تجربه و آزمایشخودروهای چینی

رانندگی کوتاهی با تانک 300، آفرودری چینی با رؤیاهای بزرگ

هرچند چین همچنان اصلی‌ترین بازار گریت وال محسوب می‌شود اما این شرکت اهداف بزرگی در استرالیا دارد. به گفتهٔ این شرکت، اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، شاسی‌بلند آفرودی تانک ۳۰۰ ممکن است تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ در این کشور عرضه شود. گریت وال به توسعهٔ بازار خود در استرالیا چشم دوخته است و به همین دلیل در حال بررسی واردات تانک ۳۰۰ به این کشور در کنار کراس‌اوور هاوال بیگ داگ است تا سبد محصولات خود را در استرالیا تقویت کند. برنامه‌های گریت وال در این زمینه آن‌قدر جدی است که یک نمونهٔ فرمان چپ از تانک ۳۰۰ را از چین به استرالیا وارد کرده تا رسانه‌های خودرویی این کشور در مراسم رونمایی با آن رانندگی کنند.

رانندگی ما با این خودرو که در مسیر کوتاهی با موانع آفرودی در خارج از ملبورن انجام شد، بسیار کوتاه اما خشن بود. تانک ۳۰۰ در طراحی به‌وضوح از رقبای باسابقهٔ خود الهام گرفته است. کاپوتی که تا روی گلگیرها کشیده شده، چراغ‌های جلوی دایره‌ای و گلگیرهای بیرون زدهٔ خودرو شبیه جیپ رانگلر و مرسدس بنز G کلاس است، دی‌لایت‌های افقی آن فورد برانکو را یادآوری می‌کند و لوگو به لینکلن شباهت دارد. بااین‌حال، وقتی کمی دقیق‌تر تانک ۳۰۰ را بررسی می‌کنیم، آرزوی نزدیک شدن به برندهای لوکسی مثل لینکلن برای گریت وال منطقی به نظر می‌رسد.

تانک درواقع از برند لوکس گریت وال یعنی Wey متولد شده و به همین دلیل، ۳۰۰ در داخل به‌طور شگفت‌انگیزی لوکس و باکیفیت به نظر می‌رسد. در اینجا هماهنگی و دقت مونتاژ قطعات مناسب است و کابین از جزئیاتی برخوردار است که حداقل در برداشت اولیه با محصولات پایهٔ برندهای لوکس هم‌تراز است. چرم مشکی با دوخت سفید صندلی‌های برقی جلو و رو دری‌ها را تزئین کرده است و بلندگوها زیر توری‌های فلزی قرار گرفته‌اند. انتخاب‌گر دوار حالات رانندگی و دریچه‌های دایره‌ای به همراه صفحه آمپر دیجیتالی که تا میانهٔ داشبورد کشیده شده است هم ویژگی‌های جالبی هستند.

هرچند زمان کافی برای بررسی عملکرد یا رابط کاربری این نمایشگر را نداشتیم ولی گرافیک واضح و دوربین سه‌بعدی فراگیر کاربردی آن را تضمین می‌کنیم خصوصاً دومی که در مسیرهای آفرودی کمک کرد با اطمینان بیشتری از تپه‌ها بالا رفته و از سمت دیگر آن پایین آییم. تانک ۳۰۰ روی همان شاسی نردبانی پیکاپ گریت وال پائو ساخته شده است. این شاسی‌بلند چینی در جلو به سیستم تعلیق دو جناقی و در عقب به اکسل صلب با فنرهای پیچشی چند اتصالی مجهز است و قفل دیفرانسیل در هردو محور نیز توانایی‌های آن در مسیرهای آفرودی را افزایش می‌دهند.

زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو قرار گرفته که ۲۲۴ اسب بخار قدرت و ۳۸۷ نیوتن متر گشتاور دارد. عملکرد این موتور برای حرکت دادن تانک دو تنی در مسیرهای آفرودی تحسین‌برانگیز است درحالی‌که گفته شده یک موتور دیزلی هم در دست توسعه است. گیربکس ZF اتوماتیک خودرو از حالت دستی هم برخوردار است که با فشردن شیفتر فعال می‌شود. حداکثر گشتاور موتور ۲ لیتری خودرو از دور ۱,۸۰۰ rpm در دسترس است که به حفظ پاسخ پدال گاز در سرعت‌های پایین در اکثر مسیرها کمک می‌کند. البته با این وجود، گشتاور موتور در مقایسه با رقبایی مثل ایسوزو MU-X با گشتاور ۴۳۰ نیوتن متری تا حدودی کم احساس می‌شود.

تانک ۳۰۰ علاوه بر حالات سبک و سنگین، به چند حالت رانندگی مثل ماسه‌ای و برفی هم مجهز است. در طول مسیر آزمایشی که کمی چالش‌برانگیز بود، کشش چهارچرخ محرک خودرو تقریباً بی‌نقص بود که بخشی از آن به خاطر لاستیک‌های دیسکاورر ATT با اندازهٔ ۲۶۵ است. همچنین هنگام رانندگی هرگز به خاطر احتمال آسیب دیدن بدنه خودرو نگرانی نداشتیم زیرا فاصلهٔ ۲۲۴ میلی‌متری تانک ۳۰۰ از زمین هم‌اندازهٔ فورد اورست است و زوایای حمله و فرار آن به ترتیب با ۳۳ و ۳۴ درجه عالی هستند. البته این خودرو با فاصلهٔ محوری ۲,۷۵۰ میلی‌متری و طول ۴,۷۶۰ میلی‌متر کمی از اورست کوچک‌تر است.

با این همه، آیا استرالیایی‌ها از تانک ۳۰۰ استقبال خواهند کرد؟ پاسخ دادن به این سؤال بدون صرف زمان بیشتر با خودرو دشوار است اما ازآنجایی‌که گریت وال سال‌ها است در بازار این کشور حضور دارد، ملیت چینی تانک ۳۰۰ دیگر شاید خیلی مانع بزرگی بر سر راه موفقیت آن نباشد. قیمت این خودرو در چین از حدود ۲۸ هزار دلار آغاز می‌شود و هرچند نتوانستیم توانایی‌های آفرود آن را به‌طور کامل به چالش بکشیم اما کابین لوکس و باکیفیت این شاسی‌بلند چینی می‌تواند آن را به گزینهٔ جذابی برای ماجراجویی تبدیل کند حتی اگر با قیمتی بیش از ۳۰ هزار دلار در استرالیا عرضه شود. برای مقایسه، در این کشور قیمت پایهٔ جیپ رانگلر و ایسوزو MU-X از این رقم آغاز می‌شود. درهرحال، قیمت یکی از مهم‌ترین عواملی خواهد بود که سرنوشت تانک ۳۰۰ را در استرالیا تعیین می‌کند.

مشخصات فنی

Tank 300 2022

پیشرانه ۲ لیتری I4 توربو
قدرت ۲۲۴ اسب بخار
گشتاور ۳۸۷ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ
وزن ۲۰۷۵ کیلوگرم
فاصلهٔ محور ۲,۷۵۰ میلی‌متر
طول ۴,۷۶۰ میلی‌متر
عرض ۱,۹۳۰ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۹۲۷ میلی‌متر
ظرفیت بکسل ۳ تن
قیمت پایه ۲۸,۶۰۰ دلار

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای
منبع
WhichCar

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. حق گوی باطل

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1036 ديدگاه)

    اگه استرالیاست چرا توی عکس ها فرمون چپه!

    موافقم 37
    مخالفم 10
    1. محمد

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (35 ديدگاه)

      جی کلاس اصلا افرود خوبی نیست من گریت وال رو ترجیح میدم بعدشم سانگ یانگ

      موافقم 6
      مخالفم 63
      1. MR.JD

        ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (326 ديدگاه)

        چراغ های جلو کپی از سانگ یانگ کوراندو قدیمی
        چراغ های عقب کپی از فورد برانکو
        بدنه هم مابین جی کلاس و جیب رانگلر
        داخل کابین هم که تابلو هست داشبورد و پنل های تهویه مرسدس بنز هست
        ولی باشه بزرگوار
        جی کلاس و رانگلر و برانکو با آن سابقه بده
        این بچه نامشروع که معلوم نیست پدر و مادرش کیه خوبه !

        موافقم 33
        مخالفم 18
        1. محمد

          ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (35 ديدگاه)

          جی کلاس قیمتش پنج برابر اینه اگر گریت وال میخواست با اون قیمت بزنه از جی کلاس بهتر می شد !
          فقط باید به خودروهای چینی پنج سال وقت داد تا دنیا رو قبضه کنن مثل کره ای ها که یه دفعه پیشرفت کردن

          موافقم 11
          مخالفم 52
        2. حق گوی باطل

          ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1036 ديدگاه)

          گریت وال فن ندیده بودیم که دیدیم

          موافقم 42
          مخالفم 7
        3. Payfast

          ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (807 ديدگاه)

          بله پرو پلیر شدن در زودتر آتیش گرفتن

          موافقم 7
          مخالفم 11
        4. MR.JD

          ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (326 ديدگاه)

          حقیقتا من هم گریت وال فن ندیده بودم که دیدم
          هرچند با این وضعیت کم کم باید شاهد موتور 125 فن هم باشیم

          موافقم 12
          مخالفم 0
      2. سوشیانت

        ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1904 ديدگاه)

        اون وقت شما فکر کردی که بقیه ی شرکت ها منتظر میمونن و هیچ کاری نمیکنن تا چینی ها ازشون جلو بزنن😂

        موافقم 19
        مخالفم 4
      3. Reza Waffen SS

        ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (5340 ديدگاه)

        من برم بمیرم

        موافقم 19
        مخالفم 0
    2. پدرام

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (797 ديدگاه)

      با دقت نخوندید به این مورد هم اشاره شده که این ماشین از چین اومده فعلا برای رونمایی
      ظاهرا هنوز عرضه نشده

      موافقم 5
      مخالفم 9
    3. حسین

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (375 ديدگاه)

      جوابتون در پاراگراف اول نوشته شده اگه مطلب رو میخوندید.

      موافقم 4
      مخالفم 0
    4. Mad.z.Max

      ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1839 ديدگاه)

      چون متن رو نخوندی

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. aMiRsHaYaN

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (459 ديدگاه)

    نسبت قدرت به وزنش افتضاحه
    گشتاور خیلی خوبی هم نداره که بگیم خوبه

    موافقم 28
    مخالفم 14
  3. meysam

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    چینیها یه زمانس تلاش میکردن قیمتشون رو از رقبا پایینتر نگه دارن و با دامپینگ ماشین می فروختن
    الان مثل اینکه دیگه ترسی از ارائه قیمتهای برابر رقبا ندارن

    موافقم 41
    مخالفم 4
    1. بهراد

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (243 ديدگاه)

      اینارو نگاه نکن. فقط ما ایرانیا هستیم که همه ماشینارو میکوبیم مگرنه این چینیا هم خوب میفروشن. مثلا بی وای دی. قیمت ماشیناش هم سطح رقبای خارجیشه حتی، ولی من موندم چطور انقدر خوب میفروشه که شده سومین خودروساز ارزشمند جهان 😐 ولی اینا به کنار من خودم اگه باشم با ۳۰ هزار تا یه ژاپنی دست دوم ( اگه تمیز باشه ) میخرم تا این.

      موافقم 26
      مخالفم 12
    2. ali

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (271 ديدگاه)

      ماشین هم سطح این چی هست ۲۸ هزار تا؟

      موافقم 2
      مخالفم 0
  4. meysam

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    من که شخصا همون رانگلر و ایسوزو رو به این ترجیح میدم

    موافقم 41
    مخالفم 8
    1. فورد

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (856 ديدگاه)

      حتی سوزوکی جیمینی

      موافقم 24
      مخالفم 6
    2. محمد

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (35 ديدگاه)

      گریت وال شرکت معتبر جهانی هستش انقدر بدبین نباشیم این خودرو کاملا از جی کلاس و هامر و فورد بهتره

      موافقم 9
      مخالفم 35
      1. سوشیانت

        ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1904 ديدگاه)

        فورد برانکو رپتور بالای ۴۰۰ اسب قدرتشه این ۲۰۰ اسب پس گریت وال نمیتونه فورد رو شکست بده

        موافقم 16
        مخالفم 3
        1. ali

          ۲۱ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (271 ديدگاه)

          فرود رپتور ۷۳ هزار دلار پولشه این ۲۸

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. پدرام

        ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (797 ديدگاه)

        حالا درسته گریت وال برند خوبیه تو چینی ها اما خود مدیرعاملش هم چنین ادعایی نداره که شما مطرح کردی

        موافقم 18
        مخالفم 1
  5. new reventon

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (394 ديدگاه)

    بزرگان انگلیسی سوار…
    حرفی سخنی؟
    من که به شدت ازینکه یه کشور دیکتاتوری داره قدرت میگیره حالم بد میشه.
    همشم بخاطر این کره ایاس، کیا هیوندا از سال 2006 تا 2014 خیلی تکنولوژی انتقال دادندبه چینیا(من خیلی راجب این موضوع تحقیق کردم)
    بعد دیگه همه انتقال دادن و شرکت تاسیس کردن با جوینت ونچری با شرکتای درپیت ولی سوده ده چینی
    فوردم خیلی تکنولوژی انتقال داد به کره
    پس مسبب این اتفاقا خود آمریکایان

    موافقم 28
    مخالفم 12
    1. AMANTE

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1855 ديدگاه)

      قدرت گرفتن یک کشور دیکتاتوری چیزی نیست که بخوای نگرانش باشی چون اون طرف آمریکا و اروپا و انگلیس سه متحد که به ظاهر با هم کمی مشکل دارن راحت میتونن جلوش رو بگیرن و تجربه اش رو هم دارن.

      موافقم 20
      مخالفم 8
      1. new reventon

        ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (394 ديدگاه)

        شوروی اقتصاد قوی نداشت ولی چین تولید ناخالص داخلیش از اتحادیه اروپا ام بیشتره

        موافقم 17
        مخالفم 5
    2. پدرام

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (797 ديدگاه)

      چین بازار کوچکی که نیست بلکه بازار بسیار بزرگی هم هست چندین ساله دارن ماشین های خارجی رو مونتاژ می کنن طبیعیه بتونن خیلی راحت پیشرفت کنن و ماشین هایی رو با امکانات و تجهیزاتی رو بسازن که یه چیزی بیشتر از نصف ماشین خارجی در بیاد که دلیلش هم حتما می دونید ارزان بودن کارگر همین اپل 13 پرو مکس هم چین تولید می کنه
      بله اگه سیستم چین کمونیستی نبود تا الان آمریکا رو هم پشت سر گذاشته بود

      موافقم 4
      مخالفم 3
  6. دکتر

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (338 ديدگاه)

    شتر گاو پلنگ ارزنده ای هست😀 من دوسش دارم

    موافقم 12
    مخالفم 17
  7. HesamS500

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (123 ديدگاه)

    مرسدس می‌تونه بخاطر کپی کابین از جی کلاس ،شکایت کنه

    موافقم 5
    مخالفم 10
  8. احمدرضا

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (728 ديدگاه)

    تیپ پایه رانگلر ترجیح میدم

    موافقم 24
    مخالفم 2
  9. Prpr

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (240 ديدگاه)

    چینی ها با خودشون چی فکر کردن داخلش که کپی جی کلاس هست حتی فرمونش ، دسته دندش هم کپی دسته دنده های پژو هست ، بیرونش هم که کپی برانکو حداقل یک موتور خوب براش میذاشتن

    موافقم 5
    مخالفم 6
  10. Prpr

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (240 ديدگاه)

    چینی ها با خودشون چی فکر کردن داخلش که کپی جی کلاس هست حتی فرمونش ، دسته دندش هم کپی دسته دنده های پژو هست ، بیرونش هم که کپی برانکو حداقل یک موتور خوب براش میذاشتن

    موافقم 1
    مخالفم 4
  11. M.Kkarimi

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (860 ديدگاه)

    بجای اینکه اینقدر مضحک از جی واگن و رانگلر و برانکو کپی کنین مث آدم همونقدری که برای متریال و کیفیت ساخت مایه گذاشتین برای طراحی هم مایه میذاشتین تا یه محصول درست حسابی و موفق بدین بیرون …
    واقعا چه اصراریه که به کپی کردن و بدنام کردن خودشون دارن ؟!؟!

    موافقم 16
    مخالفم 10
    1. امیر

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (2956 ديدگاه)

      جوابش خیلی سخت نیست
      وقتی به اصطلاح بزرگان افرود مثل جی‌کلاس و لندکروزر و سوزوکی و تا حد زیادی لندروور از جیپ کپی کردن و سعی کردن همیشه راه اونو در پیش بگیرن، انتظار زیادی از چینی‌های همیشه کپی‌کار نداشته باشیم!
      جدای ازین ، طراحی خودروهای افرود خیلی قابل مانور دادن نیست(حداقل تا الان!)

      موافقم 7
      مخالفم 24
  12. محمد

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    به دو چیز باید پنج سال وقت داد تا خودش رو بیشتر اثبات کنه ۱. ماشین برقی ۲.ماشین چینی ، من نمی‌دونم دوستان از کدوم سیاره اومدن دیگه حتی به ماشین ها ، موتورسیکلت ها و لوازم الکترونیکی ساخت یا مونتاژ هند هم نمیشه گفت بی کیفیت چین که جای خود دارد قطعاً تو برهه فعلی حتی اگر بازار آزاد هم داشتیم انتخابم خودروی چینی نبود ولی خیلی به دور از انصافه به این ماشین بگی بی کیفیت ، گمونم دوستان تو دوره ای که چین چری a10 میزد موندن ، وقتی شیایومی بازار اروپا رو قبضه می‌کنه ماشین های چینی با قیمت های نزدیک کره ای و ژاپنی تو بازارهای مرفه خاورمیانه ای یا شرق آسیا عرضه میشن و فروش خوبی هم میکنن حتما چیزی برای گفتن دارند که بازار روی خوشی بهشون نشون میده

    موافقم 12
    مخالفم 4
  13. Amin.aj

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (96 ديدگاه)

    شخصا با ۳۰ هزار دلار برای آفرود میرم ژاپنی دسته دو می گیریم
    تا چینی

    موافقم 18
    مخالفم 8
  14. پیام

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1537 ديدگاه)

    تقلید از G class

    موافقم 11
    مخالفم 4
  15. مهدی

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1592 ديدگاه)

    اگر میتونستن همین ماشین رو تا قیمت ۱۲۰۰ تو ایران عرضه میکردن فروش عالی رو تجربه میکرد با توجه به اینکه بازار ایران شدیدا تشنه یه SUV با همچین استایلی هست و اینم انصافا از هر نظر کامله

    موافقم 24
    مخالفم 0
    1. پدرام

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (797 ديدگاه)

      بخاطر تحریم ها برندهای درجه یکی مثل گریت وال، بی وای دی چانگان و ام جی وجیلی نمی تونن بیان
      اینا هم که اومدن جزو درجه یک ها نیستن

      موافقم 8
      مخالفم 1
  16. mr-naftalin-az-roghan-abad-70

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1293 ديدگاه)

    کابینشو دیدم گفتم جی کلاسه :/ اینقدر کپی از بقیه نکنین. فکر کنم فقط تو چینیا هونگچی نه کپی میزنه و دهاتی کاری میکنه. بهرحال پرطرفدار نیستن اصلا نیستن.

    موافقم 7
    مخالفم 7
  17. charger

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (396 ديدگاه)

    تانک ؟؟؟؟؟؟؟
    فرغون بیشتر بهش میاد

    موافقم 2
    مخالفم 14
    1. Payfast

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (807 ديدگاه)

      این خوده اسبه ‌

      موافقم 0
      مخالفم 4
    2. mr-naftalin-az-roghan-abad-70

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1293 ديدگاه)

      🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂 روزمو ساختی وای (البته الان شبه)

      موافقم 0
      مخالفم 8
  18. reza-a

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (427 ديدگاه)

    درسته که شبیه بعضی مدل های دیگه هست ولی ظاهر جالبی داره که خوب در اومده، در مورد قیمتش هم که شاید به نظر بیاد تیپ پایه رانگلر بهتره در صورتی که فقط برای آفرود رفتن آخر هفته از این ماشین بخواین استفاده کنین قطعا رانگلر بهتره اما برای استفاده روزمزه این ماشین انتخاب بهتریه چون تو دنیای واقعی با هر روز سوار یک ماشین کم آپشن شدن آدم دیگه به اصالت برند فکر نمیکه بیشتر به راحتی ماشین اهمیت میده که خب این ماشین هم کیفیت پایینی نداره فقط به پای برندهای معروف این رده نمیرسه. نمیخوام از ماشینای چینی دفاع کنم ولی به نسبت قیمتشون ماشینای بدی نیستن

    موافقم 7
    مخالفم 0
  19. JDM lover

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    اسمشم ببین چی گذاشته!!!!! تانک !!!!!!!!!
    پاژن مرتب خودرو بهتر از اینه
    چیه اخه هر تیکشو از یکی ورداشته
    جلو کوراندو قدیمی
    مارک شبیه لینکلن
    چراغ ها شبیه برانکو
    داخل شبیه g کلاس
    واقعا نمیدونم چرا اینقدر کپی کاری میکنن

    موافقم 3
    مخالفم 6
  20. وحید اسماعیل نسب

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    به برانکو ی چینی سلام کنید عقبش عین برانکوی جدید هست

    موافقم 2
    مخالفم 1
  21. مهردادکمال

    ۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1818 ديدگاه)

    من یکی سوزوکی جیمنی هم به این ترجیح میدم ۳۰هزارتا بدی برا ماشین افرودی که هنوز کمپانی اش دست راست و چپشم نمیشناسه! ساخت یه وسیله افرود تخصص ویژه ای میخواد

    موافقم 0
    مخالفم 2
  22. حسن

    ۲۹ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه ام وی ام مدل 94 دارم خدا شاهده تا الان رنگ تعمیر کار ندیدم درسته بازار دست دوم نداره اما واقعا بی خرج و کم استحلاک و محکمه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا