا سطح جاده به گونه‌ای است که خروجی اگزوز و تجهیزات فنی دیده می‌شوند.

تویوتا هایلندر نمای پشت

تویوتا هایلندر با طول ۴,۹۵۰ و عرض ۱,۹۳۰  و ارتفاع ۱,۷۳۰ میلی‌متر، همراه فاصله محوری۲,۸۵۰  میلی‌متر تولید شده است. این مدل از انواع تویوتا پرداو ۵در بازار ایران، طول و عرض بیشتری دارد.

طراحی داخلی و کابین تویوتا هایلندر وارداتی

مدل پایه با نمایشگر لمسی ۸ اینچ و پنل عقربه‌ای تولید می‌شود اما نسخه‌های سفارشی، دو مانیتور دیجیتال رنگی ۱۲/۳ اینچ دارند.

تویوتا هایلندر نمای داخلی

ورود به کابین هایلندر، تفاوت یک خودروی پرفروش ژاپنی با کراس‌اورهای چینی را نشان می‌دهد. فرمان چرم، کاملا گرد فاقد تزئینات اضافی، نمایشگرهای جداگانه با کلیدهای گردان و دکمه‌های برجسته‌ی فلزی، حس یک شاسی‌بلند سنتی را برای هایلندر فراهم می‌کنند.

بخش بزرگی  از داشبورد خودرو با چرم و مواد نرم ارایه می‌شود. در کنسول میانی هم، تزئینات جذاب با طرح چوب مصنوعی وجود دارد.  پهنای این قسمت، فضای کاربردی برای محفظه‌ی بین صندلی‌ها، جالیوانی و کلیدهای مرتبط با ترمز پارک یا دیگر تجهیزات فنی را فراهم می‌کند.

تویوتا هایلندر نمای داشبورد

هایلندر با صندلی‌های راحت و حجیم، فضای کافی برای ۵ سرنشین بلند قد دارد. این خودرو برای سفرهای طولانی مدت بین شهری، ایده‌آل است. مدل دو ردیفه، ۱۳۷۰ لیتر فضای صندوق عقب دارد. اگر صندلی‌های ردیف دوم جمع شوند، حجم قابل استفاده به ۲۴۰۰ لیتر می‌رسد.

پیشرانه و تجهیزات فنی تویوتا هایلندر وارداتی

در چین، ارزان‌ترین تویوتا هایلندر با موتور ۲ لیتر توربوشارژ عرضه می‌شود. این مدل، ۲۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد که برای شاسی بلند پهن پیکر با وزن ۱۹۰۰ کیلوگرم، چندان جالب نیست؛ اما می‌تواند سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۱۰ تا ۱۱ ثانیه داشته باشد. نسخه‌ی پایه، گیربکس CVT و محرک محدود به دیفرانسیل جلو ارایه می‌کند.

تویوتا هایلندر نمای فرمان

پرفروش‌ترین مدل هایلندر در بازار جهانی، نسخه‌ی مجهز به پیشرانه‌ی ۲/۴ لیتر توربوشارژ است. این نمونه، ۲۶۵ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت هایلندر با تجهیزات گفته شده، ۷ ثانیه است و میانگین مصرف سوخت ۹ لیتر در صد کیلومتر ارایه می‌کند.

تویوتا هایلندر نمای پنل

هایلندر هیبرید با موتور برقی به اضافه‌ی محرک بنزینی ۲/۴ لیتر توربوشارژ در اروپا و امریکا فروخته می‌شود. این مدل برای کاهش مصرف سوخت و کنترل آلایندگی، ۲۴۳ اسب بخار قدرت و ۲۳۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۸ ثانیه و میانگین مصرف سوخت ۷ لیتر در صد کیلومتر برای هایلندر هیبرید وجود دارد. این خودرو با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و جعبه‌دنده‌ی eCVT در کشورهای مختلف قابل خرید است.

قیمت تویوتا هایلندر بازار جهانی و هزینه خرید برای ایران

مدل دو دیفرانسیل سه ردیف صندلی تویوتا هایلندر هیبرید در بازار امریکا، ۴۰ هزار دلار قیمت دارد. مدل محرک جلو، مجهز به موتور ۲ لیتر توربو در بازار چین به قیمت ۳۰ تا ۳۲ هزار دلار فروخته می‌شود. قیمت هایلندر همراه امکانات کامل و قوی‌ترین پیشرانه، ۵۲ هزار دلار است.

تویوتا هایلندر نمای سه رخ

اگر نسخه‌ی ارزان‌قیمت و تک دیفرانسیل هایلندر مونتاژ چین وارد ایران شود، حداقل بودجه‌ی لازم برای خرید، حدود ۳/۵ میلیارد تومان خواهد بود که طبیعتا با حضور دلالان و تعداد محدود نمونه‌های وارداتی، بسیار گران‌تر خواهد شد. هم‌اکنون برای تویوتا راو ۴ کم‌کار مدل ۲۰۱۸ در بازار ایران، ۶/۵ میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۰ رای

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. \:/

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    😐🤐

    موافقم 40
    مخالفم 11
    1. net

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (2905 ديدگاه)

      طراحی بیرونی نسبتا خوبه به عنوان کراس اور نیمه لوکس . طراحی و رنگ قرمز زرشکی چراغ عقب خوبه اگر چراغ عقب رنگش تمام قرمز زرشکی بود و خطوط مشکی و سفید داخلش نبود قشنگتر میشد . ستون عمود شیشه جلو متضاد مشکی شده بد هست اگر ستون شیشه عمود جلو هم رنگ ماشین بود قشنگتر میشد . عکس سوم از بغل قوس سقف اطراف شیشه درب ها قشنگه اگر بالای شیشه دربها مثل پایین شیشه درب ها زه سفید نازک داشت قشنگتر میشد . اگر دو اگزوز دایره ای خاکستری در سمت چپ و راست داشت قشنگتر میشد . سمت راست صفحه نمایش که خط زه نقره ای چسبیده به دریچه کولر بد هست و تو چشم میزنه اگر زه نقره ای رنگش مشکی بود قشنگتر میشد . عکس رینگ سرتیتر و عکس رینگ سوم که از پروفایل جانبی هست قشنگه بقیه عکس رینگها جالب نیست . اون مدلی که طراحی داخلی رنگ کرم و قهوه ای داره بد هست و زود کثیف میشه، برای همه ماشینها فقط رنگ طراحی داخلی یکپارچه مشکی قشنگه . سمت چپ و راست آرم تویوتا در جلوپنجره خط افقی نقره ای هست بد شده، جدیدا تویوتا آرم ماشین هایش رو در جلوپنجره این مدلی میکنه که جالب نیست اگر بدون خط نقره ای در سمت چپ و راست باشه قشنگتر میشه

      موافقم 10
      مخالفم 29
    2. پیام

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1230 ديدگاه)

      نتیجه سکوت

      موافقم 46
      مخالفم 14
    3. دیجی

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (301 ديدگاه)

      مدیریت پدال این عکس ها برای مدل 2021ولی مدلی قرار وارد بشه مدل 2024که کلی فرق کرده

      موافقم 15
      مخالفم 12
    4. رضا

      ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      جانباز عزیز بگیر ماشین رو بخور نوش جونت، پول نداری بگیری الان حوالش رو دارید میفروشید ۵ میلیارد، جون عزیزت مظلوم نمایی نکن، همه ما ایرانیا پاش بیوفته خوب بلدیم از آب گل آلود ماهی بگیریم. کاش امکانات اگه هست برا همه بود . شماها برا رضای خدا رفتید و منتی هم روی سر کسی نیست. امیدوارم همیشه دلتون شاد باشه

      موافقم 20
      مخالفم 25
      1. ه

        ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        آقا رضای گل شما از دور نگاه میکنی از خیلی چیزها بی خبری مسئولین محترم کشور همیشه یک جوری بر علیه این قشر حرکت می‌کنند که مردم ما به جای اینکه خوشحال باشند که به این عزیزان رسیدگی میشه بر عکس ناراحت میشن که چرا ؟
        تازه اینها هیچ منتی سر کسی نذاشتن مثل بالایی ها.
        یارو از یک کشور دیگه هزاران کیلومتر میاد و حمله می‌کنه و می‌کشه و میدزده و می‌بره ، اونوقت هر سال براش رژه افتخار برگزار میکنند ولی برای عزیزان ما ،متاسفانه مثل شما آقا رضا ناراحت هستند

        موافقم 27
        مخالفم 3
      2. آریا

        ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        تو بازار چین نسخه ی تک دیفرانسیل ۳۰ هزار دلاره ، تقریبا یک میلیارد و ۵۰۰ ، بعد بیاد اینجا ۳ میلیارد و ۵۰۰ قیمتشه ؟!!!! بعدش میگه ممکنه دست دلالا بیفته و گرونتر هم بشه! چرا باید اینجوری باشه ؟

        موافقم 3
        مخالفم 0
      3. حسین

        ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        متاسفانه دل شادنیستیم چون بیرونمون بعضی ازمردم راکشته درونمون خودمون را حرف هم نمی توانیم بزنیم
        فقط همین قدربدانیدکه داروهای جانبازان شیمیایی گیرنمیاداگرهم گیربیادباچه قیمتی
        پای مصنوعی اگه خراب بشه واویلاداریم
        تشک مواج مون اگه سوراخ بشه
        ویلچرمون اگه چرخ در بره گیرنمیاد
        کیسه های ادرار وکیسه های مدفوع و…چی بگم دادش فقط مردم خبرواردات خودروجانبازمیبین متاسفانه اونم جانبازی که عمرمفیدش تموم شده

        موافقم 5
        مخالفم 0
  2. حمیدرضا ملک نسب

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (15 ديدگاه)

    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لب لب خورد گه دانه دانه

    موافقم 47
    مخالفم 12
  3. Siyavash

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (592 ديدگاه)

    آنقدر طرح جانباز میکنن..آقا کسی که رفت جبه به عشق خاک و ناموسش رفته..نه بخاطر وارد کردن هایلندر و بی ام و …ما مخلص تمام جانبازان عزیزم کشور هستیم ..من چندتا شخص می‌شناسم که یکیشون سابقه ۶ سال جبهه داره یکیشونم ۲ سال یکی دیگه ۵ سال جبهه بوده ..باور کنید حتی یک قرون از این دولت پول و امتیاز نگرفتن فقط اونایی که برایه عکس یادگاری جبهه رفتن و کوچکترین سابقه ای برا جنگ نداشتن الان دارن با این عکس هاشون ۷ون ملت رو میخورن ..اکثر جانباز ۶ارو میبینم به خدا الان برایه پول دارو هاشون به مشکل خوردن،آلات چطور و با کدوم پول میخوان این ماشین هارو وارد کنن..الان فقط مسئولین و نماینده مجلس و گردن کلفت هایه دولت به اسم چندتا جانباز عزیز شروع به وارد کردن اینا کردن…بابا بسه دیگه بی شرفی تا کی،اگه میگید تحریم هستیم که برا همه باید باشه نه برایه قشیر ضعیف و متوسط جامعه اگه واردات خودرو با کیفیت نداریم باید برایه همه همینطور باشه نه این که بعضی از بی شرف هایه رس کار هرچی دوس دارن وارد کنن بقیه هم در بهترین حالت یه چینی اشغال بخرن…امید وارم ماهم یه روز خوب به خودمون ببینیم..یادش بخیر تا سال ۹۱ عجب ماشین هایی تویه ایران بود و چه قیمت های عالی داشتن البته ناگفته نماند همون موقع هم نسبت به بقیه کشور ها حق گمرکی بیشتر و بیشتر از قیمت جهانی ماشین رو میکردن پاچه ملت ولی باز تا حدودی انصاف رو رعایت میکردن..ازرا خریدیم صفر ۵۱ تومن ..موهای صفر ۸۰ تومن گرفتیم هیوندا سنتنیال ۱۳۰ تومن گرفتیم..یادمه یه مگان هاچ بک به رنگ نقرابی سال ۹۰ گرفتیم اون موقع چن تا دونه بیشتر تویه ایران نبود ۲۷۰ کیلومتر سرعت میرفت و تویه شتاب فکر کنم صفر تا صد ۶ ثانیه میزد و تازه جنسیس کوپه وارد شده بود تویه مهرشهر کرج تمام جنسیس ۶ارو سوسک می‌کرد همون رو ۴۵ تومن گرفتیم یا لندکروز فول ۹۵تومن بود یا ام جی شوالیه تازه آمده بود ۳۳ تومن بود..چه روزگاری بود ۱۱ ساله گذشت و به انداز ۱۱ قرن تاوان جعل خودمون رو دادیم همه چیز رو گرون کردن…..😔😔😔😔😔

    موافقم 100
    مخالفم 22
    1. ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (2310 ديدگاه)

      مزدا ۳ نیو تیپ ۲ سال ۸۹ قیمتش ۲۷ میلیون بود 🤝

      موافقم 18
      مخالفم 3
      1. جانباز ۶۰ درصدی

        ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        من جانباز ۶۰ درصدی هستم ی دنا مدل ۹۵ دارم که اون سال ۴۲ میلیون پانصد بود با سود پولی که اون موقع ایران خودرو داد شد حدود ۴۰ میلیون ۲۵ روز دیرکرد سود داد شد ۳۹ میلیون از زمانی که ماشین تحویل گرفتم در ماه گذاشته ۳۲ میلیون هزینه گذاشت رو دستم کامپیتر ماشین ۱۸ میلیون شد و غیره سال قبل ۲۴ میلیون سال قبل‌تر هم ۱۲ میلیون شما بگید اگر ماشین ژاپنی و یا فرانسه و آلمانی به طورکل خارجی به غیر از چینی این همه هزینه داشت با ۶۰ درصد هنوز وارد سایت خودرو وارداتی نشدم برای انتخاب البته ۵ نفر دیگه از دوستان هم همین طور هنوز انتخابی نکردن بقول یکی از دوستانی که جانباز نیست گفت اگر انتخاب نکنی از دستت رفته اگر انتخاب کنی خودت یا خانواده استفاده کنه مردم ناسزا و فوش میدن شما بگین چکار کنیم

        موافقم 26
        مخالفم 4
        1. Ahmad

          ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (19 ديدگاه)

          ور دار نوش جونت به کسی ربطی نداره شما یه زمانی از جون خودت گذشت کردی الان به بقیه ربطی نداره که شما از این خدمات استفاده کنی…

          موافقم 30
          مخالفم 4
        2. Amirhossain Hossainy

          ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (144 ديدگاه)

          حتما بهره مند بشید. محرومیت بقیه ی مردم تقصیر شما نیست.

          موافقم 24
          مخالفم 1
    2. رضا

      ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دارو جانبازان نمیدن تا بمیرن از بیمه خلاص بشن ، الان بگن بفرمایید پشت فرمون هایلندر!!! مسخره ست بخدا فاجعه فاجعه…

      موافقم 21
      مخالفم 0
  4. Anti BTS

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (127 ديدگاه)

    حالا که پشت پرده قضیه جانبازان برملا شده ، کاش اسم اون بندگان خدا در تیتر حذف میشد و به «مشخصات تویوتا هایلندر در ایران » اکتفا میشد تا نمک بیشتر به زخم «جانبازان واقعی» زده نشه . بگذریم …
    از طراحی این ماشین ۵ سال داره میگذره اما اصلا حس کهنگی رو نداره . همچنان جذاب و با وقار به نظر میاد و به قول متن «جلوه سنگین وزن» داره .
    واقعا میشه درک کرد که چقدر حساب شده و فکر شده کار میکنن . نیازی نیست هر سال فیس لیفت های مختلف و طراحیای تند و تیز بزنن . یه طراحی درست درمون ، ارائه میدن و برای سالیان بعد رو تکاملش کار میکنن .
    به امید روزی که در خارج ایران بتونیم سوار این خودروها بشیم .

    موافقم 81
    مخالفم 4
  5. Kato

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (440 ديدگاه)

    قیمت در ایران بالای ۱۰ میلیارد…

    موافقم 40
    مخالفم 4
    1. morteza

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (275 ديدگاه)

      صاحاب که نداره.کی به کیه،بکن ۱۵ میلیارد

      موافقم 25
      مخالفم 2
  6. حسین

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2790 ديدگاه)

    کاش خودرو های ارزان هم وارد بشه

    موافقم 7
    مخالفم 10
    1. Anti BTS

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (127 ديدگاه)

      در واردات خودرو ، هیچ ارزانی وجود نداره .
      خودروی ارزان تو دنیا داریم . زیاد هم داریم . اما از طریق وارداتِ دولتی ( به این شکل رایج مملکت ما ) هیچ وقت بدست نمیاد .
      این توقع شما مثل اینه همزمان هم به سمت شمال بری هم به سمت جنوب .
      بطور کلی هرگونه فعالیت یا اقدامی که به مدیران دولتی مربوط بشه مطمئنا دچار تورم ،‌ بحران ، کمبود ، ناهماهنگی ، تبعیض و غیره میشه .
      یاد اون جمله بامزه افتادم از میلتون فریدمن که میگه :
      « اگر مدیریت یک شن‌زار را به بخش دولتی بدهید، بعد از مدتی با مشکل کمبود شن در آن شن‌زار مواجه خواهید شد »
      روزی خودروی ارزان را خواهیم دید ، که یا بحث واردات و تولید خودرو از دست دولت خارج بشه یا بخش خصوصی به طور جدی و اساسی این وظیفه تولید یا واردات رو به دست بگیره ، یا خودروسازی های داخلی به زباله دان تاریخ بپیوندند ( که هیچ کدام ممکن نیست ) .

      موافقم 35
      مخالفم 3
  7. NAVID۰۰۹۸

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (9908 ديدگاه)

    بیاد بیاد هرچی باشه مهم نیست فقط بیاد!!!

    موافقم 12
    مخالفم 32
  8. سید علی ذوالفقار بی نظیر بوتو دهلاوی

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    متاسفانه واسه پارکینگ ما زیادی بزرگه و گرنه به جا چانگان اینو می خریدم

    موافقم 9
    مخالفم 31
    1. حسین

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (54 ديدگاه)

      دلالان با چشم های باز نشستن و اوضاع را رصد میکنند.

      موافقم 16
      مخالفم 5
    2. حسین

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (54 ديدگاه)

      هیچ وقت خودروهای ژاپنی را با چینی مقایسه نکن بعدش اینا برای جانبازان هست.

      موافقم 8
      مخالفم 17
  9. امیرحسین

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    سلام آقای اشتری مگر اتومبیل ساخت آمریکا ممنوع نیست هایلندر فقط تو آمریکا تولید میشه که

    موافقم 4
    مخالفم 7
    1. C

      ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      تو متن نوشته شده ساخت چینه .

      موافقم 7
      مخالفم 2
  10. new reventon

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (380 ديدگاه)

    بازار آزاد زیر 15 میلیارد قیمت نمیخوره
    بین 15 تا 17

    موافقم 5
    مخالفم 4
  11. ممد

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تویوتا هایلندر نیست و فورنت لندر هیبرید هستش
    تفاوت بسیار اساسی دارند

    موافقم 5
    مخالفم 2
  12. ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2310 ديدگاه)

    کی لندکروز سری ۲۰۰ و لکسوس lx570 و ولوو xc90 و سری ۷ رو ول می‌کنه می‌ره سراغ این با قیمت هزار برابر؟؟؟😂😂😂

    موافقم 4
    مخالفم 8
    1. ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (2310 ديدگاه)

      شاید هم قیمت اونا

      موافقم 1
      مخالفم 0
  13. Dariush saadat

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (72 ديدگاه)

    نظر من راجب جانبازان و خانواده شهدا اینه همیشه هم بوده این خانواده ها باید از لحاظ مالی توسط دولت بطور ویژه حمایت بشن طوری که در هر شرایطی کوچکترین مشکلی براشون پیش نیاد
    نه اینکه برای کثافت کاری خودشون اسم جانباز و لکه دار کنن و جانباز هفتاد درصد بیچاره برا خرج داروهای خودش و معاش خانواده یا دانشگاه بچش یا ازدواج پسرش یا جهیزیه دخترش مجبور شه این طرح به یه ….. بفروشه
    مشکل ما اینه ما یه قانون وضع میکنیم برا اینکه دهن مردم و ببندیم که همین قانون خودش کلی حرف داره بعد چون این قانون منبطق با وضع اقتصادی چطوری بگم متوسط هاست (هر کاری کردم اسم درستی پیدا کنم این بذهنم رسید هر چند متوسط دیگه وجود نداره) برای خودشون و اینکه از شرمندگی اطرافیان خودشون در بیان میان راه در رو میزان برا قانون هاشون و این لایی کشیدن های قانون میشه طرح جانبازان
    این مدل زندگی کردن یعنی وجود استثنا ها راه درو از قوانین فقط تو مسئله خودرو نیست در همه جوانب حتی در دین هم وارد کردن بیش از این جایز نیست خالق نگهدارتان باشه

    موافقم 17
    مخالفم 1
  14. Dariush saadat

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (72 ديدگاه)

    آقا خریدن یه هایلندر مدل پایه دیفرانسیل جلو با این توان و گشتاور و این قیمت فضایی واقعا منطقیه ؟
    فقط میشه برا مصارف شهری استفاده کرد
    اونی هم که این ماشین و میخوره چندتا ماشین دیگه هم داره
    در کل تو سامانه خریدن بحثی توش نیست ولی واقعا باید ……به کسی که این ماشین و با این امکانات و تو بازار آزاد میخره

    موافقم 5
    مخالفم 1
  15. بهرام

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    داروهای حیاتی جانبازان را از لیست تحت پوشش بیمه حذف کرده اند حالا به بهانه جانبازان بساط واردات خودرو را فقط برای دلالی و رانت خودشان راه انداخته اند و امتیاز انها معامله میکنند. !!!

    موافقم 18
    مخالفم 0
  16. MBT

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رای فقط باهایلندر هرکی هایلندرمیگیره بره رای بده

    موافقم 2
    مخالفم 2
  17. مهدی

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1575 ديدگاه)

    والا من یه عمو دارم جانباز ۷۰ درصد از ناحیه سر و آزاده ۶ ساله هست اما کلا سبک و استایل زندگیش جوری نیست که بتونه از این تسهیلات استفاده کنه و غالبا آدمهای دور و اطرافش از این امتیازات سواستفاده میکنن . خب بعضی از جانبازان هم هستن که به هر ترتیب زندگی خوبی دارن و به اندازه کافی از این تسهیلات استفاده کردن تو طول این ۳۵ سال . می‌خوام بگم قشر زیادیشون یا نمیتونن یا ندارن که بخوان استفاده کنن بعضی ها هم که دارن دیگه نباید بهشون داده بشه دادن این امکانات دیگه واقعا اشتباهه جای این کارا میتونن تسهیلات درمانی کامل در اختیارشون بزارن که آخر عمری درمونده و دغدغه سلامتی نداشته باشن

    موافقم 13
    مخالفم 0
    1. پویا

      ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (431 ديدگاه)

      دقیقا حرف حساب زدی

      موافقم 5
      مخالفم 0
  18. یوسف

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (909 ديدگاه)

    به اسم موسی به دهن عیسی…..

    موافقم 7
    مخالفم 0
  19. هخامنش

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تویوتا هالندر طرح جانبازان!!!!!!
    کدوم جانباز اینقدر پول داره که بخواد این ماشین ها رو حتی اگه بدون گمرکی باشه بتونه وارد کنه؟جانبازها الان توی زندگی معمولشون موندن.
    بابا بس کنید به اسم این قشر مظلوم ولی سرافراز،اینقدر طرح ندید بیرون که بعدش یه بازار و دکانی برای خودتون راه بندازید.

    موافقم 8
    مخالفم 2
    1. سعید قنبری

      ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خب قرار نیست سوار بشه، امتیازش رو به قیمت ۳،۴ میلیارد میفروشه میچسبونه به زندگیش، اینم یه کمک برای جانبازان عزیز هست

      موافقم 6
      مخالفم 3
  20. Hadi

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    استاد عزیز اونیکه میخوان وارد کنن فرونت لاینر یا همون کرولا کراس هست نه هایلندر

    موافقم 0
    مخالفم 1
  21. سعید قنبری

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این خودرو ساخت ایالات متحده امریکا هست. فک نکنم با قوانین واردات ما سازگار باشد.

    موافقم 1
    مخالفم 6
  22. حسین

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زمان تحویل چه زمانیه آیا معلومه؟

    موافقم 1
    مخالفم 1
  23. ابوالفضل

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    خب چرابرای همه واردات نمیکنید ماکه اون زمان نبودیم جانباز بشیم باید بریم بمیریم؟؟خودجانبازا برای مردم رفتن جنگیدن الان شما حاضر نیستین مردم راحت باشن

    موافقم 3
    مخالفم 0
  24. آتش

    ۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به عنوان یه خریدار که برای خانواده تو ایران نیاز دارم مشکل من با این نوع طرح های فروش که خود جانباز این جور پول ها رو نداره و همون ابتدا حواله می شه اینه که فقط و فقط پای دلال بازی رو باز می کنه و قیمت لوکس ها رو بالا می کشه و به دنبال اون قیمت بقیه هم بالا می ره. قیمت نهایی خودرو ها تو سامانه تقریبا ۱۰-۱۵ درصد از اروپا گرون تره. این خودرو تو اروپا با لحاظ مالیات ۵۰۰۰۰ یورو است یعنی تو سامانه اگه ۳.۵ میلیارد بدن خوبه ولی ازاد نیست و دارن به قشر خاصی می دن و بیرون تو بازار ۵ میلیارد تموم می شه. یعنی دست من مصرف کننده رو هم نمی گیره و می مونه تو نمایشگاه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا