سایپا

کوییک اتوماتیک: مشخصات، قیمت، رقبا و هر آنچه باید بدانید

معرفی اولین خودروی ملی سایپا یعنی تیبا راه را برای تولید محصولات متنوع دیگر باز کرد. البته این گفته را نباید به حساب نوآوری و طراحی پلتفرم‌های جدید و به‌روز دانست بلکه سایپا از تیبا برای ارائه مشتقات دیگری همچون ساینا و کوییک اس استفاده کرد. در مقاله جامع امروز می‌خواهیم شما را با کوییک پلاس اتوماتیک آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

عکس کوییک پلاس اتوماتیک

افزایش روزافزون ترافیک شهری و علاقه مشتریان به خودروهای اتوماتیک باعث شده است خودروسازان داخلی نیز به فکر تولید چنین محصولاتی بیفتند. کوییک اتومات حاصل چنین تفکری بوده و در واقع فول ترین نسخه خانواده کوییک محسوب می‌شود. این خودرو از سال ۹۷ روی خط تولید سایپا قرار دارد و در ابتدا با تیپ‌های فول و فول پلاس تولید شد اما در ادامه به دلیل عدم استقبال از مدل فول سایپا فقط به تولید مدل فول پلاس ادامه داد. شایان ذکر است تفاوت‌های این دو مدل به برخی تجهیزات و امکانات آن‌ها مربوط می‌شود.

کوییک اتومات تفاوت چندانی با دیگر نسخه‌های کوییک ندارد و در واقع تنها تغییر آن استفاده از گیربکس CVT با شش دنده و تجهیزات بیشتر است.

طراحی ظاهری کوییک پلاس اتوماتیک

کوییک بر اساس تیبا و ساینا شکل گرفته است و این موضوع را می‌توان در تمامی زوایای خودرو دید. نمای جلو همان ساینا بوده و برخی تفاوت‌ها همچون سپر و چراغ‌های تیره‌تر قابل‌ذکر هستند. در نمای ظاهری روح تیبا به وضوح دیده می‌شود ولی اگر به بخش عقب بروید طراحی خودرو کمی بهتر و قابل‌تحمل‌تر خواهد بود. کوییک اتومات از رینگ‌های متفاوتی نسبت به سایر نسخه‌های این خودرو استفاده می‌کند و در واقع تنها وجه تمایز ظاهری این خودرو از کوییک های استاندارد همین رینگ‌هاست. در کل باید گفت طراحی ظاهری کوییک متفاوت و نه لزوماً زیباست.

طراحی داخل کوییک اتومات

با ورود به کابین شاهد همان طراحی کلی ساینا و کوییک استاندارد خواهید بود اما برخی تفاوت‌های جالب وجود دارد که باعث می‌شود کوییک اتومات بهتر ظاهر شود. فرمان D شکل، کنسول میانی جدید، نمایشگر لمسی و پشت آمپرهای متفاوت جزو موارد قابل‌ذکر هستند که کوییک اتومات را از برادران دستی خود متمایز می‌کنند. طراحی کلی کابین بد نیست و بهتر از تیباست اما نباید انتظار کیفیت بالایی را از ادوات و متریال بکار رفته داشت. فضای کابین به ویژه در بخش عقب و در مقایسه با پژو ۲۰۶ بسیار بهتر است و این موضوع می‌تواند یکی از موارد تعیین کننده برای خریداران باشد.

داشبورد سایپا کوییک پلاس اتوماتیک

پیشرانه و گیربکس کوییک اتوماتیک

کوییک اتوماتیک از همان پیشرانه تیبا، ساینا و کوییک استاندارد استفاده می‌کند. به این ترتیب شاهد یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری قدیمی هستیم که قدرت ۸۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۲۸ نیوتون متری تولید می‌کند. نکته مهم و تفاوت کوییک اتومات به استفاده از دریچه گاز برقی مربوط می‌شود. نیروی تولیدی پیشرانه همان‌طور که گفته شد از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو فرستاده می‌شود. این گیربکس عملکرد نرمی دارد اما نباید انتظار خیلی بالایی از آن داشته باشید. نکته منفی درباره کوییک اتومات هم میزان صدای ورودی به کابین است که همانند دیگر برادران خود با افزایش دور پیشرانه به شدت آزاردهنده می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های کوییک اتومات استفاده از فرمان برقی است که در نسخه‌های دستی دیده نمی‌شود. فرمان خودرو نرم است اما دقت بالایی ندارد و در کل با یک هاچبک جمع‌وجور طرف هستیم که تجربه سواری سطح بالایی را ارائه نمی‌کند. البته نکته مثبت این پیشرانه و گیربکس مصرف سوخت نسبتاً پایین است که در هر صد کیلومتر به حدود ۷.۶ لیتر می‌رسد.

تیپSTST-A
گیربکس
نوع گیربکس۵ سرعته دستیاتوماتیک CVT
موتور
تعداد سیلندر – نوع۴ سیلندر خطی – M15 دریچه گاز مکانیکی۴ سیلندر خطی – M15 دریچه گاز برقی
حجم موتور۱۵۰۳ سی‌سی
استاندارد آلایندگییورو ۵
حداکثر قدرت hp/5300rpm۸۷
حداکثر گشتاور Nm/4300rpm۱۲۸
فرمان
نوع فرمانهیدرولیکبرقی
سیستم تعلیق
سیستم تعلیق جلومک فرسون
سیستم تعلیق عقبTorsion Beam
ترمز
ترمز جلودیسکی خنک شونده
ترمز عقبکاسه‌ای
مصرف سوخت
مصرف سوخت (۱۰۰Km/Lit)۷/۱۴۷/۶۷
ظرفیت باک (Lit)۴۱

صندوق

حجم صندوق (Lit)۲۲۵/۶

تجهیزات و امکانات کوییک اتوماتیک

همان‌گونه که گفته شد کوییک اتوماتیک فول ترین عضو این خانواده است و از تجهیزات قابل‌توجهی همچون استارت بدون کلید، نمایشگر ۷ اینچی، دوربین دنده‌عقب، حسگر پارک، کنترل فشار باد لاستیک، کروز کنترل و… سود می‌برد.

تیپSTST-A
تجهیزات ایمنی
سیستم استارت دکمه‌ایندارددارد
ورود به خودرو بدون کلید PEPSندارددارد
مولتی‌مدیا با نمایشگر ۷ اینچندارددارد
دوربین عقبندارددارد
سنسور پارک دنده‌عقبدارددارد
سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیکدارددارد
روف رکدارددارد
دستگیره آسان‌بازشودارددارد
مه شکن جلو و عقبدارددارد
نمایش دمای هوای بیروندارددارد
نمایشگر سیستم کنترل فشار تایرندارددارد
کیسه هوای راننده و سرنشین جلودارددارد
مجهز به سیستم ترمز ABSدارددارد
توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBDدارددارد
هشداردهنده دیداری و شنیداری بستن کمربند ایمنیدارددارد
آیینه جانبی برقیدارددارد
شیشه‌بالابر برقی جلو و عقبدارددارد
سیستم ضد سرقت (Immobilizer)دارددارد
کامپیوتر سفردارددارد
برف‌پاک‌کن عقبدارددارد
گرم‌کن شیشه عقبدارددارد
ریموت کنترل – قفل مرکزیدارددارد
صندلی‌های عقب با قابلیت تاشوندگیدارددارد
صندلی عقب مجهز به نگهدارنده صندلی کودک (Iso Fix)دارددارد
صندلی راننده دستی ۶ حالت و صندلی مسافر ۴ حالتدارددارد

داخل سایپا کوییک پلاس اتوماتیک

قیمت کوییک اتوماتیک

مدلمشخصاتقیمت نمایندگیقیمت بازار
کوییک Rگیربکس دستی۱۷۸,۰۲۰,۰۰۰۲۲۶,۰۰۰,۰۰۰
کوییک Sگیربکس دستی۱۸۴,۵۴۹,۰۰۰۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک پلاساتوماتیک۲۷۷,۱۵۳,۰۰۰۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

رقبای کوییک پلاس اتومات

مهم‌ترین رقیب این خودرو را باید خانواده پژو ۲۰۶ دانست. ۲۰۶ در بحث طراحی اگرچه خودروی قدیمی‌ای محسوب می‌شود اما همچنان زیباتر از کوییک است و در بخش طراحی داخلی نیز این برتری را با طراحی جذاب‌تر و متریال بهتر حفظ می‌کند؛ اما پاشنه آشیل ۲۰۶ فضای پای عقب است که کمتر از کوییک بوده و همین موضوع می‌تواند روی نظر برخی افراد تأثیر بگذارد. ۲۰۶ تیپ ۲ برخلاف تصور عموم پیشرانه کم‌رمق‌تری نسبت به کوییک دارد و در بحث شتاب گیری نسبت به آن کم می‌آورد. مزیت مهم کوییک اتومات نسبت به ۲۰۶ گیربکس اتوماتیک آن است که البته با توجه به CVT بودن شاید خیلی انتظارات را برآورده نکند. دیگر عضو خانواده ۲۰۶ با نام تیپ ۵ شناخته می‌شود که پیشرانه قوی‌تر آن کاملاً بر کوییک چیره می‌شود. البته حتی تیپ ۵ نیز در بحث تجهیزات پایین‌تر از کوییک اتومات قرار می‌گیرد اما سواری آن یک سر و گردن بالاتر است و حس و حال اسپرتی دارد. در کل انتخاب بین این دو خودرو به انتظارات خریدار بستگی دارد. این را هم باید در نظر داشت که ۲۰۶ در کل استهلاک بالاتری دارد و در بخش فنی هزینه بالاتری را به مالک تحمیل می‌کند.

مزایا و معایب کوییک اتومات

در پایان باید گفت کوییک اتومات به عنوان گزینه‌ای متفاوت شاید باب میل افرادی باشد که اکثراً در شهر تردد می‌کنند و خواهان یک خودروی دنده‌اتوماتیک برای راحتی رانندگی در ترافیک‌های شهری و با استهلاک نسبتاً پایین هستند. این خودرو از تجهیزات نسبتاً مناسبی استفاده می‌کند اما پیشرانه قدیمی و پر صدای آن می‌تواند جزو نقاط ضعف باشد. به این موارد باید متریال با کیفیت پایین و همچنین بازار فروش بدتر نسبت به نمونه‌های دستی را اضافه کرد.

نقاط قوتنقاط ضعف
استهلاک پایینپیشرانه قدیمی و پر سروصدا
تجهیزات نسبتاً مناسبگیربکس ضعیف
مصرف سوخت نسبتاً کممشکلات برقی برخی تجهیزات
فضای داخلی جادارکیفیت پایین ادوات و متریال

 

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. کافر مقدس

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1442 ديدگاه)

    کنتور که نداره اینم یورو ۵ـه . ماشین های ایرانی ۸۵ استاندارد جهانی رو پاس کردن . ایران کشوری که بنزین یورو ۴هم نداره در عمل چجوری ماشینهای تولید ش همه یورو ۵ ن . در کاغذ و رسانه و صداسیما ما بنزین داریم یورو ۴ . در عمل و در آزمایشگاه ما همچین بنزینی نداریم .همچین بنزینی نداریم ولی ماشین یورو ۵یی داریم ! اندر حکایت چاخان از نوع ایرانی . البته جامعه ما چاخان دوست داره

    عین اخبار خودرو چینی که هر روز یک رقیب تسلا میسازن ماشین های داخل هم همه یورو ۵ . همه ایمن . همه ۸۵ تا استاندارد پاس کرده دارن

    تهش میان صداسیما میگن هیجا دنیا ماشین مثل ایران ارزون نیست. ماشین های ایمنی داریم . برای فروش هر خودرو ضرر میدیم .امروز هم یکی دیگه گفته پیشرفت خودروهای داخلی خارجی هارو عصبانی کرده

    اخبار داخل اللخصوص خودروهای داخلی دیگه اسمش رو نمیشه زرد گذاشت باید یک واژه جدید ابداء کرد . باید بریم سراغ حداد عادل واژه بده بهمون برای این حجم از شانتاژ و رپورتاژ خبری

    موافقم ۴۰
    مخالفم ۷
    1. Hamid

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (1720 ديدگاه)

      از نظر طراحی و متریال داخلی رقبا بیشتر سمت پلاستیک‌های بی کیفیت میره نمونه بارزش آفتابه
      از نظر طراحی خارجی و جنس ورق بدنه که از نوع فولاد معمولی ساختمانی هست رغیبی نمیشه متصور شد بجز موتور سه پاچه

      موافقم ۹
      مخالفم ۵
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (7172 ديدگاه)

        ساعت ۳ شبه
        خوابم نمیبره
        میام تو پدال مقاله‌ها را ببینم و بخونم !
        اما مقاله‌های مربوط به چینی‌ها و ایرانی‌ها را نمیخوانم جز کامنت‌ها و نظرات را ، اما !

        اما در این مقاله و این همه کامنت در قسمت آخر کامنت‌ها یکی از دوستان سوالی میپرسد در مورد این خودرو و دیگر دوست عزیز با مسخره ( البته توهینی نبوده و ایشون هم بسیار محترم هستند ) جواب میدهد و دوست سوال کننده هم با یک ایموجی شِکلَک جواب میدهد و تمام ، اما خیلی شیک زیبا و بسیار مودبانه دوست عزیز ( آقا شاهین ) جواب ایشون را میدهد و ایشون هم خوشحال از پاسخگویی به جواب منطقی خودشون میرسند و در انتخاب خودشون تفکر بهتری پیدا میکنند !

        حالا چرا این را میگویم ؟!

        چون دقیقاً به هیچ موضوعی جدی نگاه نمیکنیم و همه چیز را به تَمَسخُر گرفته‌ایم !

        دوستان ، عزیزان ، همه‌ی ما میدانیم چه خودروهای مضخرفی تولید و سوار میشویم و حتی خودشان هم اعتراف میکنند و چاره‌ای نیست تا برجام مشخص نشود اما بهتر نیست حداقل بیاییم برای کسی که با هزاران امید پول جمع کرده میخواهد بیاید یکی از این خودروها را بخرد درست کامنت بگذاریم تا دید روشنی داشته باشد !

        همه که خودروشناس و عشق خودرو نیستند که مثلاً به جای فُلان خودروی صفرِ ایرانی یا چینی بروند کارکرده‌ی ژاپنی کره‌ای آلمانی یا حتی آمریکایی کلاسیک بخرند و لذت ببرند اما دردسرهایش هم به جان و دل بخرند !

        لطفاً کمی جدی‌تر به کامنت‌های امروز خودتون فکر کنید و بدانید امروز دیگر سال ۹۶ یا ۹۷ نیست که یک کارگر ساده میتوانست با یکسال کارکردن بِرَوَد یک پراید قسطی بدون بهره بخرد ۱۸ میلیون !!!!!

        موافقم ۱۱
        مخالفم ۶
    2. viper2

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (728 ديدگاه)

      اقا خدایی میدم همین پولو . ۵۰ ۶۰ تومن ارزون تر . نیدم یه شورلت نوا خشک خشک میخرم هم امنیت دارم هم مثل این هر روز تو تعمیرگاه نیستم . والا . ماشین شناس برای این . ۳۳۵ پول نمیده

      موافقم ۵
      مخالفم ۱۶
      1. viper2

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (728 ديدگاه)

        البته اگه اهل دل باشی . همین پولو میدی بیوک میخری . هشت سیلندر . ۴۰ ۵۰ تومنم خرج تقویتش میکنی . سر پیچا پات رو ته میذاری رو گاز و پشت ماشینو میدی بیرون . بعد هر کی هم ازت پرسید حجم موتور ماشین چقدره . با افتخار میگی ۵۷۰۰. هو هووووو

        موافقم ۴
        مخالفم ۱۳
        1. ارین صاحب جمعی

          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (818 ديدگاه)

          من این پولو میدم بنز کپل میخرم تا اینکه هر روز تو صف بنزین باشم

          موافقم ۱
          مخالفم ۱
  2. Jdm باز

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    یعنی من حاضرم الاغ سوار شم ولی ۳۳۵/۰۰۰/۰۰۰ ندم برای همچین اشغالی با این پیشرانه ضعیف و گیربکس بدرد نخور و شاسی و پلتفرم قدیمی و از رده خارج شده

    اگر نصف این قیمت بود یکم ارزش داشت ولی با این قیمت اصلا ارزش خرید نداره

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۵
    1. Saipa

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (23 ديدگاه)

      در اروپا آمریکا و حتی خود ژاپن و کره
      مردم به دولت التماس میکنند که بجای تویوتا هیوندای کیا بی کیفیت خودرو با کیفیت ایرانی من جمله کوییک وارد کند
      اونوقت شما ها به خودرو با اینهمه کمالات توهین میکنید؟
      واقعا متاسفم

      غربی ها هنوز از بنزین یورو ۲ استفاده میکنند ولی توی بنزین آب میریزن تا یورو ۶ بشه

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۷
  3. فورد

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (702 ديدگاه)

    هزار تا اپشن هم بزارین باز همون پرایده

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۳
  4. Saipa

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    یک زمانی میخواستیم برای خودمان خودرو باکیفیت تولید کنیم و الگوی خودمان شویم حالا ببینید الگوی جهانیان شدیم و خودرو ساز های غربی در خودرویی مثلbmwx1از روی خودرو با کیفیت و ایمنی وطنی کپی میکنند.
    واقعا خسته نباشید بگیم خدمت خودرو ساز هایمان تا از این حماسه ها باز هم خلق کنند

    موافقم ۹
    مخالفم ۴
  5. امیرشایان فرازی

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (156 ديدگاه)

    تحفه درویش است نزد برگ سبز

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۴
  6. زیزیگولو

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (3126 ديدگاه)

    خاک عالم🤦🤦🤦🤦

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۲
  7. شاگرد2

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آخ که تو این چند روزه از بس مقاله ماشینهای ایرانی و چینی تو پدال خوندم، دیگه دارم منفجر میشم و فقط میخوام رو یکیشون خالی کنم
    ببینم فردا نصیب کدوماش میشه که خالی کنم رو هیکلش

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۶
  8. ممد ژانگولر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (2611 ديدگاه)

    بی نظیره این ماشین الخصوص قیمتش 👌

    موافقم ۵
    مخالفم ۵
    1. Saipa

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (23 ديدگاه)

      ممد خان خوشم میاد برخلاف این غرب زده ها قدرت و کیفیت و اصالت محصول وطنی رو درک میکنی

      موافقم ۶
      مخالفم ۹
      1. HamiD

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (2315 ديدگاه)

        ممد جان عاشق سایپا فن هایی چون شما هستن …
        شما رو به باغ دعوت میکنند …

        موافقم ۵
        مخالفم ۵
        1. ممد ژانگولر

          ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (2611 ديدگاه)

          داداش واقعا برداشتت از جملم و خصوصیات اخلاقیم این بود که گفتی ؟!!!!

          دیگه تنها کسی که منو نمیشناسه خاجه حافظ شیرازیه

          موافقم ۴
          مخالفم ۲
  9. Aran+Milan

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (278 ديدگاه)

    تورو خدا کابینشو نگاه کن انگار بچه اول ابتدایی نقاشی کشیده خاک تو سرتون واقعا!!

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۳
  10. بی خیال اسم

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    دوستان ببخشید کوئیک ماشین جاده هست؟

    موافقم ۷
    مخالفم ۲
    1. Saipa

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (23 ديدگاه)

      صد در صد برادر
      این خودرو برای خارج جاده و علی الخصوص آفرود طراحی شده که رغیب مستقیم تویوتاlc300در کیفیت هست
      و کلی غربی ها برای این محصول متقاضی هستند

      موافقم ۲۵
      مخالفم ۲
      1. بی خیال اسم

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (19 ديدگاه)

        😂

        موافقم ۱
        مخالفم ۳
    2. شاهین

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (4086 ديدگاه)

      سلام از چه نظر؟ اگه منظورتون از ماشین جاده محصولی مناسب برای افرادی هستش که دائما در جاده تردد می کنند باید بگم که شاید گزینه های بهتری هم وجود داشته باشن. کوییک مثل تیبا مزایایی مثل هزینه های نگهداری کمتر، مصرف سوخت نسبتا مناسب، کابین نسبتا جادار به ویژه در بخش عقب و قیمت کمتر نسبت به ماشینی مثل ۲۰۶ داره. از جمله معایبش هم میشه به هندلینگ ضعیف، کابین با کیفیت پایین، صدای زیاد پیشرانه در کابین، جلوبندی ضعیف نسبت به رقبا و… اشاره کرد. من خودم تیبا رو به کوییک ترجیح میدم چون در واقع یه خودرو هستن با تزئینات متفاوت ولی اختلاف قیمت چند ده میلیونی. حالا اگه برای شما هزینه های نگهداری و بی دردسر بودن یه خودرو مهمه شاید تیبا و کوییک گزینه بهتری نسبت به ۲۰۶ کارکرده باشن. در هر صورت اولویت های شما برای انتخاب یه هاچبک با این قیمت ها مهم خواهد بود.

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۳
      1. بی خیال اسم

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (19 ديدگاه)

        خیلی ممنونم از شما
        شما چه ماشینی رو برایه جاده و سفر در ایرانی ها پیشنهاد می کنید؟

        موافقم ۳
        مخالفم ۲
        1. شاهین

          ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (4086 ديدگاه)

          اگه خودم بخوام انتخاب کنم برای جاده سمند موتور ملی یا پرشیا TU5 رو انتخاب می کنم. البته اگه این دو خودرو رو انتخاب کنم حتما باید صفر باشن تا از زیر دست خودم رد شن وگرنه کارکرده شو اصلا توصیه نمی کنم.
          من دو بار ۲۰۶ اس دی کارکرده خریدم و هر بار پشیمون شدم. کلا محصولات پژو به ویژه کارکرده هاش خیلی استهلاک بالایی دارن و اگر حوصله و بودجه کافی ندارین توصیه می کنم سمتشون نرین.

          موافقم ۱۱
          مخالفم ۳
      2. بی خیال اسم

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (19 ديدگاه)

        خیلی ممنونم آقا شاهین

        موافقم ۳
        مخالفم ۲
  11. genius

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (795 ديدگاه)

    موتور m15 کوپل با cvt نهایتا تو دور ۶۰۰۰ بهتون سرعت ۱۲۰ تا میده واقعا راه نمیره اما برای ترافیک شهری و اونایی که حال و حوصله دنده کشی ندارن بدک نیست

    موافقم ۲
    مخالفم ۴
  12. پدرام

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (286 ديدگاه)

    با این قیمت یه جیلی gc6 اتوماتیک کم کار رو ترجیح می دم به کوییک اتوماتیک صفر!!
    با اینکه ماشین اقتصادی هست و شتابش هم معمولی اما باز شرف داره به کوییک

    موافقم ۴
    مخالفم ۴
  13. ali-mg

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    شرایط پیش فروش برای خرید قوطی کبریت
    تازه ایربگم اصن توش نیست
    تصادف مساوی با مرگ

    هر چی می‌نویسم میگه دیدگاه تکراری

    موافقم ۱
    مخالفم ۲
  14. حمید

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (55 ديدگاه)

    لحظاتی در سکوت به قیمت ۳۰۰ میلیون تومانی کوئیک خیره میماند!
    یکهو پوزخندی میزد اما پوزخندش خیلی زود به آهی طولانی ختم می‌شود.
    نگاهش از صفحه موبایل به افقی دور دست در سه کنج اتاق دوخته می‌شود.
    سیگاری آتش میزند …

    موافقم ۴
    مخالفم ۲
  15. م

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (27 ديدگاه)

    خلاصه صنعت خودرو سازی ایران
    -خودروهای تولید داخل>>>>>تکنولوژی ۲۵-۳۰ سال قبل+آپشنهای بی خاصیت با قیمت گزاف
    -خودروهای مونتاژ داخل!!!!>>>>>تکنولوژی ۵ سال گذشته چین+قیمتگذاری با دلار ۶۰-۱۰۰ هزار تومن

    از هر سمت که نگاه کنید اتلاف واقعی منابع این مملکت از جان و مال مردم تا منابع طبیعی و نفت و گاز و….

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  16. Alive man

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (36 ديدگاه)

    دلیل خودکشی نهنگ ها معلوم شد دگ:)

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا