کونیگزگ
- بازگشت وانت سهچرخ نمادین ژاپنی به شکل برقی و چهرهای مدرن
- ساینا وانت در راه است! شاهکار جدید سایپا و خودروسازی ایران
- داستان موتورسیکلت دیزلی هلندی، ایدهای جسورانه که شکست خورد
- معرفی بیامو M2 توربو، نسخهای ویژه به یاد ۲۰۰۲ توربو افسانهای
- یادی از بامو Z29، سوپراسپرت با پیشرانه M3 E46 که تولید نشد
- مدل جدید تویوتا سنچوری، ترکیب کوپه و شاسیبلند با درهای کشویی!
- شرایط فروش مدیران خودرو: ام وی ام، فونیکس و اکستریم - مهر 1404
- آتش سوزی شیائومی SU7 برقی و مرگ راننده به دلیل باز نشدن درها
- معرفی جیپ گرند واگنییر مدل ۲۰۲۶ با چهره جدید و نسخه هیبرید بردافزا
- گزارش کامل تولید خودروسازان ایران در ۶ ماه نخست ۱۴۰۴
جدیدترین ها
کریستین فون کونیگزگ، از ایدهٔ ساخت یک خودروی اسپرت ارزانتر و پرتیراژتر برای رقابت با پورشه خبر داده است.
مدیران سه شرکت مشهور خودروسازی مشهور نظر خود را در مورد بازآفرینی جگوار بیان و به بازگشت به اصالت و میراث بریتانیایی توصیه کردهاند.
کونیگزگ با معرفی پکیج آیرودینامیک F10 برای جمرا، این هایپرکار چهارنفره را برای پیست مسابقه آمادهتر کرده است.
کونیگزگ با بهروزرسانی نرمافزاری یسکو ابسولوت، رکورد صفر-۴۰۰-صفر کیلومتر را از ریمک نورا R پس گرفت و در ۲۵.۲ ثانیه به ثبت رساند.
کونیگزگ پس از تلاشی ناموفق در نوربرگرینگ، قصد دارد بهزودی برای شکستن رکورد این پیست با هایپرکار سدیر اسپیر دوباره به جهنم سبز بازگردد.
بخش لجندز کونیگزگ اقدام به ارتقاء و مدرنسازی یک آگرا R قدیمی با بهروزرسانیهای چشمگیر در طراحی، کابین و قدرت موتور کرده است.
در مسابقهای هیجانانگیز، کونیگزگ آگرا RS با وزن سبکتر در برابر رگرا با پیشرانه هیبریدی 1500 اسب بخاری قرار میگیرد. در 400 متر کدام سریعتر است؟
کونیگزگ که تمام خودروهای کنونی خود را فروخته است، سال آینده هایپرکار جدیدی را معرفی خواهد که الکتریکی نخواهد بود.
کونیگزگ سدیر اسپیر رکورد سریعترین خودروی تولیدی مسیر تپهنوردی گودوود را از آن خود کرد و با اختلاف بیش از یک ثانیه رکورد زینگر 21C را شکست.
تمام محصولات جدید و در حال تولید کونیگزگ فروخته شدهاند و هماکنون حتی ثروتمندترین افراد هم امکان خرید یک کونیگزگ نو را نخواهند داشت.
کونیگزگ سدیر اسپیر نسخهای تهاجمیتر از یسکو اتک با 1625 اسب بخار و آیرودینامیک تهاجمی است که ضمن عملکرد عالی در پیست دارد قابلیت تردد در جاده...
در مسابقهٔ درگ بین دو هایپرکار قدرتمند کونیگزگ، مدل هیبریدی رگرا سریعتر است یا یسکو با پیشرانهٔ V8 سنتی و 1600 اسب بخار قدرت؟
کونیگزگ یسکو رکورد بالاترین سرعت در مسافت 800 متر و همینطور رکورد سریعترین خودروی بنزینی در درگ 400 متر را شکسته است.
موتور الکتریکی دارک مدر کونیگزگ با وزن تنها ۳۹ کیلوگرم و قدرت خیرهکننده ۸۰۰ اسب بخار، یک شاهکار مهندسی در دنیای خودروهای الکتریکی محسوب میشود.
دو نمونه از سریعترین و قویترین هایپرکارهای حال حاضر جهان به مصاف هم رفتهاند تا مشخص شود در 400 متر بوگاتی سریعتر است یا کونیگزگ.
ابر خودروی کونیگزگ جمرا که از ویژگیهای برجستهای همچون پیشرانه بدون میل بادامک سود میبرد، فاقد دیفرانسیل است.
اعداد و ارقام شگفتانگیز شتاب کونیگزگ یسکو اتک در قیاس با پورشه 911 توربو S و فراری SF90 نشان میدهد که هایپرکار سوئدیها چقدر سریع است.
کونیگزگ یسکو اتک با ثبت تایم 1 دقیقه و 10.9 ثانیه، رکورد سریعترین خودروی جادهای پیست تاپ گیر را از فراری SF90 گرفته است.
هرچند کونیگزگ آگرا RS و پورشه 918 هردو از پیشرانههای V8 استفاده میکنند ولی این قوای محرکه در دو خودرو بسیار باهم متفاوت است.
آیا تسلا مدل X پلد با 1020 اسب بخار قدرت و یک تن وزن بیشتر در 400 متر میتواند حریف هایپرکار 1360 اسب بخاری کونیگزگ شود؟