شورولتمرسدس بنزنیسان

درگ دیدنی شورلت کوروت C8 با مرسدس AMG GT63 S و نیسان GT-R

یکی از نمادهای صنعت خودروسازی آمریکا، شورلت کوروت است که در نسل C8 خود تحول بزرگی را تجربه کرده و به سوپراسپرتی موتور وسط تبدیل شده است. کوروت در بازار با رقبای هم‌وطنی مثل فورد موستانگ مواجه است اما حالا در این درگ جالب به مصاف رقبای آلمانی و ژاپنی رفته است. البته نمی‌خواهیم این درگ را به یک جنگ جهانی بین کشورها تبدیل کنیم زیرا این سه خودرو هرگز رقیب مستقیم یکدیگر نیستند.

البته میدانیم که مهندسان کوروت برای توسعهٔ این خودرو تا حد زیادی نیسان GT-R را موردبررسی قرار داده‌اند اما این کار برای نسخه‌های قوی‌تر C8 بوده و کوروت استینگری پایه از همهٔ نسخه‌های گودزیلا ارزان‌تر است. رقیب دیگر کوروت در این درگ هم مرسدس AMG GT63 S است که یک سوپرسدان وحشی بوده و ازهرجهت با سوپراسپرت شورلت تفاوت دارد. این درگ اما همهٔ مزیت‌هایی که ترکیب جدید موتور وسط برای کوروت به همراه داشته را نشان داده است.

هرچند موتور ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی C8 با ۴۹۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور به میزان قابل‌توجهی از دو رقیب دیگر ضعیف‌تر است اما قرارگیری این موتور روی چرخ‌های عقب باعث می‌شود کشش خودرو بهبود پیدا کند. به همین دلیل، کانال کانادایی Throttle House در این درگ می‌خواهد چگونگی عملکرد کوروت موتور وسط را در برابر هیولاهای چهارچرخ محرک نشان دهد.

AMG GT63 S با برخورداری از یک نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور، در درگ‌های قبلی بسیار خوب عمل کرده و با اطمینان می‌توان گفت که در کلاس خود بهترین است. وجود دو توربوشارژر در پیشرانهٔ این سوپرسدان آلمانی موجب شده گشتاور بسیار بیشتری نسبت به کوروت تولید کند اما باید توجه داشت که GT63 S یک خودروی چهاردر است که حدود نیم تن وزن بیشتری نسبت به C8 دارد.

GT-R هم هرچند قطعاً طی یک دههٔ گذشته بسیار سالخورده شده اما هنوز هم سوپراسپرت بسیار توانمند و رقیب خطرناکی است. در سینهٔ این گودزیلای ژاپنی موتور ۳.۸ لیتری V6 توئین توربویی قرار گرفته که در این نسخهٔ پایه ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند؛ بنابراین هرچند گشتاور نیسان با کوروت برابر است اما ۷۵ اسب بخار قدرت بیشتری دارد. البته GT-R هم ۲۶۰ کیلوگرم از کوروت سنگین‌تر است. خب با توجه به همهٔ این اعدادی که بیان شد، اگر می‌خواهید بدانید کدام خودرو برندهٔ این درگ و رقابت جذاب می‌شود، ویدئوی زیر را تماشا کنید.

مشخصات فنی

 

شورلت کوروت C8

مرسدس AMG GT63 S

نیسان GT-R

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو ۳.۸ لیتری V6 توئین توربو
قدرت ۴۹۵ اسب بخار ۶۴۰ اسب بخار ۵۷۰ اسب بخار
گشتاور ۶۳۷ نیوتن متر ۹۰۰ نیوتن متر ۶۳۵ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۹ سرعته اتوماتیک ۶ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب چهارچرخ چهارچرخ
وزن ۱۵۲۶ کیلوگرم ۲۰۱۷ کیلوگرم ۱۷۸۴ کیلوگرم
قیمت پایه ۶۰,۰۰۰ دلار ۱۶۲,۱۹۵ دلار ۱۱۵,۳۳۵ دلار

 

[دانلود ویدئو]

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه

  1. ممد ژانگولر

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (952 ديدگاه)

    دمش گرم مرسدس جی تی با وزن ۵۰۰ کیلو بیشتر و چهاردر بودن همرو یک لقمه کرد 💪

    خداییش مرسدس جی تی یک اسطوره 👑 خواهد ماند 👏

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. Reza

      ۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1312 ديدگاه)

      آفرین به مرسدس و ببر آسیا GT-R

      آبروی آسیا دست توعه پسر دمت گرم 💪💪💪

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. رامین

        ۲ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (510 ديدگاه)

        مگه تیم ملیه ؟؟ آبروی آسیا :))))

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. ممد ژانگولر

          ۲ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (952 ديدگاه)

          😂😂😂

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    2. مهراد

      ۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (409 ديدگاه)

      ممد ژانگولر

      اگر بجای راننده کوروت یه راننده مبتلا به سندرم داون هم میذاشتن از این مرتیکه رنگ پریده بهتر عمل میکرد ، این نسل از کوروت یکی از پیشرفته ترین سیستم های انتقال قدرت رو داره نمیدونم اون یارو چجوری نصف مسیر رو هرزگردی میکرد خودش یه معجزه اس

      ولی انتخاب من مرسدس کبیر: یه باکس آب معدنی + داداشم ژانگولر + کار لاور + جاده شمال سیتی صفا سرانتیپیتی

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. ممد ژانگولر

        ۲ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (952 ديدگاه)

        داش مهرداد یدونه ایی به مولا 🙏
        بخدا من خودم از طرفدارای شورلت کوروتم ولی مدل قبلی ی چیز دیگه بود نمیدونم چرا با این جدیده حال نمیکنم
        قیافش شبیهه خودروهای آسیایی تا آمریکایی
        ولی خداییش طراحی داخلش با قیمتش و شتابش دیوانه کنندست

        به امید روزی که من gmc yukon denali 2020 رنگ مشکی بگیرم همتون مهمون من سوارتون کنم بریم شمال صفا سیتی منگوله بعدشم ثرندیپیتی، لاسوگاس ،جردن ،و اینا🤠

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. مهراد

          ۳ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (409 ديدگاه)

          مخلصم ممد جون 👍👍

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. Reza

        ۳ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1312 ديدگاه)

        من نمی‌دونم چرا تو هر درگی که کوروت شکست میخوره مقصر راننده میشه؟؟؟ روی کاغذ هم نتیجه همینی بود که تو واقعیت دیدیم.چرا قبول نمیکنین؟؟؟

        یادمه وقتی کوروت ZR1 میخواست رونمایی بشه گفتین هیولا میخواد وارد بشه و . . . معرفی شد و نتیجه برعکس شد ،بعدش گفتین C8 میاد موتور وسطه و همه رو انگشت به دهان می‌زاره و این کارو می‌کنه و اون کارو می‌کنه و . . . معرفی شد ولی بازم نتیجه برعکس شد و اومدن به زور تبلیغات و خفه کردن رسانه های واقیعت گو خواستن غولش کنند که بازم نشد مشکلاتش یکی یکی آشکار شد . الآنم میگین که بزارین ZO6 و ZR1 جدید قراره بیاد و قوانین بازی عوض میشه و . . .

        فقط خواستم اینو بگم که تعصب رو بزارین کنار و راننده‌ کم کار رو و فلج مغزی بود و . . . بزارین کنار بچه نیستین که . همه چی تو واقعیت مشهوده

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. Reza

          ۳ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1312 ديدگاه)

          کوروت خودرو خوبی هستش حالا درسته تو این نسل روی طراحیش درست و حسابی کار نکردند ولی در کل عالیه ولی دیگه انتظار اینو نداشته باشیم که بیاد و همه رو از میدان به در کنه

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. U.N.C.L.E

          ۳ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (39 ديدگاه)

          داداش چی رو با چی مقایسه میکنی
          این کوروت از هر لحاظ مشخصاتش ضعیف تر از بقیه است انتظار داری با۵۰۰اسب چیکار برات کنه اما با این حال ببین چقدر نزدیک رقابت میکنه

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  2. Mahdi

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (76 ديدگاه)

    نیسان نشون داد هنوز هم یه شاخ شکن بعد یک دهه . مرسدس هم تو رولینگ خیلی خوب نشون داد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. علیx76

      ۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (809 ديدگاه)

      نیسان در حق GT-R خیلی ظلم کرد

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. مرتضی

        ۲ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (69 ديدگاه)

        من از وقتی یادمه این نسل GT R هست … تو این مدت AMG یه SLS داد بیرون َنسل حاضر AMG GT رو هم داد تازه نسل بعدش داره میاد.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  3. ♤ANGUS_812♤

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (331 ديدگاه)

    کوروت که از نظر قیمتی واقعا بی رقیبه
    گودزیلا هم که داره پیره میشه
    ولی استایل مرسدس می ارزه به کل اون دوتا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. MOHAMMAD.DEMON

      ۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (352 ديدگاه)

      هر دو چهار چرخ
      در مقابل کوروت دف عقب
      و نیسان ۷۵ اسب
      و مرسدس ۱۴۵ اسب
      قوی تر از کوروت
      و نیسان ۵۵ هزار دلار
      و مرسدس ۱۰۲ هزار دلار
      از کوروت گرون تر هستن
      واقعا شاهکار این کوروت

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. MOHAMMAD.DEMON

        ۲ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (352 ديدگاه)

        نکته بعدی اینکه نیسان تا جایی که میدونم گیربکس شش سرعته دوکلاچه داره نه اتوماتیک

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. مرتضی

          ۲ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (69 ديدگاه)

          مرسدس هم اتوماتیک معمولبی نیست

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. meysam

        ۲ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (14 ديدگاه)

        امریکایی بازای عزیز، یا واقعا متوجه نیستن یا خودشون رو زدن به اون راه
        اگه نسبت قدرت به وزن بنز و کوروت رو حساب کنید میبینید که کاملا یکیه
        و این برتری مطلق مرسدس رو میرسونه
        اینکه سبکتره و ارزون تره صرفا به خاطر اینکه از پلاستیک ساخته شده و برتری نیست

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
        1. Amir Machine

          ۲ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (721 ديدگاه)

          داداش حالت خوبه؟ برتری مطلق مرسدس؟!!
          درسته نسبت قدرت به وزن کوروت و مرسدس یکیه اما با همین نسبت قدرت به وزن برابر، تو درگ اول کوروت مرسدس رو بُرد که!!
          اونم با وجود اینکه مرسدس سیستم چهارچرخ محرک داره که تو لانچ خیلی خیلی کمک میکنه و ۲۶۰ نیوتن متر هم گشتاور بیشتری داره!!
          تو رولینگ هم توقع داری کوروت تنفس طبیعی بتونه حریف مرسدس با دوتا توربوشارژر گُنده و اندازۀ یه کامیون گشتاور بشه؟
          خدایی بعضی وقتا یه ذره منطق و انصاف داشتن بد نیست

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
        2. U.N.C.L.E

          ۲ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (39 ديدگاه)

          داداش تو خواب زیاد میبینی
          هر کی کوروت و تست کرده از کیفیت ساختش لذت برده
          اینجا هم با نصف قیمت و بیش از ۱۵۰اسب و با وجود دو تا دف از کورت خورد
          ببرتون بازیچه دست سفره ماهی شد و نیش بدی خورد

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
        3. meysam

          ۲ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (14 ديدگاه)

          سفره ماهی؟؟؟؟؟؟؟ بیشتر شبیه ماهی تنگه
          باز هی میگن گشتاورش بیشتره اسب بخارش بیشتره :)))
          شما کلا به نسبت گشتاور و اسب بخار به وزن اعتقاد ندارید نه؟ شاید به نفعتون نیست
          تو رولینگ که همیشه برتری با تنفس طبیعی ها هست به لگ توربو هم اعتقادی ندارید نه؟
          :))))
          اگه مرسدس تونسته با توربو یه تنفس طبیعی رو شکست بده باز هم نشون از اوج مهندسیشه
          قضیه کروت شده دیمن
          اولش که اومد همه گفتن صفر تا ۱۰۰۰ کیلومتر بر ساعت رو تو ۳ دهم ثانیه میره و فلانه و بهمانه
          بعد معلوم شد از ام ۵ معمولی هم تو درگ شکست میخوره
          این کوروتم همینه
          “سوپر اسپورت” فراری کش از یه سدان ۲ تنی خورد :)))

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        4. Amir Machine

          ۲ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (721 ديدگاه)

          این تویی که انگار کلاً به نسبت و تناسب اعتقاد نداری
          عمو، نسبت قدرت به وزن دو ماشین یکسانه، این به کنار، اما کلاً انگار اختلاف گشتاور رو نمیبینی یا شایدم نمیخوای ببینی
          اختلاف قدرت دو ماشین ۱۴۵ اسب بخاره اما اختلاف گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر! با عرض معذرت این دوتا عدد اصلاً به هم نزدیک نیستن!
          بعدم اول یه کم در مورد تاخیر توربو تحقیق کند بعد حرفشو بزن چون کاملاً داری برعکس میگی، تاخیر توربو فقط تو حالت ایستاده که دور موتور ماشین پایینه وجود داره نه تو حالت رولینگ که ماشینا با سرعتی نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در حال حرکت هستند، تو اون حالت دور موتور بالا رفته و توربوها کاملا وارد عمل شدن، پس هیچ تاخیری وجود نداره
          اگه موتور مرسدس تو سرعت ۱۰۰ تا هنوز هم تاخیر توربو داره که پس دیگه وای به حالش!!
          کوروت پایه هیچ ادعایی تو شکست دادن سوپراسپرت‌های چند برابر گرون‌تر از خودش نداره، الکی حرف درنیار ولی همین کوروت پایه تو درگ اول (درگ اصلی و استاندارد درگ از حالت ایستاده هست، رولینگ درگ معمول نیست) با ۴۹۵ اسب قدرت، دیفرانسیل عقب و ۶۰ هزار دلار قیمت، سدان اسپرت ۶۴۰ اسبی و ۹۰۰ نیوتن متری با سیستم چهارچرخ محرک و گیربکس چند کلاچۀ پیشرفته و کوهی از تکنولوژی رو شکست داد

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
        5. meysam

          ۳ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (14 ديدگاه)

          از سرعت ۱۰۰؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          :))) راضی ام ازتون
          تست رولینگ از سرعت ۴۰ مایل یا ۶۴ کیلومتر هست که یکی از مهم ترین اهدافش همین تمایز دادن لگ توربو هست
          بعد یه یانکی باز میگه اونجا لگ توربو وجود نداره :))
          چه قدر خوبه که این جوری از ماشین محبوبتون طرفداری میکنید
          چون زحمت ما کم میشه :))

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        6. U.N.C.L.E

          ۳ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (39 ديدگاه)

          مهندس در حال حاظر بدلیل نصب توربو های کوچک لک به میزان خیلی زیادی اومده پایین.
          توربو لگ مال زمانی که تازه استارت زدی میخوای موتور و گرم کنی یا مدت زیادی دور پایین موتور کار کرده میخوای پاتو بذاری رو گاز و تخته کنی اون موقع اگر توربو بزرگ رو موتور نصب باشه توربو لگ و میفهمی اگر انقد توربو لگ تاثیر پذیر بود الان باید مرسدس به جا شتاب ۳ثانیه شتاب ۵ثانیه میزد و کلا توربو لگ تو رول تاثیری ندارد.اتفاقا موتور های کم حجم و توربو بدلیل کورس پیستون کمترشون شتاب گیری بهتری نسبت به موتورهای تنفس طبیعی دارن

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        7. Amir Machine

          ۳ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (721 ديدگاه)

          عزیزم توربوشارژهای مرسدس از نوع توئین اسکرول هستن، تو این توربوها تاخیری وجود نداره یا خیلی خیلی کم هست
          تکنولوژی این توربوشارژها اینقدر پیشرفت کرده که تقریباً تاخیر توربو دیگه معنایی نداره
          یعنی خوشم میاد حاضری گند بزنی تو حیثیت و تکنولوژی مرسدس ولی هرجوری شده ثابت کنی توربوهاش تاخیر دارن!!!
          اتفاقا طرفداری امثال تو کار مارو آسون میکنه چون خودزنی میکنی!!
          خب تو این بحث متوجه شدم توربوشارژهای مرسدس اونقدر داغونن که تا سرعت ۶۵ تا هنوز تاخیر دارن!!

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
        8. meysam

          ۳ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (14 ديدگاه)

          امیر جان متاسفانه حتی اگه با ۱۰۰ تا اکانت دیگه هم بیای نمیتونی حقیقت رو عوض کنی
          ببین کی داره به کی درس توربوشارژر میده :)))))))))
          هنر و مهندسی بنز یعنی همین که تونسته لگ رو از بین ببره
          منم از اول داشتم میگفتم که این اوج مهندسی بنزه
          بعد اومدی همینجوری یه چیزی گفتی از سرعت ۱۰۰ فک کردی بحث تموم شد غافل از اینکه سطح اندک اطلاعاتت رو نمایان کرد
          🙂
          از سرعت ۱۰۰ :))))
          بعد میگه وقتی میخوای موتورو گرم کنی توربو لگ داره :))))
          به طرفداری کردنت از ماهی تنگ ادامه بده

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        9. Amir Machine

          ۳ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (721 ديدگاه)

          من چهار پنج ساله تو این سایت هستم، همین یه اکانت رو هم بیشتر ندارم، قدیمی‌های سایت هم منو خوب میشناسن، نیازی ندارم خودمو برای تازه واردی مثل تو ثابت کنم
          حرفات تناقض کامله، گویا خودتم متوجه نمیشی چی میخوای بگی، اینجا میگی تأخیر توربو هست
          ((تو رولینگ که همیشه برتری با تنفس طبیعی ها هست به لگ توربو هم اعتقادی ندارید نه؟))

          حالا اینجا یهو دیگه تاخیر توربو نیست
          ((هنر و مهندسی بنز یعنی همین که تونسته لگ رو از بین ببره))

          از این حرفای متناقض کاملاً سطح اطلاعاتت مشخصه، من دیگه بحثی ندارم

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        10. meysam

          ۳ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (14 ديدگاه)

          سطح اطلاعاتت از اون ۱۰۰ کیلومتر و اینکه وزن ماشین از نظرت بی تاثیر هست کاملا مشخص بود :)))
          فعلا سوپر اسپرت فراری کش از یه سدان دو تنی شکست خورد و خب میدونم این براتون سنگینه
          سوپر اسپرت فراری کش، سفره ماهی :)))))))))))

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  4. JDM

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10 ديدگاه)

    اینجور درگ ها چون هر سه ماشین تایم های تقریبا یکسانی دارن خیلی سخته بخوای بگی کدوم سریعتره چون امکان داره در هربار یکیشون برنده بشه.همه چی برمیگرده به عملکرد راننده
    درکل
    گودزیلا همچنان گودزیلاس
    کوروت با اسب بخار کمتر دف عقب و قیمت خیلی کمتر نشون داد مهندسی فوق العاده ای پشتش نهفته اس
    جی تی ۶۳ اس هم واقعا قلدره مخصوصا تو پیست
    با سه تا شاهکار طرف هستیم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. SRT

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (111 ديدگاه)

    از بنز انتظار دیگه ای نمیرفت تو درگ
    اما نیسان هنوزم عالیه🔥
    کوروتم ک دیگه حرفی برا گفتن نذاشته

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. SF90 STRADALE

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2515 ديدگاه)

    گودزیلا هنوزم زهردار هست در همه درگ ها
    نسخه نیسمو اگه بود قاطعانه پیروز میدان میشد
    درسته توی یک کلاس نبودن ولی درگ جالبی بود !!!!
    فعلاً منتظر درگ های بزرگ تری از سوپر اسپرت ها هستم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. Joseph

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (37 ديدگاه)

    کوروت فوق العاده است هم از زیبایی از اون دوتا سرتره هم پرفورمنس
    هم قیمت با توربو به زور حریف کوروت میشن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1105 ديدگاه)

    مرسدس سلطان ثانویه و رولینگ…
    GT63 با اون اختلاف وزن چشمگیر عملکرد عالی داشت.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. AMG///

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (581 ديدگاه)

    این درگو من اول تو موتور وان دیدم(تقریبا دیروز)
    دم مرسدس گرم
    شیر هنوز شیره
    توی درگ اول راننده لانچ خوبی نداشت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. mercedes benz-nissan gtr

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (8 ديدگاه)

    ماشالا gt63 و سلطان نیسان gtr کبیر
    نیسان gtr شاید پیر شده باشه ولی یه شیر همیشه شیره حتی اگه پیر بشه
    نیسان gtr توی هر درگی زهر خودشو میریزه بی دلیل نیست بهش میگن گودزیلا
    gt63s هم با این وزن زیاد واقعا عالی عمل کرد و توی رولینگ و شتاب ثانویه عملکرد فوقالعاده ای داشت
    کل مرسدس بنز ها به گشتاور زیاد موتورشون و اینکه توی شتاب ثانویه و رولینگ بی رقیب هستن معروفن
    گرچه gt63s با این وزنش توی پیست تایم ها و رکورد هایی زده که خیلی ها حتی نزدیکشم نمیتونن بشن
    هیچ ماشینی توی تایخ به اندازه ی نیسان gtr لرزه به تن سوپر اسپرت ها ننداخته
    نیسان gtr کارش اینه که توی رقابت ها غرور خیلی از ماشین های پر ادعا رو خرد کنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. U.N.C.L.E

      ۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (39 ديدگاه)

      اونی که سوپر اسپورت های دو برابر قیمت خودش خورد می‌کنه و لرزه به تن بقیه میندازه همین کوروته

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  11. mercedes benz-nissan gtr

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ماشالا gt63 و سلطان نیسان gtr کبیر
    نیسان gtr شاید پیر شده باشه ولی یه شیر همیشه شیره حتی اگه پیر بشه
    نیسان gtr توی هر درگی زهر خودشو میریزه بی دلیل نیست بهش میگن گودزیلا
    gt63s هم با این وزن زیاد واقعا عالی عمل کرد و توی رولینگ و شتاب ثانویه عملکرد فوقالعاده ای داشت
    کل مرسدس بنز ها به گشتاور زیاد موتورشون و اینکه توی شتاب ثانویه و رولینگ بی رقیب هستن معروفن
    گرچه gt63s با این وزنش توی پیست تایم ها و رکورد هایی زده که خیلی ها حتی نزدیکشم نمیتونن بشن
    هیچ ماشینی توی تایخ به اندازه ی نیسان gtr لرزه به تن سوپر اسپرت ها ننداخته
    نیسان gtr کارش اینه که توی رقابت ها غرور خیلی از ماشین های پر ادعا رو خرد کنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. MAHDI

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (4615 ديدگاه)

    درگ جذابی بود اما ایکاش اعداد ثبت شده روهم میگفتن!!!

    پدال جان درگ مرسدس AMG GT63S وب ام و M8 گرن کوپه و ب ام و M5 کامپتیشن هم برگزار شده که خیلی درگ جذاب و خوبی هستش اگه مطلبش رو بزارید👍

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3000 ديدگاه)

    عکس اول رو بدون تعصب ببینین، قسمت عقب کوروت در مقابل این دو خودرو، واقعا ارزون قیمت و بی‌کیفیت به نظر میرسه. C6 و C7، واقعا طراحی بهتری داشتن.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Kf

      ۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (102 ديدگاه)

      دیگه مرسدس هستش اونم آلمان کیفیت رو هم از داخل عکس هم میشه تشخیص داد ناراحت نشه کسی اما کوروت اصلا آمریکایی نیست ظاهرش نمی‌دونم چرااا اما وقتی نسل جدیدش رو میبینم یاد هوندا سیویک تیپ ار میفتم از وقتی معرفی شد همش یادش میفتم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  14. ATa

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    جالب می شد اگر یک c8 مثلا ۱۶۲ هزار دلاری یا حتی ۲۱۰ هزار دلاری هم چون برندهای آلمانی تولید می شد تا معلوم شه این اعداد بر چه مبنایی هست… یک زمانی توجیح این بود که پرفورمنس و استایل خاصی ارایه می کنند امروز که چنین مشخصه ای هم در برابر c8 که ۳۰۰% ارزان تر هست هم دیده نمی شه. سکه های پر صدا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. Alireza

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (485 ديدگاه)

    جذاب و غیرقابل پیش بینی بود
    فقط کاش به جای مرسدس، پورشه رو میزاشتن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. ارشیاsvj

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (890 ديدگاه)

    ترجیح من نیسانه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. U.N.C.L.E

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    شاهکار به این میگن با قدرت کمتر تنفس طبیعی نصف قیمت دف عقب چطور انقد نزدیک رقابت می‌کنه
    کوروت لانچر بهتری می‌تونست بزنه شتابش طبق مجله ها از جفتشون بیشتره اما در این قسمت راننده کم لطفی کرد و در شروع حرکت از جفتشون جا موند میتونست در این درگ بهتر ظاهر بشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. Omid622

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (691 ديدگاه)

    واقعا سوپر سدان وحشی برازندشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. مازیار

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (81 ديدگاه)

    مدیر مرکز توسعه و تحقیقات پورشه چند سال قبل در کنفرانسی اعلام کرد ما قادریم اتومبیلی بسازیم با موتور چهارسیلندر یک لیتری با هزار اسب قدرت و یک لیتر مصرف سوخت
    خبرنگاری گفت خوب چرا نمی سازید؟
    جواب داد یک میلیارد دلار هزینه اش هست هرکی پرداخت کنه براش می سازیم
    یه مثال دیگه:
    اوائل دهه نود مهندسان جگوار یک لکسوس LS400 رو از هم باز کردند تا راز موفقیتش رو پیدا کنند دست آخر اعلام کردند این اتومبیل چیز خارق العاده ای نیست که کسی قادر به ساختش نباشه فقط با این قیمت نمیشه
    نتیجه ای که میخوام بگیرم اینه که مسئله اصلی پول و مقدار هزینه ای هست که برای محصولی تموم میشه و اگر کوروت یا لکسوس یا هر برند دیگه ای با نصف قیمت رقبا باهاشون شو نه به شونه رقابت میکنه این قابل تقدیر هست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. مهدی

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (747 ديدگاه)

    بحث رولینگ میکنید خب تقریبا داستان مشخص هست…. موتورهای توربو معمولا دوتا شاخصه دارن نسبت به تنفس طبیعی اون هم پیک گشتاور خیلی بیشتر و نمودار گشتاوری که حداکثر گشتاور رو تو بازه دور موتور زیادی به راننده میده برای همین هم تاااا بوده موتورهای توربو تو تست رولینگ قویتر عمل کردن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. Peyman

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    کوروت نسبت به قیمت و حجم موتور عالی کار کرد ولی اگر مثل دو رقیب دیگه، کوروت هم به سامانه (چهار چرخ) محرک مجهز بود شاید نتیجه رقابت چیز دیگه ای میشد.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. kmal

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (28 ديدگاه)

    فقط gtrگودزیلا الحق که برازندته

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. آریا ماشین

    ۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (481 ديدگاه)

    اصلا فلسفه قرار دادن یه سدان کوپه در برابر ۲ تا سوپراسپرت غلطه
    ولی بازم این ماشین کار خودشو کرد
    همونطور که پیش بینی میشد به خاطر وزن زیاد تو درگ آخر شد ولی عملکردش به عنوان یه سدان معرکه س
    انتخابم هیولای ای ام جی
    ❤MERCEDES AMG GT63 S❤

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. ........

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط و فقط گودزیلای ژاپن
    درود بر آسیای بزرگ
    خدا کنه تو همین نزدیکی‌ها یه نفر تو ایران پیدا بشه ماشینای اسپرت و کوپه برامون بسازه خدا کنه واقعاً دیگه خسته شدیم از آشغال های ایران خودرو و سایپا فقط دعا میکنم یه نفر پیدا بشه که یه کارخونه خصوصی بزنه و طرح های خودشو به ایران خودرو و سایپا نده چون اونا فقط تو ذوقی به طراح میزنن.تازگیا شنیدم که قراره یه خلافکار مافیایی تو تهران تا حدود ۴ سال دیگه یه کارخونه خصوصی بزنه و ماشین کوپه توش درست کنه.خدا کنه یه همچین اتفاقی بیفته.الهی آمین

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا