هیوندای

اولین تجربهٔ رانندگی با جنسیس G90، پرچم‌دار کره‌ای

پرچم‌دار G90 پایه‌ای محکم برای بازوی لوکس هیوندای

در سال ۲۰۰۸ هیوندای با معرفی سدان لوکس جنسیس رسماً اعلان جنگی به پریمیوم‌سازان مطرح دنیا نمود. همچنین در سوی دیگر این سازندهٔ کره‌ای در سال ۲۰۰۹ با معرفی سدان بزرگ و لوکس اکوس (در ایران سنتنیال) نیز به رقابت با بزرگان بازار خودروهای لوکس یعنی مرسدس بنز S کلاس، ب‌ام‌و سری ۷ و آئودی A8 پرداخت. سپس در سال ۲۰۱۳ نسل دوم جنسیس معرفی گردید؛ اما چندی بعد هیوندای تصمیم گرفت جنسیس را به‌عنوان برندی مستقل و شاخهٔ لوکس خود درآورد. بدین ترتیب در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۵ جنسیس به‌عنوان برندی مجزا تأسیس شد. اولین محصول این برند، سدان بزرگ و لوکس G90 بود که در اصل نسل دوم هیوندای اکوس محسوب می‌شود. به‌تازگی نیز نسل دوم هیوندای جنسیس هم تحت برند جنسیس درآمده و بانام جنسیس G80 عرضه می‌گردد.

2017-genesis-g90-1

حال امروز به سراغ بزرگ‌ترین فرزند مشترک هیوندای و جنسیس یعنی سدان پرچم‌دار G90 رفته‌ایم. خودرویی که با تمرکز بر لوکس گرایی، جزئیات و برخی ویژگی‌های جدید به پایه‌ای محکم برای بازوی لوکس هیوندای تبدیل‌شده است. به عبارت ساده، جنسیس G90 نسل دوم هیوندای اکوس است که تغییرات اساسی و کاملی را تجربه کرده و تمرکز فراوانی بر راحتی و آسایش، طراحی خوب و بهبود قابل‌توجه دینامیک رانندگی کرده است. اکوس تلاش خوبی از سوی هیوندای جهت نشان دادن نام هیوندای به‌عنوان خودرویی لوکس بود اما حال با عرضهٔ G90 توجه اکثریت را به خود جلب کرده است.

2017-genesis-g90-2

G90 ماشینی بسیار بزرگ و با طراحی قوی است. قسمت جلویی آن تا حدودی یادآور سدان لوکس کیا K900 و مدل کوچک‌تر جنسیس G80 است اما از هر زاویه، G90 خوش‌تیپ و زیبا است به‌خصوص در نمای عقب. البته این نکته را هم باید یادآور شویم که قسمت عقبی جنسیس G90 خصوصاً فرم چراغ‌ها شباهت فراوانی به نسل قبلی مرسدس بنز S کلاس دارد. بااین‌حال G90 در جاده بسیار فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این خودرو با کاپوت کشیده، رینگ‌های ۱۹ اینچی و چراغ‌های LED کاملاً جلب‌توجه کرده و سعی دارد همچون دیگر برندهای لوکس مانند آئودی، مرسدس بنز، ب‌ام‌و، کادیلاک و لکسوس یک سبک و ویژگی خاص طراحی برای خود ایجاد نماید.

2017-genesis-g90-5

G90 را می‌توان با موتورهای V6 یا V8 سفارش داد. موتور ۳.۳ لیتری V6 بای‌توربو منحصراً متعلق به برند جنسیس است و مدیران هیوندای تأکید کرده‌اند که این موتور در هیچ‌یک از محصولات هیوندای مورداستفاده قرار نخواهد گرفت. موتوری با ۳۶۵ اسب بخار قدرت و از آن مهم‌تر ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور که از دور موتور فقط ۱۳۰۰ rpm در دسترس است. این موتور در کلیهٔ محصولات حال و آیندهٔ جنسیس بکار خواهد رفت و من برای سنجش عملکرد آن در مدل‌های کوچک‌تر G80 و G70 هیجان‌زده‌ام. البته اگر برای G90 به قدرت بیشتری نیاز داشته باشید می‌توانید موتور ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی را با ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور سفارش دهید. هر دو موتور در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل عقب ارائه می‌شوند درحالی‌که برای هر دو، سامانهٔ چهارچرخ محرک نیز قابل سفارش است.

2017-genesis-g90-10

G90 مورد آزمایش ما مجهز به موتور ۳.۳ لیتری V6 و سامانهٔ چهارچرخ محرک است. این موتور کاملاً قدرتمند و پاسخگو است اما گیربکس ۸ سرعتهٔ اتوماتیک آن عملکرد چندان مناسبی نداشته و در مدیریت قدرت موتور با مشکل روبرو می‌شود. جنسیس G90 دارای چهار حالت رانندگی مختلف است که از طریق دکمهٔ نصب‌شده در سمت چپ شیفتر تعویض دنده قابل انتخاب هستند. اقتصادی، اسپرت و هوشمند سه حالت رانندگی قابل انتخاب این خودرو هستند درحالی‌که حالت نهایی حالتی به نام شخصی است که به راننده اجازه می‌دهد به‌صورت دستی تمامی قسمت‌های خودرو مانند تعلیق، فرمان و پیشرانه را به میل خود تنظیم کند.

من ترجیح دادم بیشتر اوقات خودرو را از حالت هوشمند خارج کرده و در حالت پیش‌فرض قرار دهم چراکه در حالت پیش‌فرض، G90 یک سواری پویا را ارائه می‌کند که نه‌تنها به‌طور قابل‌توجهی بهتر از اکوس است بلکه در مقایسه با دیگر خودروهای این کلاس نیز بسیار راحت و مناسب است. همچنین مهندسان جنسیس ادعا کرده‌اند که G90 سبک‌تر و محکم‌تر از مرسدس بنز S کلاس است هرچند که در جاده کاملاً به استحکام و راحتی رقیب آلمانی احساس نمی‌شود. بااین‌حال فرمان G90 دقیق است و تعلیق آن نیز بازخورد معقول و مناسبی دارد. البته کمی بادی رول در آن دیده می‌شود که از یک سدان لوکس بزرگ همین هم انتظار می‌رود؛ به‌عبارت‌دیگر، جنسیس G90 به‌خوبی بهترین رقبای آمریکایی و ژاپنی‌اش یعنی کادیلاک CT6 و لکسوس LS احساس می‌شود اما همچنان ازلحاظ پویایی و قابلیت‌های رانندگی در پس S کلاس و سری ۷ قرار دارد که البته حدود ۲۰ هزار دلار قیمت کمترش تا حدودی این نقیصه‌ها را جبران می‌کند.

2017-genesis-g90-3

کابین G90 لوکس است و مواد باکیفیت به‌وفور در آن دیده می‌شود. صندلی‌های عقب کاملاً بزرگ و راحت بوده و به‌صورت برقی تنظیم می‌شوند. جلو یا عقب G90 فرقی نمی‌کند چراکه هر دو قسمت فضایی دوست‌داشتنی ارائه می‌کنند که علاقه پیدا خواهید کرد که زمان خود را در آن صرف کنید. کابین کاملاً آرام و راحت است و هرچه را که از یک ماشین لوکس می‌خواهید ارائه می‌کند. صفحه‌نمایش آن ۱۲.۳ اینچی است که البته توسط پلاستیک احاطه‌شده است. همچنین قسمت دکمه‌های کنترلی صندلی‌ها نیز با پلاستیک پوشیده شده است. بعلاوه هنوز هم بسیاری از قطعات هیوندای در جنسیس بکار رفته است. هرچند در G90 از پلاستیک کمتری نسبت به آزرا و سوناتا استفاده‌شده اما بسیاری از قطعات داخلی آن آشنا به نظر می‌رسد. دستهٔ روشن کردن برف‌پاک‌کن، دکمه‌های سمت چپ ستون فرمان و حتی قطعاتی مثل دکمه‌های روی سقف و دکمهٔ گرم‌کن صندلی‌ها از محصولات هیوندای قرض گرفته‌شده است. البته من زیاد به جزئیات دقت می‌کنم حتی باوجوداینکه میدانم هیوندای شرکت مادر جنسیس است. بااین‌حال هیچ شکایتی از کیفیت موارد داخلی G90 وجود ندارد.

2017-genesis-g90-11

هیوندای سدان G90 را با قیمتی پایین‌تر از بسیاری از رقبا عرضه کرده است. البته هنوز قیمت‌گذاری رسمی آن اعلام‌نشده ولی احتمالاً انتظار می‌رود قیمت جنسیس G90 از حدود ۶۲ هزار دلار آغاز شود. قیمتی که بسیار نزدیک به قیمت کادیلاک GT6 است که البته G90 نه‌تنها در قیمت بلکه در عملکرد و لوکس بودن هم بسیار نزدیک به CT6 عمل کرده است. در کل G90 یک گام بزرگ روبه‌جلو برای هیوندای و جنسیس محسوب می‌شود. این خودرو راه اکوس را ادامه می‌دهد که موفق به جلب نظر خریداران خودروهای لوکس به برند هیوندای شد و حال G90 جلب‌توجه بیشتری خواهد کرد. البته برای خرید G90 هنوز هم باید به نمایندگی‌های هیوندای بروید اما توجه بیشتر آن به جزئیات باعث شده است که G90 پرچم‌داری مناسب برای برند لوکس و مدرن جنسیس باشد.

 

مشخصات فنی جنسیس G90

Genesis G90 2017
پیشرانه ۳.۳ لیتری V6 بای‌توربو
قدرت ۳۶۵ اسب بخار
گشتاور ۵۱۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ۱۱.۷۶ لیتر (ترکیبی)
محور محرک چهارچرخ
وزن ۲۱۰۰ کیلوگرم
ظرفیت سرنشین ۵ نفر
حجم صندوق بار ۴۴۴ لیتر
قیمت پایه ۶۲ هزار دلار

2017-genesis-g90-4

منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. uss zumwalt DDG-1000

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    بیاید اینم پیشرفت کره
    مشخصات فنی خوبی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (16 ديدگاه)

      خودرو کره ای=کپی کاری بیشرمانه\:
      من هر کجا شو میبینم از به خودرو دیگه کپی کردن????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمدرضا

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (56 ديدگاه)

    خوب پیشرفت کرده واقعا فاز منفی نمیگیرم ولی اتاقش هنوز خیلی کار دار تا با sclassیا سری هفت bmwرقابت کنه یکم به نسبت اسم لوکسی که بهش دادن ساده هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      حق با شماست
      ولی پیشرفت و رشد هم راه یک شب که نیست و بلاخره زمان بر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. AKBAR

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (66 ديدگاه)

    طراحی G90 اینطور به نظر می رسد که از ستون وسط به سمت جلو یک خودرو است و از آن ستون به سمت عقب خودرو دیگری است . و به نظر من طراحی خودرو از بغل هماهنگ به نظر نمی رسد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      اکبر کاملا باهات موافقم و نمای چراغهای عقب هم یکم وام گرفته از اس کلاس یا کادیلاکه که بازم نسبت به نمای جلویی که خیلی مدرن به نظر میرسه و نمای عقب که کلاسیک کار شده همخونی دیده نمیشه انگار که برای ساخت یه بنای معماری ۳۰ طبقه برای هر ۱۰ طبقه از یه سبک طراحی استفاده بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Parker

        ۷ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        باز کپی کاری و وام گیری و… از طرف اساتید و صاحب نظران علم طراحی.

        این ماشینو پیتر شرایر طراحی کرده. میدونی کیه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Developer

          ۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (117 ديدگاه)

          پیتر شرایر خداست ؟ اشتباه نمیکنه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ارمان

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          هرکی طراحیش کرده لوگوش در تمام دنیا مردم رو به یاد بنتلی میندازه نمیدونم چهطور یه اسم باعث میشه ادم چشمشو رو به واقعیت ببنده
          این یه نمونه
          دوم اینکه من نظرمو میگم و از نظر من که یه مخاطبم و سهم خودمو تو بازار دارم به نظرم این ماشین هویت نداره وسلام شما میگی داره خوب خوشبحالت

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. محمد حسین

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (204 ديدگاه)

    هیوندای توی این ماشین فراتر از یک آسیایی صرف عمل کرده و این به وضوح هم در دوری از طراحی های افراطی و هم در امکانات قابل قبول دیده میشه ؛ اما بیایید یه کم واقع بین باشیم ؛ هنوز با یکّه تازان این عرصه فاصله داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کاوه آهنگر

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (432 ديدگاه)

      عزیزم آسیایی بودن به معنی بد و سطح پایین بودن نیست
      خیلی از کشورهای اروپایی حتی اروپای غربی یا صنعت خودرو گمنامی دارن یا اصلا ندارن ، ژاپن که از قدیمی های خودروسازی در دنیا است و همرده ی آمریکا و آلمان است ، کره جنوبی هم خیلی خوب کار کرده و حرفهایی برای گفتن داره و سهم عمده ای از بازار اروپا و آمریکا داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد حسین

        ۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (204 ديدگاه)

        مگه من گفتم آسیایی ها بد هستن؟!!! شما یه نگاه به جمله ی دوم من بنداز؛ منظورم از آسیایی صرف بعضی از المان ها و سنت هاییه که تا حدودی با معیارهای طراحی در این کلاس منافات داره اما به خوبی توی این ماشین رعایت شده واین یعنی یک آسیایی فرا آسیایی! و اون هم معیار هایی مثل طراحی های ساده اما ماندگار در مقابل طراحی های سنت شکنانه ی قدیمی شونده ی شرقی و… است. اگه به ماشین هایی مثل S کلاس و سری7 توجه کنید طرح های ساده , هوشمندانه و در عین حال ماندگاری رو می بینید که واقعا بهتر از طراحی های ( به قول جیمز می ) کاغذ مچاله ای عمل کردن وجالبه که توی این ماشین هم این سادگی فوق العاده دیده میشه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. جواد

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (990 ديدگاه)

    این ماشین عالیه ولی یک چیز کم داره همونی که لکسوسم هنوز نداره اون پرستیژ ی هستش که باید به خریدارش منتقل کنه ولی نمیکنه شما وقتی سه گانه المانی را بخرید خیلی تو چشم هستین ولی لکسوس . اینفینیتی . جنسیس . اکورا این حس منتقل نمیکنن همه لوکسن ولی پروتمندهای واقعا پولدار به جز موارد خاص که بنتلی یا رولزرویس سوارن بعدش سه گانه المانی دارن نه بقیه را برای همینه که این لوکسها همیشه در قیمت از المانیها ارزونتر وگرنه با قیمت مساوی کی دیگه لکسوس . جنسیس میخره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hj

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (83 ديدگاه)

      دقیقا!این نکته ای هست که هنوز حتی خودروسازان ژاپنی هم نتونستن با المانی ها رقابت کنن اون هم پرستیژ هستش!!باز آمریکایی ها نسبتا نزدیک هستن از نظر پرستیژ به المانیا.کلا جا افتادن به عنوان یه برند پریمیوم خیلی سخت تر از جا افتادن به عنوان یه برند معمولی هستش!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کاوه آهنگر

        ۷ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (432 ديدگاه)

        دوستان شما نباید نظرات و سلایق خودتون رو به یک برند و به همه نسبت بدین

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. احمد

          ۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (128 ديدگاه)

          تعصب بی حد و حصر بعضی ازدوستان نسبت به ژاپن درک نمیکنم که هیچ نقدی رو وارد نمیدونند آرزوی سلامتی براشون میکنم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. uss zumwalt DDG-1000

          ۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          احمد عزیز شما هم عشق کره داری.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. احمد

        ۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (128 ديدگاه)

        uss zumwalt DDG-1000 عزیز چون کره ای ها خوب کار میکنند عاشقشونم اگه جایی کپی کرده باشند مشخص باشه انتقاد وارد میدونم مثل چراغ های عقب جنسیس جی 90 که شبیه مرسدس طراحی کرده

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Parker

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      این فقط نظر شماست و بس.
      اتفاقا لکسس و اینفینیتی و آکورا خیلی لوکس هستن. همه هم به چشم لوکس نگاشون میکنن. اگه ایران منظورته که ….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهروز

        ۷ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (35 ديدگاه)

        اتفاقا اینم فقط نظر شماست و بس.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. كوروش

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      درسته بخصوص اینکه هرکی پول کمتری داره اول به لکسوس فکر می کنه درصورتی که اصولا افراد مولتی میلیاردر هزینه نگه داری براش مهم نیست البته اینم بگم مردم عادی بخصوص توی امریکا به لکسوس به چشم لوکس نگاه می کنند قدیم ها شبیه تویوتا بوده الان خیلی عالی شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Hj

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (83 ديدگاه)

    خب دمه هیوندایی گرم خیلی عالیه واسه نسل دوم یه ماشین انقد پیشرفت داشته باشه ولی ما هنوز داریم پراید تولید میکنیم!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احمد باقری

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    هنوز، جای کار زیادی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Nima

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    یکى از رقباى مستقیمش CT6کادیلاک هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. بهروز

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (35 ديدگاه)

    طنز روزگار اینجاست ک اینا اومدن از ایرانخودرو الهام گرفتن واسه تاسیس هیوندای ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. وحید

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (26 ديدگاه)

    تو نگاه اول کنسول ماشین منو یاد سدان های ب ام و انداخت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ساسان

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (25 ديدگاه)

    اینطور که معلومه ماشین فوق العاده ای به نظر میاد,البته با مرسدس و بی ام و هنوز فاصله داره. جنسیس اگه میخواد رقبای المانیشو پشت سر بذاره باید تکنولوژی و امکانات خاصی روی g90 بزاره تا بتونه در مقابله بی ام و مرسدس پرچمداران بازار قد اعلم کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. sunmartin

    ۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    باینکه طرفدار محصولات کبا هیوندای و بخصوص کیا هستم اما مهندسی انجین و گیربکس بنز و بی ام دبلیو و پورشه و آئودی و فولکس هیچ خودرویی نداره آلمانی اگه قدرت کمتری روی کاغذ و در حالت تئوری داشته باشند در موقع آزمایش و عملکردواقعی جلوه دیگری از خودشون رو میکنند این موضوع عینا دیدم که میگم مورد بعدی لوکس بودن واقعی هست که تمام برندها در پس آلمانی ها قرار میگرند چون ذات لوکس بودن در محصولاتشون بصورت dna وجود داره حتی در مدل های معمولی از آئودی بنز بی ام دبلیو پورشه به وجه تمایزی با خودروهای آسیایی وجود داره کیا هیوندا باید بیشتر بروی انجین و مهندسی اونها و بخصوص گیربکس های هوشمند و چند لایه کار کنند تا عیوب خودشون برطرف کنند جاوید باد راه سختکوشان کره ای که برای آسیا افتخار کسب میکنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. بهنام

    ۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (985 ديدگاه)

    هیوندای فقط مشکلش یک برنده قوی بود که هیوندای ، جنسیس رو تشکیل داد
    چون برای یک ماشین 62 هزار دلاری معقول به نظر نمیرسید برند هیوندایی رو پیشونیش باشه بخاطر اینکه ماشین زیر 20 هزار دلار تو سبد فروشش داره و بیشتر برا قشر کم درامد و متوسط کار میکنه
    جنسیس فقط به زمان احتیاج داره تا بتونه خودش ثابت کنه و جا بیوفته
    دقیقا مثل لکسوس وقتی تاسیس شد تنها مشکلش در مقابل رقبا برند بود که الان میبینیم یکی از بهترین برند های خودروهای لوکسه و کاملا خودش بالا کشیده و هم سطح رقبای بنامی مثل بنز و بی ام و رسیده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Developer

    ۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (117 ديدگاه)

    دوستان این که هیوندای در راه پیشرفته و جنسیس هم در حد خودش عالیه درست ، اما خداییش چند نفرتون اینو به کادیلاک CT6 که تو یه رده قیمتی هستن ترجیح میدین ؟؟ به نظر من که هنوز خیلی راه داره تا برسه به برندهای اصیل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. saeed

    ۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    حیف پول که واسه ماشین کره ی بده ادم من جنازه ی لندکروز وی 8 رو به این نمیدم حتی مدل پایناشو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ALIREZA034

    ۹ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (75 ديدگاه)

    به راحتی از سری 7 وs کلاس وa8 شکست میخوره اما این سیر صعود پیشرفته آسیایی ها میتونه زنگ خطری برای آلمان ها باشه.حالا باید دید آلمانها برای حفظ فاصله و پیشرفت بیشتر در مدل های جدید چه فکرایی میکنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. mohammad fm480

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    طراحی جلوش زشت شده .و عقبشم چون شبیه بنزه از جلوش قشنگتره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Navidrahmani

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من ماشین خوبیه شبیه نسل اولشه ولی درکل هیوندای خیلی خوب این ماشین رو ساخته و میتونه رقیب خوبی برای اروپایی ها باشه با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا