ایران خودروایستگاه خبر

آغاز فروش رنو کپچر در ایران

ایران خودرو، فروش کراس اوور جمع و جور رنو کپچر را در ایران آغاز نمود. خودرویی که قیمت نسبتا بالای ۱۰۵ میلیونی برای ان در نظرز گرفته شده است.

2014 Renault Capture
۲۰۱۴ Renault Capture
با این وجود و به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان، ایران خودرو، تعداد معدودی از این خودرو را با تخفیف ویژه و با قیمت نهایی ۹۸.۹ میلیون تومان به فروش می رساند. این فروش به صورت فروش فوری با تحویل ۴۵ روزه! خواهد بود و تنها ۱۲۰ دستگاه ظرفیت برای آن در نظر گرفته شده است.

2014 Renault Capture
۲۰۱۴ Renault Capture
رنو کپچر، شاسی بلند کلیو
رنو کپچر، شاسی بلند کلیو
2014 Renault Capture
۲۰۱۴ Renault Capture
2014 Renault Capture Interior
۲۰۱۴ Renault Capture Interior
در شرایط پیش‌فروش عادی، مبلغ مابه‌التفاوت، در زمان صدور دعوت‌نامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه‌های قانونی به مشتریان اطلاع داده می‌شود. این خودروها از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل برخوردار خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۴ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا car

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (72 ديدگاه)

    قشنگ هست ولی بااین حجم موتور فقط فقط 83 میلیون تومن یعنی هم قیمت سانگ یانگ تیو ولی با این قیمت خوب فروشی میکرد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. arman

    ۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    دوستا اینکه قیمت این خودرو بالاست کاملا درسته اصلا این مشکل همه خودرو های ایرانه مگه پراید پایینه قیمتش . ضمن اینکه در نظر داشته باشید قیمت کیا اسپورتیج هم در دبی 26000 دلاره ینی یچیزی معدل 91000000 تومان ولی اینجا چند میفروشن کمپانی میده 176 میلیون ینی تقریبا دوبرابر . اگر این کپچر هم بغیر از کانال ایران خودرو وارد میشد همین بلا سرش می امد یعنی قیمتش میشد حدود 160 میلیون تومان . در دنیا اتوموبیل اروپایی یک سرو گردن از ماشینای کره ای بالا ترن . البته حرف کیفیت و آپشن نیست که اگر اونجوری حساب کنی بعضی ماشینای چینی مثل اس5 خیلیم خوشگلن آپشن اونها هم از خیلی مدلهای ب ام و بالا تره ولی فقط آرم ب ام و به کل آپشنای ماشینای کره ای می ارزه به همین نسبت بعد از ماشینای آلمانی ماشینای فرانسویه . به این نگاه نکنید که بخاطر سیاست غلط خودرو سازای ایرانی چند سالیه اسم ماشینای فرانسوی خراب شده ولی از قدیم حتی توی ایران قبل از انقلاب ماشینای پژو معروف بود که برای یک عمر ماشین هستن افسانه پژو 504 فراموش نشدنیه . همین ماشینایی هم از فرانسویا در ایران تولید میشه در زمان تولید بروز خودشون عالی بودن

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. فواد

    ۱۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طراحی داخلی و داشبوردش تقریبا اگه شبیه رنو کولیوس هم بود باز بهتر بود .. طراحی خارجیش شیکه اما داشبوردش خیلی بی کیفیته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا