کونیگزگ
- نبرد شاسیبلندهای آفرود، تویوتا لندکروزر پرادو یا فورد اورست؟
- وصل نشدن دستگاه دیاگ خودرو: دلایل و راهکارهای رفع مشکل
- افزایش عمر لاستیک خودرو در فصل گرما
- تأکید مرسدس بر استفاده از نمایشگرهای بزرگتر با چاشنی تمسخر آئودی!
- معرفی YZF-R1M جدید، سریعترین موتورسیکلت تاریخ یاماها
- معرفی تویوتا GR یاریس با پکیج آیرودینامیک، بال بزرگ روی هاچبک کوچک!
- قفل واردات خودرو شکست؛ مجوز استاندارد حذف شد
- چراغ سبز برای سدان جدید بازار: سابرینا U5 پلاس پلاک میشود
- تویوتا کرولا یا هوندا سیتی؛ مقایسه بهترین سدان با برند ژاپنی
- بنتلی آزور مدل ۲۰۰۹، جواهر خاص بریتانیایی با قیمت باورنکردنی!
جدیدترین ها
کونیگزگ با معرفی پکیج آیرودینامیک F10 برای جمرا، این هایپرکار چهارنفره را برای پیست مسابقه آمادهتر کرده است.
کونیگزگ با بهروزرسانی نرمافزاری یسکو ابسولوت، رکورد صفر-۴۰۰-صفر کیلومتر را از ریمک نورا R پس گرفت و در ۲۵.۲ ثانیه به ثبت رساند.
کونیگزگ پس از تلاشی ناموفق در نوربرگرینگ، قصد دارد بهزودی برای شکستن رکورد این پیست با هایپرکار سدیر اسپیر دوباره به جهنم سبز بازگردد.
بخش لجندز کونیگزگ اقدام به ارتقاء و مدرنسازی یک آگرا R قدیمی با بهروزرسانیهای چشمگیر در طراحی، کابین و قدرت موتور کرده است.
در مسابقهای هیجانانگیز، کونیگزگ آگرا RS با وزن سبکتر در برابر رگرا با پیشرانه هیبریدی 1500 اسب بخاری قرار میگیرد. در 400 متر کدام سریعتر است؟
کونیگزگ که تمام خودروهای کنونی خود را فروخته است، سال آینده هایپرکار جدیدی را معرفی خواهد که الکتریکی نخواهد بود.
کونیگزگ سدیر اسپیر رکورد سریعترین خودروی تولیدی مسیر تپهنوردی گودوود را از آن خود کرد و با اختلاف بیش از یک ثانیه رکورد زینگر 21C را شکست.
تمام محصولات جدید و در حال تولید کونیگزگ فروخته شدهاند و هماکنون حتی ثروتمندترین افراد هم امکان خرید یک کونیگزگ نو را نخواهند داشت.
کونیگزگ سدیر اسپیر نسخهای تهاجمیتر از یسکو اتک با 1625 اسب بخار و آیرودینامیک تهاجمی است که ضمن عملکرد عالی در پیست دارد قابلیت تردد در جاده...
در مسابقهٔ درگ بین دو هایپرکار قدرتمند کونیگزگ، مدل هیبریدی رگرا سریعتر است یا یسکو با پیشرانهٔ V8 سنتی و 1600 اسب بخار قدرت؟
کونیگزگ یسکو رکورد بالاترین سرعت در مسافت 800 متر و همینطور رکورد سریعترین خودروی بنزینی در درگ 400 متر را شکسته است.
موتور الکتریکی دارک مدر کونیگزگ با وزن تنها ۳۹ کیلوگرم و قدرت خیرهکننده ۸۰۰ اسب بخار، یک شاهکار مهندسی در دنیای خودروهای الکتریکی محسوب میشود.
دو نمونه از سریعترین و قویترین هایپرکارهای حال حاضر جهان به مصاف هم رفتهاند تا مشخص شود در 400 متر بوگاتی سریعتر است یا کونیگزگ.
ابر خودروی کونیگزگ جمرا که از ویژگیهای برجستهای همچون پیشرانه بدون میل بادامک سود میبرد، فاقد دیفرانسیل است.
اعداد و ارقام شگفتانگیز شتاب کونیگزگ یسکو اتک در قیاس با پورشه 911 توربو S و فراری SF90 نشان میدهد که هایپرکار سوئدیها چقدر سریع است.
کونیگزگ یسکو اتک با ثبت تایم 1 دقیقه و 10.9 ثانیه، رکورد سریعترین خودروی جادهای پیست تاپ گیر را از فراری SF90 گرفته است.
هرچند کونیگزگ آگرا RS و پورشه 918 هردو از پیشرانههای V8 استفاده میکنند ولی این قوای محرکه در دو خودرو بسیار باهم متفاوت است.
آیا تسلا مدل X پلد با 1020 اسب بخار قدرت و یک تن وزن بیشتر در 400 متر میتواند حریف هایپرکار 1360 اسب بخاری کونیگزگ شود؟
مدیرعاملان این ابرخودروسازیها دلایلی موجه برای عدم ورود به حوزه مسابقات دارند.
کریستین فون کونیگزگ، جان هنسی و مت ریمک با هایپرکارهای یکدیگر یعنی یسکو اتک، ونوم F5 و نورا در پیست رانندگی کردهاند.