ویدئو کلیپ
- بازگشت سیتروئن با C5 ایرکراس؛ کراساوور خانوادگی جدید در ایران
- رونمایی از نسخه نهایی کراساوور سایپا آریا در نمایشگاه مشهد
- بیاِیدبلیو 212، رقیب هیجانانگیز جیمنی و تانک 300 در ایران رونمایی شد
- بوتاس و پرز برای رانندگی تیم فرمول یک کادیلاک انتخاب شدند
- معرفی بیامو M4 با تیونینگ G پاور، موشک روباز با ۷۲۰ اسب بخار
- معرفی رم RHO هنسی با ۷۰۰ اسب بخار، جایگزین شش سیلندر برای TRX
- معرفی نسل جدید آئودی Q3 اسپرتبک، شاسیبلند جمعوجور با فرم کوپه جذاب
- لاماری ایما؛ خودرویی متفاوت در بازار ایران و اهمیت لوازم یدکی اصل برای آن
- معرفی لکسوس RX پلاگینهیبریدی ۲۰۲۶، ارزانتر از رقبای آلمانی
- رکوردشکنی مرسدس AMG GT XX برقی، ۴۰ هزار کیلومتر رانندگی بیوقفه!
جدیدترین ها
نسل جدید فورد موستانگ شلبی GT500 با قدرتی در حدود ۸۰۰ اسب بخار و قیمتی پایینتر از GTD، آماده است تا خیابانها را به آتش بکشد.
تویوتا GR کرولا و هوندا سیویک تایپ R هردو به گیربکسهای دستی مجهز هستند اما شیوهٔ متفاوت انتقال نیرو در این رقابت بسیار تأثیرگذار است.
در مسابقهٔ درگ، فراری ۸۱۲ کامپتیزیونه با موتور V۱۲ و ۸۳۰ اسب بخار قدرت سریعتر خواهد بود یا مکلارن سنا با موتور V۸ و ۸۰۰ اسب بخار؟
لاماری ایما هیبریدی؛ کراساوور چینی با طراحی الهامگرفته از لامبورگینی اوروس، کابین مجهز، مصرف سوخت پایین و قیمت رقابتی. بررسی کامل مزایا، معایب
مقایسه جامع لوکانو L7 و کیا اسپورتیج؛ بررسی طراحی، کابین، فضای بار، امکانات، پیشرانه و قیمت برای انتخاب بهترین کراساوور در بازار.
مرسدس GLC63 جدید در مسابقهٔ درگ به مصاف نسل قبلی خود و بامو X4 M رفت و در پایان در برابر لامبورگینی اونتادور قرار گرفت.
موستانگ شلبی GT500 و کوروت Z06 در یک درگ هیجانانگیز روبهرو شدند و نشان دادند که مرز بین ماسل کار و سوپرکار اقتصادی بسیار باریک است.
مکس وستپن همراه با کریس هریس پشت فرمان فورد موستانگ GTD نشسته و رانندگی با این سوپرکار 300 هزار دلاری را تجربه کرده است.
ب ام و موجود در این ویدئو از سریعترین سوپراسپرت پورشه هم قدرت بیشتری دارد؛ اما آیا قدرت برای برتری کافی خواهد بود؟
آیا شورلت کوروت ZR1 با 1064 اسب بخار قدرت در برابر پورشه 911 توربو S که به قاتل سوپرکارها شهرت دارد شانسی خواهد داشت؟
پیروزی میلیمتری لندو نوریس در گرندپری مجارستان ۲۰۲۵، چهارمین دبل پیاپی مکلارن را رقم زد؛ رقابتی پرحاشیه که جدول قهرمانی را دگرگون کرد.
چرا این سوپراسپرتهای کلاسیک تا این اندازه ارزشمند شدهاند؟
رم TRX با پیشرانهٔ 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ توئین توربو، در مسابقهٔ درگ 400 متر لامبورگینی هوراکان استراتو را بهراحتی شکست داد.
تجربه سواری با بوگاتی بولاید در پیست اسپا فرانکوشامپ بلژیک، قدرت ۱۶۰۰ اسببخاری و نسبت وزن به قدرت شگفتانگیز ۱۰۰۰ اسببخار بر تن را به نمایش ...
هر چهار نسل آئودی S8 با پیشرانههای V8 تنفس طبیعی و توربو و حتی V10 گرد هم جمع شدهاند تا سه دهه پیشرفت را در سدان پرچمدار انگولشتات نشان دهند.
از بین سه شاسیبلند کامپکت با پیشرانههای متنوع تنفس طبیعی و توربوشارژ، کدامیک در درگ 400 متر سریعتر خواهد بود؟
پادشاهی مکلارن در فرمول یک امسال با پیروزی پیاستری و مقام دومی برای نوریس ادامه یافت. چارلز لکلرک رانندهی فراری سوم شد.
پیشرانه V12 تنفسطبیعی این ابرخودروی مخصوص پیست، 900 اسب بخار قدرت تولید میکند.
در آزمایش بزرگ سیستمهای کمکراننده در چین با 36 خودرو و 15 سناریوی خطرناک، تسلا در صدر درخشید اما برخی برندها ناامیدکننده ظاهر شدند.
موستانگ دارک هورس با تیونینگ هنسی و 850 اسب بخار قدرت در برابر چلنجر هلکت قرار گرفت و رقیب را کاملاً در هم کوبید.