فیات

فیات 500 پنج در برای خانواده های پر جمعیت تر

ظاهرا فیات ۵۰۰ تحمل کوچکی را ندارد و می خواهد هر چه زودتر بزرگ شود. این سوپر مینی ایتالیایی که از سال ۲۰۰۷ تاکنون در خط تولید قرار داشته، بزودی یک مدل پنج درب هاچ بک بنام ۵۰۰L Supermini را در خانواده خود خواهد دید.

Fiat 500L 5-door hatch
Fiat 500L 5-door hatch

بر اساس اطلاعات نشت کرده از کمپانی، شباهت مدلهای سه و پنج در بسیار است و تنها پلت فرم خودرو کشیده تر شده است. فیات جدید ابتدا در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد و در ماه ژوئن فروش آن در اروپا آغاز می شود. جالب اینجاست که این خودروی ۵ نفره پس از دو ماه عضو جدیدی با هفت صندلی را نیز شاهد خواهد بود.نمونه MPV فیات ۵۰۰ از طول کشیده تری نسبت به انواع ۵ در برخوردار خواهد بود.

Fiat 500L 5-door MPV
Fiat 500L 5-door MPV

گزینه های موتور فیلات ۵۰۰L شامل موتور دو سیلندر توربوی ۹۰۰ سی سی با توان ۸۵ اسب بخار و یا ۱.۴ لیتری ۷۷ اسبی یا ۱۰۵ اسبی و انواع دیزلی ۱.۳ لیتری ۷۵ و ۹۵ اسبی را شامل می گردند.
تولید فیات Idea که یک مینی ون می باشد هم در پایان سال جاری متوقف می شود و بجای آن ۵۰۰L در صربستان به خط تولید خواهد رفت.

Fiat 500L 5-door MPV
Fiat 500L 5-door MPV

فیات ۵۰۰ یک موفقیت نسبی برای کارخانه به شمار می رود و تاکنون ۷۷۰ هزار دستگاه از آن تولید شده است. از فروش ۱۹۵ هزار دستگاه سال گذشته، ۲۶ هزار دستگاه به بازار آمریکا صادر شده اند. این خودرو باید با رقبایی مثل فورد B-Max و سیتروئن C3 پیکاسو و مینی  Countryman رقابت کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. aref

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (72 ديدگاه)

    بنظر من الان 70 درصد ایرانی ها بید سوار این ماشین بشن.

    واقعا مناسب ایرنی هاست باید جای پراید رو بگیره
    کوچیک و جمع و جور 4 درب

    وای من چقدر تو رویا بسر می برم
    ای خدا افسرده شدیم دیگه! همش تو رویا!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Pingback: فیات ۵۰۰ پنج در برای خانواده های پر جمعیت تر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا