مینی

مینی جان کوپر ورکس منهارت، موشکِ جیبی!

مینی جان کوپر ورکس GP در سومین نسل خود قرار دارد. این خودرو از نظر پرفورمنس هر چیزی را که مالک بخواهد ارائه می‌کند. از سال ۲۰۰۶ تاکنون مینی این خودرو را برای طرفداران پرفورمنس تدارک دیده و جدیدترین نسل آن نظر منهارت را به خود جلب کرده است. این تیونر مشهور محصول خود را GP3 F350 می‌نامد خودرویی که سه تغییر مهم را تجربه کرده است.

قدرت ۳۰۱ اسبی و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری نسخه استاندارد این خودرو به ۳۵۰ اسب بخار و ۵۳۰ نیوتون متر افزایش یافته است. منهارت همچنین واحد کنترل الکترونیکی پیشرانه ۲ لیتری توربوی مینی را بازنگری کرده و اینترکولر را نیز از شرکت ایرتک گرفته است. به این موارد باید یک سیستم اگزوز با کنترل فلاپ چهار مرحله‌ای را نیز اضافه کرد. فیلتر ذرات بنزین نیز حذف شده است.

موردی که منهارت خیلی روی آن تمرکز نکرده سیستم تعلیق است. البته این تیونر اقدام به نصب فنرهای جدید کرده و ارتفاع هاچبک بریتانیایی را ۲۰ میلی‌متر در جلو و ۱۵ میلی‌متر در عقب پایین آورده است. منهارت همچنین در حال توسعه یک سیستم تعلیق پیچشی برای جان کوپر ورکس است. تکمیل کننده ظاهر خودرو نیز رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی مات است.

از نظر بصری شاهد بهبود قوس گلگیرها، نصب بال عقب بزرگ و رنگ و نوارهای جدید طلایی هستیم. داخل کابین نیز نوشته منهارت دیده می‌شود. این تیونر بسته به درخواست مشتری موارد دیگری همچون پشت آمپرهای دیجیتالی و چندین قطعه جدید را ارائه می‌کند.

تولید GP3 F350 محدود خواهد بود اما همه‌چیز به این موارد ختم نمی‌شود. یک نسخه سفارشی و تولید محدود دیگر از جان کوپر ورکس GP هم تولید خواهد شد که بهبودهای دیگری همچون ورودی کربنی، سیستم اگزوز اسپورت متمایز و… را نشان خواهد داد. افرادی که خواهان پرفورمنس بهتر هستند باید منتظر پکیج جدید منهارت برای این خودرو باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Malt hill

    ۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (514 ديدگاه)

    چرا اینقدر جذابی لعنتی؟!??

    موافقم 4
    مخالفم 0
  2. AMIR-REZA

    ۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    چیکار میکنی با دلم…………..

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. Bilbo

    ۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (516 ديدگاه)

    تیونینگی ندیدم که از منظر زیبایی رو دست منهارت بزنه، با مشکی و خطوط طلاییش دلبری میکنه شدیدا

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مهدی موتورز

      ۴ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1196 ديدگاه)

      فقط این خوبه از نظر زیبایی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. محمد

    ۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خفنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا