مرسدس بنز

قیمت و مشخصات مرسدس بنز GLS 2020 جدید

مرسدس بنز GLS 2020 که سومین نسل این شاسی‌بلند لوکس محسوب می‌شود در ماه آوریل معرفی شده و از طراحی به‌روز، تکنولوژی‌های زیاد و قوای محرکه‌ی جدید از جمله پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توربوی جدید و یک نیروگاه ۸ سیلندر توئین توربو سود می‌برد؛ اما چیزی که مرسدس در زمان معرفی به آن اشاره نکرده قیمت این شاسی‌بلند پرچم‌دار بوده اما حداقل امروز می‌توانیم قیمت مدل پایه‌ی GLS 450 را بدانیم. همان‌گونه که انتظار دارید این خودرو قیمت بالایی داشته و برای خرید آن باید حداقل ۷۵۲۰۰ دلار کنار بگذارید. به این مبلغ باید ۹۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد.


بد نیست بدانید قیمت این خودرو نسبت به نسل پیش تنها حدود ۵ هزار دلار افزایش یافته است؛ اما خب در این نسل جدید شاهد تجهیزات استاندارد بیشتر از جمله دو صفحه‌نمایش بزرگ دیجیتالی اشاره کرد. GLS جدید از سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس سود می‌برد و همچنین دارای سیستم صوتی متمایز برمستر می‌باشد. کابین را نیز با تریم های متنوع و صندلی‌های کاپیتانی مزین نمود.

البته که نیروگاهی جدید هم زیر کاپوت جا خوش کرده است. پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری خطی جدید با قدرت ۳۶۲ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر نیروبخش این مدل است. البته در این پیشرانه سیستم هیبریدی ملایم EQ بوست هم بکار رفته که باعث بهبود راندمان و تحویل قدرت می‌شود. مرسدس می‌گوید GLS 450 جدید از همان گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نسل قبلی و سیستم چهار چرخ محرک استفاده کرده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۹ ثانیه‌ای دارد که حدود نیم ثانیه سریع‌تر از نسل قبلی می‌باشد.


اما مرسدس هنوز قیمت GLS 580 مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر را اعلام نکرده اما اگر افزایش قیمت آن نیز مشابه افزایش ۵ هزار دلاری قیمت GLS 450 باشد، احتمالاً قیمتش ۶ رقمی خواهد بود. مرسدس می‌گوید تا پایان سال ۲۰۱۹ شاهد ورود GLS 450 به نمایندگی‌های این شرکت در آمریکا خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. پیکان جوانان گوجه ای

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (990 ديدگاه)

    یعنی قیمت پایه با دلار ازاد میشه یک میلیارد و صد حالا بازار ببینید خودروهای کوچکتر و مدل پایین بالای دو میلیارد قیمت خورده

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. ford

      ۲۹ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (68 ديدگاه)

      پستا رو نگاه به خدا طرف فرق کلاس بندی suv رو نمیدونه بعد میگه فلان از بسال بهتره خاک بریز تو سر کسی که بنز‌gls با خدایان برتر تاریخ از نظر ابعاد ایمنی مقاومت استقامت قدرت افرود دارن با gls مقایسه میکن من میخوام بدونم جز لوکس بودم محصولات بنز تو کدوم یک از گفته ها میتونه رقابت کنه با محصولات فول سایر ابر قدرتی مثل فورد ایکسکروژن ایکسپیدیشن شورولت سابربن تاهو جی ام سی یوکان کادیلاک اسکالید دوج دورانگو تویوتا سکویا لندکروز نیسان پاترول اینفینتی qx80 اینا از نظر ابعاد 1متر بزرگتر از gls که بزرگترین ساخته بنز هستن از نظر و از قدرت استقامت افرود هنوز برندی رو‌دست فورد تویوتا شورولت نیست بنز فقط لوکس هست‌ و گرنه خرابی زیاد داره نا توان در افرود هست قدرت پایین که تو افرود نمیتونه یک متر از مسیر های خودروها نام برده هم بره کی این و المانی ها فقط پول کشورشون باید از قیمت گذاری بالای خودرو تامین کنن هیچ موقع قیمت خودرو برتریشو صابت نمیکنه چون امریکا نیازی نداره به قیمت گذاری بالا خودرو و از برندایی که نام بردم مثل فورد تویوتا به قدرت استقامت طول عمر و افرود عالی معروف هست که هیچ حد مرزی نمیشناسن تو افرود قدرت که حتی خودروی لوکس دارن تا غول های افرود که حتی با نفربر رقابت کنن و تو کشش بکسل کارای سنگین عالی هستن که هیچ وقت از طول عمر استقامتشون کم نمیشه مثل روز اول هستن و برندی مثل شورولت سابربن جی ام سی یوکان هم افرود خوب و اندازه بزرگ مثل فورد تویوتا و راحتی زیاد برای مسافت های طولانی و حمل سرنشین زیاد و بار وسایل سنگین خودویی مثل کادیلاک اسکالید هم به خاطر لوکس بودن معروفه و خودرویی مثل دوج دورانگو به قدرت شتاب زیادش معروفه که از خیلی از سوپر اسپرت ها سریتره و سکویا لندکروز پاترول qx80 هم که برای افرود مسافرت عالی هستن که قدرت استقامت زیادی و بنز فقط فقط در لوکس بودن نه طول عمر داره نه استقامت نه مقاومت نه قدرت و فقط هم برای ارگان ها شخصیت ها استفاده میشه خواهشن هر کی هم نظیر میخواد بده بگه بنز خوبه کسی هم بهش بر نمیخوره اما نیاد با غول های دنیا و‌ رکورد دارن دنیا مثل چیزایی که گفتم مقایسه شه چون تمام خودرو سازان برای کشور. های روسیه امریکا … خودرو تولید میکنن و این ها هم اولویتشون افرود قدرت استقامت طول عمر‌هست ابعاد بزرگ که در محصولات فورد شورولت دوج تویوتا نیسان کادیلاک … هست کیفیت پایین فلان تو خودروهای امریکایی ژاپنی گفته سایت هاست و مزخرفی بیش نیست و وقتی حرف از افرود قدرت استقامت طول عمر کشش توانایی های بی حد مرز ابعاد بزرگ میشه نا خداگاه ذهن ادم سمت suv فول سایز امریکا ژاپن میره که رکورد دار و پرچم دار مقام دار در چیزایی هست گفتم

      موافقم 5
      مخالفم 19
      1. علیرضا

        ۴ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        آقای فورد اومدم جوابتون رو کاملا علمی بدم. اما دیدم حتی ابتدائی ترین دانش در ضمینه اتومبیل شناسی رو هم ندارید. مهندشی پیشرفته و پیجیده آلمانی رو میگید فقط ظاهر و لوکس؟ خواهشا بیش از این لااقل به شعور خودتون توهین نکنید. خودروی آمریکایی در محکم بودن و جادار بودن حقیقتا عالی هستن. اما علم و دانش اتومبیل سازی آلمان با اون مهندسی دقیق و پیچیده اش رو با ماشینهای دیگه قیاس میکنید؟ در ضمن وقتی میگم کوچکترین علم و آگاهی ندارید بی دلیل نیست. علت استهلاک بالای خودروهای آلمانی فقط سیاست خود کشورهای اروپائی است که مردم اون کشورها ماشینهاشون رو در فاصله سالی کوتاه تعویض کنند و با طرحهای حمایتی اقساطی هم خودروهای به روز تر رو دریافت کنن. و هم هوای پاکی داشته باشن. و الا کشور آلمان مهد اتومبیل سازی جهان با اونهمه علم و دانش، آیا نمیتونست خودروهایی بسازه که استهلاکش از تمامی خودروهای روز دنیا کمتر باشه؟؟؟

        بهتره قبل از هر بحثی حداقل ترین دانش مرتبط به اون موضوع رو داشته باشیم. با تشکر

        موافقم 4
        مخالفم 0
      2. اتومحمد

        ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        تو احتمالا تاحالا تو بنز نشستی برو همون فورد رو سوار شو بنز مال افراد خاص

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. MAHDI

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    شما میتونی یه SUV ژاپنی داشته باشی با کیفیت عالی و قابلیت اطمینان خیلی بالا. اما درعوض خودروی شما نمیتونه لذت بخش باشه وروح اسپرت درش دمیده نشده!!!
    شما میتونی یه SUV آمریکایی داشته باشی با ظاهری جذاب و قیمت بسیار مناسب اما ازکیفیت بالای کابین وقابلیت اطمینان و تکنولوژی های مدرن وامنیت خیلی بالا در بیشتر مواقع محروم هستید!!!
    شمامیتونی یه SUV تنومند آلمانی داشته باشی!!!!
    اما مدرن ترین تکنولوژی های روز روهم داشته باشی و بهترین کیفیت کابین رو لمس کنید و خودروی شما قابلیت اطمینان بالایی خواهد داشت.امنیت خودروی شما جزو بهترین های دنیاست. خودروی شما باداشتن جسه بزرگ اما پرفومنس وچسبندگی بالایی رو روی پیچ ها در اختیارتون میذاره. خودروی شما روح اسپرت خودش رو داره که لبخند رو روی لباتون میاره.خودروی شما تا سالها طراحی با وقار رو خواهد داشت با آرمی که نشون میده خودروی شما یک خودروی کامل هستش ودر تمام زمینه ها حرف های زیادی واسه گفتن داره. یک پکیج کامل وکم نقص!!!!

    موافقم 20
    مخالفم 1
    1. AMIR / ARMI

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1286 ديدگاه)

      خدا وکیلی وقتی عکس کابین لینکلن نوگیتور میبینی به این جمله خودت نمیخندی
      ( اما ازکیفیت بالای کابین وقابلیت اطمینان و تکنولوژی های مدرن وامنیت خیلی بالا در بیشتر مواقع محروم هستید!!! )
      یه سوال دیگه کاربرد SUV فول سایز چیه ؟
      1. برای مسافت های طولانی . اروم و ساکت با ظرفت کشش بار زیاد
      2. برای پیست و رکورد زدن
      خودت از گفته های خودت خندت نمیگیره

      موافقم 6
      مخالفم 14
      1. AMIR / ARMI

        ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        تازه زشته به کراس اوور های فول سایزی مثل
        بی ام و ایکس 7 و بنز GLS
        بگی SUV

        موافقم 5
        مخالفم 9
        1. علی

          ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
          سوابق: (40 ديدگاه)

          اسکالید و نویگیتور شبیه یه ونه با ارتفاعی بیشتر از زمین. تو آفرودم حرفی برای گفتن ندارن.

          موافقم 8
          مخالفم 3
        2. Shahram

          ۴ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (17 ديدگاه)

          جی ال اس از نزدیک‌دیدی؟مطمنی اس یو وی نیست؟من که بزرگتر از لنکروز به نظرم اومد

          موافقم 11
          مخالفم 1
      2. овsкиكMас

        ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (261 ديدگاه)

        همین دیگه! مشکلت أینه که فقط رو عکس نظر میدی! از رو عکس کیفیت کابین رو چطور میتونی بسنجی خدایی! واس اسکالید هم هی میگفتین کیفیت کابین رو ببین جون بابااااا،بعد دیدین هر مجله ای بررسیش میکنه از کیفیت خیلی پایین کابینش میگه و پلاستیک های به کار رفته توش!! دیگه حالا خودتون اسمش رو هم نمیارین! نویگیتور هم به همین صورته،تو هیچ مقاله ای تعریف خاصی از کیفیت کابینش نشد،البته هنوز جای بررسی داره تا به واقعیت پی ببرین!

        موافقم 3
        مخالفم 1
      3. امیرحسین رادفر

        ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (7 ديدگاه)

        خودت خندت نمیگیره که فکر میکنی راحتی یه suv از یه کراس اور اونم کراس اور ساخت مرسدس بیشتر!!

        موافقم 2
        مخالفم 2
      4. کوروش

        ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (1125 ديدگاه)

        چیزی که خنده داره مقایسه x7 و‌gls با suv های پلاستیکی لینکلن و کادیلاک هستش همین کراس اور عملا در افرود در حد روبیکان ظاهر می شه x7 با اون ارتفاعش زاویه ورود و خروجش بی نظیره چرا باید وقتی با تکنولوژی بالا می توانند خودرو به این خوبی بسازند این سواری جاده ای اش را با شاسی نردبانی خراب کنند لوکس بودن در عمل معنا می شود نه عکس ظاهری!!!

        موافقم 4
        مخالفم 2
      5. مانی

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        از رو عکس که نمیشه کیفیت رو فهمید
        اما وقتی بعضی از مجلات معتبر آمریکایی مرسدس قدیمی و خسته
        2012 رو برتر از نویگیتور دونستن عقل سلیم حکم میکنه که نسل جدید
        اون ماشین بعد 6 سال خیلی بهتر باشه

        موافقم 5
        مخالفم 0
      6. رهگذر

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (9 ديدگاه)

        تست بنزو تو یوتیوب ببین بیدون تعصب به وانت سازای هف تیر کش ببین چقدر عقب مونده هستن وانت سازها تو ماشین کلا ماشین یعین آلمانی ژاپنی بعد با فاصله زیاد امریکایی بمب اتم و تسیلحات کشتارجمعی نیست که اول باشن حالا این دوران عجیب نوجوونی رو رد میکین احتمالا تغییر کنه افکارت.در ثانی کره هم داره میاد جای امریکا رو هم شاید بگیره به زودی

        موافقم 3
        مخالفم 0
    2. ابوالفضل

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (38 ديدگاه)

      یعنی واقا فکر میکنید امریکا با این صنعت پر رونقی که داره میاد مواد با کیفیت پایین بزنه اگه کیفیت خوبی نداشت فروشش پایین باید باشه در حالی که نیست قطعا تو suv های فول سایز امریکایی ها جلو تر هستند و ژاپن هم بعد از امریکا ؛مطمعنا ابرقدرتی مثل امریکا که اقتصاد کل جهان رو میچرخونه ماشینای بی کیفیت نمیزنه . ظاهر پشت مرسدس gls جدید اصلا قشنگ نیست ؛ بقیه ماشین رخ خوبی داره داخل هم زیبا هستش ولی suv باید حس suv بودن رو بده suv فول سایز نیاز به شتاب نداره نیاز به رکورد نداره نیاز به راحتی ، جای بار زیاد ، ظرفیت بکسل زیاد ، فضای کابین زیاد و غیره داره

      موافقم 3
      مخالفم 2
      1. علی

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (40 ديدگاه)

        اگه کیفیت محصولاتشون پایین تر نیست برای چی قیمت خودروهاشون ارزون تره؟؟؟؟؟

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. ابوالفضل

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
          سوابق: (38 ديدگاه)

          برای فروش بیشتر
          تفاوت زیادی هم ندارن
          مالیات رو هم در نظر بگیر داخل امریکا

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. علی

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
          سوابق: (40 ديدگاه)

          مدل gls400d قیمت مدل فولش 150000 دلاره و نویگیتور مدل لانگ فول امکانات حدود 105000 دلاره . این تفاوت قیمت کجاش کمه. در ضمن بنز به این خاطر قیمتشو بیشتراعلام کرده که فروشش کم بشه!!!!!!!!!!! آخه این چه استدلالیه!!!!!!!!!!!

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. رهگذر

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (9 ديدگاه)

        دوست عزیز نوجوون امریکا تو ادم کشی قهاره!! درسته و اقتصاد امریکا هم که تو تو ایران نشستی پزشو میدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! افت شدید کرده و چین عملا جاشو گرفته پس اگه به این چیزا باشه یاران کل غرب اسیا رو در دست داره موشکاش به تکنولوژی نقطه زنی رسیده افتصاد 18 دنیاست ایا میاد ماشین بی کیفیت بسازه آبروش بره؟؟ یه چند هزار تومن بده مجله ماشین های دهه هفتادو بخون ببین به چه فلاکتی افتاده بودن امریکایی که تو میگی با کیفیتن!!! ورشکسته هایی که دولت امریکا حیات مصنوعی بهشون داد البته در اینکه بهترین وانت های دنیا رو میزنه حداقل زیبا هستند و پر هیبت شکی نیست من خودم یکی دو مدل فورد رو دوست داشتم وانت هاشو

        موافقم 4
        مخالفم 1
    3. " Swedish Arrogant Tiger"

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1894 ديدگاه)

      واقعا درسته.دیگه حرفی نمیمونه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. ford

      ۲۹ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (68 ديدگاه)

      عزیز دل من شما که چیزی نمیدونی در باره خودروهای suv فول سایز چرا حرف علکی از خودت در میاری بنز همیشه لوکس بوده هیچ حرفی توش نیست اصلا اما هیچ وقت بزرگترین جثه رو نداشته مثل در مقابل امریکایی ها از غولشون فورد excursion یا اکسپیدیشن و شورولت سابربن تاهو جی ام سی یوکان یا کادیلاک اسکالید و دوج دورانگو ژاپنی هم تویوتا سکویا لندکروز پاترول اینفینتی Qx80 که فورد تویوتا از نظر استقامت افرود طول عمر ایمنی مقاومت که خیلی خیلی بیشتر از بنز هست و همه دنبال لوکس بودن نیست در خود بازار امریکا روسیه استرالیا دنبال اول قدرت بعد استقامت و بعد طول عمر هستن دنبال بنز نیست که فقط لوکس باشه روزی سه دفعه بره مکانیکی و طول عمرش هم کم باشه مثل چیزایی که گفتم فورد ایکسکروژن و یا شورولت سابربن هم قدرت هم جثه بزرگی دارن که بنز گمه پیششون و کادیلاک اسکالید که لوکس هست و دوج دورانگو یک suv اما به قدری سرعت شتاب بالایی داره که با سوپر اسپرت ها رقابت میکنه و سر هم هست سریع تر هم از خیلی مدل هاست یا تویوتا لندکروز نیسان پاترول اینفینتی qx80 که خودروی suv پر قدرت با طول عمر استقامت زیاد مثل فورد که هم افرود خیلی قوی داره و هم خودروی جادار براب مسافرت طولانی خوانواده هست حالا شما چسبیدی فقط به لوکس بودن چرا قدرت استقامت طول عمر افرود اصلا گزاشتی کنار من نمیگم که بنز خودروی بدی هست اما بیشتر خریدار ها این چیزایی که گفتم مد نظر دارن که تو خودروهای نام برده هست لوکس بودن هم برای ارگان ها و شخصیت ها هست نه خلاصه که ملت شاید دیس لاک هم بدن اما سابربنی که از سال. 1950 داره تولید میشه و یا بلیزری که بود و ایران هم که خیلی از این مدل هاشو داشت حالا که دستش کوتاه هست مجبوره که بد بگه و بگه بنز بهتره چون یه عقده شده

      موافقم 1
      مخالفم 2
    5. ford

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (68 ديدگاه)

      عزیز اصلا نمیدونی ماشین چیه suv چیه‌ شاسی چیه‌افرود فقط همه چیو تو لوکس زیبایی میبینی و این gls یه خودروی شهری یه سر هم به نمایندگی‌ های بنز بزنی میبینی خرابی های بنز با استقامت طول عمر خیلی پایینش تو هیچ وقت نمیتونی تو قدرت استقامت قابلیت افرود ایمنی طول عمر استقامت ماشینی مثل فورد برو 300هزار کیلومتر تو برف گل سنگ بیابون … این همه جا که مثل اب خوردن میره و 300هزار کیلومتر این همه جا رو میره و نمیخواد کاپوت بالا بزنی به موتور نگاه بندازی یا میتونی gls داشته باشی هر ما سه دفعه تعمیر سرویس موتور بشه فقط هیچ فقط خودرو های لوکس با برندای مثل فورد دوج شورولت تویوتا نیسان مقایسه نکن چون تو طول عمر استقامت افرود حرف اول اخر میزنم کسی هم که دنبال شاسی بلند فول سایزه دنبال لوکس بودن فقط نیست سطح شهر بچرخه و صفر تا صد 5ثانیه این حرفا مگه طرف بوگاتی بخواد نه شاسی بلند

      موافقم 0
      مخالفم 1
  3. The best or nothing

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (110 ديدگاه)

    واقعا طراحی شیک و معقولی داره ..جادوی بنز ینی همین … بنز به عشق تو نگاه اول اعتقادی نداره ..بنز عشق پایدارو معنا میکنه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  4. احمدرضا

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (227 ديدگاه)

    بیخیال مقایسه همشون مزیت ها و مشکلات خودشون رو دارن یکم ذهنتون رو باز بزارید و از همه ی ماشینها لذت ببرید

    موافقم 5
    مخالفم 0
  5. ابوالفضل

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (38 ديدگاه)

    شمایی که میگید از عکس مگه میشه تشخیص داد خودتون مگه سوار gls جدید شدید که میاد میگید gls سرتره یا نویگیتور رو با خودرو های چینی مقایسه میکنید

    موافقم 0
    مخالفم 1
  6. بهنام

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (492 ديدگاه)

    GLB هم معرفی شد. ظاهر بامزه ای داره. لطفا مقاله ی مربوط به اونم پوشش بدین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با اینکه علاقه ام به خودروهای آمریکایی بسیار زیاده من همیشه یادم بوده که استفاده پلاستیک خشک داخلشون زیاد بوده.بعدشم جی ال اس کراس اوور فول سایزه؟حاجی حالت خوش نیس ها اگه حتی میگفتی جی ال ای یه چیزی ولی چرا جی ال اس ؟آقا تعصبی نظر ندین لطفن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. میرصدری

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنز از نظر کامفورت بودن حرف اول رو میزنه و برای خانواده و مسافرت خیلی عالی هستش طراحی داخلیش و صندلی خلبانیش عالیه برای مسافرت های طولانی طراحی شده خیلی علاقمند هستم و برای خرید نمیشه صبر کرد باید بری آلمان و یکی با خودت بیاری عالیه

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. رویا

      ۱۲ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آرزوی منم همینه :)

      موافقم 3
      مخالفم 0
  9. رهگذر

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (9 ديدگاه)

    بایدبرید تستسشو تو یوتیوب بینین چقدر این ماشین جالبه من بیزار بودم از داشبوردش ولی اینقدر این تست ها و عملکردش عالی بود حس تنفر از طراحی داخلیش حد زیاید از ذهنم بیرون رفت

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا