فورد

رایگان شدن تکنولوژی خودروی ارتباطی فورد برای مالکان

خودروهای مدرن به طیف متنوعی از ویژگی‌های ارتباطی مجهز هستند اما متأسفانه استفاده از این تجهیزات هزینه‌بر خواهد بود.


فورد می‌خواهد این روند را تغییر دهد زیرا اعلام کرده سرویس‌های فورد پس و فورد پس کانکت هم‌اکنون به‌صورت رایگان در دسترس هستند. به‌این‌ترتیب مالکان محصولات فورد هزینه‌ای از بابت استارت زدن، قفل/باز کردن درب خودروهای خود و… از طریق گوشی هوشمند پرداخت نخواهند کرد.

این یک مزیت برای مشتریان است زیرا فورد می‌گوید اولین خودروسازی است که ویژگی‌های از راه دور و سرویس‌های ارتباطی خودرو را به تمامی مشتریان عرضه می‌کند. اگرچه این ویژگی‌ها برای اولین بار عرضه نشده‌اند اما فورد می‌گوید مشتریان جنرال موتورز برای استفاده از سرویس‌های مشابه باید تا حداکثر ۱۴.۹۹ دلار در ماه هزینه پرداخت کنند درحالی‌که این هزینه برای مشتریان تویوتا ۸ دلار در ماه است.


جدای از ویژگی‌های یاد شده، سرویس فورد به مالکان اجازه می‌دهد از راه دور میزان سوخت باک، سرویس‌های نگهداری و… را بررسی کرده و با فورد در ارتباط باشد. مالکان همچنین می‌توانند در جوایز فورد پس هم شرکت کنند که یک برنامه‌ی وفاداری مشتری بوده و با کسب امتیازات زیاد می‌توان از قطعات رایگان، سرویس‌های کم‌هزینه‌تر و… در نمایندگی‌ها برخوردار شد.


اگرچه حرکت جدید فورد به معنی حذف حق اشتراک است اما این شرکت از تکنولوژی یاد شده به عنوان راه مهمی برای بهبود تجربه‌ی مالکان و بهبود وفاداری آن‌ها نام می‌برد. یکی از مدیران فورد گفته است:

این روش واقعاً باعث تمایز ما در صنعت خودرو شده است. ما می‌دانیم که حفظ وضعیت ارتباطی مشتریان یک حرکت کلیدی برای ایجاد ارتباط عمیق‌تر با آن‌هاست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا