بی ام و
- سدان پرچمدار جدید گک A800 اولین خودرو با مجوز رانندگی خودران کامل
- درگ سلاطین V12، لامبورگینی روئلتو، فراری ۱۲ چیلیندری و آستون ونکوئیش
- خودروی برقی یا بنزینی؟ هزینه استفاده از کدامیک کمتر است؟
- کیا EV5 زیر ذرهبین: آیا جانشین برقی اسپورتیج ارزش خریدن دارد؟
- معرفی نسخه ویژه جیپ گلادیاتور، اولین پیکاپ با وینچ کارخانهای
- تویوتا آیگو X، پاکترین خودروی بنزینی بازار!
- رویارویی مرسدس CLA برقی و تسلا مدل ۳، کدام خودرو بهتر است؟
- استفاده سوپراسپرت تویوتا از قطعات ارزانترین خودروی لکسوس!
- بررسی تأثیر عادات و رفتار رانندگان ایرانی روی طول عمر و استهلاک گیربکس CVT
- چرا یک مرسدس ۳۴ ساله هنوز قلبها را بیشتر از مدل جدیدش میرباید؟
حضور بامو X2 با دو پیشرانه متفاوت در ایران، خریداران را بر سر دوراهی قدرت بیشتر و آپشنهای رفاهی قرار داده است؛ انتخابی که ساده به نظر نمیرسد.
نبرد افسانهای مرسدس و بامو وارد عصر برقی شده. آیا سدان آیندهنگر مرسدس بر رقیب سنتی و اسپرت خود پیروز میشود؟ پاسخ شما را شگفتزده خواهد کرد.
بامو با یک قمار ۱۲ میلیارد دلاری، آیندهی خود را روی یک پلتفرم جدید بنا کرده است. آیا شاسیبلند iX3 میتواند این سرمایهگذاری سنگین را توجیه کند؟
پس از شکست تجاری شاسیبلند XM، بامو با مدلی بنام آلپینا XB8 دوباره برای رقابت با بنتلی خیز برداشته است. آیا این بار موفق خواهد شد؟
دوتا از جذابترین کوپههای آلمانی یعنی پورشه کیمن GT4 RS با ۵۰۰ اسب بخار و بامو M2 CS با ۵۳۰ اسب بخار قدرت در مسابقهٔ درگ به مصاف هم رفتهاند.
سری ۳، یکی از افسانهایترین محصولات تاریخ بامو، پنجاهساله شده و طی نیم قرن ۱۸ میلیون دستگاه از آن تولید و در سراسر جهان عرضه شده است.
رنگ افسانهای نارنجی آتشین بامو بازگشته، اما نه برای همه. تنها پنج دستگاه M5 با این رنگ تولید میشود و ماجرای جالبی پشت آن است.
مالکان خودروهای چهارچرخ محرک بامو به خاطر نقص فنی سیستم xDrive که هزینهای 13 هزار دلاری روی دستشان گذاشته شکایت دستهجمعی کردهاند.
بامو با توقف تولید Z4 به یک فصل مهم در تاریخ خود پایان میدهد. در ادامه نگاهی به داستان تولد این رودستر محبوب و دلایل موفقیت نسل اول آن میاندازیم.
منهارت با معرفی MHX6 700 WB، بامو X6 M را به یک هیولای ۷۳۰ اسب بخاری با کیت بدنهٔ عریض و تهاجمی فیبر کربنی تبدیل کرده است.
بامو با معرفی نسخهای ویژه با Z4 وداع میکند اما G پاور با یک تیونینگ ۵۰۰ اسب بخاری، خداحافظی شایستهتری برای این رودستر تدارک دیده است.
در مسابقهٔ درگ، شورلت کوروت E-Ray هیبریدی چهارچرخ محرک سریعتر خواهد بود یا بامو M4 کامپتیشن میتواند رقیب آمریکایی را مغلوب کند؟
بامو با معرفی نسخهٔ ویژهٔ فاینال ادیشن، خبر از پایان تولید Z4 داده است. این رودستر اسپرت اوایل سال ۲۰۲۶ از روی خط تولید کنار خواهد رفت.
شرکتهای مختلفی از مورگان و اینیوس گرفته تا بزرگانی مثل لندروور، در خودروهای خود از پیشرانههای بامو استفاده کردهاند اما دلیل این انتخاب چیست؟
پورشه برای مخفی کردن اولین خودروی موتور جلوی خود و فریفتن عکاسان جاسوس، یک بامو ۲۰۰۲ خرید تا شاسی و قوای محرکه جدید خود را در کالبد آن پنهان کند!
بامو برای جشن پنجاهسالگی سری ۳، نسخه ویژهای از M340i را با طراحی الهامگرفته از تاریخ و پیشرانهای قدرتمند معرفی کرد.
بامو از طریق همکاری استراتژیک با شرکتهای سامسونگ و سالیدپاور، گامی بزرگ برای تولید باتریهای حالت جامد برداشته است.
مقایسه کامل بامو M5 و پورشه پانامرا توربو S ای-هیبرید؛ دو سوپرسدان هیبریدی با بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت و شخصیتهایی کاملاً متفاوت.
شرکت تیونینگ آلمانی G پاور با کیت GP-800 برای بامو X6 M، قدرت این شاسیبلند کوپه را به مرز ۸۰۰ اسب بخار رسانده است.
بخش M بامو با رشد ۷.۹ درصدی فروش، رکوردی تازه ثبت کرد. راز این موفقیت، ترکیبی هوشمندانه از موتورهای بنزینی قدرتمند و نوآوریهای برقی است.