پورشه

ارتقای پورشه 911 کاررا S

هنوز یک سال نیست که پورشه ۹۱۱ کاررا S جدید سری ۹۹۱ به بازار آمده که اولین ارتقای رسمی این خودرو توسط پورشه معرفی شد. تغییرات انجام شده از کیت آئرودینامیک گرفته تا تیون آپ موتور را شامل می شوند.

2013 Porsche 911 Carrera S
۲۰۱۳ Porsche 911 Carrera S

بسته پاورکیت برای افزایش قدرت خروجی موتور شش سیلندر ۳.۸ لیتری مسطح این خودرو آماده شده که می تواند با افزایش ۳۰ اسب بخار به نیرو، قدرت ۴۳۰ اسب بخار را تولید نماید. این بهبود از طریق اصلاح طراحی سرسیلندر و پروفیل میل بادامک برای تنفس بهتر موتور و همچنین تغییرات در ECU، تغییرات در رادیاتور و اگزوز اسپورت ماشین حاصل شده است.

2013 Porsche Carrera S Powerkit
۲۰۱۳ Porsche Carrera S Powerkit

با این توان، اکنون کاررا S قادر است در تنها ۳.۹ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد. این یعنی بهبود در حد ۰.۲ ثانیه! همچنین در مدلهای با کلاچ دوبل PDK این زمان به ۳.۸ ثانیه می رسد. حداکثر سرعت هم با افزایش ۵ واحدی به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

porsche 911 carrera S side
porsche 911 carrera S side

بنابراین با سریعترین کاررای تاریخ روبروییم. این می تواند نوید بخش مدلهای قویتر توربو و GT3 هم در آینده نزدیک باشد. نکته مهم اینجاست که با وجود افزایش ۷ درصدی توان موتور، مصرف سوخت تغییری نداشته است.

2013 porsche 911 carrera
۲۰۱۳ porsche 911 carrera S

تغییرات بدنه نیز در پکیج آئروکیت (Aerokit) گنجانده شده اند که شامل سپرهای جدید و اسپویلر جلو و همچنین اسپویلر یا باله ثابت عقب با الهام از مدل ۹۱۱ GT3 می باشند. این خودرو در اوایل پاییز امسال بعنوان مدل ۲۰۱۳ توسط پورشه به بازار فرستاده خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. پیکان جوانان

    ۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    یکی از یکی بهتر

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا