مرسدس بنز

معرفی مرسدس AMG GT63 S E Performance، هایپر سدان 830 اسبی

سرانجام خودرویی که مدت‌ها منتظرش بودیم معرفی شد. این هایپر سدان آلمانی رسماً AMG GT63 S E Performance نام گرفته و قوی‌ترین خودروی تولید انبوه مرسدس محسوب می‌شود. همان‌طور که قبلاً مشخص شده بود، در این نسخه یک موتور الکتریکی که در محور عقب نصب شده، پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو را همراهی می‌کند تا مجموع خروجی قوای محرکه به اعداد فوق‌العادهٔ ۸۳۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور برسد.

این موتور الکتریکی که به‌صورت یکپارچه به همراه یک گیربکس دو سرعته و دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی در یک واحد قرار گرفته است، به‌صورت مداوم ۹۴ اسب بخار قدرت تولید می‌کند اما حداکثر توان آن به‌طور موقت برای ۱۰ ثانیه به ۲۰۰ اسب بخار می‌رسد. علاوه بر این، GT63 S E Performance به یک استارت ژنراتور تسمه‌ای با ۱۴ اسب بخار قدرت هم مجهز است. به لطف این قوای محرکه، موشک چهاردر مرسدس ظرف تنها ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت رسیده و به حداکثر سرعت ۳۱۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

یک پکیج باطری ۶.۱ کیلووات ساعتی پرفورمنس بالا با تنها ۸۹ کیلوگرم وزن، موتور الکتریکی را تغذیه می‌کند. به گفتهٔ مرسدس، این باطری‌ها برای تحویل سریع برق طراحی شده‌اند. بااین‌حال، برد تمام الکتریکی خودرو تنها ۱۲ کیلومتر است و در هر صدد کیلومتر ۸.۶ لیتر بنزین مصرف می‌کند. ویژگی مهم این پکیج باطری برخورداری از مایع خنک‌کنندهٔ غیررسانا با تکنولوژی بالا است که در اطراف همهٔ ۵۶۰ سلول باطری‌ها جریان داشته و هرکدام را به‌صورت مجزا خنک می‌کند. حدود ۱۴ لیتر مایع خنک‌کننده به‌طور مداوم در اطراف باطری‌ها جریان میابد تا آن‌ها را در دمای مطلوب ۴۵ درجه سانتی‌گراد نگه دارد.

در این خودرو هفت حالت رانندگی مختلف از طریق سیستم AMG Dynamic Select قابل انتخاب خواهد بود که شامل الکتریکی، راحت، اسپرت، اسپرت پلاس، مسابقه، لغزنده و شخصی می‌شود. دراین‌بین، حالت لغزنده بسیار جالب به نظر می‌رسد زیرا قدرت را کاهش داده و منحنی گشتاور را صاف می‌کند تا به کنترل خودرو در مسیرهای لغزنده کمک کند. این ماشین به سیستم احیای انرژی ترمزها هم مجهز است که در چهار سطح احیای مختلف قابل تنظیم خواهد بود.

GT63 S E Performance به‌صورت استاندارد به سیستم AMG Ride Control+ با سیستم تعلیق بادی چند محفظه‌ای با کنترل سطح خودکار و کنترل الکترونیکی کمک‌فنرها مجهز شده است. برای متوقف کردن این سدان چموش هم ترمزهای کربن سرامیکی با دیسک‌های ۴۲۰ میلی‌متری و کالیپرهای شش پیستونه در جلو و دیسک‌های ۳۸۰ میلی‌متری با کالیپرهای تک پیستونه در عقب در نظر گرفته شده است.

این نسخه در ظاهر تغییرات بسیار کمی داشته است تا جایی که نشان‌های E Performance و درگاه شارژ در پشت خودرو بارزترین تفاوت‌های آن با نسخهٔ استاندارد GT63 S هستند. البته برای این خودرو رینگ‌های جدید ۲۰ و ۲۱ اینچی جدیدی هم طراحی شد که هرکدام در دو رنگ مختلف ارائه می‌شوند. خریداران همچنین می‌توانند پکیج شب AMG یا ترکیبی از پکیج شب و پکیج کربن را سفارش دهند تا سدان خودرو را خاص‌تر کنند. در داخل خودرو نیز تغییراتی جزئی صورت گرفته که شامل ویژگی‌های خاص سیستم هیبریدی می‌شود. یکی از این ویژگی‌ها، گرافیک خاصی در نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است که جریان قدرت کل سیستم را مجسم می‌کند.

مرسدس هنوز حرفی در مورد قیمت این خودرو نزده اما ازآنجایی‌که قیمت پرچم‌دار قبلی این خانواده یعنی GT63 S از ۱۶۲ هزار دلار آغاز می‌شود، قیمتی در حدود ۲۰۰ هزار دلار برای E Performance دور از ذهن نخواهد بود. مرسدس AMG GT63 S E Performance هفتهٔ آینده برای اولین بار در نمایشگاه مونیخ به نمایش عمومی درخواهد آمد و سپس تا اواخر امسال در اروپا و ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹۶ دیدگاه‌ها

  1. AMG GT R

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    جونم مرسدس
    عجب شاهکاری

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. مهدی موتور

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1195 ديدگاه)

      دانلود ابهت

      موافقم 5
      مخالفم 0
    2. Reza Waffen SS

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      عشقم مرسدس فدات شم الهی

      موافقم 6
      مخالفم 0
    3. ممد ژانگولر

      ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (3454 ديدگاه)

      اگه لاستیکاش زرد بود میشد پرچم آلمان 😂

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. MAHDI

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    البته شتابش باید بیشتر باشه، وقتی M3 کامپتیشن چهار چرخ محور شتاب 2.9 ثانیه رو ثبت میکنه با 500 اسب قدرت.
    البته ممکنه همون 2.9 ثانیه هم باشه و عملکرد اصلی رو در شتاب میانی و دورهای بالا خواهد داشت.
    ولی با رنگ خیلی معمولی رونمایی کردن، بهتر بود یه رنگ جذاب تری می‌داشت نسخه رونمایی شده

    موافقم 3
    مخالفم 5
    1. joojoo

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (271 ديدگاه)

      اینکه با 625 اسب..بیمر 2.9 میزنه…به خاطر وزن به مراتب کمترشه….این بنز به طور حتم بالای 2300 وزنشه

      موافقم 7
      مخالفم 0
    2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      شتاب چیه ؟ این ماشین فوق العادس ، این ماشین قابل مقایسه با هیچ سدان دیگه ای نیست ، قراره تو نوربر غوغا کنه

      موافقم 13
      مخالفم 0
      1. محمد امین

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (2167 ديدگاه)

        واقعا ماشین خولی هست ، رقیب سر سخت برای محصول هیبرید سری m bmw ، واقعا کامل هست
        تنها ایرادش وزنشه

        موافقم 7
        مخالفم 0
      2. ارشیاSVJ

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (307 ديدگاه)

        نوربرگ ربنگ با ۲ و خورده ای تن وزن؟

        موافقم 4
        مخالفم 0
        1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          بله ، نوربرگرینگ با دو خورده ای تن وزن

          موافقم 4
          مخالفم 0
        2. Kf

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (505 ديدگاه)

          830 اسب خالص آلمانی داره هااااا
          آلمان خوب میدونه از قدرت چطور استفاده کنه ک وزن زیادش زیاد به چشم نیاد اونم AMG

          موافقم 9
          مخالفم 1
        3. arshiasvj

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1745 ديدگاه)

          یه سری قوانین رو نمیشه تغییر داد.
          بولاید و 919 evo و اسمارت فورتو نداره.
          این ماشین هنر کنه ۷.۲۳ یا نهایتا ۲۲

          موافقم 1
          مخالفم 4
        4. akrh78

          ۲۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1356 ديدگاه)

          قرار نیست که رکورد 919 رو بزنه که
          کبوتر با کبوتر سدان با سدان

          موافقم 3
          مخالفم 0
    3. Porsche

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      مهدی جان مطمئنی M3 ؟؟؟؟
      اگه این تایمش باشه واقعا فوق العادس

      موافقم 3
      مخالفم 2
      1. MAHDI

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        بله اولین تست M3 نسخه چهار چرخ محور شتاب 3.1 و 2.9 رو ثبت کرد.
        البته نسخه محرک عقب M3 در carwow هم شتاب 3.5 و 3.6 رو ثبت کرد که برای یه سدان محرک عقب عجیب تر از تایم نسخه چهار چرخ هستش.

        موافقم 3
        مخالفم 2
        1. Porsche

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          ممنون از پاسخ 🙏
          عالیه
          مطمئن بودم این M3 جدید پرفورمنس خارق العاده ای داره

          موافقم 2
          مخالفم 0
  3. امیر

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    خیلی قدرت خوبی داره. ولی واقعا تپل شده در کل من خوشم میاد ازش.

    موافقم 4
    مخالفم 0
  4. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    من که عاشقش شدم ، یه ماشین با شتاب خوب و تا حدی فوق العاده ، اما روی واقعیشو قراره توی پیست نشون بده ، جایی که قراره رکورد خودشو از خودش پس بگیره ، این ماشین فوق العادس ، طراحیشم هیچوقت قدیمی نمیشه ، مرسدس توی این نسل از ماشیناش داره غوغا میکنه ، شاید طراحیاش به اوبی نسل قبل ماشیناش نباشن ولی از لحاظ پرفورمنس شاهد بهترین مرسدس بنز تاریخیم ، فقط این همونیه که ما gt73 صداش میکردیم یا اون نیست؟

    Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit
    مرسدس بنز : مهندسی شده تا روح انسان را به حرکت در بیاورد

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. porsche

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (749 ديدگاه)

      عقبش یه باله نیاز داره

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        موافقم ، باله معمولی ابهتش بیشتر از الکتریکیه ، حتی اگه به اندازه اون کاربردی نباشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Porsche

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          دقیقا
          اگه اون باله اصلی بود خیلی چشم نواز تر و زیبا تر میشد

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. محمدهادی

        ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (2104 ديدگاه)

        احسنت

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. محمدهادی

      ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2104 ديدگاه)

      داداش درسته که من یه بی ام و ییم،اما این بنزه ها
      اونم با یه صلاح فوق قدرتمند
      ۸۳۰ اسب قدرت
      مطمئن باشید ماشین با شکوهی ازاب درخواهد آمد
      همه چیز که شتاب و رکورد پیست زدن نیست
      این ماشین بیشتر ازینکه برای رکورد زدن تو پیست ساخته شده باشه یجورایی برای شکوندن شاخ ماسل کارهای امریکایی توی خود دیترویت یا کالیفرنیا و لاس وگاس ساخته شده
      من اسمشو میذارم تنها ماسل کار واقعی آلمان

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. Philipp

        ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        البته من c63 W204 رو هم ماسل کار حساب می کنم

        موافقم 1
        مخالفم 0
  5. Sina10

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    بالاخره مرسدس این هایپرسدان رو معرفی کرد
    ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور!!
    من مقایسه کامل این هایپر سدان جذاب و رقیب توی پیستش یعنی M5 CS رو گذاشته بودم ، البته رقیب اصلیش پانامراست اما از نظر عملکرد M5 CS از همه بیشتر بهش نزدیکه ، عجیب اینه که همه ماشینای این رده ، عالین!!!
    ولی ایکاش مرسدس اسم این ماشینو همون GT73e یا حتی بخاطر قدرتش GT83e میزاشت ،

    مقایسه این دو خودرو با هم:
    شتاب صفر تا صد : هر دو ۲.۹ ثانیه

    صفر تا دویست : GT63SE زمان ۱۰ ثانیه رو اعلام کرده ب‌ام‌و M5 CS زمان 10.4 ثانیه

    قدرت : بنز 831 اسب بخار ب‌ام‌و 626 اسب بخار

    گشتاور: بنز 1400 نیوتن متر!!!!!! نزدیک دوبرابر ب‌ام‌و!! ب‌ام‌و 750 نیوتن متر

    وزن :۱۸۲۵ کیلوگرم برای ب‌ام‌و بنز GT63s عادی بالای ۲ تن وزن داشت که نسخه GT63se قطعا خیلی سنگین تره!!! واسه یه سدان پرفورمنس خیلی زیاده این وزن

    قیمت : ب‌ام‌و M5 CS حدود ۱۴۲ هزار دلار در امریکا بنز GT63s عادی ۱۶۰ هزار دلار بود اما گفته میشه GT63se حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود!!

    یعنی همه چیز درباره این GT63se عجیبه ، از اون گشتاورش تا این وزنش که احتمالا خیلی بالاست دقیقا یعنی یه AMG خالص ، سنگین ، پرگشتاور و پرقدرت ، خشمگین ، لوکس ، و البته خیلی گرون!!
    قطعا از GT63 عادی سریعتره ولی خب چقدر سریعتر رو نمیدونیم ، از اونجا که همزمان با افزایش قدرت افزایش چشمگیر وزن هم حتما داره این اعداد به دست اومده

    به نظرم توی خط مستقیم M5 CS یا M8 گرن کوپه یا پانامرا رو میتونه شکست بده اما تو پیست با این وزن خیلی سنگین کارش خیلی سخته ، اما اگه بنز خودش بخواد رکورد بزنه احتمال شکست دادن جگوار پراجکت توی نوربرگرینگ بسیار بالاست

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      من به نظرم همچنان میتونه توی پیست خودش رو ثابت کنه شایدم به قول شما یکم کارش سخت شده باشه ولی باز امیدوارم که باعث ناتوانیش نشه ولی از یه چیزی مطمئنم و اونم اینه که هیچ ماشینی تو این سگمنت اندازه gt 63 s E لوکس نیست ، برای مثال نگاه کن با اینکه کاملا اسپورته ولی کابینش پر از تکنولوژی و چیز های مدرنه

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. محمد امین

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (2167 ديدگاه)

        دقیق نمیدونم قدرت موتور v8 چه قدر هست ، خب صبر میکنیم اطلاعات بیشتر مثل وزن ، ۴۰۰ متر و قدرت موتور بنزینی به دستمون برسه ، به هر حال فعلا به صورت پیش فرض فکر می‌کنیم که حداکثر ۹۳۷ تا قدرتش هست برای ده ثانیه ، که البته خودم یکمی دو دل هستم در این موضوع

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Sina10

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      خب از مزایای این هایپر سدان زیبا و جذاب گفتیم چند عیب هم داره که قیمت بالا ، برد تمام برقی بسیار کمشه ، فقط ۱۲ کیلومتر!!
      ولی خب همین برد پایین خیلی به کاهش وزن کمک کرده اینجا گفته شده فقط ۸۹ کیلوگرم وزن باتری هاست
      حدس میزنم وزنش حدود ۲۱۵۰ یا همین حدودا باشه
      فقط یه چیزی که متوجه نشدم اون بخشه که گفته میتونه در مدت کوتاهی ۲۰۰ اسب بخار اضافه بده ، حالا سوال من اینه که این ۸۳۰ اسب بخار با اضافه کردن اون ۲۰۰ اسب بخار بدست اومده یا ماشین بطور معمولی ۸۳۰ اسب بخار داره و توی مدت کوتاهی ۱۰۳۰ اسب بخار میده؟

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. محمد امین

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (2167 ديدگاه)

        اقا سینا ، اگر اشتباه نکنم ، قدرت موتور بنزینی ۶۳۰ تا هست ، توی حالت فول لود ، موتور الکتریکی برای مدت کمی حدود ۲۰۰ تا قدرت داره ، که میشه ۸۳۰ اسب بخار و واقعا زیاد هست ، یعنی قدرت موتورش نزدیک به یه ویرون هست 😬😬، حالا سرعتش شاید کمتر باشه و لی قدرته…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          من فکر کنم ۸۳۰ در حالت نرمال هست یعنی بدون بوست موتور الکتریکی و با قدرت ۹۳ اسبی و وقتی بوست انجام بشه به نزدیک ۱۰۰۰ اسب بخار میرسه قدرت این ماشین که فوق العادس

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          قدرت نهایی ماشین ۹۳۸ هست با بوست ده ثانیه ای موتور الکتریکی و بدون بوست ده ثانیه ای قدرت همون ۸۳۱ هست ، محشره

          موافقم 0
          مخالفم 1
        3. محمد امین

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2167 ديدگاه)

          مطمنی امیر رضا جان ، مگه قدرت موتور v8 چه قدر هست روی این ماشین ؟
          اگر مثلgt63s باشه که احتمالا هست باید ۶۳۰ اسب با با ۹۰۰ تا گشتاور باشه
          و موتور الکتریکی هم تا ۱۰ ثانیه ۲۰۰ تسب قدرت میده که میشه ۸۳۰ تا حدودا ، فکر کنم این ویژگی برای درگ ۴۰۰ متر عالی هست ، چون تقریبا از لول درگ تا آخر میتونه از ۸۳۰ تسب قدرتش استفاده‌ کنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          ولی فکر کنم ۸ سیلندرش قدرتی حدود ۷۳۷ تا میسازه که بعلاوه ۹۴موتور برقی مساوی ۸۳۱ بشه و بعدش با استفاده از بوست این ۹۴ اسب بخار قدرت موتور برقی به عدد ۲۰۰ اسب بخار میرسه یعنی ۱۰۶ اسب بخار قدرت اضافه برای ۱۰ ثانیه که یعنی قدرت ماشین برای ۱۰ ثانیه از ۸۳۱ به ۹۳۷ اسب بخار میرسه که عدد فوق العاده چشم گیریه و شتاب رو فکر کنم بتونه به ۲.۵ ثانیه هم برسونه و از اونجایی که ۱۰ ثانیه زمان قابل قبولی برای طی کردن مسافت ۴۰۰ متر هست ، اگر درحالت بوست این تایم گرفته بشه احتمالا با عدد بسیار شگفت انگیزی رو به رو بشیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Philipp

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1110 ديدگاه)

          @amin-xx
          موتوری که روی gt63s هست با موتور GT BS یکیه که اون 730 اسب قدرت داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Sina10

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          باید منتظر اعلام مشخصات بیشتر این ماشین باشیم
          اگه بطور معمول همون ۶۰۰ اسب بخار رو میده پس بهتره بگیم جای پیشرفت پسرفت کرده ، یعنی توی پیست که نمیتونه در تمام مدت از ۲۰۰ اسب بخار اضافه اش استفاده کنه ، سنگین تر هم هست
          یعنی ۹۴ اسب بخار اضافه کردن و به همون اندازه هم وزن ماشینو بردن بالاتر ، یعنی تاثیری نداشته

          امیدوارم اینجوری نباشه ، اگه اینجوری باشه یعنی همون GT63s که میتونه چند ثانیه سریعتره بره…
          البته شاید دلیل اینکه مرسدس اسم این ماشینو همون GT63S گذاشته فقط یه e بهش اضافه کرده همینه

          ولی خب اگه موتورش بطور معمول ۸۳۰ اسب بخار بده و در شرایط خاص ۹۰۰ تا خیلی خوب میشه

          چقزی که من حدس میزنم اینه که قدرت موتور در حالت عادی حدود ۷۰۰ خواهد بود و در شرایط خاص تا ۸۳۰ هم میره
          این حدس منه ، اینجوری هم خوبه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    مرسدس چش شده ؟ چرا انقد داره با سرعت آسفالت رنده میکنه ؟ مرسدس تو کدوم نسل ماشیناش انقد خودروهای خاص تولید کرده ؟
    از یه طرف amg one هست که قراره کابوس هایپرکارهای پیست محور شه
    از یه طرف amg gt BLACK هست که نوبرگرینگو به آتیش کشید
    تازه قراره در آینده شاهد sl73 و s73 هم باشیم که نمونشون هیچ جا پیدا نمیشه
    الانم داره با amg gt63 s E برای کل سدان ها خط و نشون میکشه و قراره دوباره نوربرگرینگ و پیست های مختلف رو با سرعت برق آسا طی کنه
    در آینده نزدیک هم قراره با وارد کردن amg به بخش الکتریکیا ، نشون بده مرسدس واقعا چه کار هایی میتونه بکنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. سهند

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (662 ديدگاه)

      مرسدس در هر سگمنت یا بهترین و یا یکی از بهترین هاست. این ماشین هم خیلی فوق‌العاده شده و در کنار m5cs قطعا بهترین سدان پرفورمنس هستند.
      یک سوال: مرسدس gt63s عادی چه تفاوت هایی با e63s دارد که با اختلاف گران تر است؟ شما کدام را ترجیح می دهید؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Philipp

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      عزیزم دو نسل قبل مرسدس 2002-2014 ماشین خاص فروشیه
      CLK DTM
      C63 BS
      SLS BS
      SLR 722
      CLK BS
      SL65 BS
      G550 6X6
      Maybach 6
      SLK BS
      E63 W212
      S-class w221
      SL65 R230
      الان فقط
      GT BS
      GT63e
      SL جدید
      G63
      هستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۴ دو نسل حساب میشه هم نسل الگانس و هم نسل c63 bs ، بعدش g550 ۶ در ۶ و مایبتخ ویژن ۶ نسل ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ حساب میشن یعنی تو داری سه نسل ماشینای بنز رو با یه نسل مقایسه میکنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Philipp

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        خیر عزیز
        clk از 2002 تا 2009 تولید شده
        slk از 2002 تا 2011
        sls از 2010 تا 2014
        c63 از 2008 تا 2015 که اون نسل جدید اونی بود که از 2000 تولید میشد
        slr از 2005 تا 2009
        G550 6×6 هم از فیس لیفت 2009 استفاده شده و 2014 هم عرضه شده
        فقط میباخ 6 رو درست میگی که اونم میشه با اکسلرو محصول 2005 تعویضش کرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. Muty

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1829 ديدگاه)

    این شاهکاره

    جسارتا من پانامرا توربو s را ترجیح میدم :-)

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. AMIR / ARMI

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    فارغ از نوع قوای محرکه
    این مقابل پلاد سوپر اسپورت هم نیست
    از نظر پرفورمنس
    ولی در نوع خودش زیباس از نظر ظاهری

    موافقم 2
    مخالفم 10
    1. porsche

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (749 ديدگاه)

      منتظر پاسخ ها به پلاد باش…

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. AMIR / ARMI

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        طبق محاسبات از تجربیات گذشته
        شاید این جمعه بیاید 😂

        موافقم 1
        مخالفم 5
    2. Porsche

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      😂😂😂😂😂😂
      به قرآن قسم انقدر نخندیده بودم
      برادر معلومه چی میگی
      کسی که یه بنز میخره براش مهم نیس اونطرف تر یه ماشین دیگه سریعتره یا نه
      هرچند این ماشین قطعا قطعا تایم بهتری نسبت به شتاب اعلامی میزنه و مرسرس براش مهمه که این ماشین سریعتر از رقباش باشه چه توی خط مستقیم و چه توی پیست

      ضمنا رقبای این ماشین
      M5 cs
      Porsche panamera turbo s e hybrid
      هستن
      نه اون فرغون ۴ چرخ

      با حرف دوستمون هم کاملا موافقم
      بنز شاید طراحی هاش مثل قبل نباشه و انتقاد بهش وارد باشه
      اما در بحث فنی
      با حضور مدل های
      Sl73
      S73
      EQS AMG
      AMG GT BS
      AMG ONE
      و اکنون هم
      GT63e
      غوغا میکنه
      مثل همیشه بی همتا

      موافقم 7
      مخالفم 0
      1. AMIR / ARMI

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        تیتر نوشته هایپر سدان
        که به خاطر پرفورمنس به یه ماشین میگن هایپر
        من در مورد اینکه خریداران تخیلی ذهن تو چه چیزی از بنز می‌خوان حرفی نزدم در مورد تیتر حرف زدم اون فرعون چهارچرخ کاری کرده که هیچ چهار چرخ قابل خریدی نتونسته انجام بده اون لیستی که نوشتی واسه رفتن بیرون آب طالبی خوردن خیلی خوب
        به غیر اون گرد و خاک پلاد باید بخوره راننده
        ( این قسمت جهت آسفالت کاری بود )

        موافقم 2
        مخالفم 9
        1. Sina10

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          اولا هایپر یا سوپر یه واژه ی رسمی نیست یه چیزیه که به هر ماشینی که قدرتش یا سرعتش بالاست میدن
          هیچ معیاری وجود نداره که مثلا به این ماشین میگن هایپر به اون یکی سوپر
          به A45 هم لقب هایپر رو میدن
          به هولدن VXR هم میگفتن سوپروانت، در حالی که شتابش در بهترین نسخه هم بالای ۴ ثانیه بود

          دوم اینکه با چه محاسباتی فهمیدین این در مقابل پلاد سوپراسپرت هم نیست؟؟
          سوپر اسپرت یعنی پورشه911 GT3 که نوربرگرینگ رو زیر ۷ دقیقه میره ، معنی سوپراسپرت اینه دوست گرامی ، با اینکه بازم میگم سوپراسپرت واژه ی رسمی نیست

          هر وقت پلاد هزار میلیارد اسب بخاری و شتاب نیم ثانیه ای و چهارصد متر ۱ ثانیه ای و اون همه تبلیغاتش ، تونست رکورد GT بلک سریز رو بزنه شما میتونی اون لیستو مسخره کنی

          موافقم 6
          مخالفم 0
        2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          چهار چرخ هایی مثل اویجا ، اول ، ریماک که همشونم اروپایین کارهایی فراتر از اون چهار چرخ کردن

          موافقم 3
          مخالفم 0
        3. Porsche

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          من آب طالبی خوردن رو ترجیح میدم تا غرق در پلاستیک های خشک و ادعاهای عجیب تسلا باشه

          موافقم 2
          مخالفم 1
        4. AMIR / ARMI

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1286 ديدگاه)

          آقای Sina10 شما که می‌دونی این کلمات سوپر و هایپر چیز رسمی نیستن
          چطور نمیدونی جی تی بلک سری سگمنتش متفاوت تر پلاد هستش ؟
          دو تا سدان چهار در داریم فارغ از نوع قوای محرکه از نظر عملکرد پلاد سطح بالاتری داره کجای حرف من اشتباه بود ؟
          نوبت بلک سری هم کوپه عملکردی تسلا میرسه شک نکن

          موافقم 2
          مخالفم 4
        5. AMIR / ARMI

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1286 ديدگاه)

          آقای amirreza به کلمه نوشتم ( قابل خرید ) این نخوندی ظاهراً که حرف از اویجا و غیره میزنی

          موافقم 1
          مخالفم 2
        6. AMIR / ARMI

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1286 ديدگاه)

          Porsche جان
          ترجیح شما ذره ای مهم نیست

          موافقم 2
          مخالفم 6
    3. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      پلاد ساید خط مستقیم بهتر از این باشه ولی توی پیست مرسدسه که حکمرانی میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. AMIR / ARMI

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        بزارید رکورد های پلاد تو پیست ها رونمایی بشن می‌بینید کت تن کیه

        موافقم 2
        مخالفم 6
        1. محمد امین

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2167 ديدگاه)

          تنها ویژگی که به تسلا کمک میکنه که پیست رو سریع بره ، شتاب گیره بسیار سریع بعد از پیچ ها ودر خط مستقیم هست، وگر نه در پیچ های و ترمز گیری ، شاید از سوپر کارهای دهه ۸۰ هم عقب تر باشه

          موافقم 5
          مخالفم 2
        2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          فعلا خب بهترین رکوردش با کندن کل اتاق بوده ، ولی چشم ، منتظر میمونیم

          موافقم 3
          مخالفم 0
        3. Porsche

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          اون ماشین هم دیدیم
          همه جای ماشین خالی شده بود هیجی واسش نذاشته بودن
          فقط خوب شد فرمون رو بر نداشتن
          یعنی چاره ای غیر از این نداشتن چون نمیشه روندش مگر اینکه ایلان یه دلیل باحال بیاره 🤣🤣🤣🤣🤣

          موافقم 2
          مخالفم 1
        4. یانکی

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2354 ديدگاه)

          مرد حساب با کی بحث میکنی.یه نگاه به قیمت بنداز.این قیمتیه که تسلا باهاش مگا کار خودش رو بزودی عرضه میکنه.میدونی کجای دایتان جالبه.اونجا که یکی با این میاد یه ور پیست درگ یکی با تسلا.بعد راننده بنز مجبوره از همون ته پیست بره خونش

          موافقم 2
          مخالفم 4
        5. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          کدوم پیست دادا؟ همونی که کلا ماشین رو پیاده کردن؟😂

          موافقم 4
          مخالفم 1
        6. Elmiraj

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (3088 ديدگاه)

          تا زمانی که تایم 1:29:9 نسخه اصلی هست هیچ طرفدار تسلایی تایم 1:28:2 نسخه دستکاری شده را ملاک برتری قرار نمیده……
          .
          خیلی طول می‌کشه تا امثال اینا بتونن از رو تایم 1:29:9 رد بشن….

          موافقم 1
          مخالفم 4
        7. Sina10

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          شما کامنت خودتو بخون
          خودتون اون کامنتو نوشتین
          گفتین اون لیست بدرد نمیخوره
          گفتین پلاد کاری کرده که هیچ ماشین دیگه ای نکرده
          منم اینو گفتم
          طرفداران تسلا تا کم میارن سریع میگن اینا که کلاسشون یکی نیست یا میگن بزارین رودستر بیاد در حالی که رودستری هنوز ساخته نشده

          خب وقتی یه ماشین ادعای رقابت با 911 GT2 RS رو داره وقتی ادعا میکنه سریع ترین ماشین دنیاست باید گفت که اینا هیچکدومشون درست نیستن
          سریع رفتن توی چهارصد متر اصلا هنر نیست
          کلی ماشین تیونینگ شده میشه مثال زد که چهارصد متر زیر ۷ یا ۸ ثانیه میرن ،
          گفتین رکورد پیست
          من هیچ وقت از قبل پیشبینی نمیکنم چون واقعا پرفورمنس پلاد خوبه ولی بعید میدونم رکوردش با اون چیزی که ماسک میگه یکی باشه
          رکوردی که من براش پیشبینی میکنم حدود ۷ دقیقه و ۲۰ ثانیه هست
          اما رکوردی که چند وقت پیش زده شد یه نسخه تماما تیونینگ شده بود ، تاثیر هر کیلو وزن کمتر معادل یک واحد قدرت بیشتره ، اون نسخه هم کاملا سبک سازی و ائرودینامیک شده بود ،
          رکورد پلاد پلاس که توی لاگونا سکا حدود ۱ دقیقه ۳۰ ثانیه یا همین حدودا بود ، باید بگم پلاد پلاس اصلا تولید نشد و خب دلیلش هم نگفتن !

          در آخر من مشکلی با تسلا ندارم ، فقط شاید از اینکه باعث مرگ V8 و V12 شده ناراحت باشم ، همچنین شاید از ایلان ماسک هم زیاد خوشم نیاد ، کیفیت انچنان بالایی هم ندارن ،
          ولی خب در کل ماشین های واقعا خوبی داره
          تازه مدل ۳ پرفورمنس رو دوست دارم ، ولی طرفداراش بیش از حد این کمپانی رو بزرگ کردن و این میتونه در آینده به خود این شرکت آسیب بزنه ،

          موافقم 2
          مخالفم 1
        8. Sina10

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          چند نکته:
          رکورد پلاد در لاگونا سکا ، توسط ماشینی تماما تیونینگ شده انجام شد
          رکورد پلا پلاس هم در این پیست توسط ماشینی انجام شد که کلا تولید نشد
          پلاد ماشین بسیار خوبیه ولی فقط توی خط مستقیم ، توی پیست عملکردش مشخص نیست
          هیچ وقت از قبل چیزیو پیشبینی قاطعانه نکنید ، آخرش مثلا دیدین شاید پلاد رکوردش در نوربرگرینگ شد ۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه ، یا حتی بشه مثلا ۷ دقیقه و ۱۰ ثانیه
          هر کدوم از اینا امکان داره
          پس پیشبینی قاطعانه نکنید
          عملکرد پلاد تیونینگ شده یا پلاد پلاس یا رکورد ماشین های برقی قدیمی تر که در گذشته زده شده ارتباطی با پلاد جدید نداره
          تسلا هم رکورد خوب داشته هم بد ، رکورد بدی مثل عملکرد مدل X در پیست گرند تور

          موافقم 1
          مخالفم 1
        9. AMIR / ARMI

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1286 ديدگاه)

          آقای Sina10
          تو این چند مدت خیلی خوب یاد گرفتیم کدوم در ببندیم
          هیچ کس تا الان ندیدم بگه پلاد توی پیست سریع ترین ماشین جهان
          چون در سگمنتی که هست محدودیت هایی وجود داره
          ولی تو سگمنت خودش سریع ترین جهان
          توی چهارصد متر هم سریع ترین ماشین تولیدی جهان
          از یه طرف هم به رکورد های پیستی که زده ایراد میگیرید در حالی که هیچ اطلاعات درستی از نحوه رکورد گیری و شرایط ندارید فقط کلمه (تیون) یاد گرفتید خدا خیر بده کسی که این کلمه رو بهتون یاد داد نون آب شده براتون
          پلاد بدون تجهیزات پیست هم کسی به نسخه معمولش نزدیک نمیتونه بشه
          ( نکته خنده دارش اینه میگن تو پیست به خاطر شتاب خوب رکورد میزنه در حالی که نمی‌دونید چند نوع اصلا پیچ داریم چند نوع پیست داریم )
          وقتی نوبت ۹۱۱ توربو اس میشه
          میشه مهندسی و خدای تکنولوژی و توانایی اما وقتی نوبت آمریکایی ها میشه
          درگ که کاری نداره . بسم الله تایکان هم بیاد از این رکورد های پلاد بزنه دیگه
          وقتی پلاد صفر تا ۶۰ مایل زیر ۲ بر اساس شرایط مسابقه درگ زد
          یادم نمیره چه چیز ها که نشنیدم
          ولی می‌دونی چیه حق دارید
          وقتی خبر های خوب و موفقیت تسلا رو می‌شنوید اونم هر روز و پشت سر هم
          چون برند های مورد علاقتون که سال ها پوستر ماشین هاشون به دیوار اتاقتون زدید چیزی مقابلش ندارن و نظر مردم داره عوض میشه حس تنفر از تسلا پیدا میکنید
          برای همین دنبال ریز ترین مورد ها برای کوبیدنش و تخلیه خودتون میگردید
          این کلمه کلیشه ای ولی تعصب چیز خوبی نیست

          موافقم 1
          مخالفم 2
        10. ارین صاحب جمعی

          ۸ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (1073 ديدگاه)

          خودتو جرم بدی سگ بنز شرف داره به باتری مچاله شو

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Porsche

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1222 ديدگاه)

        Amir/armi عزیزم حرف های شما کلا برای من مهم نیست

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. Porsche

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          آبتین جان اون رسما ماشین نبود دیگه
          یچیزی تو همین حوالی
          از دوستان تسلا فن بپرسین😂😂😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          هی مگه چیزی ازش مونده بود! رسما هسته شو عریان کرده بودن!!!😂😂😂😂

          موافقم 2
          مخالفم 0
        3. AMIR / ARMI

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1286 ديدگاه)

          برات مهم نیست
          صرفا بهت فشار میاد که ریپلای می‌کنی

          موافقم 1
          مخالفم 2
  9. 🇩🇪👑SL300👑🇩🇪

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    اممممم نمیدونم چی بگم🙂👏💪🇩🇪

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. 🇩🇪👑SL300👑🇩🇪

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      میگن قیمتش زیاده خوب مهندسی برتره دیگه وزنشم زیاده خوب قدرتشم زیاده تازه برد الکترکیشم برا اینه که آینده جلوی پلیس ماشینو بزاری رو حالت برقی تا پلیس فکر کنه ماشینت بنزینی نیست اونور تر روشنش کنی 😀
      سوال :چرا کالیپر های جلو ۶ پیستونه داره ولی عقب یه دونه ؟ تاثیر منفی رو رانندگی داره ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. porsche

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    خرید سدان اسپرت بی معنیه

    موافقم 0
    مخالفم 2
  11. زیزیگولو

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    اینجوری که از مشخصات فنی و امکانات رفاهی مرسدس بنز AMG GT63 S مدل جدید برمیاد اینه که این ماشین از فضا و قدرت بیشتری بهره میبره و از تکنولوژیای فوق العاده ای استفاده میکنه که باعث میشه راننده تجربه بهتری از رانندگی رو همراه با خونواده و دوستاش خود تجربه کنه👌👌

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. حیدر حسن پور

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (88 ديدگاه)

    اوج ظرافت و زیبایی هست این ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. امیر

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (91 ديدگاه)

    آخ خدارو شکر بلاخره بدون پوشش هم دیدیمش گرچه قبلا با پوشش سبک و اونا ظاهر ماشین کاملا قابل تشخیص بود ومیدونستیم نسبت به نسل قبل یکم تغیر میکنه در مورد مشخصات فنی ای کاش وزنش کمتر بود ۲۳۰۰ کیلو خیلیه اما باموتور الکتریکی توی شتابگیری ۲۰۰ اسب آلمانی میده بیرون که وزنشو جبران میکنه ۲۰۰ اسب بخار لحظه ای موتور برای شتابگیری و حالت های مختلفی هست که انتخاب میکنی هست در کل یه پکیج کامل هست من دوستش دارم امیدوارم مرسدس بنز همین خط رو پیش بگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. امیرشایان فرازی

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (459 ديدگاه)

    بسیار زیبا و دلپذیر
    در اصل این چیزیه که باید از اول میبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سهند

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (662 ديدگاه)

    مرسدس مرا شگفت زده کرد فوق‌العاده است این ماشین ‌‌‌‌فقط کمی نگران وزنشم.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  16. Moon

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (176 ديدگاه)

    آورین مرسدس آورین خوشمان آمد فقط یه خورده باید رو انتخاب جزئیات ماشین موقع معرفی کار کنه این رینگ های ماشین واقعا ابهتش رو نابود کردن این وقتی بیشتر نمود پیدا می کنه که با رینگ های EQS مقایسش کنی فکر کنم دوتاشون یه نوع رینگ گذاشته پرفورمنسشم که هنر دست AMG حرفی باقی نمی گذاره جذابیت بصریشم حداقل دو لول بالاتر از بقیه محصولات دایملر فقط امیدوارم فعلا فیس لیفتش نکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Philipp

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    بالاخره بعد 15 سال رکورد SL65 Black Series شکسته شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. GT

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    شاهکار به توان دو به این میگن
    بهترین سدان تمام تاریخ❤️

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. SF90 STRADALE

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    این ماشین محشره و لقب هایپر سدان برازندشه
    ۱۲ اسب بخار و ۶۶۰ نیوتن متر گشتاور بیشتر از سوپر اسپرت جدید فراری (296GTB) داره که تایید میکنه مرسدس بنز یک سدان آخرالزمانی ساخته تا خیلی از سوپر اسپرت ها رو شرمنده خودش کنه و در کلاس خودش بی رقیب یکه تازی کنه 👑👑

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد امین

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      در کلاس خودش که بی رقیب هست ، اما حدود ۸۰۰ کیلو از 296 سنگین تره 😩

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Porsche

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1222 ديدگاه)

        این یه سدانه که وزن خیلی زیادی داره و فراری یه سوپر اسپرت
        این اختلاف رو میشه توجیه کرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. SF90 STRADALE

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (3880 ديدگاه)

        با این قدرت و گشتاور بالایی که داره وزن زیادش رو جبران میکنه
        ۰ تا ۱۰۰ مثل 296GTB و ۰ تا ۲۰۰ زیر ۱۰ ثانیه نشان از توانمندیِ این هایپر سدان داره
        من که عاشقش شدم ، یک ماشین تمام عیاره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. محمد امین

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      منظور م این بود که نباید با ۲۹۶ مقایسه بشه ، البته خب خیلی هم دور از ذهن نیست

      موافقم 1
      مخالفم 0
  20. Majid

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    یادتون باشه این فقط مرسدس نیست این amg مرسدس است و اصلا جای تعجب نیست. محصولات amg شاهکار فناوری و هنر است. از سدان های خانوادگی تا مسابقات فرمول وان در حد اعلای performance. عشق است amgmercedes🔥🔥🔥🔥❤️❤️❤️❤️

    موافقم 0
    مخالفم 1
  21. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    عجب سدان بینظیری،مثل زمرد میدرخشه خیلی عالیه،قدرتشم خیلی خوبه،۸۳۰اسب! با این قدرت میشه فک هر سوپراسپرتی رو پایین آورد!😎😂

    موافقم 1
    مخالفم 0
  22. رامتین

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    مشخصات عالی. فقط دو نکته هست: با این قدرت و گشتاور عالی، تاپ اسپید رسمی این خودرو پایینه و حتی ناامیدکننده، چرا که نسل قبل با 200 اسب کمتر دقیقا همین تاپ اسپید را داشت. نکته بعد اینکه بنظرم اگر نمای عقب را از نظر انحنای صندوق عقب، بازطراحی میکردند بهتر میشد. الان یه مقدار این قسمت، ساده و زیادی صیقلیه. میشد مثل m8 زاویه بهتری در این قسمت ایجاد کرد. نمای جلو البته فوق العاده هست.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  23. محمد

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (353 ديدگاه)

    عجب ماشین بی نظیریه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. mm.y@rlou

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (284 ديدگاه)

    این خودرو مرز های یک سدان اسپرت رو جابه جا کرد و اون رو در حد یک سوپر اسپرت بالا برد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. ماکان

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (761 ديدگاه)

    سلام . این خودرو ، برای من مثل خیلی از افراد دیگر ، خودروی جذابی هستش . در هر صورت خدا کنه تا جایی که امکان دارد ، هرچه زودتر نسخه های S63 و S73 مخصوصاً S73 AMG را رونمایی و معرفی رسمی کنند انشاالله . چون که برای من مثل خیلی از افراد دیگر قوی ترین نسخه از مدل کلاس S مرسدس بنز مهم تر و کامل تر هستش و منظور من از کامل تر بودن ، لوکس تر بودن و جادارتر بودن هستش .

    موافقم 0
    مخالفم 1
  26. ماکان

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (761 ديدگاه)

    اگر که این خودرو سانروف هم داشت ، من یکی از خریدار های قطعی این خودرو بودم .

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. R

      ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1019 ديدگاه)

      تو هم گیر اوردیا خودتو هرچی رونمایی میشه میگی اگه فلان داشت خریدارش بودم
      به خیالبافی هات ادامه بده

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. ماکان

        ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (761 ديدگاه)

        خیلی ببخشید شما مگه مثل خدا علم غیب داری و از شرایط من کامل خبر داری که می گویی خیال بافی می کنم

        موافقم 0
        مخالفم 2
  27. علی مرشدلو

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مرسدس بنز با ساخت این ماشین غوغایی در خودرو های سدان کرد عدد ۸۳۱ اسب بخار عددی بسیار زیاد است برای یک خودرو سدان حتی بیشتر از یک خودرو سوپر اسپرت مثل مرسدس بنز جی تی بلک سریز که ۷۲۰ اسب بخار تولید میکنه.
    هر وقت بحث از قدرت میشد ذهن ناخودآگاه به سمت خودرو های عضلانی و قدرتمند آمریکایی میرفت ، مرسدس بنز با ساخت این ماشین خط و نشونی محکم کشید برای خودرو های امریکایی .
    اما از بحث قدرت که بگذریم می رسیم به شتاب که عدد ۲.۹ ثانیه برای خودرویی با وزن پیش از ۲ تن عددی بسیار عالی است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. آریا ماشین

    ۱۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (661 ديدگاه)

    آخرالزمان سدان ها
    کمتر از عزراییل نمیتونم بهش بگم
    همون GT63 S از رقیب هاش مثل پانامرا و m8 گرن کوپه بهتر بود و رکورددار سدان های تولیدی در نوربرگ رینگ بود حالا gt63 s e performance قراره چه بکنه خدا میدونه
    در سدان های بنزینی که عمرا بتونین براش رقیب پیدا کنین با ۸۳۰ اسب قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور
    برای درک این قدرت بهتون بگم که قدرتش برابر با فراری ۲۹۶ gtb و گشتاورش نزدیک به کونیگ زگ آگرا r و بوگاتی ویرون سوپر اسپرته!
    برای رقابت باهاش باید برین سراغ الکتریکی ها مثل آئودی rs e tron gt و پورشه تایکان توربو s و تسلا مدل s پرفورمنس
    ببینیم چیکار میکنه هیولای جدید دنیای سدان ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Alfa

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قصد بی ادبی ندارم اما واقعا این همه بحث واسه چیه
    از این ماشین که هیچ حتی سه نسل قبلشم نیومده تو ایران
    فقط از روی کاغذ گفتن که فایده نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا