آئودی

شتاب‌گیری رعدآسای آئودی RS2 و RS4 آوانت

آئودی به خاطر تولید برخی از سریع‌ترین استیشن‌های تاریخ شناخته شده است. ظرفیت‌های تیونینگ بالای محصولات این کمپانی باعث شده برخی از غلط‌اندازترین خودروهای دنیا تولید شوند. جدا چه کسی انتظار دارد یک خودروی خانوادگی بتواند عملکردی در حد و اندازه‌ی سوپرکارهای مشهور داشته باشد؟ خب در ویدئوی جدیدی که توسط AutoTopNL منتشر شده می‌توانیم تست‌های عملکردی یک دستگاه آئودی RS2 1994 تیون شده و یک RS4 آوانت را مشاهده کنیم.


خب بیایید اول درباره‌ی RS2 صحبت کنیم. ۲۵ سال پیش بود که این خودرو به تعداد محدود تولید شد و البته لقب اولین محصول RS را از آنِ خود کرد. این خودرو از پیشرانه‌ی ۵ سیلندر ۲.۲ لیتری توربو با قدرت ۳۱۱ اسب بخار استفاده می‌کند. البته مدل حاضر در ویدئو به‌طور قابل‌توجهی قوی‌تر بوده و خروجی پیشرانه‌ی آن به ۷۰۹ اسب بخار می‌رسد. این قدرت عظیم باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه ای و حداکثر سرعت ۳۰۳ کیلومتر در ساعتی شده است.


اما آئودی RS4 آوانت ۲۰۱۸ چهارمین نسل این خودرو است که از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۲.۹ بای توربو و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک استفاده کرده و قدرت ۴۵۰ اسب بخاری دارد. با ارتقای برخی قطعات این خودرو به قدرت ۵۴۰ اسب بخاری دست یافته است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۶ ثانیه ای و حداکثر سرعت ۳۰۳ کیلومتر در ساعتی هم جزو ویژگی‌های عملکردی این خودرو می‌باشند.

در این ویدئوها می‌توانید شتاب گیری رعدآسای خودروهای خانوادگی آئودی را مشاهده کرده و از آن لذت ببرید!

[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Abbas

    ۵ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    بخاطر همین آئودی کم کم دارم به استیشنا علاقه مند میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Genius

    ۵ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1231 ديدگاه)

    اینا اونجا ارباب حلقه ها آئودی رو اینطوری گاز میدن ما بیچاره های ایرانی هم انقدر وسایل یدکی گرون و ماشین هامون بی کیفیت هستن جرات نمی کنیم تو شیب 2% کولر پرایدمون رو روشن نگه داریم چون هزینه تعمیراتش رو نداریم!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا