تماس با ما

در صورت داشتن هرگونه سوال، پیشنهاد و انتقاد، لطفا از طریق آدرس ایمیل pedal.ir@gmail.com با ما تماس بگیرید. خوشحال می شویم که با ما در ارتباط باشید.

2015-lamborghini-huracan-lp610-4

‫۵۱۸ دیدگاه

  1. هلنا

    ۲۳ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.خسته نباشید من یه ماتیز دارم رادیاتش خیلی اب کم میکنه هر روز باید اب پر کنم جدیدا هم یک صدایی مثل اینکه هنوز موتورگرم نشده اضافه شده تمام قمقمه اینها رو عوض کردم ممکنه مال واشر سرسیلندر باشه؟چون من اگاهی ندارم و دنبال یهرتعمیرگاه منصف و وارد میگردم که بتونم اعتماد کنم.ممنون از لطفتون

  2. علیرضا

    ۲۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    سلام. من برای طرح پاره ای توضیحات دارم مینویسم. یکی از بازدیدکننده های سایت که با نام Ilyar کامنت میذاره بارها و بارها در تاپیک “مقایسه تندر 90 و سمند lx” (که جزو سه تاپیک داغ این سایت محسوب میشه) به انواع مختلف اقدام به توهین به خودروی تندر 90 کرده و میکنه.

    1. بارها با ایشون منطقی و محترمانه بحث کردیم و سعی کردیم جو رو دوستانه و آروم کنیم و ازشون خواستیم که توهین رو متوقف کنن، اما ایشون به محض اینکه از پاسخ منطقی دادن درمانده میشن اقدام به توهین میکنن. تا دیشب که بنده عصبانی شدم و کامنتهای تندی در جواب ایشون نوشتم. ضمن عرض پوزش، لطفا سابقه 10 صفحه اخیر کامنتها رو خودتون بررسی بفرمایین و لحن صحبت ما و ایشون رو مشاهده کنین تا به صحت گفته های بنده پی ببرین. به طور مثال به صفحه 112 کامنتها نگاه کنین که من سعی کردم توضیح بدم که هر صحبتی میکنم از روی تجربیاتم هست، اما ایشون صرفا دشمنی با ماشینی دارن که حتی سوارش هم نشدن.
    2. ایشون انواع بی انضباطی ها رو در این تاپیک انجام میدن، از جمله مقایسه و تعریف و تمجید از انواع خودروهای دیگه، و آوردن تعدادی کاربر به گذاشتن کامنت های بی ربط (در صفحه 111 کامنتها).

    ایشون نمیخوان جو سایت و مخصوصا این تاپیک آروم و دوستانه بمونه. لطفا رسیدگی و قضاوت کنین. ممنون

  3. رَد نرم افزار

    ۲۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام من از وب سایت رد نرم افزار هستم ما نرم افزار سایت پدال رو درست کریم برای دیدن این نرم افزار به ادرسhttp://rad-n.r98.ir اگر خشتون امد بهم نظر بدید

  4. دوست

    ۳۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    وقت خوش
    لطفا قیمت خودروهای گروه نیسان را نیز ذکر نمایید.

    با تشکر از لطف شما

  5. parissa

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام. خسته نباشید.
    درمورد زمان تعویض تسمه تایم ریو فرمودید 65000کیلومتر .میشه زمان تعویض از نظر سالی را هم بفرمایید؟؟ تعمیرکار میگه 50000کیلومتر یا دوسال؟؟
    ماشین من فقط 16000 رفته ولی 2سال شده!! متشکرم اگه جواب رو به ایمیل بفرستید.

  6. HAD

    ۱۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    1- لطفا اطلاعاتی در مورد پلاک گذر موقت بدین.
    مثلا متولی این پلاک ها کیست؟
    شرایط ورود؟
    هزینه و مدت زمان تردد و شرایط تمدید؟
    و…
    2- آیا خودرو های هیبریدی آجازه ی ورود دارند و به آنها پلاک ملی میدهند؟

  7. نوید

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بی نهایت ممنون میشم اگه pdf دفترچه راهنمای فارسی ix35 برامون روی سایت خوبتون بذارید خیلیها مشکل دفترچه فارسی ماشین های وارداتی و دارن.ممنون

  8. آیدا

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام و وقت بخیر. سوالی داشتم:آیا می تونیم در شرایطی که تو جاده در حال حرکتیم، نیرویی رو که یک میخ یا یک شیئ تیز که لاستیک رو پنچر می کنه به لاستیک وارد می کنه رو با فرمول محاسبه کنیم؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

  9. آرمین

    ۲۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    در مورد قیمت روز خودرو که زحمت می کشید و اعلام می کنید. آیا این خودروها همگی موجود می باشد یا خیر ؟ بعنوان مثال من مدتی است دنبال تویوتا اوریون می گردم . ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید کجا میتونم پیدا کنم .
    با تشکر فراوان از زحمات شما و سایت بسیار عالیتون

  10. اسد

    ۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.میخواستم ببینم که شرکت ارمان خودرو اتیه معتبر است یا نه؟میشه ازش اقساطی ماشین خرید یا نه؟
    چون هم شماره ثبت داره و هم شنامه ملی قوه قضاییه؟
    ممنون اگه زود راهنمایی کنید.

  11. علی جراح

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با سلام و خسته نباشی و تشکر از سایت خوبتون… لطفا درباره ی خودروی Savage Rivale GTR مطلب بگذارید.

  12. SAEED

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من مقایسه ای که از سمند با ال 90 نوشته بودین خوندم .من ال90 تصادف کردم حتی یکی از کیسه هاشم باز نشد. ماشینم 75% خسارت دیده بود

  13. امید محمودزاده ابراهیمی

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کدام دنا؛ ۴۲میلیون تومان؟!

    امید محمودزاده ابراهیمی: به نظر می‌رسد جنگ ۳۳روزه‌ی ایران خودرو و شورای رقابت بر سر قیمت خودروی «دنا» در شیب اتمام قرار گرفته است.
    عبدالله بابایی معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران‌خودرو، روز گذشته از سمت خود برکنار شد و شورای رقابت نیز همچنان محکم پای قیمت ۴۲میلیون تومانی دنا ایستاد.
    رضا شیوا رییس شورای رقابت اعلام کرده که ایران‌خودرو قیمت ۴۲میلیون تومانی دنا را پذیرفته است و این در حالی‌ست که بابایی مدیر بازاریابی ایران‌خودرو تا روز آخر قبل از برکناری‌اش صحبت از توقف تولید دنا می‌کرد.
    جدیدترین آمارها و شنیده‌ها نشان حاکی از آن است تعداد ۲۱۰۰ دستگاه خودروی دنا آماده واگذاری به مشتریان است و در سایت تولید آن فعلا خبری از کاهش یا توقف دیده نمی‌شود.
    اینکه شورای رقابت بالاخره توانست حرف خود را به کرسی بنشاند جای خوشحالی‌ست اما سکوت معنادار ایران‌خودرو بعد از آن‌همه مخالفت با نرخ شورای رقابت؛ اندکی عجیب بنظر می‌رسد.
    از روز گذشته، همه این مخالفت‌ها به یکباره با برکناری یک مقام در ایران‌خودرو به سکوت تبدیل شد؛ اما کسی نپرسید دلیل این سکوت در کجاست؟!
    کمی به عقب برمی‌گردیم؛
    در بحبوحه گرانی نرخ دلار در سال ۱۳۹۱ و ورود شورای رقابت به بحث نرخ‌گذاری قیمت خودرو؛ پژو ۲۰۶ پربحث‌ترین خودروی آن‌زمان بود. ۲۰۶ای که از قیمت ۱۹ میلیون‌تومانی‌اش کم‌کم به بالای ۳۰میلیون تومان پر می‌کشید و کسی جلودار آن نبود. ایران‌خودرو در آن زمان ۲۰۶ را ۳۶ میلیون تومان ارزش‌گذاری کرده بود و به فروش می‌رساند اما شورای رقابت قیمت ۲۰۶ را اندکی پایین‌تر یعنی ۳۴ میلیون تومان تعیین کرد و دستور به کاهش قیمت این محصول داد. فشار رسانه‌ها و مقامات بالا منجر به پذیرش تصمیم شورای رقابت از سوی ایران‌خودرو شد و پژو ۲۰۶ با کاهش قیمت به ۳۴میلیون تومان رسید…اما !
    کدام ۲۰۶ ؟!
    دارندگان ۲۰۶ در آن زمان به خوبی به یاد دارند که همه محصولات خودرویی کشور به نوعی با کم شدن برخی قطعات به مشتریان عرضه می‌شدند. پژو ۴۰۵ و سمند ال‌ایکس و پراید بدون ضبط و با رینگ‌های معمولی بجای رینگ‌های آلومینیومی به مشتریان تحویل داده می شدند(البته رینگ آلومینیومی مختص سمند ال‌ایکس بود و نه دو محصول دیگر).
    در پاسخ به اعتراض مشتریان گفته می‌شد که ۲ ماه دیگر به نمایندگی مراجعه کنند تا پولِ «ضبط نگذاشته شده» بر روی خودرو را از نمایندگی بگیرند. اما خبری از پول رینگ آلومینیومی نبود! و عملا سمند ال‌ایکس به سمند معمولی تبدیل شده بود!
    پژو ۲۰۶ هم با خروج پژو از ایران با ECU جدید(طراحی شده توسط شرکت ایرانی «کروز») به بازار عرضه میشد. هرچند در مقطعی تولید ۲۰۶ کاملا متوقف شده بود. رانا هم که برپایه پلت‌فرم ۲۰۶ تولید شده بود با قیمت جدید و عرضه‌ی بسیار کم(پس از گران شدن‌نرخ ارز)به فروش می‌رسید.
    پژوی ۲۰۶ با قیمت شورای رقابت یک ۲۰۶ تمام‌عیار نبود! ایران‌خودرو طبق‌ اطلاعیه‌هایی اعلام کرده بود که سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و شیشه بالابر درب عقب آپشن محسوب شده و مشتریان اگر می‌خواهند این آپشن‌ها را داشته باشند باید هزینه آن را بصورت مجزا بپردازند. این حرف بدین معنی بود که ایران خودرو رسماً پژو ۲۰۶ را با همان قیمت ۳۶ میلیون تومان بفروشد و قیمت شورای رقابت صرفاً قیمت پایه خودرو است و نه خودروی آپشنال! شورای رقابت هم عملا نتوانست جلوی این کار ایران خودرو را بگیرد.
    حالا هم شورای رقابت در همان پیچ تاریخی قرار گرفته است و قیمت دنا را ۴۲ میلیون تومان است اما ! نگفته است کدام دنا؛ ۴۲ میلیون تومان؟!
    «دنا»ای که ممکن است کروز کنترل یا دکمه‌های کنترل روی فرمان و یا تهویه اتوماتیک نداشته باشد؟!
    این یک ضعف در شورای رقابت محسوب می‌شود که دقیقاً و به صورت ریز اعلام نمی‌کند خودروی قیمت‌گذاری شده باید چه امکاناتی همراه خود داشته باشد. چون این احتمال وجود دارد که ایران خودرو «دنا» را بدون امکانات آپشنال اش عرضه کند و در قبال آپشن‌ها؛ پول دیگری از مشتریان دریافت نماید. کما بر اینکه لیست ریز قیمت و قطعات خودروی دنا در اختیار این شوراست و این شورا براساس همان لیست ارائه شده‌ی ایران خودرو قیمت ۴۲میلیون تومانی برای دنا در نظر گرفته است.
    به همین خاطر است که سکوت ایران خودرو معنادار بنظر می‌رسد. چون ممکن است همان سناریویی که در قبال ۲۰۶ انجام شد در مورد دنا هم اتفاق بیفتد.
    اصلا هم دوست نداریم توهم توطئه داشته باشیم اما احتمال یک توافق پنهان میان ایران‌خودرو و شورای رقابت بر سر قیمت ۴۲میلیون تومانی با تفاسیری که در بالا گفته شد وجود دارد. به هر حال هیچکس دوست ندارد نه روی شورای رقابت زمین بیفتد و نه ایران‌خودرو.
    در این میان آیا باز هم مردم دور خواهند خورد؟! ان‌شالله که چنین نباشد

  14. hamed

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ببخشیدقیمت مزدا 3 نیو تیپ 3از کجا در میارید 118 بعد تیپ 4, 147
    خندهدار 1 صندلی و سپر فوقش 10 میلیون بقیش چیه؟
    لطفا توضیح دقیق و منطقی بدید ممنون

  15. مرتضي

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    تعرفه تبلیغات لطفا؟

  16. معین محمدی

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خسته نباشید
    برای موتورسیکلت برقی من دنبال باتری و موتور الکتریکی هستم
    اگر قادر به تهیه هستید قیمت تک و عمده و مدل هایی که دارید رو برام بفرستید
    ممنون

  17. کویردوست

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلاموعرض خسته نباشید به شما عزیزان

    اگر برایتان امکان دارد مقایسه ای بین دو خودرو پژو405 معروف به SLXبا موتور TU5وتندر 90 انجام دهید.باتوجه به نزدیکی مشخصات موتورهای این دوخودرو حتما نجایج تست دیدنی وجالب خواهد بود.

  18. مجتبی

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام واسکازین اسو که تو فروشگاه دارین اصل اصله ؟ برای سمند xu7 مناسب؟

  19. امیرحسین

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام و خسته نباشید
    من یه 206 تیپ 5 دارم که 80 هزارتا کارکرده و تسمه تایمش را هم عوض کردم
    همیشه روغن توتال 7000 استفاده کردم و هر 10 هزار تا یبکار هم عوض کردم البته همیشه 3.5 لیتر روغن با تعویض فیلتر داخل ماشین ریخته شده به تازگی صدای موتور از داخل ماشین خیلی خشن و زیاد شده ، درمقایسه با ماشین یکی از دوستان که مشابه همین ماشین با همین کارکرد را داره و البته تسمه تایمش را عوض نکرده خیلی صدای موتور ماشینم زیادتر و ناجوره لطفا راهنمایی کنید ممنون از شما

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن