بنتلی

لو رفتن تصاویر بنتلی بنتایگا PHEV قبل از معرفی در ژنو

همان‌گونه که انتظار داشتیم بنتلی نسخه پلاگین هیبریدی شاسی‌بلند لوکس بنتایگا را نیز عرضه خواهد کرد؛ و اگرچه این خودرو هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده اما اولین جزئیات و تصاویر آن پیش از معرفی قریب‌الوقوع در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ منتشر شده است.


جزئیات مختصر منتشر شده توسط اتوکار نشان می‌دهند که بنتایگای پلاگین هیبریدی دارای همان قوای محرکه پورشه پانامرا E-Hybrid خواهد بود.


این قوای محرکه از یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو و واحدی الکتریکی تشکیل شده و خروجی مجموع آن به حدود ۴۵۰ اسب بخار می‌رسد. این خودرو در حالت تمام الکتریکی محدوده حرکتی ۵۰ کیلومتری داشته و بنا به استانداردهای اروپایی در هر کیلومتر تنها ۷۵ گرم دی‌اکسید کربن آزاد می‌کند. شارژ کامل این مجموعه ۷.۵ ساعت طول می‌کشد اما با استفاده از یک شارژر سریع این زمان تنها به ۲.۵ ساعت می‌رسد.


بنتایگا هیبریدی همچنین دارای سه حالت رانندگی EV Drive، هیبریدی و هولد به منظور مدیریت استفاده از باتری بوده و این اطلاعات روی صفحه‌نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی نقش خواهد بست.


تنها تفاوت بصری این خودرو با نسخه‌های ۸ و ۱۲ سیلندر بنزینی و دیزلی نشان‌های مسی و رینگ‌های متفاوت خواهند بود. جدای از این انتظار می‌رود نسخه هیبریدی این خودرو ظاهر و احساس بسیار مشابهی به برادران احتراق داخلی خود داشته باشد.


همچنین گفته شده یک خودروی الکتریکی شده دیگری نیز در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. این خودروی اسپورت کاملاً الکتریکی در واقع نسخه تولیدی کانسپت EXP12 Speed 6e حاضر در نمایشگاه خودروی ژنو سال پیش خواهد بود و انتظار می‌رود زیرساختی مشترک با پورشه میشن E داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    سلطنت و تمام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Chevo

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (41 ديدگاه)

    خسته شدیم از قیافه تکراری بنتلی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا