کونیگزگ
- معرفی پژو ۳۰۸ مدل ۲۰۲۵ با ظاهر جذابتر و پیشرانههای متنوع
- تانک 500 هیبرید؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند وارداتی شتابران خودرو
- داستان ساخت اولین کوروت Z06 در سال ۲۰۰۱، خلق نامی افسانهای
- راز محبوبیت رنگ سفید در بازار خودروی ایران چیست؟
- گزارش نمایشگاه خودروی مشهد 1404؛ مدل های جدید و ارزش بازدید
- هایپرکار بیوایدی با ۴۷۲ کیلومتر بر ساعت، سریعترین خودروی برقی جهان شد
- لامبورگینی سرقتی پس از دو سال به لطف چت GPT پیدا شد!
- جذابترین مرسدس AMG دهه ۹۰ میلادی، کوپهای خاص با موتور ۶ لیتری V8
- پشت پرده استقبال سرد از خودروهای هیبریدی و برقی در ایران چیست؟
- قیمت وانت نیسان به مرز یک میلیارد نزدیک شد
جدیدترین ها
کونیگزگ با بهروزرسانی نرمافزاری یسکو ابسولوت، رکورد صفر-۴۰۰-صفر کیلومتر را از ریمک نورا R پس گرفت و در ۲۵.۲ ثانیه به ثبت رساند.
کونیگزگ پس از تلاشی ناموفق در نوربرگرینگ، قصد دارد بهزودی برای شکستن رکورد این پیست با هایپرکار سدیر اسپیر دوباره به جهنم سبز بازگردد.
بخش لجندز کونیگزگ اقدام به ارتقاء و مدرنسازی یک آگرا R قدیمی با بهروزرسانیهای چشمگیر در طراحی، کابین و قدرت موتور کرده است.
در مسابقهای هیجانانگیز، کونیگزگ آگرا RS با وزن سبکتر در برابر رگرا با پیشرانه هیبریدی 1500 اسب بخاری قرار میگیرد. در 400 متر کدام سریعتر است؟
کونیگزگ که تمام خودروهای کنونی خود را فروخته است، سال آینده هایپرکار جدیدی را معرفی خواهد که الکتریکی نخواهد بود.
کونیگزگ سدیر اسپیر رکورد سریعترین خودروی تولیدی مسیر تپهنوردی گودوود را از آن خود کرد و با اختلاف بیش از یک ثانیه رکورد زینگر 21C را شکست.
تمام محصولات جدید و در حال تولید کونیگزگ فروخته شدهاند و هماکنون حتی ثروتمندترین افراد هم امکان خرید یک کونیگزگ نو را نخواهند داشت.
کونیگزگ سدیر اسپیر نسخهای تهاجمیتر از یسکو اتک با 1625 اسب بخار و آیرودینامیک تهاجمی است که ضمن عملکرد عالی در پیست دارد قابلیت تردد در جاده...
در مسابقهٔ درگ بین دو هایپرکار قدرتمند کونیگزگ، مدل هیبریدی رگرا سریعتر است یا یسکو با پیشرانهٔ V8 سنتی و 1600 اسب بخار قدرت؟
کونیگزگ یسکو رکورد بالاترین سرعت در مسافت 800 متر و همینطور رکورد سریعترین خودروی بنزینی در درگ 400 متر را شکسته است.
موتور الکتریکی دارک مدر کونیگزگ با وزن تنها ۳۹ کیلوگرم و قدرت خیرهکننده ۸۰۰ اسب بخار، یک شاهکار مهندسی در دنیای خودروهای الکتریکی محسوب میشود.
دو نمونه از سریعترین و قویترین هایپرکارهای حال حاضر جهان به مصاف هم رفتهاند تا مشخص شود در 400 متر بوگاتی سریعتر است یا کونیگزگ.
ابر خودروی کونیگزگ جمرا که از ویژگیهای برجستهای همچون پیشرانه بدون میل بادامک سود میبرد، فاقد دیفرانسیل است.
اعداد و ارقام شگفتانگیز شتاب کونیگزگ یسکو اتک در قیاس با پورشه 911 توربو S و فراری SF90 نشان میدهد که هایپرکار سوئدیها چقدر سریع است.
کونیگزگ یسکو اتک با ثبت تایم 1 دقیقه و 10.9 ثانیه، رکورد سریعترین خودروی جادهای پیست تاپ گیر را از فراری SF90 گرفته است.
هرچند کونیگزگ آگرا RS و پورشه 918 هردو از پیشرانههای V8 استفاده میکنند ولی این قوای محرکه در دو خودرو بسیار باهم متفاوت است.
آیا تسلا مدل X پلد با 1020 اسب بخار قدرت و یک تن وزن بیشتر در 400 متر میتواند حریف هایپرکار 1360 اسب بخاری کونیگزگ شود؟
مدیرعاملان این ابرخودروسازیها دلایلی موجه برای عدم ورود به حوزه مسابقات دارند.
کریستین فون کونیگزگ، جان هنسی و مت ریمک با هایپرکارهای یکدیگر یعنی یسکو اتک، ونوم F5 و نورا در پیست رانندگی کردهاند.
مالکان بوگاتی، کونیگزگ و هنسی به این سوال پاسخ میدهند.